Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    oeh ook lekker hoor maar ik kan echt niet meer zelf zo lang stana om te koken.

Over de bevalling trouwens, jullie zeggen precies hetzelfde als de vk hier. Zal ik ze dan toch maar geloven? Bij Lars duudre de bevalling zo lang omdat hij zo groot was, in 8 uur 2cm, dus ik bne bang dat het nu weer zo lang gaat duren. Maar de grootte ook.
    Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen met flinke weeenopwekkers en een tientonner van ene gyn die op mijn buik heeft gehangen om Lars eruit te krijgen.
    Ik wil zo graag thuis bevallen maar ben bang dat ie er weer niet uit wil.
    De vk zegt ook dat de weg al vrij is en het alleen maar makkelijker gaat en dat ie nog wel groter als LArs kan zijn (die was 4210).
    Tja we zullen moeten afwachten maar het houd me wel bezig nu. Ik hoop niet de 40 weken te halen, dat was bij Lars gelukkig ook niet.

Wel grappig dat deze frummel nu al groter is dan Bram van onze vrienden die is nu 3000 haha.

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen dames...zo jullie tikken achter elkaar door..had gelijk heel wat te lezen hier...

is je kussenhoes nog schoon geworden minnie? zou inderdaad erg zonde zijn zeg..

en gupsy heeft astrid nog een keer op het potje wat gedaan.? wel een kanjer zeg dat ze dat al doet..

verplicht gehaktballen eten wen pfff maar ja als je maar niet meer misselijk bent , want dat is ook niks hoor..

spannend hoor Inky maar gewoon er vanuit gaan dat je lekker thuis kan bevallen hoor meid..iedere bevalling is anders..

semmie jij gaat ook al aftellen wat is dat toch hard gegaan allemaal..

nou hier ging ik gisteravond even over de zeik zeg..waren op visite bij een college van mijn man...nou ja die gaf een klein feestje ook vanwege een nieuw huis en we waren ook uitgenodigd...beredruk daar..pfff..zegt die muts van een vriendin van hem...zo dus jullie hebben nog een kleintje?...uh ja een heerlijke meid...zelf is ze denk ik 22 of zoiets...maar ja echt zo'n wicht net onder moeders rokken vandaan je kent dat wel..van volwassenheid nog totaal geen sprake....zegt ze ....nou ik wil geen kinderen en johan heeft dus ook lekker pech....en al helemaal niet als ik net zo oud ben als jij .....ben je trouwens nog niet in de overgang.....zooooooo....nou heb me maar even omgedraaid en ben heel wijs aan de andere kant van de kamer gaan staan..

later in de auto heb ik het voorval aan mijn hubbie verteld....in eerste instantie lachuhhhh..ja tot ie zag dat ik er behoorlijk pissed over was en toen vond ie het eigenlijk ook niet zo grappig meer...zei dat ik me er niets van aan moest trekken en dat ze wel vaker van dat soort domme opmerkingen plaatst...ach zei ie..je kent het wel..rijke pa en ma nooit hoeven te werken enigst kind en tot het bot verwend...nou ja dan krijg je dat....maar goed mijn avond was wel verziekt ..was de eerste keer sinds we bezig zijn met het nieuwe huis dat ik er eens even uit was...beetje jammer..

maar goed weer een nieuwe dag....eva is lekker aan het keutelen hier met d'r pop...die krijgt een flesje en vreemd genoeg moet ie blijkbaar wel op een potje plassen hahahaha...maar zijzelf niet hoor...gek kind..

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi Neem dat dan ook maar aan Inky! Ondanks dat Lisa kleiner was ging de bevalling van Tim echt veel sneller..(zie vorige bericht wat je waarschijnlijk al gelezen hebt) Dus het wil niet zeggen dat als dit kindje groter is dan Lars toen was, het sowieso moeilijker zal gaan. Dat heb ik met Tim wel bewezen!
    Gewoon op je af laten komen en leker thuis bevallen... is echt HEEEEEERLIJK om in je bed te liggen en er niet uit te hoeven om naar huis te gaan..
    Weet je ook al hoe je wil bevallen? evt op de baarkruk? of word dat afgeraden nu ivm je bekken?

@Minni: Hoes schoon geworden?
    @Elena: Sjee wat een dom wicht idd.. ik heb ook altijd zo'n hekel aan mensen die doen alsof ze alles weten of van deze domme dingen zeggen. Vooral, als ze net zoals dit meisje hardstikke verwend zijn.
    Ik zou ook stoom uit mijn oren krijgen!

Hier ook al een lekkere dag.
    Lisa riep me vanmorgen al: "Mama, Lisa is wakker!"
    Hihi dan smelt ik gewoon.
    Heb haar vanmorgen (na alle potjestrainingsverhalen (leuk woord voor scrabble) gevraagt voor op het wc/potje te gaan en haar gezegt dat ze een spekkie zou krijgen.
    Nou mw liep gewoon mee en deed zelf de brilverkleiner op de wc.
    Ik mocht haar luier afdoen en ze ging zonder te krijsen zitten..
    Helaas zonder resultaat.. nouja.. een windje waar ze zelf trots op was.. hihi.. zometeen krijgt ze toch een spekkie omdat ze het geprobeerd heeft!
    We bekijken het van dag tot dag wel.. de pot met spekkies staan iig op het toilet..

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjeuzus elena....dan kun je zo'n onmondig wicht toch zo een draai om d'r oren geven, en daarna een schop onder d'r hol.....trien!

Inky dat lijkt me met zo'n grote beeb en je bekken ook niet zo fijn om de beeb tot week 40 uit te dragen pffffff dan is je onderkantje naar de ju! En nog zwaarder dan Lars...pffff is die placenta van jou voorzien van Pokon ofzo.....tjonge ik dacht dat ik al grote lummels kreeg 7 en bijna 8 pond maar 4200 en zwaarder sjezus mina ik geef het je te doen! Maar idd de tweede bevalling in mijn geval was ook een eitje...hoop dat ik weer zo'n bevalling heb... Met Luc heb ik er 25 uur overgedaan, die kon de spildraai niet maken en moest eerst inwendig gedraaid worden...niet fijn allemaal...Met Sem ben ik ingeleid en kreeg ik de tweede keer gel ingebracht om 13:00 om 13:45 begonnen de weeën en om 19:00 is hij geboren....en de bevalling viel echt reuze mee...van 18:00 tot 19:00 was het knallen.

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha die Lisa...toch al wat hoor susanne zo wind...begin is er...

jeetje semmie zie je zelf nu ook niet op tegen de bevalling...

hier waren de eerste drie geen makkie hier maar eva was echt geweldig..drie uurtjes en hop..nou mocht ik ooit nog zwanger raken dan teken ik ervoor hahaha...

ja zo'n wicht he..toch niet te geloven...heel mijn avond verziekt...heb thuis nog maar een lekker wijntje gepakt en even uit zitten blazen....was echt zo kwaad....riep thuis nog..waar bemoeit zo'n draak zich mee al wil ik nog tien kinderen....maar goed ze is het niet waard om me er zo boos over te maken...

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    pff nou vergeet ik het weer...heeft iemand al iets van Nancy gehoord? hoop wel dat alles goed is met d'r...toch behoorlijk schrikke hoor..

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou ben ook benieuwd naar Nancy! Misschien ligt ze al met haar wondertje in d'r armen! En vergeet ze ons helemaal.

Euh nee ik zie niet op tegen de bevalling, kind zal er toch uit moeten...ik zie er wel op HOE ik moet bevallen....wordt het keizersnee, gewone wijze of stuitbevalling....och ik zie wel...donderdag weet ik meer....dan heb ik de liggingsecho. Maar over dat draaien daar ben ik uit dat wil ik NIET!

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oh bah nee dat draaien dat zou ik ook niet doen nee...dan nog liever een keizersnee....

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja Lars moest ook draaien maar die draaide gelukkig toen ik op mijn linkerzij moest liggen. Wel irri want ik had volledige ontsluiting maar mocht nog niet persen omdat ie niet goed lag.

@suus, bevallen op de baarkruk zal het fijnste zijn volgens de vk maar ik moet het echt op dat moment zien hoe het allemaal gaat en zelf fijne houdingen uitproberen. Dat moet ik nu al doen. Maar goed het gaat eigenlijk redelijk goed met mijn bekken zolang ik het zo rustig doe. OP mijn zij liggen is iig geen optie dus we wachten af.

@elena wat een wicht zeg. Pff Lekker lomp praten. Kind komt net kijken. Ik zou ook woest worden, waar bemoeid ze zich mee!

Ik hoop ook dat Nancy haar uk al heeft en anders dat ze lekker naar huis is en niet meer in het ziekenhuis ligt.

Pff verveel mezelf nu al. Haha wat moet ik doen vandaag? Kan wel een beetje gaan strijken eigenlijk en dweilen. Maar dat is het fijnste als Lars slaapt en dan slaap ik liever ook ff mee. hmmmmmmm dilemma.

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaaa ja erg he inky dat vervelen...heb weken geroepen..ik wil een keer een dag rustig kunnen zitten tijdens de verhuizing...maar nu verveel ik me ook..het is weer rotweer...regen..wilde eigenlijk even naar de kinderboerderij gaan.maar ja om nou te gaan modderstampen tussen schapen en geitenkeutels....hmmm nee dat word hem niet...misschien vanmiddag even de stad in....ook al in geen weken geweest...heb alleen maar bowmarkten gezien de laatste tijd...en eva heeft echt dringend nieuwe kleren nodig....is naar maat 92 geschoten...jees wat groeit dat kind hard...

maar eerst eva lekker op bed leggen en dan maar beetje achter mijn laptop....

baarkruk is wel fijn...zou ik ook doen bij mijn jongste zoon...zat er al helemaal klaar voor op de kruk...en moet zeggen zat best lekker..maar ja toen bleek mijn vruchtwater groen en moest ik hals over kop naar het zh..erg jammer...en van eva mocht ik ook niet thuis bevallen...had het zo graag een keer gedaan.

hoop wel dat Nancy of thuis is of inderdaad aan het genieten is van haar uk...

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    GELUKKIG! ik ben er weer.. wil eerst iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes!

Was even erg schrikken voor iedereen, ik zal mijn verhaal even vertellen, zaterdag avond, niks aan de hand gaan tegen 1 uur naar bed, wordt om 1.45 wakker van een hoge hartslag.. voel me een beetje gejagen... wacht het rustig af maar wat ik ook doe het wordt niet minder.

uit bed, in bed, wat gaan drinken, niks helpt.. mijn man wakker gemaakt denk dan heb je wat afleiding en zal het wel zakken, maar nee..
    hij telt mijn hartslag en zegt, jeezus man ik kan het amper bijhouden, maar volgens mij zit ie boven de 200 ! (normaal is 80/90)
    dus ik de HA post gebeld.. uhm nou klinkt niet echt alarmerend, maar komt u maar even langs.. dus ik mijn ouders gebeld en wij met 2 naar de HA post, is 20 minuten in de auto rijden, maar ondertussen zakt hij niks...

daaraangekomen zegt die HA. hm u ziet er niet ziek uit. (nee dat ben ik ook niet, ben niet misselijk, heb geen pijn, geen hoofdpijn, niks van dat alleen een gevoel alsof je net heel hard hebt gelopen)
    het is inmiddels als ruim 1 uur dat ik zo'n hartslag heb.

na een minuut of 20 zegt ie, nou we gaan maar naar de EHBO, want ik krijg hem ook niet omlaag.
    dus wij weer naar de EHBO, daaraangekomen werd ik meteen aan de montior gelegd en werd er een ctg apparaat aangesloten voor de baby, die deed het allemaal prima, had een gewone hartslag van 150-160, maar de mijne was 210!

werd druk gebeld met cardioloog en gynecoloog over wat te doen, er werd besloten een middel in mijn infuus te spuiten (gewoon aan het infuus kan niet ivm zwangerschap) dat middel werkt kort , zo'n 30 sec. dus geeft het minste gevaar voor de beeb.
    de crashcar wordt gehaald voor het geval dat mijn hartslag te ver zou zakken....

de eerste spuit wordt gegeven... ik voel me helemaal wegzakken, maar dat was verteld, mijn hartslag zakt naar 110, en.... gaat weer gewoon naar 210.
    (het is zo dat als het hart geprikkeld wordt door dat middel en je hartslag zakt, zou je hart het zelf op moeten pakken en zo te blijven, maar dat was dus niet het geval)

ik heb uiteindelijk 3 spuiten gehad, maar er gebeurde niks!
    gelukkig leed de hartslag van de baby er niks mee.. maar die van mij MOEST omlaag, weer bellen met gyn en car. nog 1 spuit met een hogere dosering en anders moest er grof geschut komen.
    (wat inhoud dat ik in een roesje wordt gebracht, en met electrische schokken mijn hart in het juiste ritme moet komen, maar dat is absoluut niet veilig voor de baby! het wordt me wel duidelijk dat ze dat toch echt gaan doen anders....)

gelukkig werkt de 4de spuit wel! mijn hartslag gaat naar 110 en blijft daar!

*ondertussen wordt druk overlegd over het ingrijpen voor de beeb, maar het wordt nog even aangekeken.

na enige tijd kan ik naar de hartbewaking, mijn hartslag blijft 110-120 maar dat bekijken ze boven wel, ik kan nu van de EHBO af.
    het is inmiddels 5 uur.

Boven wordt me duidelijk (nouja het gaat erg langs me heen, moet ik zeggen), maar wordt mijn man het duidelijk gemaakt dat het abslouut niet goed is, want mijn hartslag is nog steeds te hoog!
    ik ga even plassen en komt meteen verpleging aangelopen die me zowat van het toilet afterkt om me op bed te leggen.. (ik zit aangesloten aan de monitor, waarbij hun op een scherm mijn hartslag kunnen zien) door die inspanning (nouja ik ging alleen maar plassen) schoot mijn hartslag weer naar de 180 en waren bang dat ik weer in die ... (moeilijk woord) schoot.

de cardioloog is onderweg en wordt overlegd hoe of wat, ik krijg een bepaald medicijn waarvan mijn hartslag verder moet/zal dalen, maar die van de beeb zal dan zeer waarschijnlijk ook dalen en als die daalt moet er ingegrepen worden, maar er wordt al gezegt, u bent bijna 37 weken dus dat is geen gevaar voor de beeb.

de gyn sluit me aan op het ctg apparaat voor de beeb, gelukkig blijft die hartslag normaal en de mijne zakt.

ik stuur (inmiddels 7.00) mijn man naar huis en omdat ik thuis 3 kinderen heb die van niks weten nog, mogen ze met zijn alle om 11.00 terug komen.

Om een uur of 11.15 komt de cardioloog weer aan mijn bed, er wordt een hartecho gemaakt om te kijken of mijn hart niet vergroot is en of de pompfunctie oke is... als dat allemaal goed is mag ik vanmiddag naar de afdeling gyn.
    de medicijnen voor mijn hart moet ik blijven nemen tot ik 3 weken na de bevalling weer naar de cardioloog moet komen, dan wordt dat allemaal verder onderzocht en bekeken... (heb waarschijnlijk een aangeboren iets.. aan mijn hart)

om 14.00 ga ik dus gelukkig naar de afd gyn. maar helaas zijn ze daar wat "zeikeriger" als de cardioloog (die vertelde me waarschijnlijk snel naar huis te mogen, omdat hij goed bekend was met de medicijnen en weet hoe of wat bij zwangere)

op de afd. gyn wordt me duidelijk dat het niet de bedoeling is dat ik snel naar huis ga en spreken ze over een langdurige opname, totaan de bevalling (die missschien ingeleid gaat worden)
    eerst moet er overlegd worden hoe of wat, ze zijn dus niet zo bekend met dit medicijn en een zwangerschap.

Shit, ik was toch echt niet van plan te blijven de komende 3-4 weken !
    en hoe moet dat dan met de kinderen? ik heb zondag middag een zeer emotionele middag gehad dus.. zag het al helemaal gebeuren.

MAAR 1 positief punt was dat de hartslag van de beeb helemaal niet reageerd op mijn medicijn!
    ik moet 45 min nadat ik mijn medicijnen heb ingenomen aan de ctg voor 1 uur, maar de baby reageerd helemaal niet op mijn medicijnen, dat klinkt natuurlijk heel erg fijn (begrijp me niet verkeerd dat vind ik ook echt!) maar dat houd in dat de bevalling inleiden zeer waarschijnlijk niet hoeft (van de ene kant ook fijn, maar het komt er steeds meer uit te zien dat ik voorlopig daar lig)

heb elke keer huilende kinderen op bezoek en ben zelf natuurlijk ook een emotionele hormonen muts nu... dus je kunt je er iet sbij voorstellen hoe dat ging.

maandagochtend 11 uur komt de ass. van de gyn aan mijn bed en verteld dus idd dat de beeb het goed blijft doen onder deze medicijnen en dat inleiden waarschijnlijk niet hoeft, ze gaan wel de leverancier van de medicijnen bellen voor de zekerheid...

ik vertel haar mijn thuis situatie en geef aan dat ik echt bereid ben om als ik mijn medicijnen heb ingenomen te zoregen dat ik 45 min later in het zh ben om aan de ctg te gaan, maar dat ik heel graag naar huis zou willen omdat ik eigenlijk alleen voor die ctg daar lig.

ze kijkt me een beetje vreemd aan en zegt, weet je wel dat dat ook veel tijd kost op een dag?
    ja natuurlijk, maar ik heb 3 kinderen en blablabla (probeer haar een beetje te overtuigen)

ze hebben om 16.15 overleg met alle gyn en komt daarna (18.15) bij me terug met hoe of wat.
    ze zegt me al wel dat ze de leverancier heeft gebeld en dat die zegt dat het middel tijdens een zwangerschap het meest veilige middel is!
    maar dat ik wel een ziekenhuis bevalling moet hebben (maar dar had de cardioloog ookal gezegt) en dat de beeb na de bevallin waarschijnlijk 2 dagen ter observatie moet blijven, omdat hij/zij wel last kan hebben na de geboorte van mijn medicijnen (dus lage hartslag en bloeddruk)

nouja dat is nogwel te overzien....

om 18.15 komt ze aan mijn bed, IK MAG NAAR HUIS! dinsdag... hoef verder niet meer te komen voor de ctg, dat zal allemaal wel goed blijven gaan met de beeb omdat die er nu ook geen last van heeft..

de kinderen zeggen tegen haar? oh mag mama nu mee naar huis?!

gelukkig, zegt ze, achja waarom ook niet, ik ga de papieren nu wel regelen!
    yes, dus ik mag naar huis!

--

moet volgende week dinsdag pas naar de gyn, tot die tijd weet ik niet hoe of wat..... moet dus in het ziekenhuis bevallen omdat de kans bestaat dat ik het weer krijg tijdens de bevallling (kan nu ook, maar dan is het risico hoog), maar wanneer ik naar het zh moet (bij de eerste wee of ?) waar ik moet zijn... met de vk of gyn? ik heb geen idee.

uh hoeft mijn beeb nu ineens helemaal niet meer dmv ctg gecontroleerd te worden? de komende 3-4 weken (?)

* kortom ik heb eigenlijk zoveel vragen waar ik geen antw op heb.
    ga vanmiddag naar de vk en zal het met haar ook eens overleggen... het zh heeft haar wel gebeld, maar ik mocht als ik wilde wel komen zodat we het even konden bepraten, dat is natuurlijk wel fijn !

zij zal er ongetwijfeld meer van weten de overdracht aan de gyn.
    hoop dat zij de bevalling gewoon mag doen in het zh, maar dat zal ik volgende week ook wel horen van de gyn.

het is dus voor mij nog even onzeker nu, hopelijk heb ik vanmiddag wat meer antwoorden van de VK.

- sorry voor het hele lange verhaal! maar ben blij dat ik het kwijt ben

12. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    pffff jeetje nancy dat is even schrikken zeg allemaal..snap dat je met enorm veel vragen zit nu....en dat terwijl het allemaal zo lekker ging....gelukkig dat je uk geen last heeft van die medicijnen...maar wel logisch dat ze dat na de bevalling even willen checken een paar dagen....nou meid ik schrik er allemaal van hoor...en hoop voor jezelf dat je er allemaal snel van opknapt en ook na de bevalling dat het geen lange staart gaat krijgen....hou je rustig maar dat doe je denk ik wel (zeg het toch maar even) en ik hoop dat je vanmiddag in ieder geval wat duidelijkheid van je vk krijgt....heel veel dikke knuffels van mij voor jou en je gezin....ik denk aan je !

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw wat heftig zeg en wat een spanning daarvan alleen al stijgt je hartslag.
    Wel super dat de baby er niet op gereageerd heeft dat is een fijn gevoel voor je lijkt me.
    Ik hoop dat je hartslag laag blijft en niet omhoog gaat.
    Jammer dat je in het ziekenhuis moet bevallen maar dat lijkt me nu toch het veiligste.
    Goh wat een gedoe zo maar ineens zeg. Hoop dat je het ene plekje kan geven zo vlak voor de bvevalling. want van een binnenrijdende crashcar zou ik al in shock raken.
    Ik hoop dat je kids het ook ene beetje kunnen verwerken. Het is niet niks om mama in een ziekenhuis te zien en dan ook nog wat met je hart.
    Sterkte de komende tijd en hou je rustig hè!

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjee Nancy wat een toestand zeg, men ik heb met je te doen hoor, wat een onzekerheden allemaal. Tuurlijk fijn dat de beeb het prima doet maar voor jezelf zijn dit niet de leukste dingen....sjonge nou van mij krijg je een dikke knuf en sterkte...hoop voor je dat beeb niet te lang op zich laat wachten! En dat je snel duidelijkheid hebt!

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee Nance, heb jij wat te vertellen.
    Ben blij dat je weer thuis bent met je beeb in de belly. Dikke kus!

16. Niet meer actief

Hey nancy.. heftig! Gelukkig is alles nu redelijk ok! En zit je beeb nog in de buik!

Elena, wat een dom wicht zeg! Dat zeg je toch niet denk ik dan. Kijk dat je het denk alla.. maar zeggen.. nee! Je denkt allemaal weleens iets wat je beter niet hardop kan zeggen.

Hey ink.. ik snap je zin "Over de bevalling trouwens, jullie zeggen precies hetzelfde als de vk hier. " niet eigenlijk.. (zal vast aan mij liggen, teveel vocht in mijn hoofd)

Haha.. Lisa trots op haar eigen windjes. Ach, dat ben ik ook nog steeds hahaha

Astrid kreeg vannacht ineens hoge koorts. Die werd huilen wakker en hebben we toen maar tussen ons ingelegd. Na een uur was ze zo warm, dat ik haar in haar slaap een zetpil heb gegeven! Ze heeft tot na 10 uur geslapen en is dus niet naar de gastouder geweest. Gelukkig is lars thuis vandaag en kon hij lekker met astrid tutten terwijl ik in de ikea waggelde! Want mensen het is echt waggelen hoor..

Mijn hulp is ook zwanger haha.. via de MMM! Nu nog hartstikke spannend, want ze is pas 4 wkn en de kans op MK bij IVF schijnt groter te zijn!

Astrid ligt nu op bed.. ik hoop dat ze een uurtje wil liggen.. Ze is nu overigens wel weer redelijk koortsvrij. Haha.. dat is echt nog 1 van de weinige dingen waar ik ECHT GEEN pijl op kan trekken hoor, dat ziek zijn..

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pfff nou zeg dat wel, je legt ze kiplekker in bed en ik haal er na 3 uur tukken een ziek mannetje uit...met 39.6 koorts en knalrode konen en een zielig stemmetje dat vraagt......tinke tinke mij! agusss mupke!

Dus ziek zijn NEE snap er ook niks van.....

spannend van je hulp. Hopelijk gaat alles goed!

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    inderdaad gupsie we denken allemaal wel eens wat maar dan hoef je het niet hardop te gillen denk ik dan...maar goed sta er niet teveel bij stil word ik weer boos ....
    hahaha zie je al waggelen daar door de ikea...wel alles kunnen kopen nu?

ziek zijn met koorts heb ik hier met eva nog niet veel meegemaakt eigenlijk...wel verkouden maar eigenlijk zelden verhoging of koorts

hier blijft het maar druilerig..ook niet de stad in geweest...veel te vies weer..dus beetje de was gedaan en maar weer eens gedweild....die hond ook met zijn vieze poten ....maken ze wel droog als die uit is geweest maar hij schijnt altijd nog smerig te zijn ergens...

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik wil je niet nog meer opnaaien, Elena, maar je had haar moeten zeggen:
    ja geen wonder dat je nog geen kinderen wil, ben je zelf al helemaal uit de luiers?
    Nouja zoiets dan. Wat n ontzettend kutwijf, zeg. Dit heeft niks met jong en naïef te maken, maar t is gewoon n secreet.

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En dan nog mijn nieuws:
    Heeeele lange ochtend, maar de conclusie is:
    dat ding in mn schoonvader zn dikke darm is te groot om erlangs te kunnen met de endoscoop, dus we weten nog niks. De arts kon er niet uit opmaken of het goed of kwaadaardig is. Er is een stukje van genomen.
    De arts wil er nog een onderzoek aan besteden om te zien hoe groot t is en of t door de darmwand heen is gegroeid en tot hoever in dat geval.
    Hij wil er geen tijd overheen laten gaan en vandaag nog zou mn sch-vader gebeld worden voor een operatie om dat ding weg te laten halen. Wat ik van mn sch-vader begreep, kan dat al morgen plaatsvinden, misschien...

Ik ben iig blij dat het nu een vlucht neemt, maar ook bang voor wat eruit gaat komen.
    We shall see.

Vanaaf weer naar mn sch-ouders om te horen of er gebeld is en steun betuigen. Elmar heeft dat ook nodig.

Share This Page