Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi ik d8 gelijk: die is Lars aan t verleiden, zodat ze snel kan bevallen (als het werkt natuurlijk) hihi. :D
    nee, ik had geen bv-kleding. Ik heb wel een paar overslag bloesjes en truitjes die erg handig waren.
    Dan heb ik nog wel n tip ook: koop van die hele korte shirtjes/topjes voor onder die overslag truitjes. Dan hoef je je shirt niet zover naar boven te trekken met de voeding en dat zit lekker comfortabel.
    De overslag truitjes zitten t lekkerst. Omdat die bloesjes te weinig (helemaal niet) meerekken.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ah okè. Ik heb nu 2 van die wikkelvestjes en toevallig nu ook een aan en ik snap wat je bedoeld.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb Giul een zetpil gegeven en die is duidelijk veel rustiger en liever. Pff verademing!

Ik vrees dat ik morgen met kind naar therapie moet, Geen oppas te vinden voor morgen. Onwijs kut dus.

Nu ik t schrijf, roept Giulian: poepoe. Dus ik ren naar boven voor de doekjes (net nara boven gebracht in n vlaag van verstandsverbijstering) en grijp beneden t pot en wil mn kind erop zetten: is ie al klaar. Ja, stom van me.

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    gups kreeg trouwens vandaag nieuwe meubels in het kantoor.......

ah mijn geheugen.. maar dat zal het zijn

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    zeg dames tikken jullie is niet zo aso veel pffff een partij bijlezen.....niet normaal.....

Hey wen, snap dat je geschrokken bent zeg....dikke knuf!

En tjee ik heb alles gelezen en weet minder dan de helft nog....wat wou ik ook alweer zeggen....euhm.....

owhja ik vond die bv kleding ook vreselijk duur en van slechte kwaliteit...had een longsleeve shirt en na 2x wassen was het een klokrokje....en hij koste wel 59 euries...pffff daar begin ik dus niet weer aan.....nou heb de jongens een zakkie chippies belooft dussss die zeuren me gek...toedels.

6. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    't is idd een ziekenboeg hier....ik doe flink mee
    Gisteren is bij mij een longenontsteking geconstateerd. Daar ben ik voorlopig klaar mee.....grrrrr

Ik moet me rustig houden. Harry haalt en brengt kids van en naar creche....terwijl hij zich ook niet 100% voelt....ik hoop dat we dit gauw onder controle krijgen....een longenontsteking is geen pretje kan ik melden

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    nou lekker, een longontsteking voor jou, waar gaat t heen met ons?
    Beterschap Sabrina.

Pff, wat heb ik nog steeds n koppijn.
    Ik wil ook alleen maar n uurtje slapen en dat zit er gewoon niet in. Giul is echt niet van plan om te gaan slapen. Die klojo heeft stiekum n half uurtje liggen pitten toen mn poets oppaste en ik ff n boodschapje ging doen.
    Ik denk dat ikElmar ga bellen dat ie maar voor t eten moet zorgen. Kan ook best es.

Wen heb je je ha nog gesproken?

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjee beterschap meiden....

nou ik mag niet klagen op een beetje hoofdpijn na mankeer ik niets en die hoofdpijn is mijn eigen stomme schuld....veeeeeels te weinig gedronken.....en vanmorgen 3 bakken koffie...fout fout fout.....

9. Niet meer actief

Ik ben allerminst aan het relaxen eigenlijk. Astrid was vanmorgen weer helder en stortte vanmiddag weer in. Ik ben daarnaast WEER aan het puinruimen en heb er nu stress van. Het lijkt verdorie wel alsof ik bezig blijf zo. DEZE MOET HET AF ZIJN...Dus ik zal niet veel online zijn!

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hee joh doe jij ook eens rustig aan!

wat ben je nu aan het ruimen dan?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik denk de nieuwe kamer van astrid.

Hier gaan we dadelijk aan de slag om de laatste dingen in Lars zijn nieuwe kamer te doen.

MOrgen de babykamer en dan is het hopelijk volgende week ook klaar.

MOrgen ook een regeldag voor mij. Lekker alles afwerken en zonder Lars van alles regelen.

Sabrina ene longontseking klinkt niet erg lekker nee. Heb het gelukkig nooit gehad maar na zo lang hoesten ook nog een longontsteking pfff geef het je te doen hoor. Beterschap.

Ik ga Lars op bed gooien, die ligt nu bij papa tiktak te kijken. Dan kan papa hier de ballentent weer opruimen. Die had ik weer eens opgezet omdat het zo slecht weer was. Maar na ene half uur was hij het al beu.

Tot vanavond. Ik lees strakkies weer ff bij.

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hahahah lijkt me heerlijk ja zo'n ballentent geeft alleen zo'n rommel.... hihhi

wordt idd ook wel een beetje tijd ink die babykamer.... hihi

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw jee ik stel ook alles maar uit, moet nog vanalles halen en kom er maar niet aan toe...pfffff zo meteen moet ik biggen en heb ik de helft in huis....jak.

Nou de kids zijn met papa aan het douchen en ik ga puinruimen....tis hier een veldslag...pffff en zo net na het eten valt dat bukken me best zwaar en zit mijn pens behoorlijk in de weg.

nou als de jongens op bed liggen ga ik lekker bankhangen.....heb inene zo'n zin in een rood wijntje......misschien vanaaf eentje......of toch niet.......

Morgen de liggingsecho...ben zo benieuwd maar heb het gevoel dat mupke nog steeds in een stuit ligt.

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik hoop het niet voor je Semmie.

Zo dus de kinder en babykamers naderen eindelijk hun voltooiing? Ik blijf het zeggen: ik ben benieuwd!

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi ik ook!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha nou hier heeft meneer net besloten om toch maar zaterdag ene hele dag aan de slag te gaan.

Bij ons is het gelukkig alleen maar afwerken hoor. Echt de kleine laatste dingen. En de babykamer daar doen we niet veel aan. Alleen het kozijn wordt opnieuw geschilderd en er komt ene oranje baan op de muur. Maar dat doet de schilder. Remon moet daar alleen de gaatjes in de muren maken enz. Verder is het ene kwestie van de boel aankleden met de nieuwe spulletjes en die zijn er allemaal al.

Ook alles is gewassen en ligt klaar en alles is in huis. Dus echt stress heb ik er niet van.

Lekker Semmie ene rood wijntje, heb er van het weekeind nog 2 op was lang geleden.
    Ik ga aan de melk denk ik, daar heb ik nu echt zin in.

@wen, al nieuws?

17. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hier is de kinderkamer geverfd in paars en roze. De bonte kroonluchterlamp hangt ook. Nu ff wachten op wegtrekken van de verfstank en dan kunnen we de meubels plaatsen.

Badkamer is klaar! Is echt een (vt wonen) plaatje! Als ik fut heb gooi ik de foto's erop, maar nu ff niet. Mama doet het heeeeeeel rustig vandaag. Kids naar de creche. Aanemer de deur uit. Ik kom eindelijk tot rust. En dat is hard nodig

Ik ga weer ff liggen

18. Niet meer actief

Zo.. ik heb niet zoveel zin om alles bij te lezen. Naar wat ik zo ff gauw gezien heb is het een ziekenboeg ... Hier ook! Astrid is heel wisselvallig, heel vreemd! Ze heeft vanmiddag ruim 2 uur op mijn borst gelegen.

Ik ben dus inderdaad van alles nog aan het ruimen.

We hebben nieuwe meubels gekregen voor het kantoor.. Helemaal blij met wat we gekocht hebben ben ik niet. Het is echt zo groot. Daarnaast moet alles ingeruimd worden en wie moet dat doen? Moi! De spullen die eruit moeten staan nu weer in de bijkeukens. Heb ik die dingen net weer leeggeruimd, kan ik WEER van voor beginnen.

Astrids kamer is al een heel eind klaar! Nog beveiligen en ze kan er in ieder geval in slapen! Dan moet in onze kamer 1 oude garderobekast afgebroken worden en meteen naar beneden gesjouwt worden (en ik vrees al dat dit ook gewoon in de bijkeukens gepleurt wordt!), dan moet er nog 1 ladekast in elkaar gezet worden en kan ik onze kamer verder inrichten met wieg enzo.. Dan kan ik beebs kamer ook weer verder indelen en ben ik klaar!

Als de zware dingen gedaan zijn, en astrid de hort op is, kan het zo klaar zijn! Maar goed, die mazzel heb ik niet! Ik heb verdorie ook niemand in de buurt die kan helpen!

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tjee gups moet je dat allemaal alleen doen, dat kan toch eigenlijk niet nu je zo hoogzwanger bent......denk om jezelf en je beeb hoor. Sjeetje als ik eraan denk dan krijg ik het al benauwd....en kun je niet iemand om hulp vragen die iets meer valide is bv ouders, zus vriendinnen tja noem ook maar iets hoor....leuke buurman...ghjiihihih nou sterkte ermee en een dikke knuf van mij voor jou! En beterschap voor As.

Sabrina ben enorm benieuwd naar je fotoos, klinkt super tof allemaal.

Nou ga bankhangen...toedels tot morgen!

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    sabrina dat klinkt niet lekker een longontsteking...hoop dat je snel opknapt..

fijn inky dat het alleen nog kleine klusjes zijn dan ben je bijna klaar..

jeetje deboor..dat is toch veel te zwaar nu allemaal voor je..wat semmie zegt is er echt niemand die een handje kan helpen..succes ermee meid

hoe is het wen? al nieuws...?

minnie is guil weer opgeknapt nu of nog steeds niet lekker?

nancy ook alles rustig?

hoe is het bij jou Monique in de ziekenboeg?

nou hier gaat het wel weer..heb toch goed geslapen wel gister heel de dag misselijk geweest en last van mijn darmen maar het is weer over...blij toe..

eva is ook aan het tekenen geslagen maar i.p.v. tekenen zegt ze keten..ja komt in haar geval bijna op hetzelfde neer...moet zo uitkijken voor ons nieuwe behang ...voor je het weet gebruikt ze dat als teken (keten) papier...
    maar ze zit nu aan haar tafeltje op haar eigen stoeltje boekjes te kijken....jee nog een paar maandjes en ze gaat naar de pz...gaat nu hard hoor...

straks nog even naar de bouwmarkt een kleding kast halen voor de jongens..oude kast stortte in elkaar toen we hem uit elkaar haalde...dus vandaag maar een nieuwe kopen dan kunnen we daar boven ook eens wat kleding opruimen..scheelt weer dozen en tassen...pfff lijkt geen eind aan te komen hier ....van het weekend doet hubbie even nog wat ophangen en hier een daar een plintje en de rest van het weekend doen we niets ! lekker ertussen uit en gewoon even weg...

Deel Deze Pagina