pffff tja die momenten ken ik maar al te goed....wordt het net spannend en dan......mama.....ik moet plassen.....whaaaaa niet nu....... ghihihi. Sjoerd is naar Vitesse en de jongens zitten achter een bakkie chippies......over ene half uur kunnen ze gaan pitten en heeft mams rust...naja rust...heb nog een flinke berg strijk.......denk dat ik bezig ga totdat mijn ouders er zijn en de rest komt morgen wel...... komt er nog iets leuks op tv...? Nou laters....
ah lekker gups dat ze zo goed heeft geslapen dat doet goed. Arme Giul ook ziek, beterschap voor je mannetje hoop dat je toch een gezellige avond hebt. Hier heb ik er ene lekkere jankbui opzitten. Ik kan verdorie al 2 dagen niks meer zonder in te storten. Ben volledig op. Mijn lijf wil niet meer. Ben benauwd, moe en heb pijn. Pfff zit mezelf in de weg. Vanmiddag in bed eerst liggen janken omdat liggne zon pijn doet en daarna toch nog voor een uurtje in slaap gevallen. Remon weet niet wat ie met me aanmoet hij voelt zich erg hulpeloos. Een lekkere massage zal goed doen, denk dat ik die maar bestel voor vanavond. Bij mijn ouders was het gezllig. Lars heeft 4 aardappeltjes op en 4 komkommers en een bak ijs. Geweldig dus voor onze man. Ik ga nu lekekr bankhangen
vervelend Inky, dat je je zo voelt.. hopelijk heb je na de bevalling weer snel je oude lijf terug. en niet meer zoveel last van je bekken etc.
Nancy.. hoe is het nu met jou en je rikketik? Zijn je kids al een beetje bekomen van de schrik en vooral jullie zelf ook!
Lief dat je ernaar vraagt Gups. klinkt vast heel raar van nuchtere ik.... maar ik ben niet zoals ik zou moeten zijn. ben emotioneler als anders en prikkelbaarder, heb eigenlijk nergens zin in en wil met rust gelaten worden... vanmiddag had ik zomaar uit het niks een huilbui. achteraf gaat het allemaal nog eens door je hoofd en ge je denken wat als... (niet dat ik bang ben dat ik dood zou zijn gegaan! maar meer met de beeb) werd me daar wel duidelijk dat ik belangrijker ben als de beeb (is misschien ook wel logisch) maar voel me er ook niet erg gerust op nu..... ga dat denk ik wel even melden bij de Gyn. al vind ik dat ook raar, heb die man nog nooit gezien en dan meteen al gaan miepen (terwijl ik zo helemaal niet ben!) - in mijn ogen zijn de kinderen ook lastiger en druk, maargoed dat zal wel een uitwerking zijn en het wordt natuurlijk ook wel heel spannend voor hun nu.
Nou ik denk dat je kinderen miss ook wel lastiger zijn, die hebben ook spanning opgelopen en snappen wel n beetje waar t om draait. Zo niet, dan heeft hun mama wel in t zh gelegen en dat is onwijs beangstigend voor een kind. Dat moeten ze ook ff uit hun systeem kwijt. Ik zou idd de gyn op de hoogte stellen en ik ben er zeker van dat hij niet zal vinden dat je miept. Als het een goeie arts is, dan zal ie vast nog es n echo doen ofzo om te kijken hoe t nu gaat met je kind. Ik denk dat je dat ongeruste gevoel van een moeder nooit mag negeren en ook de mama mag dat niet, als de arts niet van plan is om erop in te gaan, dan moet je gewoon meer aandringen (denk ik tenminste). Giul is een schatje. Zo eigenlijk vaker ziek moeten zijn (haha nee natuurlijk niet). El en ik hebben die buikgriep te pakken. Dus t feest is echt compleet. Hee Inky, een hele dikke knuffel hoor! Ik vind het wel balen voor je, want je zwangerschap is echt niet van n leien dakje gegaan en nu voel je je weer zo klote. Ik kan me voorstellen dat Remon er ook niet weet hoe ermee om te gaan. Kan je vandaag niet gaan zwemmen? Dan is de druk n beetje van je lijf. (kan me overigens wel voorstellen dat je daar ook geen zin in hebt) Ik hoop dat je geen dag over de 37 wkn gaat. (ook geen dag voor de 37 wkn trouwens) In dat geval nog maar 3 ellendige daagjes.
Jee Gups.. beterschap daar zeg! pff valt neit mee zo je laatste loodjes! @Minni: whahaha wat grappig dat verhaal van je Oseopaat! hihi @Elena:Leuk nog evt. een kindje erbij! Gewoon doen wat jullie zelf willen hoor! Lijkt me wel leuk voor Eva. @Inky.. hihi, alles blank gezet... shit hoor, wel fijn dat de deuren nu ook hangen! @alle anderen, ook alles oke bij jullie? Hier heb ik dus werk weekend achter de rug, gisteren de hele dag bij mijn schoonouders geweest. Hoorde gisteren dat een nicht van me bevallen is van haar eerste kindje, dochtertje heet Mila... (best leuk toch?!) Vanmorgen gehoord dat mijn andere nicht bevallen is van haar 2de kindje. (eerste is 4 mndn ouder dan Lisa) Deze keer een zoontje met de naam LARS ! whahah ik vind het zo leuk joh... zij hebben precies dezelfde smaak qua namen als wij... (Lisa zou ook Lars hebben geheetten als ze een jochie was geweest) Dus even een kaartje kopen morgen!
Hey nancy.. je kinderen lijken misschien lastiger omdat jezelf gewoon echt aan het einde van je latijn bent! Zeker nog eens in jouw geval dat je toch een indrukwekkende ervaring achter de rug hebt... Gewoon miepen bij je gyn hoor..Zou ik ook doen! Hey Suus.. dat zijn nogal wat beeb erbij in de fam! Gezellig hoor! Minni, beterschap voor jullie allemaal... Buikgriep lijkt me helemaal niet lekker! Inky.. Alles goed? Zo hier ben ik echt super sjago ! AStrid luistert de laatste 2 dgn voor geen meter! En ik denk echt dat het komt omdat ik amper stem heb. Ik heb zit maar te piepen, mijn stem slaat over! Stem verheffen heeft geeneens zin, want dat werkt averechts! Goed nieuws is wel dat ik begonnen ben met het inruimen van de kamers! Maar ik kan dus niet lekker aan het werk omdat astrid vreselijk in de weg loopt. Lars moet voor een klant een flinke storing oplossen, dus die kan (begrijpelijk) echt niet bijspringen.. Astrid heeft dus ook weer het woordje NEE teruggevonden! Weigert weer te eten bla bla bla.. volgens mij was dit precies hetzelfde toen ze vorige keer ziekkig was..NOu ja.. ze doet maar lekker! Dan eet ze toch niet!
rotlkinderen ook (van tijd tot tijd). Ik ben aardig opgeknapt gelukkig. Zit nu een worteltje te knagen en Giul lijkt ook veel happier.
ach ja.. meestal zijn ze ook vervelend wanneer je niet echt lekker in je vel zit! Dat weet ik ook wel.... maar toch! Ik heb nu een thee met een volle eetlepel honing erin! Het blijft gewoon op de stembanden plakken.
goh.. mijn slijmprop is eruit! Maar naar mijn idee was ie veel te schoon hahaha... IK WIL BLOED ZIEN!
hier gebeurt er nog niks.. duh! Astrid ligt op de bank te pitten. AL ruim 2 uur, helemaal knock out. Ik heb het eerste anderhalf uur tegen haar aan gelegen, maar ik was het wel zat en zij... die wammes ligt dus nog steeds haha..
zo dan je slijmprop verloren dat is iig al wat. I kheb gisteren flinke weeen gehad. Alleen kwamen ze om het half uur. Weet weer helemaal hoe het voelt. Pff was wel spannend of ze sneller zouden komen maar helaas. EN vandaag niks, ja enorme rugpijn nog steeds en heel erg flauw. Heb al redelijk wat boullion op en dubbelzoute drop maar het helpt niet echt. Ja ik hou veeeeeel vocht vast nu. En met dat plastic beschermspul op je matras zweet je ook je bed uit, gadverdamme zeg. Heb dus weer geen oog dicht gedaan vannacht. Nacht 3 op een rij al. Maar goed nog even hmmmmmmm. Wij zijn vanmorgen even naar Remon zijn ouders geweest en hebben vanmiddag echt niks gedaan. Alleen maar op de bank gehangen. Lars speelde er tussendoor met zijn auto's. Remon is nog wel een brief met hem gaan posten zodat ie ook ff buiten had gewandeld. Morgen wasje opruimen, Remon is nu het grootste gedeelte al aan het doen, en ff stofzuigeren verder niks. Hoe ist met Wen?
Inky: Ik hoop dat het vannacht toch wel doorzet die weeen.... Vandaag bij die vrienden van ons geweest.. was erg gezellig. De autostoel van lisa uitgeprobeerd met die plastic hoes erover zodat ze hem niet open kan maken... echt IDEAAAALLLLL... Echt een aanrader! Ik ga nu wat eten.. zijn net thuis.
oeh ben trouwens helemaal vergeten over mijn droom te vertellen. Ik had gedroomd dat ik hier bij het 1e moest voetballen, hoogzwanger. Dit was de laatste wedstrijd om kampioen te kunnen worden. Het plan was om mij in te zetten en als er gescoord was dat ik gewisseld werd. Nou ik scoor meteen en wordt gewisseld, daarna ben ik aan het bevallen. Bizar toch? Ik heb echt helemaal niks met voetbal. Remon filosofeerde meteen dat het betekende dat ik nog 1 belangrijk iets moet doen en dat ik dan ga bevallen. Mijn moeder heeft afgelopen nacht niet geslapen van de rugpijn, het leken op rugweeen zei ze. Bij mijn oom werd ze 2 dagen voor de diagnose kanker 's nachts wakker naar lucht happend omdat ze bijna stikte (hij heeft longkanker) Eng allemaal he. Ben verder niet bijgelovig hoor maar hoop toch dat het niet lang meer duurt. @nancy ik bedacht me daarstraks waarom je zo moe bent. Je hart heeft natuurlijk een flinke optater gehad en daar moet je cht van herstellen. Mijn vader is na zijn infarct nog maanden moe geweest en kon altijd slapen. Nu had jij dat natuurlijk niet maar het is toch wel ff heftig geweest. Ik zou lekker zoveel slapen als je wil. @suus wat ene oplossingen hebben ze allemaal he. Wel fijn dat Lisa nu iig veilig vervoerd kan worden. Remon is net als ene speer aan de slag gegaan boven haha. Hij wilde eigenlijk morgenavond beginnen. Dus net op de bank vroeg ik naar zijn planning. Nou die was wel strak zei hij. Terwijl eigenlijk vorig weekeind de kamer al af zou zijn. Dus ik nog een keer uitgelegd dat met 37 weken het kamertje echt af moet zijn. "ja" zegt ie "dan heb ik toch nog een week" Nou nee lieve schap dat is woensdag al. Kijkt ie steeds op de zwangerschapskalender op de wc en daar staat 37 weken op en heel klein het aantal dagen, daar kijkt ie dus niet naar. Nu is ie dus meteen aan de slag gegaan. Hij heeft zelfs de schilder gebeld en die komt woensdagavond. Nou ja 1 dag later is ook niet zo erg. De eerste week slaapt de kleine toch bij ons.
Nou je kan mij heel veel meer vertellen, maar jij gaat volgens mij niet lang meer doorsjouwen met die kleine. Dat vocht vasthouden is al n behoorlijk teken aan de wand. Ik weet niet of je rugpijn lijkt op wat je met je bekken enzo ook hebt, maar dat zou ook n heel goed teken kunnen zijn. Als je gaat biggen: ZET M OP! En je kan het!
Hey ink... je mag eerst hoor! En die mannen.. die vergissen zich makkelijk inde weken hè. Lars dacht toen hij naar dublin ging, dat ik 35 wkn was.. haha.. ehm NOT. Astrid ligt nog in haar oude kamer, ze wil nog niet in het grote bed. En ik moet ff uitvinden hoe dat eigenlijk werkt. Morgen zetten we het ledikantje in de nieuwe kamer, dus dan kan ze in haar oude bed wennen in haar nieuwe kamer! Vocht.. hmm.. Ik heb hier hele dikke zere enkels, dus ik denk eigenlijk ook niet dat ik nog 3 weken doorloop hoor. En die prop, ja het rommelt wat, maar dat doet het al weken eigenlijk...Met as heb ik hem inderdaad ook weer laten aangroeien haha.. Ow,.... ik ben nog steeds sjago vanwege mijn stem~! van mij mag het wel over zijn!
ik zweet ook echt mijn bed uit, met dat zeiltje eronder. zal ok wel zo zijn dat ik denk dat de kinderen lastiger zijn.... ink en gups, vroeg me af hoe het vorige keer was met jullie bevallingen? met hoeveel weken zijn jullie toen bevallen? ben een beetje kort van stof, maar we zijn net terug mochten met schoonmoeder uit eten, werd gisteren 75. ik zou zo weer kunnen slapen, zou dat echt nog daarvan kunnen zijn Ink?
ik ben met astrid bevallen toen ik 38,6 wkn was! Enne.. ik heb geen zeiltje op mijn bed, maar een waterdichte molton. Die ademt wel ...