hihih jep heel herkenbaar, hier nog zo'n kratten dozen freak... Wen wat fijn zeg dat alles goed is...lekker genieten nu hoor! Monique klinkt al met al als een geslaagd weekend....en tja verschillen hou je toch.....maar knap van Kim hoor, dat ze niet aan de verleiding heeft toegegeven...en wat schattig dat ze hun paps zo gemist hebben....lief hoor. Heb jij ook lekker bij kunnen komen? Nou ben benieuwd wie eerder bigt, gups of Inky.....we zullen zien.....
ja hoor dat doen onze jongens zelfs nog .. hihi @ wen fijn zeg dat alles okee is... pfffff @ semmie hoe is ie met jou?
goed hoor, voel me een beetje hyper...wil vanalles maar er lukt niks....pfffff en waarom komen mensen toch zo'n rare tijd koffie leuten....mijn schoonzus komt op 13:30 binnen vallen voor koffie net als ik even wil liggen ivm mijn bloeddruk die weer gek gaat doen...grrrr kan daar enorm van balen....wou vandaag zoveel en heb werkelijk geen flikker gedaan.....bah.... Maar lief dat je het vraagt, hoe is het met jou dan...voel je je nog zo gejaagd....morgen naar de gyn. toch? Suc6 en vraag hem alles hoor, je miept heus niet....echt doen...denk erom! [-X
goed hoor, voel me een beetje hyper...wil vanalles maar er lukt niks....pfffff en waarom komen mensen toch zo'n rare tijd koffie leuten....mijn schoonzus komt op 13:30 binnen vallen voor koffie net als ik even wil liggen ivm mijn bloeddruk die weer gek gaat doen...grrrr kan daar enorm van balen....wou vandaag zoveel en heb werkelijk geen flikker gedaan.....bah.... Maar lief dat je het vraagt, hoe is het met jou dan...voel je je nog zo gejaagd....morgen naar de gyn. toch? Suc6 en vraag hem alles hoor, je miept heus niet....echt doen...denk erom! [-X
sjezus ja joh....3x pfffff hoezo ik wil het allemaal te snel....pffffff ga de jongens douchen.....doe ik nog iets nuttigs......tjouw.....
haha erg hyper Semmie. Hier ook een bevredigend dagje. Heb niks gedaan haha. Ja die vissen vastgemaakt maar verder niet. Lars is super verwend door opa en oma. Hij heeft 10 mooie ijzeren auto's gehad en een vrachtauto. Dus ik ga dadelijk zijn automand eens uitpluizen en al die plastiken dingen weggooien. Verder heeft hij een halve kotelet op en een halve tomaat. Het gaat echt goehoed! En natuurlijk zijn toet plus nog wat hapjes van mama. Vanmiddag ook zijn boterham helemaal op en nog een banaan erachter aan. Remon is nu in de babykamer bezig jajajaja ook hij krijgt de kriebels. woensdag schilderen en donderdag ga ik alles in orde maken. We zetten de meubels meteen donderdagochtend over en Lars gaat naar mijn moeder. Dan kan ik alles inrichten en zijn we klaar voor de komst. Oh ja moet nog klossen halen dat moet ik niet vergeten. Nou vanavond Greys Anatomy kijken en dan is het wel weer bedtijd. @monique fijn dat het gezellig was geweest en goed dat je je eigen dingen bent blijven doen hoor. Ik wijk ook nooit zoveel af van schema's en eetgewoonten dat kan wel als ze ouder zijn.
He? Dat je die klossen niet al maanden onder je bed hebt staan. Dat geeft verlichting met in en uit stappen voor je bekken! Giul en El zijn saampjes in bad gegaan. Daarna was ik ff boos op Elmar en Soets voelt dat en gaat dan altijd vluchten en vluchtte onder Giulian zn bed. Die had dat gezien en was door t dolle heen haha. Ik ging ff fles maken (heeft niet gegeten vanavond) en kom boven en Giul nog zo druk vraagt steeds aan mij: wat is da? Wat is da? Als een soort van spelletje. Ik keek vluchtig naar de grond en snapte t spel niet. Dus ik probeerde hem plat te krijgen, maar Giul wilde niet stoppen. Echt heel komisch. Toen keek ik nog es goed en zie n stukje staart onder t bed uit. Inmiddels riep Giul al: Toeta is da! Toeta, is Toeta! Toeta is da! (Toeta is Soetska) Wat n goeie grap joh. Ik riep Soetsie en Soets kwam lief onder t bed vandaan en Giul ging liggen. Die ligt nu te pitten. Na t slaapje vanmiddag is ie lekker opgeknapt, Hij heeft veel geslapen vandaag. Ik vond Giul nu niet zo heet, dus niet getempt en geen zetpil. We zien wel wat de nacht ons brengt.
@ Inky...ik voel me dus soms echt een trutje dat ik bijna nooit van het schema van Isa afwijk.....maar als ik het bij Isa even anders doe dan anders is het eind zoek. Het eten gaatjuist nu zo goed en dat willen we er wel inhouden...... Er staan foto`s in het Album van CP
Hoi Hoi! Alleereerst: wat spannend om alle bijna bevallingsverhalen zo te lezen...ik leef echt mee....ow...enne...minni: je mag ook mij in het rijtje van NIET bevallingen zetten hoor! ...ik verwacht komende maanden op dat gebied eigenlijk niks...hahaha...NANCY, GUPS, INKY en SEMMIE.......ik ben ik gedachte bij jullie...misschien scheelt dat 1 wee..... Wendy: JOEPPIE! HEEEEEEEEEERLIJK meid! Geniet maar ff van de last die van jullie schouders valt. Minni: Hartelijk dank voor je lieve kaart. Je bent echt een schat jij! Nu maar hopen dat Giul en El snel beter worden. Dat maakt het voor jou ook wat makkelijker. Hoe is het op het schoonadres? Monique: lastig he...dat andere mensen een ander of erger helemaal geen ritme hebben. Vaak heb je je zelf ermee. Als 't kaarsje bij de kids uitgaat is ook hier een drama niet te voorkomen. Als moeder weet je pcies wanneer zo'n kaarsje dreigt op te branden. Dan is het prettig als iedereen een beetje zijn medewerking verleent en begrip toont. Je bent dus geen tut, maar iemand die duidelijk de regels maakt waar je kinderen zich fijn bij voelen. Gelukkig is Kim een doorzetter en heb jij goeie principes! (in mijn ogen dan) Hier: de kinderkamer is klaar! foto's volgen uiteraard....nog een nieuwwtje: de bank is gearriveerd!. De pootjes moeten er nog onder gezet worden. Ik heb de vlek op de hocker nog niet echt kunnen ontdekken.....ook daar volgt een foto van blafffen gaat de goeie kant op. Ik blaf veeel minder. Eigenlijk bijna niet meer. Koorts is verdwenen. Alleen slaap ik nog erg slecht. (misschien door de medicijnen?) Morgen weer een nieuwe foto van de longetjes maken en dan kunnen we het verschil aanschouwen. Hopelijk is de infectie verdwenen. Ik ga ff je foto's bekijken monique.....
ASTRID LIGT IN HAAR NIEUWE KAMER... in haar ledikant. De beeb kamer is klaar... Ik ga zo onze kamer nog ff aanpakken en dan morgen nog een beetje... Hoi hoi hoi...
goed zo Gups....er komt schot in de zaak! Bij ons liggen de dames sinds 2 dagen in hun juniorledikant. Ze zijn er zo trots op! Ze mogen er van mij niet zelf uitkomen en tot nu toe hebben ze beiden daar goed naar geluisterd (wat mij enigszins verbaast hahaha)
Minni je mag die klossen helaas pas halen met 36+5 weken... nu kan ik ze 3 maanden houden, tssss ik had ze ook liever al eerder gehad, maar mocht niet ik lees morgen verder en reageer dan weer, wil zo criminal minds zien
Hehe..ik kan eindelijk weer inloggen. Wen: goed nieuws joh.. gelukkig kan je nu weer gaan genieten van je zwangerschap! @gups: Wow As in haar nieuwe kamer Heb je foto's?... Ik vraag me af of Lisa ook moeilijker in haar nieuwe bedje zou gaan liggen als ze ouder was geweest. Ze slaapt nu al vanaf dat ze 14 maanden oud is in haar grote bed. @Sabrina: Gelukkig gaat het weer wat beter met je geblaf... lijkt me erg vermoeiend! @Monique: Groot gelijk dat je je aan je schema houdt. Liever dat als dat je straks weer opnieuw moet beginnen. @Semmie.. zo hee 3x een zelfde bericht geplaatst..hihi.. niets anders te doen?..(hihihihih) @Minni: Hihi Toeta.... tja je weet iig wel wat hij ermee bedoelt.... @Nancy: Zag laatst een foto van jullie nieuwe auto op een groot reclamebord.... lijkt me een erg mooie auto. Vandaag met Lisa en Tim naar de peuterspeelzaal geweest. Moest er om 11.45 uur zijn. En Lisa ging meteen spelen met het speelgoed.Het was deze keer heerlijk rustig daar. Geen kind te zien... (vorige keer met aanmelden werd ik zowat gek van het gegil) Heb het kennismakinggesprek gehad en ik ben zeer tevreden. Het enige minpunt is dat ze in een groep komt van 15 tot 20 kindjes, met maar 2 leidsters. Ik vind het ook erg prettig dat ze nederlands tegen de kinderen praten en geen limburgs. Ze mag 15 mrt voor het eerst komen. Ik mag er even bijblijven en dan moet ik naar huis. Het is hier nl niet gebruikelijk dat je de eerste keer de hele ochtend mag blijven. Hopelijk gaat dat goed. Morgen met Tim naar het CB. Ben benieuwt of hij goed gegroeid is. Hij zit nu sinds 3 dgn op maar 3 voedingen per dag. en de rest eet hij een heel potje (of zelfgemaakt prakje)op. En ook nog een halve banaan met een paar partjes sinasappel op. Hij is ontzettend vriendelijk en ik ben helemaal verliefd op dat mannetje.
haha.. de mijne wordt dan 2! Ik probeer morgen ff foto's te maken. De camera zit al in de vluchttas namelijk haha..
haha door jouw berichtje bij ons (2006) was ik in de war Gupsie...had net geantwoord op mariska, maar jij was me net voor..dus dacht shit Gupsie ....oeps ik zit verkeerd, maar jij had bij ons ingebroken
Goedemorgen allemaal. HIer weer een flinke K*T nacht....pffff Sem was om 4:30 wakker en heeft toen een fles pap gehad...maar meneer besloot om daarna niet meer te gaan slapen...pffff....wij staan om 5:45 op en toen sliep hij nog niet...om 6:15 was Luc wakker en die heb ik tegen mijn eigen princippes in voor de tv gekwakt en Sem heb ik laten liggen....maar die krijst nu de oren van mijn harses af....pffff het verrotte is dat hij het dan niet tot vanmiddag 12:30 trekt...en ik daardoor ook niet kan rusten....en mijn bloeddruk begint raar te stijgen was gister bij de ha 180/95 en dat is weer TE hoog....tja en dan zegt zo'n ha rusten rusten rusten en horizontaal liggen....maar dat lukt me 9 van de 10 x gewoon echt niet......de kids werken niet mee, paps werkt niet mee en als ik dan rustig lig staat de schoonfam. op de stoep...pffffff.....moe word ik ervan...... nou genoeg geklaagd.....tot laters.....
@semmie,ja he hallo jij en de beeb gaan voor hoor. Dus gewoon niet open doen of zeggen dat je gaat rusten ivm je bloeddruk. Kan je sem niet bij je schoonouders laten logeren voor ene paar daagjes? Dan heb je weer even rust om bij te tanken en aandacht ana je kleine draak te geven. Hier had ik de klossen al wel eerder mogen halen maar dan wordt het bed te hoog voor mij. Nu is het een goede instap hoogte, dadelijk met klossen moet ik springen denk ik. @minni ben gisteren helemaal vergeten je vraag te beantwoorden. Ik ga naar de dokter als Lars langer dan 1 dag 40 koorts heeft wat niet met paracetamol zakt en anders na 5 dagen koorts en niet goed eten en slapen. Zolang hij goed drinkt en levendig is en de koorts niet constant rond de 40 hangt doe ik eingelijk niet veel. Mijn ervaring is ondertussen dat ie met een volle dag continue 40 koorts een infectie heeft. Maar die tijd is nu hoplijk voorbij. @sabrina wat goed van je meiden dat ze blijven liggen. Ben erg benieuwd naar hun kamer. En dat je de vlek niet kan ontdekken is alleen maar mooi natuurlijk haha. @monique Lars eet verder goed (op zijn avondeten na) maar toch hou ik hem graag in zijn ritme. Hij wordt er gewoon niet gezelliger op als ie niet op zijn tijd slaapt en dan ben je als ouder toch altijd de pineut. Gelukkig denkt remon er ook zo over. En Lars kan er gewoon niet tegen als ie niet goed slaapt of eet. Dat verschil hebben we wel gezien toen ie zo ziek was. @gups wat een heerlijk gevoel meot dat zijn als alles af is. Nu weet ik zeker dat jij eerder gaat bevallen haha. Wij zijn einde van de week pas helemaal klaar. Kreeg gisteren ook te horen dat mijn vader de laatste week van maart naar Mexixco moet voor zijn werk dus mss ga ik hhet nog langer onbewust binnen houden en komt ie op 1 april. @nancy dat je nog niks voelt zegt niks hoor. Met Lars voelde ik ook niks en ineens braken mijn vliezen. Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer. Succes bij de Gyn vandaag en gewoon zeggen wat je dwars zit hoor. @suus wauw Tim gaat echt snel, weet nog dat ik je smsje kreeg dat je bevallen was en nu zit ie al aan de potjes. Hier mag mama 1e dag op de peuterspeelzaal gelukkig blijven. De hele ochtend. Ik zie er nu al tegenop haha. Gelukkig is het nog ver weg. Pas in oktober/november hoeft ie te gaan.