hihi foto! Wat n kleine rotzak, zeg. Giul heeft alleen maarkrijtjes, maar hij vreet ze (graag) op. Ik heb mn poets en ik probeer n lijstej te verzinnen voor de boodschappen. Ga ik zo mn goud weer ophalen, joepie. Verders heb ik niks te melden. Suus, alles goed met jou?
hee hardstikke goede berichten Nancy ! en alles gevraagd wat je wilde vragen? hahahha ja eva loopt ook iedere dag met haar kleurpotloodjes..behang heeft ze nog niet ontdekt..maar ben er wel extra alert op zeker nu in het nieuwe huis
Tja ik zei bij Sem ook.....DAT DOET HIJ ANDERS NOOIT......nee tot gister....en hij was erg onder de indruk van zijn creatie....pfffff hij heeft er wel een standje voor gehad hoor...hij moet wel even weten dat DAT niet mag! Maar enorm onder de indruk lijkt hij van het standje niet.....toen oma vanmiddag even kwam werd ze gelijk aan de hand meegenomen en moest ze kijken...Sems reactie..... Oh......mooi.....manie (mag niet)....oma schrok zich ene hoedje...Sem gaat hard staan lachen...pfffff draak!
Hahaha, wat n kind zeg, Oma wordt ff de schade laten zien. Het mag niet, maar blijkbaar vindt ie t zelf wel kunstig.
Van de zenuwen vergeet ik te melden dat ik t het spannend vind. Ik ga zo dansen (en pilates). Voor mij heel spannend, want: red ik het wel? Ik moet zelf heen en weer rijden en dat opzich kan nog wel es kantje boord zijn, energetisch gezien. Giul heeft n zetpil gehad en ligt lekker te snurken. De oppas heeft meegegeten, dus daar hoef ik iig niet op te wachten. Wat kan er nou eigenlijk nog mis gaan? (mn auto is n autoaat...) Niemand aan t bevallen?
haha nee nog niet. En ik zag net dat meneertje op de tvkast en de vensterbank blauw heeft gekrast haha. Jongens toch ik en mijn grote mond. Ik ga dadelijk dus eerst maar eens gummen. Heb weer enorme rugpijn dus ga straks maar lekker op de bank hangen voor zover dat lekker kan. Nou net Lars zijn bed met ene superleuk dekbed opgemaakt hij was wild enthousiast BOOI BOOI riep ie (=mooi) Dus ik hem erin gelegd, nee hoor uit uit uit riep ie. Nou ben er ff bij gaan liggen en ene boekje samen gelezen. Dus ik eruit. Lars ook uit uit uit. Helaas ook deze poging mislukt. Maar ik denk dat ik het boekje lezen maar steeds in het bed blijf doen. Dan went ie er toch wat aan en onder het dekbed liggen vond hij wel spannend. Ik ga ff puinruimen en gummen ben strakkies weer terug.
pfieuw gelukkig ging het er met de gum af. Heb net een telefoontje van ene collega gehad. Meisje wat vorig jaar bij mij in de klas zat is met moeder en zusje gevlucht voor haar vader. De moeder had , godzijdank, een scheiding aangevraagd en vader heeft heel de boel verbouwd thuis. Daarna is hij naar school gereden 's avonds en heeft daar 6 ramen ingegooid, het meubulair naar buiten gesmeten en de computers gemold. Is trouwens gewoon een Nederlands gezin. En mijn schoonzusje belde vanmorgen nog. Die moest gisteren naar de Gyn omdat de miskraam niet spontaan was gekomen. Nu had ze dus een echo gehad en ze twijfelen nu of het wel echt een leeg vruchtzakje is. Misschien is het nog levensvatbaar pffff. Nu moet ze donderdag weer terug voor nog een echo. Wat een spanning man.
sjee nou dat is toch een hel zo...hoop voor hun dat er toch een beeb is....misschien is ze wel minder ver als gedacht.....tjee... En die Lars....lummelkees....vensterbank...tvkast...ghihihih is dus wel gewaagd aan onze Sem...ghihihihi
hahah ja Ink.. ook jou jongen doet dat.... hihi enne spannend zeg voor je schoonzusje! @ Elena, ik heb as vrijdag ook een gesprek met een verpleegkundige, die kan antwoord geven op al mijn vragen rondom een zh bevalling en zal ook nog het een en ander vertellen wel prettig dus. @ Semmie, gaat ie weer een beetje? @ minni, veel plezier
Hallo meiden........wat kunnen jullie beppen zeg..... Wij hebben een middag VU gehad en op de terug weg een file van een dikke 2 uur.... Isa doet het dus super.....weegt 8250 en is ongeveer 77 cm lang.......heeft een eenmalige catheter gehad om haar urine op te vangen en moest flink huilen....de lever begint eindelijk te verkleinen en een operatie is waarschijnlijk niet nodig.......haar hartje doet het goed en ze willen nu afwachten totdat ze 4 is en als het echt nodig is eerder ingrijpen.....haar nieren moeten we nog even op wachten omdat de bloeduitslagen morgen binnen komen en bij het bloedprikken zei ze 1 keer au......we mogen een half jaar weg blijven JIPPIE...wel moeten we elke maand naar de kinderarts in Alkmaar maar dat is voor mij 20 minuten rijden.......al met al goede berichten. Ook vroeg ze hoe het met ons ging en zou regelen dat we weer hulp krijgen ze vond Isa wel een schatje maar ook een hele ondeugende veeleisende dame.Met haar ontwikkeling is niks mis en we mogen naar een soeciaalzaak om een driewieler te laten maken op haar maat......en dit alles kost niks en we mogen hem uitzoeken voor haar 2de verjaardag......verder komt er nog iemand bij ons langs om te kijken waar we nog meer tegen aanlopen omdat ze kleiner is dan een gemiddeld kind van deze leeftijd en haar ontwikkeling door moet gaan....hulp is dus onderweg....... Bloedruk begint ook te zakken........ik ben dus de gelukigste moeder op deze aarde....... En dan mijn oppas......zegt per direct op via een sms......lekker is dat......gelukkig kan mijn vriendin donderdag en vrijdag oppassen en heeft gelijk gezegd dat ze blijft oppassen op demaandag en vrijdag en dat ik niet verder hoef te zoeken........kosten 100 euries in de maand......
dat zijn goede berichten monique! en tjee je oppas, wat een verhaal... gelukkig heb je al weer een nieuwe. -- mijn voeten en vingers doen gewoon pijn van het vocht
Hee Joehoeeee! Nu mag de vlag wel ff uit voor Isa! Wat n geweldig nieuws (afgezien van je oppas) allemaal. Ik neem er 1tje op voor jullie (water dan wel te verstaan). En wat leuk dat jullie zo'n mooie driewieler krijgen! Ik ga douchen, pijnstillers nemen en dan naar bed. Ik ben gesloopt, maar tis wel gaaf zeg.
ik zie 'm zo staan...met het vingertje wijzend...hahaha...wijs mannetje hoor! Hier leren de dames dat ze wel op de bank mogen maar niet met eten en drinken. Op de hocker staat een heel groot dienblad deze dient dus als tafel. Laura kwam mij halen en maakte een gebaar dat ze haar bordje erop wilde zetten met de vraag: Ja? (mag dat mama) zo lieeeeeeffff! Ja laura....dat mag wel! Bank bevalt ergggg goed...zittten is prima, maar vooral het liggen.....We kunnen nu met z'n 2'en languit....plaats zat!
mijn antw. sloeg op semmie haar verhaal...hihi..was veel te laat met posten ... Monique! Geweldig! wat goed nieuws zeg! Gelluukig heb je al een oplossing voor het oppasverhaal....brutaal hoor om via sms op te zeggen.... Vandaag ben ik bij longarts geweest. Kuur slaat aan en de foto's van mijn longen waren goed! Joeppie! Nu maandag wat testen mbt asma en nog 1 bloedtest.
ahhh wat lief van Laura dat ze het kwam vragen. Wat ene schatje zeg. Monique heerlijk al die goede berichten klinkt alleen maar positief. En die oppas, wat een lef zeg! Wij gaan straks naar de vk. Remon en Lars gana ook mee. Ben benieuwd of ze nog tips heeft. Verder niet veel te melden.
Nou tot zover ook goed nieuws voor jou Sabrina, gefeliciteerd. Goh, ik ben (nog) niet naar de klote. Voel me vrij goed, heb vele plannen voor vandaag, mara moet ff kijkn hoe t met Giul gaat. Hij heeft de hele nacht liggen blaffen (en doorslapen, he, ik ben onder de indruk), maar is nu koortsvrij (nouja iets verhoging). Ik wil n leuk shirt halen en 2 kussens, dat betekent in dit geval een kolere eind rijden de ene kant op en dan nog es zo'n eind de andere kant op en dan weer zo'n stuk terug. Lekker K3 op tv. Giul wilde niet naar beneden, dus die rommelt boven nog wat aan, hihi.
ik heb net de kinderen naar school gebracht en mijn voeten deden gewoon pijn in mijn schoenen, zo strak zitten ze nu al ! echt gisterenavond was het echt niet meer normaal! echt van die hele dikke vochtvoeten, het is wel iets minder geworden vannacht, maar zeker niet veel.. ik heb tot 3.30 erg slecht geslapen, steeds erg rare dromen en vaak wakker geworden, daarna ben ik als een blok in slaap gevallen tot de wekker ging om 6.30 .. ik ga nu even lekker terug mijn mandje in... lekker ff boekkie lezen en zal zo te voelen ook wel in slaap vallen... vanmiddag moet ik weg dus kan ik geen tukkie doen. @ Sabrina, fijn dat je bank zo ideaal is, was het toch het gedoe waard dan. @ Ink succes bij de VK @ minni, was je dansen leuk geweest? @ Gups, waar ben je meid ? hihi
Die is in slaap gevallen in Astrid dr kamer. Het dansen was heel leuk! En pilates was onwijs zwaar, maar ik ben meer van elastiek, dan ik zelf dacht. Zelfs onze instructrice was onder de indruk wat ik kon (voor een beginneling), dus die veer in mn kont heb ik te pakken hahaha. En nooit gedacht, maar: het zit wel lekker ook. Dat dansen is onwijs gevorderd. 21 april is er een uitvoering en volgende week donderdag zijn er opnames (video), waarom dat weet ik niet, maar dat maakt niet uit. Ik ben benieuwd wat voor rol ik überhaubt kan spelen hierin in zo'n korte tijd! Ik heb ook aangegeven dat ik mogelijk niet eens aanwezig zal zijn, omdat mn sch-vader dan alle uitslagen krijgt van zn onderzoeken en dan moet ik er voor mn familie zijn. (ik verwacht geen verschrikkelijk goed nieuws)