pff.. ik ben alweer wakker. Volgens mij heb ik wel weer mijn stem terug, maar goed... ik heb niet zo'n zin om tegen een plant te kletsen haha..
nou hey hallo, hier nog zo'n vroege vogel, ben al vanaf 5 uur beneden, heb een beetje tv gekeken en Sjoerd de deur uit gewerkt....pfffff ook hier is het s'nachts vreselijk...ik zweet me een ongeluk en droom de verschrikkelijkste dromen... vannacht moest ik in legertenue en ja hoogzwanger een dischotheek bewaken....pfffff toen mijn pistool af ging wist ik niet wat ik doen moest....whahahaha Tjee inky ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft....sterkte met de laatste loodjes.... Nancy en Gups voor jullie ook....sterkte met de laatste loodjes.. Minni beterschap bij jullie thuis....geef Giul maar een dikke knuf... Suus wat goed dat Lisa haar stoel niet uitkomt.....ga zo'n ding ook voor ons spookje halen..... Wen alles o.k? Sabrina ook alles goed?
Haha eerst mag Gups hoor das wel zo fair. Ik denkdat de kleine pas komt als de babykamer klaar is, dat ik het bewust een beetje tegen hou. Met Lars was ik met 39 weken en 5 dagen bevallen. Ik ga woensdag wel vragen of ze me wil strippen dan ben ik 37 weken en hoop dat ze dat ook. Remon gaat ook een keer mee. Die wil weten wat ie voor mij kan doen. Verder is mijn rugpijn nu al een stuk minder dus zat zelf ook te denken aan lichte rugweeen misschien. Ach ja als je het beu bent ga je natuurlijk vanalles verzinnen. Hihi Semmie ook al van die leuke dromen. @wen moet jij vandaag niet bloed laten prikken? Hoop dat je meteen de uitslag krijgt vandaag zodat je niet in spanning hoeft te zitten.
goedemorgen dames..zo weekend zit er hier ook weer op..niet geheel geworden wat we er van hadden gehoopt...maar goed was evengoed wel gezellig...zaterdagavond lekker samen in het grote bad gezeten...kaarsjes aan wijntje erbij..was echt hmmmmmmmmm....hahahaha... hebben een sitecom router gekocht dus de kids hebben nu internet op hun eigen kamer d.m.v.een usb stick heerlijk geen gezeur meer wie er op internet mag...en moeders heeft de laptop voor d'r eigen alleen...zouden gisteravond ook nog samen zijn maar eerst kwam mijn dochter met vriend binnenvallen en mijn stiefzoon kwam ook een dag eerder naar huis...dus huis vol...ja dat heb ie he met zoveel kids... gups inky, nancy en semmie...hoop voor jullie dat het allemaal niet te lang meer gaat duren...ben benieuwd wie van jullie vier het spits af gaat bijten.. gups wel fijn dat je keelpijn minder word...want dat prikkeldraa gevoel is ook niet alles... inky het kunnen heel goed rugweeen geweest zijn hoor en dat voelt toch echt wel anders dan buik weeen...ik voelde mijn buik niet eens toen ik rugweeen had van mijn jongste zoon..pff had toen niet eens in de gaten dat ik al begonnen was hahaha...sterkte meid. minnie fijn dat de buikgriep alweer gezakt is...als je daar een week ziek van zou moeten zijn dan voel je je lamlendig... Nancy...gewoon tegen je gyn zeggen en je bent zeker niet aan het miepen...lijkt me logisch dat ie je begrijpt...en voor je kids is het natuurlijk ook een hele shock geweest...hou je taai meid... hee suus...goed zeg dat die dingen zo goed werken..kan je in ieder geval veilig op pad met Lisa..wat een baby boom in je familie..wel gezellig hoor...en ja wij hopen ook dat het nog een keer lukt maar heb zelf het idee dat het er niet meer inzit...weet ook niet waarom.. nou met Eva gaat het prima...ze begint de oren van mijn kop te brabbelen ...echt gezellig...ze is de hele dag met kleurpotloden in de weer vind ze helemaal geweldig....zaterdag nog even in de kinderboerderij geweest met d'r...dat is altijd feest..want ze is gek op dieren...gister nog even de eendjes gevoerd met papa...nou prachtig natuurlijk..vind d'r ineens zo groot en wijs worden.. verder eigenlijk niet zoveel nieuws meer onder de zon...ga zo maar eens douchen met eva en dan wat boodschapjes doen..heb nog niet veel zin geloof ik...maandagochtend dip denk ik.. zo heeeeeee...zit hier stijf...gaat in de gang onze rookmelder af...pff wat een rotherrie....niets aan de hand maar je schrikt je rot...hebben drie van die dingen hangen hier in huis op iedere verdieping een...maar hier beneden die gaat steeds af is nu al de vierde keer...toch maar eens de batterij vervangen want dat ding spoort echt niet...
ghihihi fijn ja die rookmelders....hebben wij ene keer midden in de nacht gehad.....tjeee wat loeien die krengen hard...... Nou moest net door de zeikregen Luc naar school brengen...op de terugweg een hoosbui...niet normaal....Sem en mama waren kletsnat....zelfs Sem zijn romper was nat......pffff lekker gedoucht en droge kleren aan....hopelijk is het om 11:45 wel droog....
oh bah semmie daar heb ik ook zo'n hekel aan om drijfnat thuis te komen en arme sem helemaal door en door nat..brrr..... gelukkig schijnt hier nog lekker de zon daarom ga ik ook even opschieten met mijnboodschappen voor het hier ookgaat regenen ja die rookmelders zijn heel goed hoor ben ook blij dat we ze hebben maar soms zijn het ondingen en zeker als ze voor niets afgaan...mijn oren tuiten er nog van..en eva loopt nu al vijf minuten piep piep piep piep....blijkbaar onder de indruk van de rookmelder...gek kind
goedemorgen, ook hier bagger geslapen, was om 5.30 al wakker en heb de heel tijd liggen draaien, ben om 6.30 opgestaan.... (zou nu overigens zo weer kunnen slapen) MAAR LET WEL.. ik ga aan de poets, jaaaaa ik ga eens wat anders doen als slapen..... hihi het heeft hier de hele tijd geregend tot 15 minuten voordat we naar school moesten, de ZON schijnt hier nu volop. en daar wordt ik VROLIJK VAN... tralalalala.. dus tot laters, ik ben aan de poets. @ Elena, toch klinkt het als een lekker weekeinde, en die rookmelders, ik heb er ook eens zoeen gehad... snel een andere voor gehangen
haa nancy ook aan de poets dus ook bij jou is de nesteldrang begonnen...spannend !...... hier gebeurd er weinig ben niet vooruit te branden...nog steeds pyamahangen hier ben doodmoe maandagochtend blues denk ik...ook eva is nog niet eens aangekleed....maar ja ze zit zo lief hier naast me op het kleed met blokken te spelen....heerlijk want ik heb echt nog geen zin om actie te ondernemen....vrees dat ik straks in de regen dus boodschappen doe...
Pf... ik heb lichte ongikrampen! Haha.. dus ik tegen lars geroepen dat het rommelt. Dat geeft altijd een leuk effect! Want het liefst zou hij het op bestelling doen hè.. Maar goed, ik ga zometeen met astrid lekker boven aan de slag. Ik ga ruimen, en astrid waarschijnlijk het tegenovergestelde! Ik heb denk ik een ochtend nodig.. en dan vind ik het gescheten! Ik heb de vluchttas gisteravond voor het slapengaan nog ff klaargezet.. Ik heb zo'n gevoel... Minni, ken je niet ff kaartleggûh voor mijn?! Mijn enkels zijn overigens niet geslonken vannacht, dus ik heb all een paar dikke poten. Niet normaal.. Ik heb de urenstaten van de mensen alweer doorgegeven aan de accountant, de adressenlijsten zijn bijgewerkt en ik heb dus te weinig kaarten besteld haha.. Nou ja, sommigen mogen het doen met een digitale straks! Ow.. en astrid slaapt nu alweer 3 dgn gewoon in haar eigen bed, dus niet meer tussen ons in! Tutje en muis zijn ook niet meer nodig...
wow gupsie zit duidelijk wat te gebeuren daar...mooi is dat het als die mannen dan ineens verschieten....nou hoop voor je dat het niet te lang meer duurt hoor... en fijn dat Astrid weer lekker slaapt nu...
ohw jeetje alleen van het woordje het rommelt krijg ik al de kriebels......spannend gups...denk echt dat jij de eerste bent dan Nancy dan Inky en dan........IKKE! nou Sem zit voor een filmpje van winnie de pooh en hij roept telkens poooh nneee K3 K3....wat hebben die kids van mij toch...zijn helemaal waus van die truttebollen....pfffff kan het lied ohja lele niet meer horen....pffffff
vette kans dat Elena, ik en Monique jou niet voor zullen zijn, Semmie. Ook Wendy verwacht ik voorlopig npg niet aan t bevallen te zien, hihihi. Ik maak ff n flauw grapje. Gups, ik denk niet dat je vandaag gaat bevallen, maar ik zal es n kaartje leggen voor je. (het orakel heeft gesproken, hihi) Ik ben helemaal n beetje jolig vandaag. Zonnetje schijnt zo lekker. Elmar is ziek, nou dat gebeurt nooit. Giulian heeft ook nog steeds koorts, maar hij is wel beterderder. Ik heb net n zootje ecards verstuurd en mn beneden verdieping is schoon genoeg om er tevreden over te zijn. Heb pannenkoeken gebakken (met zoetstof zijn ze best oké) en ik ga zo ff ramen zemen. Mogelijk vanmiddag ff de hort op. Ik zou oppassen op mn buurjochie, maar ik belde gisteren dat Giul koorts heeft. Mn buuv is panisch voor griep en wilde dan liever een andere oppas regelen.
haha das makkelijk opgelost dan. Hier zijn we net de tuin ingeweest. Het is hier ook super weer. Wel veel wind maar lekker de zon op de bol. Ik heb ook de tuindeuren openstaan. Ben heel de ochtend bezig geweest met de vissen in Lars zijn net te maken. Ga het net straks ff ophangen en dan maak ik er een foto van. Dadelijk een bammetje eten en dan duiken we ons bedje in. Hoplijk wil Lars vandaag 3 uur slapen dat kan ik ook wel gebruiken. Verder doe ik niets. Mss nog ff wat foto's inplakken heb er vorige week nog af laten drukken dus er ligt nog ene mapje te wachten. Dan ben ik met Lars helemaal bij. Weet iemand van jullie trouwens hoe je de bandjes van de camera kan wissen. Of is het net zo'n goede kwaliteit als je erover heen spoelt?
pff jeetje minnie wat een energie...nou kan er wel wat van gebruiken..net toch maar boodschappen gedaan..moeder belde of ik wat boodschappen kon halen ze is ziek....ah gossie arm mensie...hoest de longen uit d'r lijf...en dan is ze zo benauwd..valt ook niet mee als je 84 bent...ga vanmiddag en vanavond nog even bij dr kijken...ze zat in d'r stoel te slapen toen ik haar boodschapjes kwam brengen dus heb ze netjes heel zachtjes opgeruimd en ben ook geruisloos weer weggegaan...bel d'r straks wel even... maar verder is de energie nog heeeeeeeeeel ver te zoeken...echt maandag. hahaha nee minnie denk ik inderdaad ook niet dat wij sneller zullen bevallen dan semmie...
en ondertussen zit ik nog steeds achter mn laptop. Heb ineens nergens geen zin meer in. (dubbele ontkenning? Nouja je begrijpt me wel)
en wat zeggen de kaarten minni.. toch niet dat ik nog 3 weken doorloop hè..haha.. Ik ben intussen even gestopt met iets doen. Mijn benen en voeten waren even in protest. Vanmiddag deel 2. intussen ben ik wel wat wasjes aan het draaien.. Inky, ik denk ook niet dat ik eerder beval dan dat ik voor mijn gevoel echt klaar ben hoor.
Ik denk dat Inky eerder bevalt dan jij Deborah. Maar, ik heb net kaarten gelegd en je hebt onwijs leuke kaarten. Ziet er goed uit (rijkdom en plezier), maar een antwoord op mn vraag kreeg ik niet. (zowel, dan duurt het nog 8 dagen, maar dat vond ik moeilijk om te interpreteren).