hahahaha zo te horen mag jij nog wel suiker semmie...hou zelf niet van schuimpjes...maar engelse drop..mmm
meiden kom morgen wel weer even binnenvallen...ga even een dochter verlossen van een natte luier...hier nog geen potje training...over een paar weken..maar leek me iets teveel van het goede nu zo vlak na de verhuizing...en dan is het weer tijd om voor zes man te gaan koken en vanavond nog even weg met hubbie....wel gezellig om weer hier te kletsen...
Ik heb schuimpjes te over. Nadat Giulian es op tafel geklommen is en een aantal schuimpjes naar binnen gepropt heeft, hoeft hij ze ook niet meer hihi. Boze beeb hier weer. Wat eraan scheelt? Ik denk dat ie boos is, omdat hij op zn gewone stoel wilde eten en ik hem in de kinderstoel gepropt heb (hij eet alleen in de kinderstoel namelijk, dat wil ik zo houden ook). Ik ga ff n peer voor m maken, miss kan ik m daarmee paaien. Hee Gups, dat zou n brenger zijn! Volgende week bevallen, succes!
over potjestraining: hier gaat het anders....ik laat ze gewoon rondlopen in hun blote kont. Dat werkt het best, want ze vinden het maar nix om het op de tegels te doen. Lieve Nancy, heel veel strekte meid! Hoop dat alles weer goed komt en je een prima bevalling zult hebben...hou je taai meis!
hihi...beeb? deze knul is al minstens een dreumes en volgens mij een beginnede peuter ...hihi..wel met de tijd meegaan hoor!
ja wij beginnen hier ook pas als de kleine er is en dan van de zomer. Lekker in de blote billen heb er nu de fut ook niet voor hoor. Wow Gups hoe kan je vk vertellen wanneer je gaat bevallen? Ik zal ook eens voor ene consultje komen haha. Hoop het wel voor je zou echt lekker zijn zeg. Wij hebben dadelijk de echo. En Lars heeft avondeten op. Jajaja 5 spiraaltjes van de macarnoi carbonara. We durfden niet te kijken maar het ging erin. Het is niet veel maar ik zat te stuiteren op mijn stoel!
Wat goed zeg Lars! he nou dan klinkt mijn verhaal weer als opscheppen, Inky. Giulian was dus boos en wilde niet eten. Wat n stoute dreumes is t dan joh. Ik heb m met kinderstoel en al in de gang gezet om uit te laten razen. Daarna nog ff laten janken in de huiskamer, maar nu wilde meneer ook niet meer uit de kinderstoel. OP een onbewaakt ogenblik heeft ie toch zn eten opgegeten. Daarna kwam papa thuis en was t weer gezellig. Wij aten pittig, dus vandaar dat Giul al had gegeten. Hij kwam bij me zitten en heeft al mn spercibonen op gegeten. Ik heb Elmar gezegd dat ie nog es extra spercibonen moest opscheppen voor mij (Giulian eigenlijk). Hij heeft uiteindelijk meer dan de helft van alle (!) spercibonen die ik gekookt had opgegeten. We heben met open mond staan (zitten) kijken. Die aandacht beviel m blijkbaar wel, want terwijl ik mn tante belde om de laatste finesses door te spreken, zag ik Giulian op zn hurken gaan zitten. Ik zeg: Giul gaat poepen, tegen mn tante en was eigenlijk verrast dat t steeds duidelijker wordt. Ik d8 nog: als ik nu niet aan t bellen was, dan schoof ik die pot onder zn kont. Had ik t maar gedaan... Terwijl ik nog aan t bellen was, zie ik Giulian weglopen en ligt er een plas stront op mn bank van heb ik jou daar. Hij had net n verse luier aan en zn pyjama broek nog niet aan, maar wel n romper en n truitje. Ik heb de telefoon opgehangen en Giul onder mn armen meegenomen naar boven en daar zo in bad gezet. Deze keer vond ie dat best ook. ( hij is er niet zo gek op om de douche zo op zich te krijgen) Terwijl ik de trap op rende met kind, heb ik Elmar toe gebruld dat ie stront moest ruimen op de bank. Van Elmar heb ik begrepen dat t waterdun is en hij heeft de hoes eraf gehaald en in de wasmachine gedaan. Nou, ik vrees het ergste, want dat kan natuurlijk niet met die hoes. Zal je zien: alles nu naar de klote. (dan ga ik wel ff over de zeik hoor, bank is ruim 2 jaar oud en was ontzettend duur)
Hey inky.. geen idee. haha.. Ik pin me er ook niet op vast! En het was evengoed al een wishfull thinking van mijzelf natuurlijk..haha
Getverdegetver, moet er niet aan denken om stront op mijn bank te krijgen. Niet eens om de bank maar vanwege het opruimen..blegh! Heb je Giul nog kunnen paaien met een peer? Lekker dat hij iig 's avonds goed gegeten heeft. Zo dat is schrikken van Nancy! Hoop dat het snel weer goed gaat. Hoe was je echo Inky? Wat goed dat Lars zo lekker mee smult! Merk je nu ook veel verschil sinds de operatie? Hey Gups, kan je vk niet wat specifieker zijn, volgende week vind ik nog wat vaag klinken hoor Zou wel lekker voor je zijn en die schuimpjes komen na je bevalling wel op toch? Anders bewaar je ze gewoon voor de kraamvisite.. Gefeliciteerd met As haar drol op het potje, weer een mijlpaal! Gaaf ook die Mamut kamer. Kan ook niet anders dan dat je de show steelt met je kids Suus! Ben benieuwd of die gordeloplossing werkt. Kan me alleen nog geen voorstelling maken van een stoeltje wat los op de bank staat, is het een soort van zitverhoger oid? Monique, wat zullen jullie (en Kim zelf natuurlijk) trots zijn! Haha Semmie, ook zo'n zoetekauw? Hoe gaat het nu met de afspraken tussen jou en je man? Met je kleine mannen ook alles goed? LOL Sabrina, nou weet ik waar die hopen in de tuin vandaan kwamen Poeh, ben je niet aan het puffen van de warmte dan wel van de inhalator. Straks met je nieuwe badkamer lekker een stoombadje nemen..hoop dat je snel opknapt! Hoe gaat het met Hershey en Kisses? En met de meiden en met Harry en met nou ja iedereen eigenlijk? Gisteren zat ik met mijn mond vol water te denken aan iets wat we destijds bij de beste bakker van Banda 'riba hebben gekocht..was eoa lekkere bol met spijs erin..mjam..dat hebben ze hier dan weer niet! Vandaag een persoonlijke mijlpaal, ik heb gekookt! Voor het eerst in 5-6 weken heb ik mijn fornuis weer aangeraakt en een lekkere pan macaroni gemaakt. Volgens eigen recept met veel knoflook en ananas erdoor. Lotte is niet in haar hum, eet al een week erg slecht. Zo ook vandaag. Over de hele dag heeft ze slechts een paar druiven op, 2 stukjes gele paprika en 3 hapjes macaroni. Haar fles laat ze meer dan de helft van staan, ze wilde zelfs geen koekje! Vermoed dat hoektandje door gaat komen, dametje is ook erg prikkelbaar. Gisteravond kon ze Mini (poes) niet direct vinden, ze heeft al MIMI roepend door het huis lopen zoeken en moest er zelfs van huilen omdat ze haar niet kon vinden, zo sneu. Ook weer aantal nieuwe woordjes en woord combinaties, bijvoorbeeld "die-open" dan wil ze dat ik een boekje open doe. Morgen alweer 11 weken!
tjee wen dat gaat ook snel zeg. Lekker dat je weer kan eten. Neem je die medicijnenen nog wel? Hier een goede echo. Alles was goed maar de kleine wordt nu al op 3700 gram gemeten. Man o man o man dat wordt weer een lekkere bevalling. Pff zie er nu ineens weer tegenop. Heb mijn moeder ook maar meteen vertelt dat ze alle kleertjes moet gaan ruilen in maat 56. Ze had vandaag een tas vol leuke kleertjes gekocht vertelde ze in maat 50. Tja das zonde natuurlijk. Mijn placenta ligt heel hoog helemaal bovenin de baarmoeder en ik heb nog steeds veel vruchtwater. We konden weer overduidelijk zien dat het een knul wordt dus ik ga de geboortekaartjes gewoon alvast maken. (is met applicatie in roze of blauw). Net lekker greys gekeken en nu duik ik mijn bedje in. Hub ligt er ook net in. ff lekker kroelen.
Hey goede berichten over je echo! Dat wordt weer een mooie gezonde knul! Ik neem de medicijnen niet meer, afgelopen vrijdag heb ik 2 zetpillen genomen en ben hier zo beroerd van geweest. Kwam er van voor en achter tegelijk uit. Mijn darmen kunnen niet zo goed tegen zetpillen en blijkbaar kan mijn maag niet zo goed tegen darmen die van streek zijn. Ik durfde die pillen niet meer te nemen en had me eigenlijk voorgenomen tabletten te vragen bij de HA totdat ik gisteren ineens nauwelijks misselijk meer was. Roeland zegt dat het door mijn moeders gehaktballen komt, die heb ik om 15.00 en om 16.00 uur een gegeten en blijkbaar helpt dat mijn maag om niet van streek te raken. Nu zweert hij dus bij mijn moeders ballen en wil zelfs dat ik haar vraag voor woensdag nog een partij te bakken zodat hij ze op weg terug naar huis (heeft een afspraak in Limburg) mee kan nemen. Nu voorspel ik dat ik helemaal simpel ga worden van die ballen, maar goed als ik hem en mezelf er een plezier mee kan doen
Ja dat is idd een zitverhoger maar dan met een rugleuning en hoofdsteun eraan. De maxi-cosi Rodi sps heb ik voor Lisa gekocht. Hier zitten geen gordeltjes meer in waar ik Lisa mee vast kan maken. Je zet hem op de achterbank en met de gewone gordel van de auto zet je Lisa ÉN de stoel vast.. Net zoals je jezelf in de auto de gordel omdoet... snappie nu? Zo Inky.. dat gaat idd weer een grote worden.. maar is niet erg hoor.. Lisa was 3705 gram waar ik 18 uur over gedaan had en Tim was 4080 gram en heb er maar 3 uurtjes over gedaan.. een tweede gaat echt meestal makkelijker omdat de weg naar buiten soepeler is als de eerste keer. Niet tegenop zien hoor! (makkelijker gezegt dan gedaan)
Hey Inky die metingen zijn vaak wel schattingen hoor....Sem zou bij een uitgedragen bevalling zo'n 4500 gram gaan wegen....meting gedaan door gyn. maar hij woog maar 3840....dussss..... Hier een K nacht niet vanwege de kids maar slaap zelf zo vreselijk slecht.....lag er al om 22:00 in en sliep meteen maar heb van 12:00 tot 2:00 wakker gelegen, en toen weer in slaap gevallen 3:00 was Sem wakker en toen sliep ik pas weer om 4:30 kon de slaap niet vatten en een uur later loopt de wekker af......en weer een uur later ben ik maar van ellende opgestaan....pffffffff
Nieuws van Nancy? Ik hoop dat het allemaal goed gaat! hier ook slecht geslapen. Ik droom veel man. Ik schrok wakker omdat ik dacht dat iemand mijn naam hard riep en daarna niet meer echt geslapen. Ik tuk vanmiddag wel weer bij. Hihi bedacht me vannacht ook nog dat ik de kaartjes helemaal niet kan maken ze zullen eerst gedrukt moeten worden voordat ik er wat opplak. vandaag een relax dagje. Remon zit in Rotterdam en die maakt een lange dag ivm met files dus we eten alleen. Mijn moeder heeft een cursus dus die kan niet komen. Blijven Lars en ik alleen over. Mss dat we naar de mac rijden voor een hapje vanavond haha