Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ja was nogal wat aan het lullen.

Erg mooi hoor, vooral de meubels erg mijn smaak!

2. Niet meer actief

ik heb niet veel te roepen alleen...pffffffffffff..............Meisje is echt ZIEK! Ze heeft nog geen stap gezet vandaag! Ik zag ook een oranje vlek in haar luier? Ff in de gaten houden! Ze is van top tot teen heet, dus nu maar een zetpil gegeven, dan klaart ze even op! Mijn mieppie...We zuipen ons klem aan de siroop hier met z'n 2 haha

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    oranje vlek? Eeeh...wortels gegeten? Of heeft ze iets gemorst en is de limonade via buiten naar binnen gegaan? Let er ff op dat ze geen pijn heeft bij plassen.....dan zou ze blaasontsteking hebben....kans is wel klein.

Beterschap lieve As....

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zat ik ook te denken gupsie misschien blaasontsteking even goed op letten..geef d'r maar een dikke knuf arm poppie...

he bah inky wat een naar bericht zeg...moet ze er al die tijd mee lopen? lijkt me echt vreselijk...

nou snoertje nog niet gevonden...ziet er naar uit dat ik voor een nieuwe de stad in moet....baal ik wel van zeg..

hier ook haartjes geknipt maar dan thuis...eva had onderhand werkelijk coupe wanhoop met die pruik van d'r.....nou ja mams ook wel hahahaha...zit nu tenminste weer fatsoenlijk...

jaaa twee kasten besteld bijn neckerman..nu maar hopen dat ze snel worden geleverd...

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik had er n hele kluif aan om door de tekst heen te lezen. Sjee.

Ik heb wel een leuke dag. Tot n uur geleden scheen de zon zo, dat het wel zomer leek.
    Mn virus hebben we uit mn pc.

Ik ben weer bij mn osteopaath geweest en ik heb echt zulke bizarre gesprekken gehad met die Belg... Ik zou ze hier schrijven, zodat jullie konden meesmullen en Deborah even haar kwalen zou vergeten, maar ik denk dat Nancy dr hartslag gelijk door t dak gaat, dus ik schrijf t maar niet.
    Ik ga iig weer met n big smile naar mn volgende afspraak, hihi.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja dat kan niet he eerst nieuwschierig maken en dan niks zeggen.
    Mail het me maar dan.

Ook leuk, de geboortezegels gaan per 50. Tsssss nu hebben er dus 50 mensen dadelijk een geboortezegel en 25 niet. Echt belachelijk. Moet nog wel ff priorityzegels halen en las ergens dat die ook per 10 gingen ofzo. Raar hoor maar goed ik heb regelmatig post voor het buitenland dus dat kan nog wel.
    Alles is iig geschreven en geplakt dus dat ligt ook al klaar.
    Ben er helemaal klaar voor.

Lars begint ook wat te snotteren hoop maar dat het niet doorzet.
    Vanavond in een eucalytusbadje, luuf erop, ui naast bed, bed omhoog aan voeteinde en slapen maar.

Beterschap voor As.

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    nou vertel maar... heb ik er wel voor over :)

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    beterschap voor AS !
    enne tja ik zou je zo komen helpen Gups, maar helaas ben ik op het moment ook niet erg bruikbaar....

Gave badkamer zeg !
    erg mooi... en als ik nog mocht vliegen kwam ik meteen naar jullie lekkere weertje toe, zalig.....

Ink, wel foto plaatsen he van je nieuwe kapsel..

vergeet volgens mij niemand nu he?

9. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    kunnen we samen een clubje opzetten Minni?

Ik heb een longarts...nou..eeeh......laten we zeggen dat het klikt....gigighihi

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goed bericht van Kim..........weer 7 ns afgevallen dat zet de teller op 2 kilo

11. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    tssssssssssssss! SUPER HOOR. Hoeveel dient ze af te vallen om op haar streefgewicht te komen?

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Kimhoeft niet zo heel erg veel af te vallen.......ze denken dat 5 kilo genoeg is.......het is nu echt heel erg goed te zien.....broeken die afzakken.......hahahahahaha........geweldig.

Beterschap een longontsteking is niet niks.....ikheb er ook 1 gehad toen ik zwanger was van Isa......

Lees vanavond alles door......we gaan eten en ik moet nog wat spulletjes inpakken....morgen lekker naar CP

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh enne Nancy, die foto gaat komen, hoor!
    ;)
    Dat gaat me wel lukken. Helaas ben ik maar hoogstens 1x in de 2 wkn bij hem, dus t kan wel ff duren, maar ik werk eraan. :D

Goedzo Kim!

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hallo allemaal,

Tjee ben nu helemaal benieuwd naar een foto en een verhaal minni.

Gups beterschap met As.

Sabrina wat een badkamer...WAUW!

Inky wat een nare berichten voor jullie...bah....

Suus wat een verhaal van die bedden pfffff moest er wel even om lachen hoor.

Wen maak je niet te veel zorgen meid....
    en leuke fiets voor lotte!

Hier alles goed....beeb is gedraaid met beetje hulp van vk....lag in dwarsligging en de vk heeft een beetje geholpen nu ligt de beeb in de goede houding! Wat ben ik blij....alleen mijn bloeddruk wil niet meewerken....150/95 in twee weken tijd is mijn onderdruk 25 gestegen....daar baal ik dus van...Moet 7 maart terugkomen voor de bloeddruk!

Nou ga lekker bankhangen...doeiiii

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he dat ie gedraaid is dat is wel super. De bloeddruk is minder maar zo tegen het einde stijgt ie normaal toch?

Hmm een foto van mijn kapsel haha. Ik ben lekker opgeblazen nu maar goed ik zal er morgen een maken als ik het toestel heb.

Heb het in mijn rug. Dus ga ook maar zo bankhangen.

16. Niet meer actief

Hey semmie, wat raar dat ze de beeb nu al goed gelegd heeft. Die kan toch nog alle kanten op?

Inky, mijn bloeddruk is eigenlijk nog niet gestegen. Van de week was ie nog 114/74 ofzo.

Astrid is hier nog steeds ziek. MOrgen ga ik ff bellen met de HA, want ik wil ff weten of ze geen keel of oorontsteking heeft. Ze heeft duidelijk last van haar keeltje en de koorts stijgt meteen zodra de pil is uitgewerkt. Ik heb overigens geen temperatuur opgenomen, want het is zo ook wel te voelen. Ze ligt nu nog naast me op de bank. Ze mag vannacht weer tussen ons in, maar dan aan lars zijn kantje..haha.. ze zal evengoed wel naar me kruipen, maar goed..

Ik ga morghen ook wat vragen voor mijn keel, want die doet behoorlijk zeer! Ik neem steeds 2 molletje tegelijk, maar het mag niets baten..

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ja Semmie, ik zat me ook te bedenken, die beeb van jou kan toch nog makkelijk draaien?

hopelijk blijft ie zo liggen daarniet van.

@ Gups, beterschap, niet echt ziek worden nu hoor dat kun je niet gebruiken hoor.

@ monique, fijne vakantie

@ Minni, kom op ! hihi

mijn bloeddruk was het weekeinde in het ziekenhuis 120/65 (zelfs toen nog hihihi)

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Meiden ik spreek jullie maandag wel weer.......

Voor alle zieke beterschap....

Ik ga zo mijn bed in, alles is gepakt en we kunnen zo de deur uit........

Tot later

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey fijn weekend in CP Monique,

Tja waarom ze de beeb gedraaid heeft is dat ze de kans nu klein acht dat de beeb nog draait...ik ben heel kort van bovenlichaam en de beeb heeft weinig ruimte, het is ook een flinkerd nu geschat op 3400 gram...pffff en ik moet nog 5 weken....duss de vk acht weinig draairuimte nog....verder zag het er goed uit, voldoende vruchtwater en de beeb doet het prima.....we weten nog steeds niet wat het wordt, vk heeft er ook niet naar gekeken....zegt ze.....duss het wordt nog 5 weken geduld hebben......

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee fijn semmie dat de beeb nu goed ligt....een zorg minder...en spannend over vijf weken weten jullie het...

deboor..beterschap voor je meisje en jezelf...niet te hopen dat jullie allebei heel ziek gaan worden hoor...

monique heel fijn weekend..en wat goed zeg van Kim weer 7 ons...gaat goed !

hahahaha minnie we worden natuurlijk wel steeds nieuwsgieriger maar dat had je al begrepen..

Inky ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel hoor..beetje bolle kijken we doorheen...

nancy gaat het beter dan gister?

nou sabrina stuur anders maar wat lekkere warme zon deze kant op...hoewel het zonnetje schijnt hier nu maar vind het nog niet echt warm hoor..

suus alle vrouwtjes netjes in hun eigen bedje gelegd ?hhahaha vond het wel een giller hoor toen ik het las..

wen hoe is het met je?

nou hier alles zijn gangetje....heb een baal humeur...hmmmm...vannacht kon ik de slaap maar niet vatten en ging liggen piekeren...stom ging van alles door mijn hoofd zelfs dat voorval van maandagavond..met die trien...zette me aan het denken...ja we zijn al ruim zeven maanden aan het klussen en helaas nog zonder resultaat...heb me er al die tijd ook niet zo mee bezig gehouden maar vannacht dus voor het eerst wel.....wat nou als ik inderdaad niet meer zwanger raak..wat nou als ik inderedaad de overgang in kukel..bwehhhh word oud...maar ja ben wel iedere maand keurig op tijd met mijn cyclus ..iedere maand 28 dagen dus de overgang lijkt me toch niet denk ik dan...oh wat een zeur he...besefte misschien dat ik toch wel heel graag nog een brusje voor eva wil...meer dan ik dacht...nou ja moet mezelf niet gek laten maken en mezelf ook niet gek maken...geduld is een schone zaak....maar vind het een vreemd gevoel als het niet meer zou lukken...zeker nu eva al bijna 2 is..

zo tot zover even mijn klaagzang moest ff uit mijn systeem...ga even lekker douchen met mijn meisje...ze verspreid hier een ietwat onaangename geur...zeker de hutspot van gister...

Deel Deze Pagina