Nog niemand bevallen? Monique, ik ben ook zo'n tut die regelmaat heel belangrijk vind! Als Isa het er goed op doet is het toch prima? Goede uitslagen trouwens, fijn dat jullie pas over een half jaar weer terug hoeven. En die Kim zeg, wow wat gaat ze lekker, wat zal ze trots zijn! Rare oppas, begrijp dat soort brutaliteit niet zo goed! Sabrien, een zeehond op Curacao staat ook zo raar, gelukkig ben je minder aan het blaffen en had je een goede longfoto. Wat lekker dat die bank eindelijk binnen is, had hem al bijna zelf voor je mee willen nemen Heb je al foto's van Laura en Daphne in hun nieuwe kamertje? Wat lief dat ze zo braaf blijven liggen..zou ik hier niet voor elkaar krijgen! Hoe was pilates Minni? Heb je ervan genoten en was het zwaar? Giul nog ziek of alweer aan de beterende hand? Met Lotte ga ik naar de HA wanneer ik het niet vertrouw, ene keer is dat na een dag koorts, andere keer na paar dagen. Weet het bij haar altijd wel vrij snel wanneer ze een infectie heeft. Bedankt voor je lieve kaart, daar knapt een mens van op! Gupsie. owh owh heb je het weer voor elkaar Larsje, wat ben je toch ondeugend! Gelukkig heeft je mama kunnen gummen. En knap gedaan joh, een halve kotelet, lekker blijven smullen hoor! Inky hoe gaat het met je bekkenpijn? Is het nog te houden? Hoop dat je vk wil strippen. Leuk te lezen dat Remon ineens zo ijverig aan het kamertje is begonnen! Lijkt me moeilijk om geen achterban te hebben waar je af en toe even om hulp kunt vragen. Je hebt er weinig aan maar ik leef oprecht met je mee Semmie! Dikke knuf vanuit hier.. Dat vocht kan teken zijn van naderende bevalling Nancy, hoop het voor je! Je hebt nu ook wel pech met dit weer dat je geen slippers oid kunt dragen. Veel met de pootjes omhoog en veel blijven drinken..heb je je ringen al afgedaan? Hey Suus, lang niets van jou gelezen? Tim gaat lekker he met zijn hapjes! Is Lisa al helemaal gewend aan haar nieuwe stoel? 2 leidsters op zoveel kindjes vind ik ook best weinig. Positief is dat Lisa nu al lekker is gaan spelen en ze snel zal wennen (vermoed ik). Elena, sterkte met je moeder. Gelukkig woon je aan de overkant en kan je haar optimaal verzorgen. Pittig hoor, zo te lezen heeft ze behoorlijk wat kwalen. Heel veel beterschap gewenst! En ook voor jou en Eva beterschap natuurlijk! Waar ik nog even benieuwd naar ben: hoe gaat het met Guus? Is hij weer helemaal de oude? Wij zijn inderdaad een stuk rustiger sinds het goede nieuws. We wilden het zaterdag avond gaan vieren, oppas geregeld maar geen restaurant in de buurt die plek had Flink balen maar goed andere keer beter. Zaterdag hebben we Lotte's voetjes op laten meten, ze zit in maat 21 maar moet eigenlijk (ws over week of 3) over naar 22. Nu natuurlijk alleen maar zomercollectie. Gelukkig nog een paar laarsjes in 22 kunnen vinden die Roeland vanmiddag op gaat halen. Dame leeft nog steeds op grote voet! 's middags zijn we naar vrienden gegaan, vriendin is over 6 weken uitgerekend van haar 3e zoon. Zondag naar vriendin in Brabant gegaan, die hebben vorig jaar mooi vrijstaande boerderij gekocht met lappen grond er aan vast. Gaan ze helemaal verbouwen en beloofd een paleisje te worden. Lotte dook gelijk de speelgoedhoek in en die hebben we de rest van de dag nauwelijks meer gehoord. 's avonds laat thuis en toen gelijk gaan slapen. Ze voelt zich ook weer stukken beter en heeft flink wat praatjes. Ik sta er nog steeds versteld van hoe makkelijk ze combinatie's maakt. Ze praat steeds meer met 2 woorden, bijvoorbeeld 'papa thuis', 'papa auto', 'mimi buiten', 'mij sippies (mijn chippies ). Ook zegt ze 'eteh lekkeh (eten lekker)', 'niet eteh', 'mij dinkuh (mijn drinken)', bepie buik (baby buik) en lezen, deken, teken (tekenen) en nog aantal woordjes meer. Ben natuurlijk onwijs trots! Met mij gaat het op een of andere manier niet zo lekker maar kan er mijn vinger niet op leggen. Als ik zo vrij mag zijn om ff te klagen...ik ben onwijs moe, niet moe zoals je wel eens moe kunt zijn maar het soort moe dat ik niet zonder te hijgen de trap op kan. Ben snel benauwd, hou nu alweer vocht vast. Heb soms hoofdpijn, mijn hart maakt af en toe rare sprongen en heb af en toe een flinke steek in mijn linker borst. Op 19 maart naar de vk en zal het dan allemaal voorleggen maar vind dit niet lekker. Ben nu al 2e dag ziek thuis omdat ik echt ff moet bijkomen en mijn schaambot is ook alweer flink aan het knakken. Zometeen even lekker slapen en dan misschien vanmiddag wat boodschappen doen..
Owh PS. Gupsie heeft een ban te pakken en zal voorlopig niet kunnen schrijven. Weet er het fijne niet van maar begrijp van Gups dat ze niet helemaal onschuldig is Jullie lezen via Nancy, Inky of mijzelf wanneer ze de beeb eruit heeft geperst
hahah ja die Gups..hahaha had je een reputatie hoog te houden? hihi Ik kon een paar dagen niet op het forum. Was iets met de pc en de cookies...hihi Gisteren naar CB geweest. Tim weegt nu 7670 gram en alles gaat hardstikke goed. Addy zag dat ook zijn 2de tandje al doorkomt! We zitten nu op 3 flessen per dag en hij eet een heel potje of prakje op.
Gupsie een Ban.......heb ik zeker iets gemist.......het viel hier toch wel mee dacht ik zo.....jammer nu moet ik wachten totdat ze bevalt....
dus toch, jeetje Gups muts! Hier net bij de vk geweest. Ze doen niet aan strippen. Ik vroeg of ze volgende week wil strippen als er dan nog niks is. Nou dat doen ze dus niet, want er is onderzoek naar geweest dat het niet werkt en je krijgt krampen en balblalballalalal. Dus ik heb gezegd dat ik volgende week wel ene inwendig onderzoek wil en dat ik toch gestript wil worden. Ze heeft het in de computer gezet dus hoop dat de andere vk het wel wil doen. Verder was alles goed. Klossen zijn gehaald en gaan vanavond onder het bed. Heb gisterenavond weer 5 flinke weeen gehad. Dit hoeft allemaal niks te zeggen zei ze kan nog weken duren. Maar de kleine is nu wel ingedaald dus dat is erg fijn.
De enigste topic waar ik kom is deze.......jammer dat er leden zijn die onrust willen stoken.....gebeurd volgens mij op elk forum.... Gupsie jammer dat je een ban hebt gekregen
Goh wat is mn huisje weer lekker clean, joh. Ik heb weer n ander kleed neergelegd en deze haart niet zo, dus ook geen pluis oid door mn kamer. Ik heb mn boekekkastje ontruimd en er een groot beeld neergezet en dat staat ook veel leuker en ik ben gewoon lekker happy in mn huis. Heb net de verwarming aangezet, want die stond nog uit haha. Moet dus nog 2 kussens hebben op mn eetstoelen en dan mogen mn eetstoelen ook nog ff blijven. (die stonden op de nominatie om op MP gezet te worden, maar ze waren zo duur en zijn zo mooi, ze zitten alleen te diep en t was niet lekker eten aan tafel met deze stoelen).
ah een schoon huisje daar verlang ik ook wel naar. Maar vrees dat ik dat voorlopig niet kan. Heb me weer een partij rugpijn. Lars is niet van me af te slaan. Hij wil weer helemaal in me kruipen en alleen maar bij me zijn. Zou hij iets vermoeden ofzo? Minni wil je voor mij eens kaarten leggen om te kijken wat ze over de bevalling zeggen?
even heel snel gaat niet goed met mijn moeder is gisteravond om half zeven opgenomen in het zh...moet zo weer naar het zk..flinke longonsteking en helemaal de weg kwijt ..hoop wel dat ze snel opknapt...lees snel weer even bij hoor...
Sterkte Elena! Inky, klote zeg die rugpijn. Helpt een massage? Zou best kunnen dat Lars het aanvoelt hoor, kinderen schijnen toch een extra zintuig te hebben wat dat betreft.. Minni, voor zover ik me kan herinneren heb je onwijs gave eetkamerstoelen! Geloof dat wij zelf ook op zoek zijn naar zoiets.. lekker een opgeruimd huisje! Oei, oei, hier heeft net een escalatie plaats gevonden. Heb in mijn woede gezegd dat de relatie over is..uiteraard hebben we het weer goed gemaakt
Last van je hormonen, Wendy? Och, och, och... hihi Beterschap voor je moeder, Elena. Wat n vervelende spannende dingen voor jullie, zeg. Die oudjes die ineens zo onwijs ziek zijn, dat is onwijs schrikken. Giul heeft net mn ramen gezeemd (doe ik heel vaak), hij heeft een spons en mn trekker gepikt teon ik ff niet oplette en nu zien mn ramen er dus niet uit. Nouja het kan altijd erger, hij had ook mn huis kunnen tekenen... Had ik al verteld, dat ik t dansen gisteren helemaal geweldig vond? Ik ga lekker veel oefenen, ben benieuwd wat ze er volgende week van zeggen. (ben blij dat ik iets kan onthouden, helaas heb ik de muziek niet, maar dat ga ik donderdag regelen met tai chi) Van de week had ik t idee dat je weeën had, Inky. Heb je nu dezelfde rugpijn? Probeer es n bad te nemen en vraag of je moeder op Lars wil passen. Als je dat kamertje uit je hoofd kan zetten (de kleine slaapt toch voorlopig in een wieg en die is toch klaar?), zou je kunnen gaan bevallen. Maargoed, het is niet alleen denken, maar ook gewoon voelen.
Stand van Kim is nu 2,3 kilo.....ondanks haar weekendje CP is ze 3 ons kwijt in 5 dagen. Nu wordt ze pas weer 16 maart gewogen
sjee..gups..een ban...zal zo wel f dat topic lezen...wel erg jammer...hoop dat het van korte duur is. Die Kim ...dat wordt een boegbeeld voor alle kinderen die willen afvallen! Ze verdient een hele grote pluim. Elena: veel sterkte meid.... Minni: vind je zo'n dansvoorstelling niet eng? Ik zou doodnerveus zijn denk ik... en dan nu de beloofde foto van....DE BANK! (Tromgegoffel)....TATATATAAAAAAAA: