Woooow... mooi zeg... Elena: Beterschap voor je moeder... vervelend zeg, dat ze nu in het ziekenhuis ligt..maargoed, daar wordt ze wel goed in de gaten gehouden. Hihi Die Wen.. zullen je hormonen wel geweest zijn. sterkte! Minni: pff wat heb jij een energie zeg.. tai chi, dansen... sjeeee Inky: doe lekker rustig aan... vreemd trouwens dat je vk eigenlijk niet wil strippen. Hier doen ze dat standaard als je 41 wkn bent. Tja en dat je er krampen van kan krijgen dat is toch juist goed?! Krampen kunnen nl overgaan in weeen.. maarja... Hopelijk wil de andere vk die je de volgende keer hebt, wel gewoon strippen. Bij mij heeft het toen geholpen (bij Lisa) Voor Tim was het niet nodig, die kwam voor de 41 ste week.
Hee wow Sabrina, wat n gave bank, jij durft met die kleur en een 2ling van 2 jaar. Supergaaf zeg. @ Susanne, ik hoop dat ik er wat fitter van wordt. Het is wel schreeuwend duur zeg: 400 per jaar en dan hebben we geen les in de schoolvakanties. En daarbij nog es de 400 voor de tai chi. Nou ik wil dit jaar (tot juli ofzo) wel afmaken en dan volgend jaar kijk ik wel. Miss dat we in september weer es voor n kindje gaan klussen (ik hoop het en natuurlijk dat t lukt) en dan wil ik alleen tai chi blijven doen. Met n dikke buik dansen lijkt me helemaal niks (en dan heb ik mn energie ook te hard nodig).
@elena wat naar van je moeder. Ik hoop dat ze haar in het ziekenhuis goed kunnen helpen en dat ze snel aansterkt. @monique wat goed van Kim zeg ondanks het weekeindje weg toch afgevallen. Knap hoor. Ze houdt het vast vol. @sabrina, WAUW mooi hoor. Als ik zo de fotos van je badkamer zie en dan deze bank dan denk ik dat onze smaak erg dicht bij elkaar ligt. @nancy, nog niks aan de hand bij jou? Ja lekkere dikke pootjes die heb ik gelukkig alleen 's avonds. @semmie, hoe is het bij jou? Was je bloeddruk goed? @minni, bedankt voor het kaart leggen ben erg content over de uitslag haha. Je bent een lieverd. @wen lekker hoor af en toe flink ruzie maken. Mss ook wel de spanning van de afgelopen dagen die er ff uit moest? Hier zijn alle babyspullen in gereedheid en draait de laatste was met kinderwagenbekleding e.d. lekker alles fris voor ons manneke. De schilder komt morgen een hele dag draaien ipv vanavond en morgenavond. Dus morgen is alles klaar en netjes in de kamer en dan zullen we van het weekeind maar de meubeltjes terug verhuizen die nu op Lars zijn kamer staan. Morgen ga ik ook een dag naar mijn moeder. Het belooft goed weer te worden en dan kan ie daar zich uitleven in de tuin. Ik kan lekker bubbelen en bijslapen. Mijn moeder zal ons wel lekker verwennen. Ook gaan we nog naar Bram toe met zijn 3e mijn moeder is ook zo nieuwschierig die heeft hem nog niet gezien. We hebben net ook bedacht dat we Lars van het weekeind gewoon in zijn grote bed leggen en dat we er bij gaan zitten. Misschien dat dat helpt. Ik vrees dat we anders nog heel lang aan een campingbed vast zitten. En hij past echt nog maar net in het ledikantje. Ik slaap vannacht weer alleen. Ik heb Remon naar de bank verbannen haha. Die sliep echt niet meer van mijn gekreun en gedraai. Ieder uur moet ik me omdraaien en dat doet mega pijn dus kreun en steun ik er op los. Nu heeft hij vannacht beneden op de bank geslapen en is niet wakker geworden. Laat hem maar ff lekker bijtanken tot de bevalling. Gelukkig slaapt lars goed door dus ik hoef er voor hem niet uit. De bank ligt ook erg comfi hoor, is model alla Sabrina.
Mn buuv heeft ook zo'n bank, maar dan in donkergrijs/aubergine kleur. Heel apart en erg mooi, maar vooral zit ie erg lekker. Lekkere lange zit (dus lekker breed om op te liggen, in het geval ven Remon).
Wow Sabrina gave bank...leuk met die paarse kussens.... Elena beterschap voor je moeder, en hou je het zelf een beetje rustig.....sterkte met alles meis! Inky...toevallig gister bij mijn vk gevraagd ook zei ze dat strippen een onzin verhaal is...9 van de 10 keer begint de bevalling er NIET door....dus ook mijn vk doet niet aan strippen....jammer maar helaas... Gupsie gupsie gupsie.......wat heb je nu weer geflikt.......ik lees niet verder dan dit hoekje dus weet natuurlijk weer van niks...hoop echter niet dat het een permanente ban is..... Nancy dat vochtverhaal.....HEEL HERKENBAAR! Nouw ik ben gister naar de vk geweest en mijn bloeddruk was weer 130/80 fieuw......we hebben het gehad over thuisbevallen enz enz.....en mijn beeb ligt met koppie naar beneden en keurig ingedaald....jippie.....alles bij elkaar dacht mijn vk dat ik niet overtijd zou gaan en tussen nu en 2,5 week zal bevallen.....nou ik zie dat als natte vingerwerk want daar geloof ik niet zo in....kind komt toch wanneer het er klaar voor is..... Gister verjaardag gevierd van Sjoerd...alleen zijn en mijn ouders zijn geweest de rest van de fam. hebben we vorige week al afgebeld....er zijn wat fam. leden die de reputatie hebben om te blijven hangen en daar had ik geen zin in...al met al lag ik nog pas om half twee in mijn mandje niet omdat de visite zo laat weg was maar omdat ik verschrikkelijk aan de sch*******ij was.....hihihihihi...
he gedverredemme, Semmie, das lekker. Dat kan overigens ook weeën triggeren, maar dat zou nu toch nog wel n beetje te vroeg zijn. Gefeliciteerd met Sjoerd. Zometeen tai chi en ik heb wel n beetje spierpijn (ietsie maar) in mn buikspieren, hihi. Blijkbaar heb ik ze daar dan toch. Ik heb er allemaal zo'n zin in. Heerlijk dagje lijkt het te worden trouwens. Had ik al geschreven over mn plannen wat betreft de sport? Dit seizoen doe ik dan tai chi, theaterdans en pilates (als ik het volhoud) en in september weer alleen tai chi, omdat ik dan weer bezig wil gaan aan n brusje voor Giul. Wauw, met mn eigen apparaten erbij lijk ik super sportief. Ik doe deze week ff rustig aan met mn hometrainer en roeitrainer, omdat ik bang ben dat ik dan geen goed beeld krijg over of ik die andere sporten bij elkaar aan kan of niet. (beetje ergveel ook saampjes)
nou dat zijn super voornemens minni, hoop dat je het vol gaat houden. Een goede conditie is zo belangrijk als je weer zwanger wil worden dat maakt het voglens mij wat makkelijker. Maar waarom zou je stoppen als je voor ene Brusje gaat? Ga je 24 uur per dag aan de klus? ik zou lekker door blijven gana met sporten tot je niet mee kan. Ik heb ook zon zin om weer te gaan sporten. Lekker flink zweten en hopelijk weer strak worden. Baal wel enorm dat de straie nu echt over mijn hele buik zit. Bij lars zat het netjes onder mijn broekje maar nu echt hoppa erover heen. Balen hoor ik had altijd een mooie buik. Nou ja mss vinden ze daar ooit nog wat op. Wij gaan dadelijk naar mijn moeder. De kinderwagenbak ruikt alweer heerlijk fris, gesopt en bekleding gewassen en de wipstoel doe ik vanavond. Remon zet de box ook vanavond omhoog en dan is het snel allemaal klaar. Pff daar blijf ik maar over schrijven he dat alles bijna klaar is maar ik zal zo blij zijn als het echt allemaal af is. Dan valt er ene last van mijn schouders af. @semmie, super joh die bloeddruk! En dat strippen verhaal is dan mss toch waar. Ik heb me er al weer bij neer gelegd.
dan valt er n last van je schouders en een kind uit je buik, haha. Ze hebben er iets op gevonden: de tummy tuc! Ik ben er voorstander van, maar pas als we besloten hebben om geen kids meer te nemen. Tot die tijd mn bikini inruilen voor n badpak. (mijn striae is nog onder mn broekrand, dus n bikini kan nog) Bij deze dansschool (het is n dansschool namelijk) kan je alleen voor het hele seizoen inschrijven. Dus als je in sept eraan begint, dan betaal je iig tot juli en of je komt is dan aan jezelf. Nou als ik terugkijk naar de eerste 16wkn met Giulian, dan weet ik dat ik dat echt niet ga redden. Daarbij heb ik al mn zwangerschappen gevloeid en met Giulian mocht ik ook puur alleen bedrust houden (vanwege mn eerdere miskramen) tijdens t vloeien, dat betekent dat ik tot 24 wkn nauwelijks iets heb kunnen doen, laat staan dansen en pilates (waar je jezelf elastisch gezien opnieuw mee uitvindt, hihi). Ik ga er gemakshalve ook vanuit dat we niet erg lang nodig hebben om zwanger te worden, gezien de resultaten uit t verleden. Wel n beetje naïef dnek ik, maar we zullen zien.
Haha en waarschijnlijk valt er dan ook een baby uit je buik Balen van die striae..komt na de bevalling vast helemaal goed. Goedemorgen meiden! Ik zit lekker met laptop in bed, wilde nog even bijslapen bij gebrek aan slaap vannacht. Lotte had weer ergens last van en heeft tussen ons in geslapen. Heb paar keer een rechtse hoek mogen incasseren en heb het vooral ook erg koud gehad..brrrr. Gave bank Sabrina, helemaal zoals ik me had voorgesteld! Grappig dat we hier met zoveel dezelfde smaak hebben. Wat voor materiaal is het eigenlijk? Het oogt als iets wat ook makkelijk schoon te maken is en vlekken niet vast houdt (zegt iemand die totaal geen verstand van schoonmaken heeft). Wat een energie Minni! Is inderdaad handig om goede conditie te hebben voordat je een zwangerschap in gaat. En lekker bewegen is ook goed voor je 'ik word vrolijk hormoontjes'. Jeeh Semmie, wat heb je gegeten dat je zo aan de sch**terij bent geraakt? Gefeliciteerd met Sjoerd! Verstandig dat jullie de rest van de visite hebben afgebeld.. Die Kim, 2.3 kilo al. Zullen weinig volwassenen zijn die haar dat na doen. Ach misschien zijn het mijn hormonen wel geweest, anderzijds deze issue speelde al zo lang dat ik het ook echt niet langer meer pik en dat hoge woord is er nu uit. Hij is ineens ook liever dan lief, vraagt telkens of hij wat voor me kan doen en wil dat ik goed uit rust.. Agos, Lotte heeft gisteren met velletje op haar hand tussen de deur gezeten. Dochtertje van de oppas deed de deur dicht zonder op te letten. Lotte heeft mss 5 minuten gehuild maar dat meisje was ontroostbaar van schrik.. Nu heeft Lotte wel de charme om elk 'auw' plekje op haar lijfje aan te wijzen om maar kusjes te kunnen verzamelen..
ghihihi lekker ding die Lotte, maar sneu van d'r vingertje.....kusje voor Lotte! euhm eigenlijk heb ik niets bijzonders gegeten wat er aanleiding voor kan geven, maar heb vanmorgen ook al 3x kotsend boven de plee gehangen duss vermoed een buikgriep ofzo....bleh... sjee die dingen moet ik ook nog allemaal, kinderwagen....wipstoel .... box....(waar Sem nu nog elke dag ongeveer 2,5 uur in speelt..) enz enz.....beeb zal nog wel even blijven zitten want hier kriebelt het nog nix.... Minni goede sportieve berichten.....suc6 ermee...klinkt allemaal goed...maar wat is pilates.....?
Pff wat weer veel geschreven.. Het is nu zo'n mooi weer dat ik nu even geen zin heb om overal op te reageren. vandaag is nl mijn laatste vrije dag (van de 6) en omdat het zo mooi weer is, ga ik zo lekker met de kids wandelen. Even de kinderwagen ombouwen naar jogger en dan lekker het centrum in... tot later!
goedemorgen. ik heb verder weinig te melden... @ Semmie beterschap @ Wen, slaap ze..... belde net even naar de HA om te vragen van mijn super dikke voeten en aangezien mijn bloeddruk omhoog aan het gaan was en een spoortje eiwit in urine... die adviseerde me te bellen met zh, ikke gedaan, moet vanmiddag om 14.00 op controle komen
Dan zal je nu wel onderweg zijn, Nancy. Veel sterkte. Ik heb allemaal lekker eten in huis en gezond. Wat zal het worden? Ik denk dat ik mn sch-ouders ga bellen en me daar laat verwennen. Kom net van tai chi, heb nog ff genoten van mn vrijheid en ben gaan shoppen, Heb n shirt voor Giul gekocht, broeken gepast, maar ze passen me niet die ik hebben wil. Dus nu ben ik weer thuis. Wat n heerlijk weer!
en deze: En hier kan je meer vinden: http://www.pilatescenter.nl/watispilates.htm En dit redde ik allemaal. Maar de zonnegroet (een oefening die ik ken van power yoga en waar ik hele slechte ervaringen mee heb, die ging niet zo best en ik heb aangegeven dat ik die vanaf nu oversla. Daar heb ik n klein traumaatje aan over gehouden en dat is nu bevestigd en daar ben ik al helemaal niet lekker van).
En hoe was t in het ZH, Nancy? Alles oké? Je hoeft je tas nog niet te pakken? Ow, nu ik toch aan t opscheppen ben... IK kreeg vandaag nog n onwijs compliment van mn instructrice (ze geeft me ook tai chi en dansen en dus pilates): ze zei dat ik het heel goed kon en dat ik nog sierlijk was ook (nou dat gelooft echt niemand hahaha) en dat ze t leuk vond om te zien hoe ik mee kon komen. Ik moet wel heel duidelijk mn grenzen aangeven. Dan kan zij daarop inspelen.