euhm nee mijn schoonouders zijn geen optie....mijn schoonmoeder werkt elke dag op ene school als schoonmaakster voor een paar uurtjes...en logeren dat wil ze alleen in de vakanties...maar Sem en Luc willen daar niet slapen.....ze hebben zeg maar niet zo'n band met mijn schoonouders.......mensen verwachten dat een kind van anderhalf al te dirrigeren is.....niet dus.....er staat niet eens een kinderbedje.....5 slaapkamers en geen een logeerkamertje voor de kleinkids......
mijn eigen ouders willen hem wel meenemen, maar dat wil ik hen ivm sem zijn nachtritme niet aandoen....mijn paps is hartpatient en mijn ouders lopen allebei tegen de 70.....dan heb ik ook geen rust...Sem is een actief mannetje...een heuse klimgeit en dan lopen mijn ouders zich de benen uit hun lijf! Och nog een paar weekjes en dan heb ik mijn energie hopelijk weer terug! Moet morgen weer naar de vk voor mijn bloedruk hoop dat ie wat gezakt is...moet alleen een ongunstige tijd....18:50 aan het eind van de dag stijgt de bloeddruk toch vaak....we zullen zien! nancy jij moet vandaag naar de gyn. of niet....suc6 en vragen hoor!
goedemorgen dames even heel snel...moet echt naar mijn moeder...ze is behoorlijk ziek en ga even een ha bellen..ja als een bejaarde vrouw 84 griep krijgt en hartpatient en longpatient dan gaan hier alle toeters en bellen gieren...loop zelf ook mijn longen uit mijn lijf te hoesten ben vannacht begonnen verklaard het moe zijn van gister...schiet lekker op...maar mijn moeder haar hulp stond net aan mijn deur dus moet er echt naar toe...gauw eva in de kleren gegooid washand over d'r gezicht bad doen we vanavond wel..pfff wat een dag word dit want krijg om half 12 iemand die een offerte komt maken voor de trap en overloop boven laatste project dan zijn we klaar....nou ga snel lees nog wel bij hoor maar geen tijd nu om te reageren...toedels tot later
Drukte weer bij jou Elena, beterschap voor je moeder. Er zijn toch wel vrienden, familie, buren of wat dan ook waar je je kinderen zo nu en dan een dagje kan onderbrengen? En als Luc nu op school zou eten, dan heb je tussen half 9 en kwart over 3 de tijd om een slapie te doen met Sem. Vraag een andere mama of zij Luc naar huis kan brengen (ik heb regelmatig van die oppas klusjes van kinderen uit de buurt en doe het graag, zodat de mama ff kan bijkomen en die zijn hier niet eens meer zwanger). En als er mensen hier aan de deur staan wanneer ik slapen moet, dan leg ik het uit en ze begrijpen het vaak wel. Zo niet, dan pech voor hen, daar kan jij of ik niks aan doen. Giul zn koorts komt en gaat eigenlijk. Hij is speels en levendig en kakt gewoon regelmatig in. Hij eet wel, maar heel weinig en hij drinkt ook veel minder, maar ik heb nog natte luiers, dus ik kan er niet om klagen. Vanavond ga ik pilates en daarna theaterdans doen (soort van streetdance). Ben wel benieuwd!
Nou euh sorry hoor, maar Luc zit net een maand dit is zijn derde schoolweek op school, hij is al niet helemaal fan van het hele gebeuren en dan ook nog eens op school eten... de andere moeders ken ik zelf nog niet heel goed....dus dat vraag ik...tenminste niet......en van Luc heb ik ook geen last...niet dat ik van Sem last heb maar hij heeft zo'n klote slaapritme.....buren is voor ons geen optie...mijn rechterbuuv geen contact mee en de linkerburen zijn mensen van in de 80.......maar goed maakt allemaal niet uit...ik zing het deze weken heus wel uit.....sorry dat ik een beetje over de pis reageer maar dat is even een reactie.....zo makkelijk hulp vragen...ik wou dat ik het kon.... nogmaals sorry voor mijn botte reactie
Ik had ook niet zoveel mensen waar ik hulp aan kon vragen om me heen. Eigenlijk pas de laatste weken heb ik er wat mensen bij zoals mijn poets en de gastouder. Mijn schoonlui zijn ook niet altijd beschikbaar, want ik moet of halen of brengen en dat doe ik niet meer. En mijn ouders of fam is nu even helemaal geen optie.. Dus semmie.. Ik snap zooo hoe dat is. Wat ik wel zou doen als ik jou was is na de bevalling misschien uitzoeken via wat dan ook, wat je aan de dat slaapritme kan doen van die kleine! Want slopend is het natuurlijk wel! Zo.. astrid heb ik dus vandaag niet! Die zit bij de gastouder en heb weer even lucht. Ik ga zo de admin doen, wat rekeningen betalen, en de boekhouding. Om 11.40 moet ik in het ziekenhuis zijn voor de liggingsecho. Ik heb ook koppijn, en hou veel vocht vast, dus ik neem mijn vluchttas maar meteen mee haha.. Ik wil eigenlijk ook vragen of ze al kan zien of ik ontsluiting heb ja of nee, maar misschien moet ik dat ook niet willen weten! Ik ben het in ieder geval echt zat! Lars zou het donderdagochtend het beste uitkomen whahahaha.. De lul!
ik zou ook over de pis zijn als ik een kind had met zo'n slaapritme.... verschrikkelijk zeg! helaas kun je er nu niks aan veranderen en ben je er niet mee geholpen. sterkte ermee
Semmie ik zou ook niet mijn kind gelijk meegeven aan een ouder...het zit net op school en heeft al veel te verwerken op zo`n dag.....misschien toch een goed gesprek met je man.....ik hoop dat je bloeddruk zakt en je in je kraamtijd kunt bijtanken en ik zou het er dan ook echt van nemen als je kraamhulp er is...... Ook hier was er weinig hulp tijdens de zwangerschap van Isa maar ik had wel het voordeel dat Kim naar school was......en dat ze aardig zelfstandig is. Elena beterschap voor je moeder..... Ik ga Isa haar tas pakken wemoeten over een half uurtje de deur uit.........vanmorgen iemand van het CB gehad met goede tips en die gaan weook maar eens toepassen.......Hij was erg tevreden over Isa maar vond haar wel veeleisend.......ook gelijk eens besproken of ik inderdaad zo`n tut moeder ben met mijn regelmaat....volgens hem had Isa dit nodig en moest ik hier vooral mee doorgaan.....natuurlijk ook even dat verhaal verteld van dat jochie met zijn vele flessen drinken......hij kon er erg om lachen en zei dat ik het goed deed en meniet gek moest laten praten door een ander........hahahahahaha....
sterkte semmie het lijkt me ook slopend. Ik ben gezegend met een moeder die hier dichtbij woont en maar 3 dagen in de week werkt. Dus ik kan daar vaak een beroep op doen. Ik hoop dat je kleine man snel een goed slaapritme krijgt maar ja daar heb je ook al zoveel aan gedaan toch? Lastig hoor. Hihi ik ga morgen echt wel vragen of ze willen kijken of ik ontsluiting heb, maar weet zeker dat het nog niks is. Hopelijk wil ze wel strippen maar goed dat zien we dan wel. Moet zeggen dat het tot nu toe vandaag al wel weer gaat. Heb ook nog niks gedana hoor en zit in huispak maar goed dan gaat het het beste. Lars zit nu voor Plop met een bord poffertjes, we gana dadelijk naar bed hij is echt moe, en vraag me niet waarvan want hij doet niet veel meer dan met zijn autos spelen en kleuren. @elena wat rot van je moeder. Bij die ouwtjes is griep altijd een stuk gevaarlijker ja. Hopelijk valt het mee en komt ze er met een kuurtje vanaf.
Hier nog zo'n tut hoor en het bevalt me juist erg goed. Succes vanmiddag in het zh, Monique. Haha, Gupsy, ga je alleen? Of gaat Lars mee? Je kunt ook vragen of ze je n inwendige echo willen geven. Misschien prikkelt je een beetje, net genoeg om te bevallen. Succes ook!
Zo, ik ben weer terug.. @ minni, ik ben alleen geweest! De beeb was nog steeds niet ingedaald, heeft ook voldoende vruchtwater om in te dobberen. Er ligt niks in de weg, dus het kan eruit! Ze is nog steeds een ZE, dus daar geen twijfels meer over. En ik was bang dat ik niet zou herkennen als mijn vliezen zouden breken, omdat ik ook gewoon urine verlies.. Nou, dat zou wel goedkomen zolang het niet ingedaald ligt.. haha. Daar kon geen tena tegenop riep ze! De beeb heeft maatje 36 wkn.. Dus weer een lekker poppetje! Ik mocht wel vragen aan de VK om me te strippen morgen, ook omdat ik het zoooo gehad heb! Wel grappig, ze snapte me helemaal, ook zij is zo iemand dat ie de zwangerschap liever overslaat en meteen bevalt..haha
ohw das fijn zeg, nou hopelijk doet je vk dat en is het eind voor jou in zicht...suc6 ermee! Ga banktukken......mijn moeder kwam even langs met een paasboompje en heeft Luc mee naar school genomen...sem ligt in bed dus...mams gaat op de bank...doeg!
Hey das wel lekker, een gyn die t begrijpt. Ik heb alleen maar mannen gehad en 1 vrouw met meer mannelijke hormonen dan al die mannelijke gyns van mij bij elkaar. Daar heb je dan geen zak aan hihi. Nou mocht ik niet klagen, want mn "vaste" gyn was wel n onwijs lekkerding,dus ik ging er fluitend heen, hihi.
zo meiden ben even tussen de bedrijven door thuis..had nog aan 1 kant mazzel dat de man voor de trap afbelde nou ja de secretaresse ook griep...nu komen ze vrijdag..wel beter want ben vandaag veel bij mijn moeder ze heeft dus longontsteking..hoge koorts goed ziek..maar ik moet er op toezien dat ze op tijd eet en ook drinkt...ja eten is weer nodig vanwege haar suiker ze is diabeet...verder heeft ze een kuur en donderdag moet ik de ha weer bellen...nu slaapt ze lekker en ben ik even snel naar de overkant gelopen en eva op bed gelegd want die trok het ook niet meer....ik ook niet want geloof dat ik ook koorts heb nu...dus net maar even snel een paracetamol ingenomen... hee gupsy spannend morgen dan..hoop dat je vk stript en wie weet is jullie meisje er voor of van het weekend wel... Inky fijn dat je vandaag niet zo'n last hebt...en wat heerlijk dat Lars weer zo goed eet. Semmie begrijp je dilemma helemaal...als er hier iets is is er eigenlijk ook niemand op wie ik terug kan vallen...je ziet het mijn moeder 84 die loop ik achterna en mijn grote kids werken ook allemaal overdag of zitten hele dagen op school...verder ook geen familie die kunnen helpen..en buren? woon hier net een goede maand mijn buren wonen er nog niet eens en de rest ken ik nog niet eens... Minnie hoop dat Guilian snel gaat opknappen nu hoor ....en heel goed dat je gewoon naar pilates en dansen gaat...ontspannen is voor een mama ook een must Nancy heeeeeeel veel succes vandaag bij de gyn meid ..ben benieuwd wat ie zegt.. Monique..hier nog zo'n ritme moeder...moet ik ook wel anders is Eva echt niet te genieten...en nu slaapt ze gewoon heel goed en eet ze goed...zolang er maar rust en regelmaat is.. Jeetje Suus wat gaat dat toch hard met Tim zeg niet te geloven..heb soms het idee of de dagen steeds sneller gaan... Sabrina wat een grote meiden heb je al ! en wat knap dat ze zo netjes blijven liggen...nou dat had ik zo snel niet voor elkaar vroeger met mijn oudste...knap hoor... Wen ook alles goed met je? je zal in ieder geval nu wel wat rustiger zijn denk ik zo ga nu even zelf ook maar eens wat eten en dan straks weer naar de overkant....ben wel blij dat we hier al wonen nu is het een kwestie van oversteken..hoop wel dat er dan 1 van de oudere thuis is dan kan eva lekker hierblijven en heb ik ook wat meer mijn handen vrij ....
zo ik ben weer terug nou alles was oke, de Ctg was goed.. bloeddruk was twijfelachtig (voor mijn doen beetje hoog)... spoortje eiwit in urine, maar niet TE .. moet as vrijdag terug naar de verpleegkundige en dinsdag weer naar de gyn. mocht de bevalling beginnen kan ik altijd bellen met de verloskamers, moet wel 'snel' bellen en niet te lang afwachten. zeker omdat het de vierde is en de andere ook snelle bevallingen waren. de beeb blijft 1 hooguit 2 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaat, maar laten we daar even vanuit gaan) wat mij betreft weet ik het mijne en mag de bevalling wel beginnen...
he das goed nieuws Nancy, gelukkig maar. Alle beebs liggen nu dus richting uitgang. Ik wil ook gestript worden maar of ze het doen? Nou ja Remon is erbij en die krijgt mensen meestal wel zover dat ze doen wat hij wil. Hopelijk lukt het. Aan de andere kant is volgende week mss beter. Steldat het na het strippen meteen begint dan is de kamer van de beeb nog niet klaar. Nee kan beter ff ene week wachten. Wij moeten zo door de regen heen. Er moeten boodschappen gehaald worden en Remon maakt een lange dag omdat ze in Rotterdam zitten. Denk dat ik rond 16 uur ga en dan meteen door om frietjes te halen. Lars is weer aan de kleur. heb nu ook goede kleurpotloden gehaald. Met de stiften moest ik er de hele tijd bij zitten en met de kleurpotloden kan hij alleen. Dus heb ik weer wat meer tijd. @monique, succes vanmiddag
ghihihi Sem heeft Gister met kleurpotloden mijn muur bewerkt...er belde iemand van de disneyclub en ik was misschien 3 minuten aan de telefoon en meneertje heeft mijn behang vernield...pfffff ook nog met zwart en donkerblauw.....grrrrrr heb het proberen uit te gummen maar zelfs dat ging niet....tis een soort schuimbehang en hij heeft het er helemaal afgepulkt en de krassen zijn echt gigantisch....lummeltje!