Ben ik ff happy! Ik heb die BH gekocht! Super sexy, vind ik zelf, hihi. Lekker fietsen Inky, is het bij jullie fiets weer dan? Zo 2 gaatjes, heb gelijk mn vervolg afspraak kunnen maken bij de tandarts. Pech zeg. Hebben jullie ook van die achterlijk drukke dagen? Morgen ochtend visite, middag naar CB (prik), avond verjaardag. Za: 2 verjaardagen, 1 overdag, 1 avond. Zo: 1 verjaardag.
wij hebben het niet druk Morgen werken zaterdag boodschappen doen zondag kraamvisite en bbq-en. lekker weekeind dus.
Tja... waar haak je dan weer in he!?! Zal beginnen bij mn eigen ventje... die is nu ook al een jaar, net als jullie koters. Onvoorstelbaar hoe hard het is gegaan dat eerste jaar! En ik zie m nu ook echt elke dag wat groter en wijzer worden, vind t nu nog harder gaan... Er zijn weer twee tanden bij, tussenstand is nu zes hihi... En ze komen tot nu steeds per twee en het lijkt ook wel met dubbel zoveel ellende. Het hele gebeuren van zure luiers, kapotte billen, enorm kwijlen, constant jammeren en zelfs elke keer ziek worden, passeren dan de revue! Kletsen gaat ook gestaag, vooral veel in de vorm van klanken. Af en toe een duidelijk memmeme en wou (woef) en pss (poes) zijn wel te horen hihi En ondertussen loopt ie sinds zn verjaardag ongeveer, in het begin nog erg wankel natuurlijk, maar het gaat steeds beter! Wat een geweldig gezicht zeg en het is zo gezellig om nu samen naar de supermarkt hierachter te lopen Het slapen gaat over het algemeen goed, behalve recent weer in zo'n tandenperiode En ik moet zeggen dat ie de laatste week vaak vroeg wakker is, toch ook niet echt altijd even prettig hihi. Gelukkig lijkt er nu wel wat meer ritme in het slapen overdag. Meestal slaapt ie ongeveer twee uurtjes achter elkaar, dan gaat ie er rond een uur of elf in. Goed, das dus een uitgebreide Boyd-update Zal binnekort s kijken of ik nog wat leuke foto's heb! Dan weer even inhaken op jullie verhalen... @Deboor, las dat Astrid een scan heeft gehad, das ook niet niks! Als ik het goed begreep heb je nog geen uitslagen he!? Spannend! @Monique, hoe ist met Isa? Wat ik zo lees, volgens mij wel goed he!? @De rest.... heel leuk om weer bij te lezen! Maar helemaal bijlezen is bijna niet mogelijk zeg... Wel erg leuk om iedereen weer te "zien"!!
hee die Elvier...fijn dat Boyd het zo goed doet zeg..en ook al aan de wandel jeetje gaat zeker snel hoor..gezellig dat je weer bent ingehaakt... zo mensen vrijdag bijna weekend...gisteravond naar de diplomauitreiking geweest van Dylan..errug gezellig heb een paar leuke foto's die zal ik zo even in mijn album zetten..en wat ben toch trots als mama daar.. maar die stoelen daar pfff kon gister niet meer zitten op het laatst..maar ja je moet er wat voor over hebben he?..ben thuis wel gelijk plat gaan liggen..heerlijk!!.. mijn arme hulpie heeft het ook zwaar..eerst hebben ms bij miranda haar zus geconstateerd drie weken terug en nu is ze deze week weer opgenomen en gistermiddag moest haar schoonvader voor een darmonderzoek en werd gelijk geopereerd en nu ligt hij zwaar kritiek en mogen ze niet meer weg jeetje heb zo te doen met d'r...krijgt het allemaal tegelijk nu...krijg zelf wel andere hulp maar goed mijn hart ligt toch wel bij miranda hoor heb daar zo'n hechte band mee opgebouwd...verdikkie... Eva is weer helemaal opgeknapt van haar zomergriepje en weer lekker vrolijk...wil nu wel ieder moment van de dag K3 kijken pfff..gaat ze bij de kast staan waar de dvd in ligt en staat dan een beetje te dansen en maar die die die roepen..hahaha wel komisch hoor nou mensen ga nog even beetje lopen rommelen hier in huis...geen idee hoe laat ik hulp krijg zie het allemaal wel...ga er met hubbie in ieder geval een heel relaxed weekend van maken lekker uitrusten en niets doen..beetje wandelen ergens wat drinken..en meer niet...zijn we wel aan toe eigenlijk...
Boyd al helemaal aan de wandel? Wat ontzettend vroeg, zeg! Knappe jongen. Vanochtend de visite afgebeld, want ik zag t niet zitten. Het was de vriendin met de kids met waterpokken. Ik vroeg haar of het al over was, maar ze waren nog niet helemaal ingedroogd, dus heb ik gezegd dat ik t liever over laat gaan. Over 3 wkn gaan we op vakantie en dan komt het me niet uit, hoor. (zowiezo liever nu ff niet) We gaan nu lekker saampjes voor de tv hangen, hihi.
helemaal gelijk minnie..zou ik ook nog ff geen zin in hebben helemaal als je nog op vakantie gaat ook binnenkort...groot gelijk...
Voelde me wel lullig, omdat we elkaar al nooit meer zien. Vaak is er iets met haar of haar kids, de laatste maanden is het juist steeds door mij.
Joepie, ff een berichtje zomaar uit het niets, maar ik moet het ff kwijt: mijn vriendin heeft na bijna 20 jaar voor dezelfde baas te hebben gewerkt (bij echt een takketoko, zoals wij het noemen, haha) een andere baan gevonden. Ik ben zo blij voor haar: eindelijk weg daar en eindelijk een nieuwe uitdaging voor haar. HEERLIJK, ik ben zo trots op haar dat ze eindelijk de stap gezet heeft. Zelf heb ik 11 jaar voor die toko gewerkt, ik nam in 1999 de stap om weg te gaan, en nu is zij dus ook eindelijk zover. Heeeee, ik ben zooooo blij.
@ Deborah: laat ik dan de eerste zijn om jouw en Lars te feliciteren met deze grote stap. Ik wens jullie heel veel klusplezier toe, maar zo te lezen zal dat aan jouw voorbereidingen niet liggen, hahaha. HAVE FUN!!
minnie inderdaad je niet schuldig voelen over zoiets hoor meid..en als het een goed vriendin is zal ze het heus wel begrijpen. Yeaahh Deb gaaf nieuws op voor nummer twee..ga duimen hoor inderdaad miranda heeft het heel zwaar en leef echt met haar mee
ff...weer een klein berichtje.....(hoewel ik een trouwe lezer ben van deze soap...) Deborah:.....gefeliciteerd meid....hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!. Ik stel de beslissing nog steeds even uit...hihi Minni: als ze een goede vriendin is, dan zal ze jouw beslissing toch wel begrijpen??? Ik zou, wanneer 1 van 2 nog met pukkels rondloopt van waterpokken eerst bellen naar vriendin met kids met de vraag of ik wel welkom ben......Natuurlijk neem je zo vlak voior je vakantie geen extra risico...je zou wel gek zijn! Thea: ben het geheel met Minni eens...'t zijn de juiste woorden: je bent een Scheet! Zo lief dan je zo meeleeft met je vriendin! Met Laura en Daphne gaat alles bijzonder goed. Ik heb het gevoel dat ze nu elke dag een stuk wijzer worden. Ze lopen in draf door het huis. Laura zoekt steeds meer contact met Daphne. Ze wil haar knuffelen of met haar stoeien. Daphne zit echter hier niet altijd op te wachten en dan moet mams de reddende engels spelen....hihi Steeds meer en meer hechten ze aan elkaar. Je kunt bv. nooi 1 in de slaapkamer zetten en de ander buiten de slaapkamer! De dames willen altijd samen zijn!
Ow.. kunnen we geen nieuw topic aanmaken.."klessebessen" of zo.. Omdat er niet alleen mei/juni juli moekes zijn
@Susanne... ben dan ook al sinds maanden weer vrijgezel(ruim een half jaar om precies te zijn), denk dat dat toch ook wel meespeelt hihi
O ja, Elvier? Vrijgezel? jeetje, hoe dat dan zo, joh? kan me van het vorige forum niet herinneren dat je er iets over verteld hebt. Of ik heb het niet gelezen, hoor, dat kan natuurlijk ook.... Red je het wel zo in je eentje met werk, zorg en alles????
Jawel toch Thea. Elvier had een Schotse man en die zijn uitelkaar gegaan. Ik herinner me het wel. Je had (hebt? ook een grote hond) Mijn melige bui is een beetje over. Nog niet helemaal hoor hahaa. Zit nu naar de beste kinderliedjes van Annie MG Schmidt te luisteren dus daar wordt je ook wel melig van. Lars zit een boekje te lezen en Remon is werken. Straks naar de slagen en de Appie voor BBq boodschapje voor morgen. Verder hoef ik eigenlijk niks te doen dus denk dat ik alvast maar wat rapporten ga schrijven.
Inky zit aardig in de buurt, of eigenlijk helemaal! Had idd een vriend die uit Schotland kwam, sinds januari zijn we uit elkaar. Het is een hele lieve jongen, maar helaas ook zo een die wat moeite (zacht uitgedrukt ) lijkt te hebben met verantwoordelijkheden... Of het moeilijk is... tja.. toen we nog samen waren was er toch elke keer die hoop op beterschap of zelfs alleen maar een helpende hand! Nu weet ik precies waar ik aan toe ben, weet dat ik bv Boyd op bed zal leggen. Hoef niet te verwachten dat iemand anders dat doet. En zo zijn er eindeloze voorbeelden. Dus en stuk meer rust en veeeel gelukkiger zo! Ook onze onderlinge is nu wat beter, geen ruzies meer over al die verwachtingen, want die heb ik nu niet meer. Het is nog de vraag of mn ex echt in beeld zal blijven, hij doet nu op zijn manier zn best, maar helaas zijn er regelmatig momenten dat ie toch niet "kan" komen en financiele bijdragen laten ook op zich wachten. Voor nu geef ik m nog de kans dat allemaal op een rijtje te krijgen, maar zodra Boyd oud genoeg is om te begrijpen, en zn vader blijft zo doen, gaat de stop erop! Ik heb nu leren leven met die teleurstelling telkens weer, maar vind niet dat mn zoon dat ook moet meemaken... Ik werk drie dagen in de week, mijn ouders passen dan op. Als de mogelijkheid zich aandient, ga ik vier dagen werken. Nu zit ik financiel best ok, maar met vier dagen werken, zouden we er prima bij zitten... Zooo Thea, je vragen zo voldoende beantwoord?? Ga vandaag met een vriend naar de dierentuin.. lijkt me erg leuk! De eerste keer voor Boyd, dus ben erg benieuwd wat ie ervan zal vinden... Oh ennuh die hond... idd een hele grote, een Bull-Mastiff, maar die heb ik idd niet meer, wa toch errug lastig in mn eentje! Ben nu erg blij met mn drie katten hihi
Nou Thea, kan onmogelijk dat je eroverheen gelezen hebt. Ik ken Elvier dr ex niet, maar ik vind het nu al een ontzettende hork (hihi. Gelukkig,ik ben dus niet de enige die op n droogje staat. Zou bijna vragen wie wel seks heeft deze dagen... Maar dan krijg ik dingen te lezen (misschien) waar ik niet op zit te wachten . @Elvier, die pukkels komen volgens mij van t stoppen met de borstvoeding. Ik heb Giul zn naamplaatje binnen: super gaaf!!! En gisteren naar t cb. Ongelooflijk! Dat kind is in 2 wkn 4 cm gegroeid! Echt veel. En de laatste keer was ie 6 cm in ruim een maand gegroeid. Hij is nu 80 cm en officieel geen uk meer. Z'n kleine koppie was wel 1 mm gekrompen (hihi), maar hij is nu ook eindelijk boven de 9 kilo! (9050 g om precies te zijn) Hij kreeg zn prik en zn reaktie zou bijna "wheeeeWHEEEEEE" zijn, maar toen ie "whe" zei, riep ik hem tot de orde: Nee Giulian, geen gejank hoor. Hij keek me onthutst aan en ging toen weer verder met sjansen met de wijkverpleegkundige. Wat een lekker ventje heb ik toch, hihi.