Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    He Elvira leuk dat je hier bent!! Gezellig.

Minni die bikini vind ik erg leuk! Ik hou wel van zwart met felle kleuren.

Haha Lars zijn muziekboek is bijna leeg, nu heeft winny the pooh een hele lage stem.

Vandaag lekker ongi geworden. Dus vanaf nu kan ik een beetje mijn cyclus in de gaten houden, das wel zo makkelijk.

Dadelijk ga ik lekker weer 2 uur slapen met LArs dat deed me gisteren ook goed. En daarna gaan we lekker met de buggy boodschappen doen.
    's middags zijn foto's inplakken en dan is de dag weer voorbij.

Nu eerst maar zijn broek verschonen want ik hoor hem hier persen. Daarna ATWT kijken. Dat komt nu voortaan 's avonds op zijn achterlijke tijd!!! Rond 19:00 gaat Lars altijd in bad en dan naar bed. Dus mis ik alles. Nu dus nieuw ochtendritueel voor ons hahaha. Lars lekker zpelen op de grond bij de tv en ik ATWT kijken.

Hier is het weer lekker weer!! Dat scheelt ene hoop in mijn humeur.

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wij hebben Kim uitgezwaaid.....die is op schoolreis..ik ga nu Isa haar eten eens klaarmaken

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier is het weer niks, maar dat hoort ook bij de donderdag, lijkt wel, hihi.

Slaapt Lars 2 uur overdag? En slaap jij ook makkelijk in?

Giulian slaapt een half uur tot een uur en ik heb echt een aanloopje nodig om te gaan pitten,maar slaap je niet- rust je toch.
    Wat betreft ATWT, Giulian is tegenwoordig niet te genieten 's avonds. Naar bed is n drama, miss slaapt ie n half uur, maar daarna kan je m er net zo goed weer uithalen, tenzij je het lekker vindt om het gekrijs aan te horen. En het stopt ook echt niet met n half uur ofzo. Dus nu houd ik m maar weer langer op. Dat ging gisteren eigenlijk heel goed. Vlak voor het voetbal heb ik m op bed gelegd en ik heb m niet meer gehoord. Houdt wel in dat ik druk met mn zoon in de weer ben rond atwt-tijd, hihi.

Lars weer helemaal opgeknapt?

Zwemtijd! Wij gaan.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja hij is weer helemaal toppie, we gana weer een week helemaal koemelkvrij inlassen en dan weer triggeren om te kijken of hij daar steeds zo ziek van wordt.

Lars slaapt 's morgens en 's middags 2 uur en dan vanaf 19:00 tot 8:00 (heeft ie van zijn moeder haha)

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou hier een betere dag dan gister hoop ik..eva werd gisterochtend ziek wakker om zes uur..zomergriepje denk ik..hele dag dreinen koortsig niets gegeten gelukkig wel gedronken en slapen ho maar..pfff was kapot gisteravond..weing gezien van de voetbal nou ja is niet anders..vanmorgen gaat het ietsjes beter ze heeft een boterham op..dat scheelt alweer..net in bad geweest en ligt nu te hangen in de box ...nou ja laat maar even doen...net nog wel even een zetpilletje gegeven..

vanavond naar de diplomauitreiking van dylan dus hoop dat ze een beetje mee wil werken voor haar grote zus hahahaha..nou ja heb d'r al voorbereid...en gelukkig is ze er iets beter aan toe vandaag..

gister zaten we hier ineens drie uur zonder stroom..ook prettig..(not)..zes uur viel overal alle stroom uit...hubbie zou boodschappen doen en het eten meenemen..komt ie pas om half 7 thuis pffff viel onderhand om van de honger..nee neemt die pizza's mee...ja leukk....maar die kon ik niet klaarmaken want we hadden geen stroom..dus maar snel ergen een frietje gehaald...sjonge sjonge..ging echt niet lekker gister hoor...maar gelukkig klokslag negen uur hadden we stroom en dus ook gelukkig weer tv..pfff...niet dat ik er veel van gezien heb maar goed..

ga nu even douchen..miranda komt vanmiddag die werkt later vandaag..gewoon om te kijken hoever ik zelf kom 's ochtends..en eigenlijk gaat het heel goed hahaha...maar zal wel blij zijn als ze er straks is hoor..

spannend monique Kim op kamp...waar zijn ze naartoe??? zal wel even stil zijn nu..

Inky altijd een goeie graadmeter dat ongi worden kan je het inderdaad goed bijhouden..enne veel klusplezier he..

minnie..als eva niet ziek is dan slaapt ze iedere middag van 12 tot half 3 en 's avonds om zeven uur naar bed..nu werkt dat niet omdat ze niet lekker is...zonde zeg dat guilian zo kort slaapt..vind het altijd wel even lekker hoor 'smiddags...

6. Niet meer actief

WIj gaan vandaag ook zwemmen, heb er zin i... we genieten hier altijd zo van. Gisteren foto's gemaakt van As hahah....die heeft af en toe echt een eppo hoofd! Superr ondeugend en de hele dag roept ze papa ??? En dan kijkt ze in het kantoor of naar de keuken.

Gisteravond kwam hij thuis, nou ze wist niet hoe snel ze van de bank moest klimmen..Rennen kan ze nog niet dus haha.. nou ja, dat gaat weleens fout. Maar echt gevallen is ze nog niet, knap hoor.

Ze zegt verder nog niet echt woordjes. Wel Eten, en lapen (slapen), papa en mama. Ze weet ook veel woordjes wat het is, maar spreken niet.
    Ze zit nu in de brrrrrrrrrrrbrbrrrrrrrrrrr fase haha..Heel af en toe zegt ze een woordje na, zoals haar naam Astrid, Lars (en dan is het niet papa lars, maar hunkie lars) en drinken..

Maar ze brabbelt nu dus wel met brr brr tussendoor..hilarisch.

En die van jullie, zijn die ook zo bezeten van schoenen aantrekken...hahahaha.. Maakt niet uit welke maat, maar het is elke dag weer een missie van Astrid...

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Kim is naar een speel kasteel in Hoofddorp en rond half 5 verwachten we de bus met kids weer bij de school.....
    Isa was vanddag een uur eerder wakker dan normaal vanwege het uitzwaaien van haar grote zus en dit ging prima..ze ligt er nu net weer in en slaapt dat 2 uurtjes en van half 5 tot half 6.......het slapen is hier ook een drama Minni.....ik word er gek van. Het maakt niet uit of je haar om 7 uur 8 uur of 9 uur in bed doe of later ze begint lief te praten dan te huilen dan harder en krijzen en gillen totdat je er gek van wordt. Gisteren dus weer en deze keer hebben we haar laten gillen. Een half uur lang en in ene was het stil!!!!!!!!! Ik denk dat het een gewoonte is geworden van Isa omdat ze weet dat we komen en ze weet dat ze eruit mag. Vanaf vandaag is het klaar en werk ik er niet meer aan mee.....naar bed is naar bed en voor de rest zoekt ze het maar even uit.......

Vanavond lekker ouderwets gezellig te Kermis.......heerlijk even geen kids.....

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha schoenen aantrekken niet die van mij zet ze het liefst allemaal op de tafel hier..wat een feest..en wat op de tafel hoort ligt meerendeel op de grond..nou ja moet kunnen..hahahah

brabbelen gaat hier ook door..guus nee is eva haar favoriet momenteel..wijsneus en die domme hond luisterd ook nog..hahaha..

papa en mama en ook hier is papa nummer 1 ??? verder word alles met een vingertje aangewezen en heet dan vervolgens die..wat meestal nee als antwoord krijgt...en dan hebben we nog babieee babiieee sinds een paar dagen (komt door de baby van de buren is ze helemaal weg van...dus hoor je nu iedere keer babiee beebeee babiee...pfff...en handjes onder haar kinnetje staat ook zo lief ja dan is alles op of kwijt maar net hoe de situatie is...hanidg 1 gebaar voor twee dingen..
    vind het wel leuk hoor die ontwikkeling nu en wat ontdekken ze veel

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    monique dacht dat ze een week weg was vandaar mijn reactie..maar een dagje is ook wel stil maar is ze straks weer lekker thuis..
    en eva heeft ook zo'n periode gehad 's avonds ..brullen brullen en iedere keer ging ik er dan inderdaad naartoe..ook wij hebben haar op een gegeven moment laten huilen..duurde een paar dagen maar toen was het over...maar je word er wel eens simpel van..gister was het ook raak maar ja toen was ze ziek dus nu hoop ik niet dat het hele gedoe weer van voren af aan gaat beginnen..

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Gelukkig heeft Eva het ook.........hihihihihi.........ik denk ook dat we haar maar moeten laten brullen.........ik wil ook wel weer eens een avond alleen met Marco........

Gelukkig is Kim geen hele week weg........zolang kan ik niet zonder haar........

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nee daarom vond ik ook altijd vreselijk als ze echt een week weg waren..bah..maar goed dat het maar een dagje is..

inderdaad gewoon weer eens een avondje lekker samen op de bank zonder dat gebrul boven..maar ja nu kan ik niet boos op d'r worden omdat ze wat grieperig is..maar ja we hadden het net weer onder controle dus ben ik bang dat we straks opnieuw moeten beginnen..gisteravond was het pas 10 uur voor mevrouw ging slapen..

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Die van mij houd zich niet zo bezig met schoenen maar zit in de uitkleed fase.......zodra jij haar een broek aan doe en in de box zet trekt zij hem uit. Ze probeert nu ook haar truitjes uit te trekken de armen lukken al en de rest nog niet........

Isa zegt nu pappa mamma bah (als ze heeft gepoept) aai ki (kim) lala (teletubbies) uma (oma) opa en hap.....niet slecht voor een begineling.....ook probeert ze nu een stap van het ene object naar de ander te maken en staat af en toe een aantal tellen los.

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hoelang is laten brullen? Ik heb de laatste week (ben toch alleen thuis) Giulian 3 kwartier laten schreeuwen en dan vond ik het welletjes. Elmar kan het nog geen 10 minuten aanhoren. Die vindt mij maar harteloos, maar zoals ik al zei, ik ben bijna altijd alleen, dus die 3 kwartier red ik wel.

Als ik hem dan later weer wegleg (veel later dus), dan gaat ie wel zoet slapen. Ben bang dat ie gewoon erg weinig slaap nodig heeft. Jammer voor mijn rust, maar goed, hij hoeft nog niet naar school.Dus het kan nog even.

We komen net van zwemmen en we zijn een paar wkn niet geweest. Wat een verschil, alle ukkies doen ineens veel meer. Zo grappig.
    Giulian heeft weer es verhoging, maar was super lief met zwemmen. Hij ging met het op zn rug drijven slapen! De juf moest er hard om lachen en toen heb ik m maar weer aktief mee laten doen, hihi.

Ik heb gevraagd of we in een andere groep kunnen in het nieuwe seizoen, zodat ik miss toch tai chi kan gaan doen. So what dat ik het duur vind? Ik wil gewoon graag en ik denk dat het heel goed is voor mij. Wil toch wel graag het babyzwemmen erin houden. Het is heel goed voor mij en voor Giul en we hebben er lol in. En die waardeloze griepjes zullen toch ooit wel es over gaan?

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    zohee gaat goed met alle babbbelaars hier zeg!

Heee Elvira...leuk dat je komt meekletsen.. lang geleden dat we wat van Boyd gehoord hebben.. Alles goed met hem?

Lisa trekt momenteel ook alle schoenen aan die ze tegenkomt..hihi eigenwijsje..

owwww ze heeft trouwens van de week toen het zo warm was op het potje geplast...(per ongeluk!)
    Ze liep al de hele dag in haar blote billen rond en we hadden het potje ook gewoon buiten bij het badje gezet. Mijn schoonmoeder had haar op een gegeven moment op het potje gezet en toen ze opstond zat er een heeeel klein plasje in.. goed he?!!

15. Niet meer actief

whahaha.. wat goed lisa.. misschien blijven oefenen suus..

16. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Wauwie: wat goed van Lisa zeg!!! Nu maar hopen dat het snel weer dat mooie weer wordt, kan ze weer lekker in d'r blote billen lopen en op het potje plassen. Alleen jammer voor mama die warmte...

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee wat goed van Lisa. Ik wil de pot ook tevoorschijn gaan halen want ik las vorige week datze met deze leeftijd miss wel interesse krijgen voor de pot. Ik ga er trouwens niet vanuit dat ie zindelijk kan zijn, maar hij heeft duidelijk de pest aan luiers aandoen, dus we kunnen t altijd proberen, hihihi.

18. Niet meer actief

pff.. weer iets nieuws hoor. Als As een boertje of scheetje laat, krijgt ze lachstuipje..haha. (ook als wij dat doen trouwens)

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    nee wil ze niet, zodra ik haar luier uitdoe en haar op het potje zet, gaat ze huilen!

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou hier is alles wat ik wilde doen vandaag gedaan.

Ik kan dus lekker ff internetten. We eten vanavond lekker makkelijk, een maaltijdsalde en ciabattabrood erbij, lekker dus!!

Ik denk dat ik straks als Lars wakker is nog een stuk met hem ga fietsen. Heb ik weer wat extra beweging gehad.

Share This Page