Volgens mij lopen die kids van Sabrina luierloos door t leven. t Is daar waars veels te warm voor zo'n dikke luier. Giul is er helemaal wauws van om naakt te lopen, he. Zo schattig. Nu ook makkelijk, want hij geeft t nu zo langzamerhand ook aan als ie poepen moet: poeeep!
Jee Nancy... sterkte! Zoo mijn werkweekend zit er weer op. Heb best lekker gewerkt. Gisteren kwamen Mischa en de kids me ophalen. Leuk joh! Lisa vroeg meteen: "Mama, mee?Kom maar!" hihi Tim stal natuurlijk ook meteen de show. Is ook een lieverdje hoor.. meteen een big-smile als een collega naar hem kwam kijken. Lisa had van Opa een mp3speler gekregen (2de hands) en die had ze ook omhangen toen ze me kwamen halen. Is echt geen gezicht een peuter met een mp3 speler..hahaha alleen Lisa zei steeds dat het een fototoestel was..hahah. Wow Semmie.. dat is dan goed gegaan zeg. (op het potje) Lisa is nu ook 2 jaar en 3 maanden maar ze wil absoluut niet op de pot.. ach..komt vanzelf! @Gups: Wat goed van As zeg! Super! @Inky: Tuurlijk ga je van dit hummelje net zoveel houden als van Lars (ondanks de pijn die je hebt) Een bevalling doet ook zeer, maar je houdt toch ook van Lars?! @Sabrina: jee jou meiden ookal plassen op het potje.. *jaloers*.. @Minni: Heeft Giul de ketting nu de hele dag om? @Monique: wat gaat Kim goed joh! Leuk spijkerpak heeft ze aan! @Wen: alles oke? ff vraagje: Lisa heeft al een nieuwe autostoel klaarstaan. Maar nu heb ik dat uitgeprobeert in de auto en ze maakt zelf de autogordel los( de gewone 3 puntsgordel van de auto is dat dan) Dus ik steeds uitstappen en opnieuw vastmaken..maar ze blijft doorgaan.. iemand tips? Zijn er andere stoelen voor haar leeftijd die wel nog met 5 puntsgordeltje dichtgaan?
hallo meiden, lang geleden dat ik hier geweest ben..maar ben toch wel benieuwd hoe het met jullie is allemaal...is wel teveel om bij te lezen hoor..pffff...zie dat de zwangere al goed opschieten met hun zwangerschap...spannend !.. hier alles zijn gangetje...eva groeit lekker en wordt echt een bijdehandje...kletst al goed ...ze heeft wat problemen tijdens de verhuizing gehad wat slapen aanging maar dat is nu gelukkig over.. zijn dus eindelijk verhuisd hebben 19 januari de sleutel gekregen en het is hier heerlijk ruim wonen...oude huis helaas nog niet verkocht en daar balen we wel van.... speciaal voor nancy ..jeetje meis dat is schrikken hoop dat alles goed is nu met je...dikke knuf..
He Elena.. leuk dat je laat weten hoe het met jullie is! Veel geluk in jullie nieuwe woning...hopelijk heb je de snel verkocht!
dank je susanne...wel leuk om wat bekende te zien hier... ze hebben overigens bij halfords als ik me niet vergis speciale plakkertjes die je op de gordelsluiting kan plakken..als kinderen eraan komen dan prikt dat een beetje (soort van klittenband) dat vinden kinderen niet lekker aanvoelen en bijven ze er vanaf...misschien een tip...
Heb gekeken bij Halfords op de site maar kan ze daar niet vinden. Heb net gegoogled op "Jippies" daar staan ze idd onder. Heb ze nu gevonden, maar ik denk dat ik al wat beters gevonden heb.. de "car clip" . Zal zo even een plaatje hier plaatsen.. evt. voor de andere mama's die ze evt. ooit nodig hebben!
Gelukkig heeft Luc dat nooit gedaan, maar Sem is ook zo'n ondernemend baasje, die zit nu al aan zijn gordel te peuteren....dat belooft wat. Hey Elena wat leuk! Nog geen nieuws van Nancy?
Jeetje Nancy ik schrik er van. Zag zoiets bij jou totaal niet anakomen. Wat is de oorzaak van die hoge hartslag? Ik hoop dat je snel naar huis mag en dat het met de kleine allemaal goed blijft gaan. Hele dikke knuffels van ons! Elena wat leuk dat je hier weer komt kletsen. Gelukkig slaapt Eva nu goed in het nieuwe huis. Kan me voorstellen dat het voor haar erg spannend is geweest. Wel balen zeg dat het nieuwe huis niet verkocht is. Hopelijk gaat dat nog snel gebeuren. Is alles al af in het nieuwe huis? @suus, Lars heeft zelfd de 5 punts gordel een aantal keren open gemaakt met heel boos worden is ie er vanaf gebleven en tegenwoordig krijgt hij een boek of ene emeertje met schep e.d. in zijn handen ter afleiding. Achterlijk ook dat ze die dingen lekker opvallend rood maken. @gups, tja Lars eet ook wel eens dagen niet maar dat is geen goed voorbeeld. Dat hangerige herken ik wel. Dat is bij Lars meestal als ik de dag ervoor niet veel heb gedaan met hem. Als ik bv 1 keer per dag echt ene paar uur met hem samen speel en kleur of dingen buiten doe is het goed maar heb ik ene bankhangdag dan krijg ik dat de volgende dag op mijn brood. Dan wil ie alleen maar hangen. Ik heb al geleerd dat ik daar het beste ana toe kan geven en hem veel knuffelen. Afleiden en wegsturen helpt niet. Hier hebben we weer 3 uur geslapen. Ben erg blij met mijn project om Lars s'middags te laten tukken. Hij slaapt nu steeds van half 1 tot half 4 of vandaag van 12 tot 15 . Ik kan nu ook ieder keer lekker met hem meeslapen en dat doet erg goed. 's avonds gaat ie nu om half 8 naar bed. Zit nu lekker aan een maaltijdsalde en een cola hihih. Ff nog wat bijlezen hier en dan duiken we de bank in voor ene beetje vouwwerk.
nee inky helaas nog niet alles is af...overloop boven en trap moet nog vloerbedekking...wilde eerst de trap schilderen maar hebben er vanaf gezien..we gaan hem nu laten bekleden..wel weer even in de buidel tasten maar dan zijn we er voorlopig ook weer vanaf..verder nog wat schilderijtjes hier en daar maar het grote werk is eindelijk gedaan en dat verhuizen...man wat een ramp zeg...pffff.... oude huis blijft nu even een drama maar ik probeer er niet over te stressen.... hee dat is ook een mooi systeem susanne die kon ik niet...mijn gezinshulp miranda heeft toendertijd voor eva zo'n clipje met dat klittenband gehaald die maakte nl ook haar gordel van de autostoeltje los...meende bij halfords maar ja slikte in die tijd zoveel medicijnen dat het ook makkelijk ergens ander kan zijn geweest ...
DE verloskundige deed wat leuke uitspraken haha. Nou, hier geen suikerhoudende middelen meer... Damn.. heb ik net een zak schuimpjes gekocht! Ik moet dinsdag (6 mrt) naar het ziekenhuis voor een echo voor de ligging. De beeb is nog niet ingedaald en nu ook hier advies te gaan liggen. Ook heb ik het advies gehad om niet te ver meer van huis te gaan. Ze schat de kans namelijk behoorlijk groot in dat het volgende week gebeurt. Mijn bloeddruk was super en ik ben sinds donderdag meer dan ee kilo aangekomen haha. Nu hou ik ook behoorlijk wat vocht vast, dus ik kan het begrijpen! Nou.. ik ben benieuwd of ze gelijk heeft!
suiker in de urine.. DAn heb je ineens kans op zwangerschapssuiker ofzo.. Verder hoefde ik niet zo op te letten hoor, maar schuimpjes en sinas enzo.. zijn wel No-No's
ow.. hey elena. Haha.. ik had je nog niet gespot! Leuk dat je hier weer komt kletsen! Maar ehm.. die schuimpjes ... ja.. baal er wel van hoor, want die paar die ik vanmorgen heb gehad waren wel errug lekker haha..
hahahah nou heb je toch ff lekker kunnen snoepen...en geeft niet hoor dat je me niet had gespot...kwam ook onverwachts binnenvallen..