Pannekoeken...daar heb ik ook wel zin in...hihi...ook hier komt de stampot mijn neus uit. Op zich ben ik wel blij dat ik nog gewoon dooreet ondanks de longontsteking. Toch ben ik best wat afgevallen...elk nadeel heb zijn voordeel. Vanmorgen ging ik op de weegschaal staan en die woog 65 kilo aan. Best netjes (ik ben 1.72) Allen qua conditie zal ik wanneer ik geheel beter ben, weer helemaal van punt 0 moeten beginnen. Gups: meestal knapt je kindje binnen 24 uur na 1ste gebruik van kuur al enorm op. Soms hebben ze het ff nodig anders wordt er wel erg veel van een weerstand gevraagd...Beterschap ..... Inky: drukke boel bij jou daar. Gelukkig was het binnenzwembad van korte duur. Minni: ik vond jouw verhaal juist verhelderend. Het jouw kijk op bepaalde zaken en daar kan iemand (bv ik) z'n voordeel mee doen. De aspecten die jij beschrijft passeren hier regelmatig de revue. Dan is het weleens prettig om een open en eerlijke mening van een ander te horen.
ghihihihihi en dat zegt dat ze te lui is om stamppot te koken.....pffff 3 verschillende dingen....dat komt hier echt NOOIT voor! whahahahaah
vraagje.. is het normaal dat kids zo kwijlen bij keelontsteking? Ze heeft nu vandaag wel de hele dag haar tut in, wat ook niet helpt..
dáár kan ik op antwoorden: Ja dat is normaal, want slikken doet pijn en kwijl slikken dus ook. Beterschap voor je meisje. Ik weet hoe ziek Giul ervan was (en die kreeg er dus niks voor, dus 2 lange weken ellende).
hihi, ik las: wij eten vanavond: alex, ..., ... En ik dacht: Alex? Wat is dat dan nou weer? whaahahaa! Jee Nancy, ja lui, hoor. 3 maaltijden hihi Sabrina stamppot? Kan dat daaro wel? Wij hebben boerenkool gegeten, mjammie. Pff wij zijn gebroken, maar vanavond staat er maar 1 ding op t programma. Dat kunnen we in bed af, dus kunnen we gelijk daarna slapen, hihi. De aannemer had een leuk voorstel gedaan, de aanbouw mag volgens mij wel komen. Wel wat aanpassinkjes en ik denk dat we nog wel iets van de prijs kunnen aflullen. Gewoon n beetje bluffen, desnoods nog n andere aannemer vragen of iet t zelfde goedkoper kan.
@nancy ik zou het niet op het kaartje zetten. Ze horen het vanzelf wel als ze naar huis bellen. Wij zijn onverwacht in het ziekenhuis beland en daar moest ik 2 dagen blijven maar dat hadden we niet op het kaartje kunnen zetten natuurlijk. Dus iedereen kwam er vanzelf wel achter. En tja je belt toch de belangrijkste personen op dat de kleine geboren is dus dan weten die het meteen. Het waterballet was ontstaan doordat ik de frietpan aan het schoonmaken was. Ik liet de wasbak vol lopen met cillit BANG om daar het mandje in te laten weken. Maar het duurde nogal lang dus ik besloot wat druiven schoon te maken voor Lars waarna ik met hem in de bank ging zitten. Toen voelde ik drang om te plassen en ging naar de bijkeuken (daar is de wc) en daar kon ik inmiddels zwemmen. Nou hier heerlijk gegeten. Lars heeft voor het eerst sinds 3 dagen niks op van avondeten alleen zijn toetje. Het is dus 3 dagen goed gegaan. Ach ja het waren 3 mooie dagen hahaha. @gups slikken doet idd vaak pijn vandaar het kwijlen. Ik weet trouwens niet hoe snel As iets aanleert. Maar bij Lars was het na 1 dag ziekenhuis al een drama om zijn tut af te leren en in zijn eigen bed te slapen. Gelukkig wil ze wel wat eten dat scheelt al in je onrust. Hopelijk knapt ze er snel van op. Hier gaat Remon zo aan de poets boven en ik ga lekker cola drinken hihi daar heb ik zin in. @elena, lekker joh een weekeind met zijn 3e. Geniet er van ik hoop op lekker weer!
Ahja Iny dat is niet heel slim.... hihi mijn moeder laat altijd water in de pan lopen als deze op het aanrecht staat ipv in de spoelbak, gaat de bel...
Dat tutje krijgt ze straks al ze beter is gewoon niet meer, maar nu mag ze hem nog wel. Ze loopt ook de hele dag met haar knuffie rond. Zolang ze zielig is, mag het wel.. En in de eigen bed slapen. Tsja, dat wordt weer ff op de tanden bijten straks..Ze laat zich overigens wel graag nog in haar eigen bed leggen hoor.. het is niet dat ze meteen niet wil! Bij mij doet het slikken ook pijn en ik ben verdorie vergeten om honing te halen. Ik heb nu net 2 paracetamolletjes genomen en ik zit met een liter siroop voor mijn neus.. Als iemand nog huismiddelen tips heeft.. GRAAG.. Ik kan me niet heugen dat ik zo'n keelpijn heb gehad! Ik kan overigens ook amper praten.... ik ga zo lekker naar bed!
ja bij Lars was het ook in 1 dag over maar ik stond er van te kijken dat ie er zo snel aan gewend was. Hij heeft 1 dag om zijn tut geroepen en in eigen bed slapen was ook 1 dag, maar toch dat ze dat zo snel aanwennen ineens. Ik ga nu lekker naar bed. Remon ligt er ook al in. Morgenvroeg boven alles lekker soppen en luchten hoop op mooi weer dan heb ik er helemaal zin in. Morgenmiddag eerst lekker met Lars slapen en dan naar mijn ouders. Daar kan Lars lekker van de glijbaan, schommel op de tractor e.d. opa vermaakt hem wel en ik kan lekker op het terras zitten haha. Oh ja morgen gana we ook mijn matrasbeschermer erop gooien en maandag klossen halen. Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekeind?
tsssssssssss wat een pokkeweer! Regen en windvlagen niet normaal meer. De zin in poetsen is er niet maar goed dat moet echt wel ff gebeuren, ik vind het belangrijk dat er niet op een stoffige kamer geslapen word. En dat buitenspelen........ tja opa moet hem binnen maar vermaken. Net wel gelachen. Mijn moeder neemt de telefoon steeds mee naar boven 's nachts omdat ze denkt dat ik al ga bevallen. En wij bellen als het begint zodat Lars daar naar toe kan. Nu belt ze net op, helemaal buiten adem of ik net gebeld had. Ze had nl de telefoon boven laten liggen en hoorde hem beneden afgaan. Hihi mens zit nu al in de stress. Nou ik hoor wel dat er niks op Zappelin is voor de kleintjes dus ik ga maar eens met mijn emmer en sopje naar boven. Lars zijn speelgoed mee en soppen maar. Ach ja hoe eerder ik klaar ben hoe beter. Hoe is jullie nacht geweest? Goede sex gehad Minni? Ben je niet stiekem aan het sexen met je osteopaat? Hoe is het met As? Ik hoop dat ze lekker heeft kunnen slapen en jullie ook.
Neee ga aan de poets.....Sjoerd is over 2 uurtjes hoop ik thuis en die mag de kids vermaken en dan ga ik men toko door...... vanmiddag nog wat laatste dingetjes voor de beeb halen en volgende week gooien we er een extra matras op...dan kom ik aan 85 cm...vind het wel goed...ons bed kan namelijk niet op kratten of klossen....de vk vond het ook prima....... vanavond word Sjoerd om zes uur opgehaald....gaat via een onderaannemer naar een sky box in het gelredome...wedstrijd van vitesse...pffff wens hem veel plezier....hij houd helemaal niet van voetbal...ghihihihi naja mijn ouders komen dus ik zit vanavond niet alleen....hoewel ik dat na vannacht niet zo erg had gevonden....had ik lekker vroeg mijn mandje in kunnen kruipen.......nou ik ga beginnen....toedels........
ik ben net uit bed, heerlijk geslapen weer, de tijd dat ik zo slecht sliep is echt voorbij..... alex is werken en ik ga een heerlijk luie dag hebben vandaag, moet wel eerlijk zeggen dat ik niet wist dat ik zo'n lui mens was zeg! geen idee wat de reden is, maar poetsen? ik heb de drang echt niet...... wil alleen maar lamtakken en slapen.
hihi nog geen nestelsrang waarschijnlijk. Ik wil ook wel lekker lamtakken maar ja er moet af en toe wel iets gebeuren. Remon is nu ook thuis en we gaan dadelijk allemaal plat haha. Ff bijtanken. Daarna gaat Remon in de babykamer verder. Het schiet al erg op. Lars zijn kamer is nu ook af. Alleen moet ik nog vissen vstmaken in zijn visnet. Maar dat doe ik morgen wel.
Zo... hier en geweldige nacht! Astrid heeft gewoon lekker in haar eigen bed geslapen en ook nog de hele nacht door! Ze ging om 5 uur wel wat drakensteinen, maar dat was gewoon voor de gezelligheid en hield snel weer op. Ik had gisteravond duidelijk mijn piek in de keelpijn. Vannacht was ook nog niet leuk allemaal.. maar ik heb met strepsils in mijn mond geslapen, een liter siroop naast mijn bed, en paracetamol.. dus ik kwam de nacht wel door. Ik heb nu alleen wel zo'n ruwe wang van de strepsils haha Ik heb net nog wel een pot honing gekocht! En 2 nieuwe tutten voor astrid. Ze slijt die dingen alsof het snoeppies zijn.. Wij gaan hier ook verder met alle ruimtes.. Als het meezit is het dit weekend klaar!
Nou mijn huissie is spik en span en nu ligt Sem te snurken en ga ik even op de bank liggen....Luc is met Sjoerd aan de klus in de keuken....een la had het begeven en is aan vervanging toe..... laters.......ohw lamtak ze allemaal hihihihihi.
ben toch weer net wakker...... jeezus wist niet dateen mens zoooo kon slapen (ging om 14.15 liggen en werdt om 16.18 wakker) -- mijn man is nu zijn moeder halen (is weer zaterdagavond)
Ik lees later wel weer bij. Vandaag ging t uitstekend met Giul. Geen gesodemieter. Vanmiddag weer op bed gelegd en daar is ie met koorts uit gekomen. Lekker, not. Hij ligt nu op de bank, meer voor dood dan levend. Echt doodziek. Zo kennen we onze man niet. Over n half uur komt de oppas en dan gaan we met vrienden uiteten (ik heb zelf wel last van mn buik, trouwens). Ik heb Giul n zetpil gegeven en hij ligt volledig aangekleed te rillen (van de kou en/of ellende). We gaan wel gewoon, maar als mn oppas t niet oké meer vindt, dan komen we direct thuis. (wel lastig hoor, zovaak hebben we al geen oppas en dan heb je dit). Ik denk dat ik hem zo op bed kan leggen en dat we er vanavond niks meer van horen. Ik hoop dat ie lekker blijft slapen tot morgen ochtend, dan kan ie wel lekker opknappen.
hahah, nee gewoon alleen met Elmar. (gelukkig maar, want ik denk dat ik dan in de war zou raken, hihi, gaat ten koste van mn concentratie)Goeie nacht en goeie ochtend, zeg maar. Volgens mij had t ook n goeie middag kunnen worden, maar Giul werd wakker op n lullig moment.