Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Monique, al weer thuis? Hoe was t weekend?

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    leg voor mij ook eens ene kaartje minni, ik wil ook wel rijkdom en plezier haha

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    rijkdom plezier klinkt goed.....

zo ben echt een luiwammes vandaag zit maar op de bank te hangen met mijn laptop eva slaapt en doe dus gewoon niets....moet nog stofzuigen maar dat doe ik straks wel een keer...ga denk ik als eva vanavond slaapt eens lekker weer in een warm bad liggen.....heb het koud...

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hallllllllooooooooooooooo............ik ben er weer en zo te zien zitten de beebs allemaal nog binnen.

Ga de troep opruimen en de was draaien. Tot later

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik kom ff snel goed nieuws melden! ALLES IS IN ORDE!

Afgelopen zaterdag had ik de VK aan de lijn, die had net vrijdagmiddag laat met de microbioloog van het laboratorium gesproken. Raar maar waar geen rode hond infectie, het is een atypische reactie van mijn lichaam op de zwangerschap. Weet er het fijne nog niet van maar dat komt wel, ben al lang blij en opgelucht. Wat een week van uitersten zeg, eerst is er sprake van mogelijk zwangerschapsbeeindiging door die infectie en nu blijkt er niets aan het handje te zijn...

Schrijf vanavond ff bij!

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heee wen super fantastisch goed nieuws meid...wat zullen jullie opgelucht zijn.....wowww..

hee monique ook weer thuis hoop dat het leuk geweest is !...veel "plezier" met de was..

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    FIJN Wen ! wat een opluchting!

hier ben ik ook even gestopt met poetsen, heb een tukkie van 1 uurtje gedaan... maar mijn badkamer glimt weer!

vanmiddag ga ik hier beneden verder rommelen..

over rommelen gesproken, ik heb nergens last van!

dus ik sta voorlopig niet bovenaan de lijst hoor....

morgen op controle bij de gynecoloog, ben benieuws wat hij (?) te melden heeft

ik heb wel al een paar dagen van die dikke handen en voeten, gisterenavond deden mijn tenen er gewoon echt "pijn" van en vanmorgen waren ze volgens mij net zo dik als gisteren, ik kreeg mijn 'huisslippers' ook amper aan....

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he wen wat een supernieuws, oh wat een opluchting. Ben zo blij voor jullie. Eindelijk kan je gaan genieten. Fijn!

Hier heb ik anderhalf uur liggen pitten en Lars slaapt nog haha. Ik ga ff de was van het wasrek halen en dan ga ik met mijn ouders en Lars naar Craenenbroek. Daar hebben ze altijd mooi speelgoed voor een leuk prijsje.

@monique, heb je het naar je zin gehad?

9. Niet meer actief

Rijkdom en plezier.. kijk... erg leuk! Dat inky eerder bevalt, dat denk ik ook ja! Ik weet niet waarom, moet gewoon zo zijn denk ik hahaha..

8 dgn doorlopen.. o god wat een hel...

10. Niet meer actief

ow.. we werden net gebeld door het asiel! En ik heb gezegd dat we er vanaf zien! (de katten wegbrengen).. ik heb namelijk heel erg het idee dat lars alleen maar meegaat met de beslissing omdat IK er zo op "aangedrongen" heb. Volgens mij wil hij ze gewoon niet wegdoen.

Dus ze worden verbannen van de bovenverdieping en hij vraagt maar zwaardere medicijnen aan zijn huisarts. En hij moet maar helpen bij de verzorging van de katten, dus kattenbak en eten geven..

Draagt hij daar niet aan bij, dan gaan ze opnieuw op de lijst!

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Meiden CP was heerlijk. De meiden hebben zich prima vermaakt. Isa heeft genoten maar wat hebben de meiden hun vader gemist....Bij thuiskomst moesten ze beide huilen omdat pappa er niet was.....helaas kon hij niet mee en als het even meezit is hij om4 uur thuis....Isa moest ook huilen toen ze "aai" zag......( onze hond)

Ik was samen met een vriendin die 3 kids heeft.....de jongste is een maand jonger dan Isa en door en door verwent.......geen regelmaat gewend en zo nu en dan een echte draak.Ik wil niet beweren dat mijn kinderen zulke lieverdjes zijn maar vergeleken bij die van haar heb ik 2 engeltjes.......ook krijgt dat jochie van alles toegestopt en normaal eten doet hij eigenlijk niet...flessen limonade drinkt hij leeg op een dag en zo ook s`nachts......Ik denk dat ik een beetje te precies ben maar Isa heeft wel haar normale eet schema aangehouden.......Kim heeft het ook prima naar haar zin gehad maar had wel moeite met haar dieet....ze mocht 1 dag zondigen en heeft genoten van patat en ijs......de 2 andere kids van haar snoepen de gehele dag door.....en Kim had daar veel moeite mee maar petje af ze heeft het erg goed gedaan deze dagen.

De was draait...........boodschappen gaan we zo weer halen en bijlezen en foto`s plaatsten doe ik 1 deze dagen......

Morgen weer een spannende dag we moeten met Isa naar het VU en de arts gaat beslissen of Isa voor een operatie van haar hartje moet.....verder naar de dieetiste en daarna voor haar nieren. Gewicht schat ik op 8500 gram en lengte! 80 cm.....

Tot later

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik denk dat het een goed idee is om ze niet weg te doen, Gups. Vraag me niet waarom.

Hee Wendy: GEFELICITEERD!
    Goed nieuws joh!

Sabrine nog gesignaleerd?

Ik ga boodschappen doen (bleegh helemaal geen zin gewoon).

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    sjee wat n heavy dagje morgen, Mo. Heel veel succes (of sterkte, net wat van toepassing is eigenlijk).

Klinkt als n weekend vol met spanningen en irritaties. Blij dat je maar n weekend bent geweest, dnek ik. Het was vast ook wel heel leuk, maar ik ben wel blij dat ik toch niet mee was, hihi.

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Het weekendje opzich was erg leuk maar je ziet op deze manier de verschillen heel erg......en overdag waren we toch te druk om ons daar aan te iriteren....en de kids lagen rond 10en in bed.....Isa lag er netjes rond 8ten in......

Nog zo`n ding.....Isa werd de 2de nacht aldoor wakker vanwege de ander......net als ze sliep begon dan andere kind te gillen en dan bedoel ik ook echtgillen.....later kwam die vriendin naar me toe en zei dat ik Isa een fles limo in haar bedje moest geven zodat ze dan in slaap sukelde......dit doe ik dus niet.Ik ben er geen voorstander van ook.......ik denk dat dit jochie helemaal vol zit van al die flessen limo en melk......4 flessen limo van 250 en dan ook nog eens 3 flessen van die melk......als het niet meer is......

Isa is nu haar slaap aan het inhalen......ze maft al een dikke 3 uur.......

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    klinkt al met al toch wel dat het gezellig is geweest...fijn dat de meiden zich hebben vermaakt Monique...en zielig he als papa er dan niet is..

goed gups dat de katten toch blijven...en als je mannetje inderdaad wat meer zorg op zich neemt dan moet het toch lukken allemaal

hier ineens een aanval van energie gehad heel mijn keuken kamer en wc gesopt alles gezogen en gedweild...nou heeft dat luie mens toch nog iets gedaan vandaag...heb nu mijn vlees opstaan voor het eten...maar energie is ver opverbruikt...

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    sjee zeg. Dat kind drinkt meer (melk) dan Giul. Giul krijgt trouwens niet steeds diksap, maar ook venkelthee. Diksap is alleen maar (fruit)suiker en daar krijg je weer andere dingen van: zoals wanneer de bloedsuikerspiegel daalt, dan wordt ie daar heel vervelend van en als na n beker diksap weer omhoog springt, wordt ie daar hyper van. Ik heb niks met die schommelingen, dus ik temper het zoveel mogelijk. Kinderen kunnen vaak ook slecht slapen van die schommelende bloedsuikerspiegel.

Op dit moment drinkt ie trouwens nauwelijks, nog niet 250ml op over de hele dag. Dus flink weinig.
    Giul ligt weer op bed, hij is echt wel ziek. Ziet er heel sneu uit. Hij was net weer als n kip zonder kop aan t rondlopen en t huilen.
    Zn temp was weer 39,9,dus weer n zetpil erin en ff op bed (met fles in de hoop dat ie wat drinkt voor ie in slaap valt).

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gelijk n vraagje aan de andere mams:
    wanneer ga je met n ziek kind naar de ha?
    Gisteren was ie jolig, vandaag weer niet. Hij heeft koorts vanaf zaterdag middag.
    Ik maak me nergens druk om, Giul is lief en niet vervelend van ellende.

18. Niet meer actief

ik wacht meestal een dag of 4 á 5 voordat ik met as naar de HA ga wanneer ze hangerig en koorts heeft. MOcht ze echt ziek zwak en misselijk zijn.. dan zou ik wel sneller gaan!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Vanwege mijn ha, ben ik n beetje onzeker geworden over het te vroeg of te laat gaan.

20. Niet meer actief

ja... daar is die van mij ook goed in! Maar het gaat toch ook om jouw gevoel hoor! Je hebt vaak zelf wel een beetje een idee of je kindje wat heeft of gewoon blegh is..

Doen jullie kids dat ook? Zodra astrid een lege doos, krat of bak ziet, klimt ze er in-uit-in-uit-in-uit..haha..

Share This Page