Hier schijnt de zon en is het best aangenaam buiten..maarja..is het zuiden van het land he?! Ik heb weer werkweekend. Ben dus niet veel online. @Inky: Als je kindje nu nog niet goed ingedaald is, is dat niet zo erg hoor. Tim heeft er ook lang over gedaan om ingedaald te liggen. Uiteindelijk was hij ver genoeg ingedaalt (maar lag nog niet vast) zodat ik niet hoefde te gaan liggen. Maar ver genoeg dat er niets weg kon spoelen met het vruchtwater. Vaak als je vliezen breken, zakt je kindje ook wel verder in je bekken. Dus geen zorgen maken, komt goed! Leuke foto's trouwens!
hij is helemaal nog niet ingedaald en zwemt nog vrolijk rond haha. Ik mag woensdag weer komen, moet om de week komen dus het komt vast wel goed. Ik heb alles gepoetst en gestofzuigd. Remon dweilt vanavond. Nu moet ik ff de administratie hier eens gaan bijwerken want de rekeningen stapelen zich op. Dan nog admin van de zaak en stukkie voor web-log. Hopelijk blijft Lars ff pitten dan kan het allemaal zo gebeurd zijn.
Hey dames.. Hier ook nog niets ingedaald hoor.. Ff korte update We hebben de mammut kinderkamer gekocht voor astrid. Tsja.. mannen zijn watjes! Lars wilde gewoon deze kamer voor zijn meisje hahaha...Nou ok dan! http://www.ikea.com/PIAimages/60934_PE166985_S3.jpg
haha.. ik vond zelf een andere leuker, maar ik wilde er gewoon vanaf! Astrid zat niet in een wagen, lars wilde er niet 1 halen, hoop getreuzel en ik zwol maar op! We zijn ook de helft vergeten, maar dat doe ik dinsdag als As weg is! Dan kan ik tenminste in mijn eigen tempo lopen.. pff.. Maar hij is niet onaardig dat niet hoor.. echt een girly room!
ben je in breda geweest? vind het wel lekker daar eens rond te neuzen... welke kleur vond je leuker dan?
Ik ben inderdaad in breda geweest! Anders ga je toch mee dinsdag? Wat je wil.. ik ga direct na het wegbrengen van Astrid in de ochtend.
hoe laat is dat dan? (welke tijd ben je in breda dan?) moet het wel even met mijn mannetje overleggen, mijn auto is namelijk afgekeurd en weet niet of ik "zover van huis" mag van hem nu met de auto..
het is toch ook een leuke kamer? Ik vond het alleen zo breekbaar eruit zien. Net of het niet lang mee zal gaan. Maar ik hou wel van die felle kleurtjes en grove vormen. As zal er heerlijk slapen. Hier wil meneer nog niet in zijn grote bed. Ach hij hoeft van mij ook nog niet. Is nogal wat voor zon manneke natuurlijk. Dus nog maar in zijn oude bedje. We gaan zondag wel alles overhuizen naar zijn nieuwe kamer. Dan kan ie daar slapen en kan de babykamer worden afgemaakt. Hier zit de laatste babywas erin. Ik heb allemaal nieuwe dekentjes en waskussenhoezen ed gekocht en die moesten natuurlijk ook gewassen worden. Dus dat is straks klaar. De spullen van de wandelwagen wil ik ook nog wassen maar die bak staat nog op zolder. Boxkleden e.d. gaan we volgende week wassen en dan de boxbodem ook weer omhoog. Het einde komt in zicht. Remon vroeg gisterenavond in bed of ik wel van deze kleine ging houden omdat ik alleen maar pijn heb en zo futloos bed. Hmmm tja dat was wel ff moeilijk voor me maar ik denk dat dat wel goed gaat komen. Nou Lars is nu pas wakker. Die heeft toch lekker 3 ur geslapen. Vandaar dat ie zo knorrig was vanmorgen natuurlijk. Kind was gewoon moe. Ik ga eens lekker met hem spelen.
Echt breekbaar is het niet, sterker nog het is niet te tillen! die kast alleen al weegt 55 kg..pff Astrid slaapt bij de gastouder al in een groot bed, dus ik hoop dat ze dat hier ook zonder al te veel moeite zal doen! Het nadeel van dit bedje is wel dat er geen zijsteunen op kunnen.. Maar dat komt vast goed! Ah.. snoekepoekie is wakker... ik ga haar maar uit bed halen. Die heeft gewoon geslapen tijdens het sjouwen van ons haha..
JOEPIEEEEEE/...................Ik ben zo trots op mijn meisje! Ze heeft haar eerste grote boodschap gedaan op het potje!
hee grote piespot-pieser, gefeliciteerd! Goed van je, Astrid! Ik vind dat mammut spul ook best grappig. Van de kinderkamers hebben ze alleen blauw en roze (d8 ik), dus voor Giul vind ik het niet leuk, hihi. Groen was wel oké geweest. Het is ook knetter goedkoop, dus al gaat t naar de haaien, so what (moet niet binnen n jaar ofzo gebeuren). Hee Ink, ik geloof direct dat jij heel veel van dit kleine droppie gaat houden. Ik heb er echt geen twijfels over.
Knettergoedkoop? Nou, ik vind bijna 400 euro voor 3 kindermeubels niet echt goedkoop eigenlijk, of ben ik nou gek? Het is betaalbaar, maar goedkoop vind ik het niet hoor. Sterker nog, als het aan mij had gelegen hadden we wel voor nog goedkoper gegaan..
voor dat geld koop je hier alleeen een 2de hands kinderkamer..... Gups: een LV tasje is een Lois Vuillton tasje....het is dan een merk waar je echt belachelijk veel voor betaalt.....daar koop je gerust 2 van die kinderkamer voor (dat zal ook wel de reden geweest zijn dat harry dacht: bekijk het maar.... Gefeliciteerd met de eerste boodschap...en dan al een grote? De meiden hier doen alleen nog maar kleine boodschapjes..hihi Hier zijn de meiden voor het eerst in bad geweest. De badkamer is nog niet helemaal klaar...dat zal maandag wel worden, ,maar de dames konden wel alvast in bad...en wat gebeurt er....ze gaan janken....ZE WILDEN MET GEEN 7 PAARDEN HET BAD UIT! en maar blijven roepen: Badje van Laura en Daphne! badje ...badje!....een groot inslaand succes dus! Over blaffen: daar ben ik nog steeds niet overheen. Kuurtje hielp niet. Ik zit nu aan de inhalators....grrrr...Slijm kwam vanmorgen echt overal uit...get wat smerig.....ik heb een ernstige vorm van bronchitus...en dat terwijl ik in de tropen woon! Belachelijk....ook Harry hoest nog en gaat komende week naar de dokter.....watjes zijn we....
Heeee wat super van Astrid, knap hoor! Dikke kus van mij voor jou meisie! @sabrina tjees dat het nog niet over is zeg dat duurt maar door. Hoop dat de inhalators een beetje gaan helpen en het slijm oplossen. @minni, zitten jou 2 pijnvrije maanden er ondertussen niet op? Ben erg benieuwd wat jullie nu gaan beslissen over een 2e. Wij gaan om half 11 naar Bram toe. Ff bijkleppen met zijn 6e. Echt gek eerst waren we altijd met zijn 4e toen met Lars erbij met zijn 5 en nu met 6. Wel erg leuk allemaal. Man o man o man wat slaap ik 's nachts slecht zeg. Mag niet klagen over overdag want dat gaat eigenlijk wel goed maar de nachten pffff. Ik word steeds wakker van de pijn en dan draai ik om en word ik na een tijdje weer wakker van de pijn in mijn bekken. Nou ik ga eens ene lekkere zondag met mijn gezinnetje doorbrengen.
Hee Bien, nou hier elke badsessie janken. Als ik zeg: ga je mee, dan probeert ie zich te verstoppen in een hoek van t bad (wat niet meevalt hihi, maar als hij naar beneden kijkt, ziet hij iig zn moeder niet.) en als ik m er uiteindelijk uit haal, dan is t brullen geblazen hihi. Ik vind het wel mooi, want dat betekent dat ie t naar zn zin heeft in bad. Beterschap he (watjes)! @Inky, over een 2e... Ik ben alweer 2 wkn kapoet. Echt dodelijk vermoeid. Kom al naar de klote uit mn bed, dus mn pijnvrije periode moet weer van voren af aan geteld gaan worden, vrees ik, hihi. Maar ook nu met mn sch-vader die mogelijk kanker heeft en een verbouwing in het vooruitzicht, heb ik mn wens naar september doorgeschoven. Tegen die tijd hopen we meer duidelijkheid te hebben, minder stress en vooral minder pijn, haha. Mooie tijd zou het ook zijn als het snel raak is, want dan is Giul net 3 als ie n brusje krijgt. Elmar zn ouders kunnen elk moment op de stoep staan, dus we gaan nog ff poetsen. Vanmiddag met vrienden (van de pufclub) naar ballorig.
ohh leuk Ballorig. Hier is het megadruk bij die speelparadijzen gisteren stond er een rij bij de deur zei mijn schoonzus. Ik heb je trouwens een mailtje terug gestuurd met Remon zijn antwoord