NOu nee, ik hoef het niet allemaal alleen te doen. De dingen met meubels moet mijn man doen. Ik heb geen familie in de buurt, ook geen kennissen dus tsja.. dan ben je al gauw op jezelf gewezen. Maar goed.. Astrid heeft vannacht weer koorts gehad. Ze wilde alleen bij mama. Ik wilde haar laten huilen, maar manlief heeft haar erbij gepakt, wnt anders kon hij toch ook niet slapen.. Gelukkig heeft hij nu wel kunnen slapen en astrid ook~! Ik daarentegen niet. Lekker keelpijn en amper kunnen bewegen in bed, omdat ik anders op mijn kind of uit bed zo belanden. Ik heb maar een paracetamol ingenomen.. Pff.. Volgende week mag het eruit hoor. Ik heb echt zooooo gehad!
kan het me zo voorstellen deboor dat het eruit mag komen...en dan weer zo'n nacht..word je ook niet vrolijk van...maar ben blij dat jij in ieder geval niet met zware dingen gaat lopen sjouwen ja semmie zijn we ook wel even aan toe na weken beulen hier...leuk een groot huis maar ook enorm veel werk ondanks dat het een nieuwbouw is...
tjee gups, snap dat je het goed zat bent zo onderhand.....probeer vandaag een beetje bij te tanken en een dikke knuffel voor jou en zieke As! weet wat je bedoelt Elena...ondanks dat het nieuwbouw is moet je veel zelf doen en je wilt er toch een beetje je eigen gevoel in leggen, maar daar gaat super veel tijd gebeul en geld hihihi in zitten...nou hopelijk is het zo lekker jullie eigen stekkie en kun je er fijn op terug kijken.......veel woonplezier alvast! Heb Luc naar school gebracht al een boodschap gedaan en wil eigenlijk aan de poets....maar als ik buk heb ik zo'n last van zuurbrand...jak. Ik wil gewoon dat het snel 16:00 is...dan heb ik de echo en ik moet dan wat doen anders kruipt de tijd voorbij.....bleh. Nou ga aan de poets moet echt nodig wat doen hierzo...doeiiiii
hahaha ja semmie inderdaad..je denkt oh lekker alles spik splinternieuw maar het kost nog bergen werk en geld hmmm ja behoorlijk....maar goed wat je zegt je wil het helemaal naar je zin maken dus heb je er ook wat meer voor over...en voorlopig hoef je er ook niets aan te doen..maar al met al zijn we al anderhalve maand bezig en nog niet helemaal klaar en een stuk armer...maar het was het zeker wel waard...als ik nu binnenkom ben ik toch trots op ons huis hoor...en de oehss en ahhhs zijn niet van de lucht als er iemand komt kijken...vooral de keuken en badkamer zijn super mooi...groot duo bad in de badkamer en nog een aparte douchecabine..heerlijk wat een luxe....
zeg hey hallo moet niet gekker worden, wordt me daarzo een partijtje jalours...dubbel bad douche cabine...pffff op dat kleine k hok van ons van 1,5 bij nog geen 3 meter...waar net een klein wasbakje douche en wctje op staat...pfffffff Nee hoor ik gun het je van ganse harte!
oh echt Gups? nou hier is het echt donker buiten. zoooooo ongezellig. wordt er niet echt vrolijker van en voel me al zo k*t, heb dat toch niet snel, maar voel me helemaal niet mezelf bah. zit hier nog in pjama, nou daar heb ik normaal gesproken echt een hekel aan (in pjama blijven lopen dus) ik zou het liefst in bed duiken en de dekens over mijn hoofd trekken... oh sorry voor mijn klaagzang, ik ga afmelden en iets doen anders steek ik jullie dadelijk nog aan...
nou snap je gevoel, hier ook van dat zeikweer...bah....heb al twee keer een natte kuif gekregen...jak jak jak!
Hier schijnt ook de zon vollop. Maar echt vrolijk ben ik niet.. de schutting is ALWEER omgewaaid. Deze keer met paal en al en is zelfs afgebroken. Gelukkig komen mijn vader en moeder vandaag oppassen. Dan kan mijn vader de schutting straks even tijdelijk vastzetten (hij heeft de schutting destijds ook gezet) pfff gisteren avonddienst gehad.. pfff ik ben er nog moe van. We zijn een half uur tot 3 kwartier bezig geweest met een sondevoedingspomp..hij deed het niet en gaf steeds storing aan. Eindelijk opgelost.. begaan een collega en ik toch een blunder zeg..(alleen dat wisten we op dat moment nog niet) Het is een lang verhaal maar zal het even in het kort vertellen: Een bewoner zit op een bed zich uit te kleden, maar omdat we die altijd moeten helpen met omkleden helpen we haar. Brace af , kleren uit en in de kast, pyama aan, en inco materiaal aan. Shit, geen band in bed om haar vast te leggen. Wij alle 2 kwaad op de dagdienst dat ze dat niet opnieuw in bed gemaakt hadden na het verschonen van het bed. Alles afgezocht voor zo'n ding en eindelijk gevonden (op een andere afdeling) Bewoonster in bed gelegt. Na onze pauze wil een andere bewoonster naar bed, dus naar haar kamer gebracht. Ligt DAAR die andere vrouw in.. Wat zijn we ook dom geweest, die 1ste bewoner zat helemaal niet op haar eigen bed,maar op die van nr 2. (ze slaapt wel op zo'n zelfde kamer, zelfde bed, maar andere gang) Konden we de pyama weer uitdoen, was nl van nr 2, band uit bed halen. We waren duw kwaad op de dagdienst terwijl er niets aan de hand was, hebben zelf niet goed gekeken of ze op de goede gang zat. Owowowow om te lachen natuurlijk, maar niet op dat moment ! ow toch de lange versie..pff nouja.. hihi
Gisteren ook met HA gesproken, aangezien ik als kind ingeent ben voor rode hond zou dit voldoende moeten zijn om ook mijn kindje te beschermen. Hij zou wat informatie voor me gaan opzoeken. Ook de vk gesproken en hartje gehoord van onze frummel. Er zijn 2 soorten antistoffen IgG en IgM. IgG zijn de stoffen die je aanmaakt als je gevaccineerd bent of als kind de ziekte hebt gehad. Deze waarde was goed. Er zijn ook IgM stoffen gevonden, die krijg je pas als je recent in contact bent geweest. Er moet altijd een 2e bloedtest gedaan worden ter confirmatie, deze 2e test heb ik aanstaande maandag. Als ik de ziekte recent heb doorgemaakt zal de zwangerschap beeindigd moeten worden (aldus mijn HA), echter is deze kans klein vanwege mijn vaccinatie en dan hadden ook de IgG waardes hoger moeten zijn oid. Volgens mijn VK hadden we dan op de echo ook een heel opgeblazen kindje moeten zien omdat deze dan veel vocht vast zou moeten houden. Desalniettemin is het wel raar dat er 'recente' antistoffen zijn gevonden. Hopelijk is er gewoon niets aan de hand, mochten de 2e test ook de waardes bevestigen dan moet ik gelijk naar de gyn en worden aantal situaties besproken. To be continued... Verder ook klote geslapen. Lotte ziek en die lag tussen ons in, Roeland ziek heeft paar keer overgegeven.. Ik probeer het maar zo positief mogelijk te bekijken, het blijft natuurlijk wel door mijn hoofd spoken.
Gisteren ter afleiding even gaan shoppen, hebben leuk fietsje voor Lotte gekocht! http://www.puky.de/pics/produktbilder/400x300/2125.jpg
Jeetje Wen.. tuurlijk spookt het door je hoofd... zou ik ook hebben hoor..Hopelijk blijkt er straks niets aan de hand te zijn. Positief blijven hoor, vooral omdat de vk niets bijzonders heeft gezien bij de echo! Leuk fietsje voor Lotte zeg!
hee wen kop hoor..de ha klinkt toch een stuk positiever moet je maar denken...hoop dat het allemaal gaat meevallen voor jullie....ook al een ziek kindje vannacht...iedereen ziek hier.. hee nancy klaag maar lekker hoor meid...geeft niets....voor jezelf veel vervelender dat je je zo voelt.. hahaha semmie..ja is echt wel aso luxe he...pfff... zo weer naar de bouwmarkt geweest twee prullenbakken en een wasmand gekocht nog een nieuw wc matje betonspijkers een tafelloper maar nog geen KASTEN ! hier baal ik dus van...ga nu maar even op internet zoeken... jaaa de zon schijnt hier ondertussen ook...gelukkig ga ik vanmiddag nog even lekker naar de speeltuin met eva...
oh..Wen....fijn om te horen dat de kans gewoon erg klein is. Toch kan ik mij voorstellen dat je het afwachten als erg lastig en stressvol ervaart. Ik hoop dat ze je as. maandag niet te lang laten wachten. Gups: hoe gaat ie? Kun je je rust al een beetje terug vinden? Door al die toestanden bij je thuis zal dat niet makkelijk zijn. Het zijn echt kl*te zware loodjes voor je! Suus: wat zullen jullie raar gekeken hebben toen je die mevrouw daar zag liggen..hahaha...Klinkt wel als veel werk zeg! Die schutting heeft het maar zwaar.....Waait het daar vaak zo hard? Elena: ga jij nog als oudere mama in overgang een speeltuin in ....? (ik ben boven de 35 ...bijna 36 dus ik hoor ook al bij de oudjes. Zeker hier op Curacao waar een moeder van 17 /18 heel gewoon is, omdat er ook rondlopen die 14 zijn!) Nou...veel plezier meid! Hier gaat het redelijk. Hoesten lijkt wat te minderen. Heb wel overal spierpijn van het vreslijke geblaf. De meiden zijn weer naar de creche. mama heeft weer een rustdag. dadelijk lekker lang douchen. ....hmmmm Nancy: Kom hierheen! Kan mij voorstellen dat je ff in een dip zit. Is dat ook een uitwerking van je medicijnen? Sterkte meid.
hahaha ja ik als omaatje naar de speeluin...zullen ze wel raar opkijken zo'n muts in de ovrgang met een kleintje...nou heb er lekker pieppp aan hoor...voel me nog heeeeeeel jong met mijn meisje... schitterende badkamer sabrina...mooi....!
zo hier een vrolijke Iny. Ben helemaal Happy met mijn nieuwe haarkleur. Het is weer als vanouds lekker blond, met accenten. Ik voel me weer mezelf. Heb echt lekker veel kunnen doen vanochtend. Helaas heeft mijn moeder nog de griep dus ik heb Lars na de kapper daar opgehaald en hier thuis in bed gelegd. Hij slaapt nu op zijn nieuwe kamer. Wel in zijn ouder bedje maar hij slaapt. Hij moest wel even huilen en riep de hele tijd NEEJ NEEJ. Maar nu ligt ie toch te slapen. Ik ga dadelijk de enveloppen schrijven. Zou het eerst met etiketten doen maar heb toch besloten om te gaan schrijven. Verder doe ik niks. remon neemt Chinees mee en dat gaan we bij mijn moeder eten zodat ze niet hoeft te koken. Vanavond gaat ie in de babykamer aan de slag en dan kan volgende week de schilder erin om alles af te maken. @suus wat een mop zeg. Haha tis dat die mensen het zelf ook niet door hebben. @wen, ik vind het allemaal nog steeds erg spannend klinken. Wel fijn dat de echo goed was. Hopelijk krijg je snel wat meer zekerheid. Ik zou pas gerust zijn als ik de frummel in mijn handen had. @gups, ik zou je zo komen helpen hè dat weet je maar ja aan een zappelin heb je nu ook niks hahah. Doe zo rustig mogelijk. Hopelijk knapt As snel op zodat ze weer naar de gastouder kan en jij weer ff tijd voor jezelf hebt. @sabrina ben erg benieuwd naar de foto's. Maar rust maar lekker uit. Hmmm in een hangmatje liggen bij het zwembad? @elena, bijna alles af....... dat is lekker zeg. Hoop dat je het kabeltje snel vind van het fototoestel want ik ben erg benieuwd. @nancy hier schijnt de zon volop, het is heerlijk toeven in de serre. Ik zal de zon jouw kant op sturen. Van zon word ik altijd vrolijk. Wij kregen gisteren nog 2 nare telefoontjes. 1 van Remon zijn broer. Onze schoonzus is 2 maanden zwanger en kreeg gisteren ene echo maar het vruchtje was dood. Dus moet ze nu wachten tot het geboren word. Echt naar. En de andere was van ene werknemer van ons. Zijn vrouw ligt vanaf zondag in het ziekenhuis met allerlei klachten en gisteren kregen we te horen dat het ms is. Dat is dus allemaal wat minder. Maar goed ik ga snel wat doen anders is mijn dag dadelijk niet produktief genoeg geweest!