hier verder gene nieuws, geen weeen en bloed meer helaas! Wel weer rugpijn dus ik ga lekker bankhangen met hubbbie en een warme douche pakken straks fijn weekeind allemaal, het beloofd mooi weer te worden dus lekker naar buiten toe.
Nou, ik gun niemand zo'n verschrikkelijk vervelend kind, maar wat ben ik blij dat jullie het wel herkennen. Echt n hele dikke zucht van verlichting hier (kunnen jullie m horen?) He Suus, jij redt dat vast ook wel. Ik wist t ook niet van mezelf.
OHHHH toch niet een puntzak Belgische friet met tartaarsaus he? Ik heb gisteren ciabatta's belegd met brie en ananas onder de grill gelegd, was ook lekker en vanavond gaan we uit eten. Het wordt heerlijk weer, morgen gaan we lekker naar de grote kinderboerderij en beestjes aaien Jammer dat het niet doorzet Inky, heb nog steeds goeie hoop dat het morgen jouw dag wordt. Minni, is ie nog zo strontvervelend of gaat het al beter nu? Geen nieuws is goed nieuws toch voor Gups? Desalniettemin hoop ik wel dat ze snel duidelijkheid hebben.. Ohoh Tim aan de vlekjes? Hoe gaat het nu? Heerlijk zeg zo'n aanhankelijk meisje, ik kan er ook zo van genieten als Lotte dikke knuffels uit deelt.. Hihi Monique, heb je nog niet in de krant ontdekt dus is vast losgelopen. Zo'n draakie is niet leuk maar heeft ook wel weer zijn charmes vind ik.. Mijn meissie is zoals ze altijd is, zit nu bij me op schoot met een pen op een kladblok geconcentreerd te tekenen. Ze houdt de pen ook zo wijs vast, heb er een foto van gemaakt, zal hem zo nog ff plaatsen.. Tot laters
Goedemorgen allemaal.........Hoe is het met alle zwangere zitten de beebs nog binnen. Inderdaad vandaag een stralende dag....vanmiddag gaan we naar Thea. Isabel is gisteren 6 jaar geworden en viert vandaag deze mijlpaal. Vanmorgen eerst een boodschappen doen in mijn eentje..... En Isa is weer het zonnetje in huis.....winkelen is ook niet veel aan voor zo`n uk dus heb ik me voorgenomen om voorlopig niet mee te gaan winkelen als zij erbij is........Voor Isa 2 leuke stelletjes van Noppies gekocht en voor Kim een leuke blouse.........voor mezelf een leuk s-hirt........en verder kwamen we niet.
@ Elena hoe gaat het nu met je moeder? Sabrina werkelijk een plaatje die bank...........je durft wel met die kleintjes....
nee psies...winkelen met kids is hier ook een crime....pffff.... Ik heb nog in de aanbieding.....Kind van ruim anderhalf... inclusief...driftbuien enz enz....hoogblond....blauwe oogjes....leuk mannetje om te zien...MAAR....snachts is het een spook en vanaf 4:30 is meneer wakie wakie...wie wil hem ..... ? ohw ohw owh.....een draak is het......we hebben hem om 5:00 in het campingbed gegooid maar meneer blijft krijsen, gillen, brullen en het ergste is....je hoort het boven gewoon.....Sjoerd moest om 5:45 opstaan dus alles voor Jan LUL....grrrrrr....vannacht gaat weer dat camping bed in de kamer...neen niet in de kamer in de bijkeuken....dan hoor ik hem boven in ieder geval niet...sjonge jonge zeg....eerder sliep meneer na een fles pap door....dat doet ie dus NIET meer! verder is het hier idd ook heerlijk weer, jammer genoeg moet Sjoerd dat 19:30-20:00 werken....shit hoor.....hoop dat het morgen ook nog zo mooi is... Monique veel plezier bij Isabel.....feliciteer ze maar van me! Inky jammer dat het niet doorzet....misschien volgende week.... Nou goed weekend allemaal!
Inky aan t biggen? Ach arme Lotte, maar wel n slimmerik met die pen, hihi. Giul geeft echt niks om tekenen. Helaas pindakaas. We gaan wel schilderen
nee nog niet aan het biggen, was het maar waar. Wij zijn net al anderhalf uur buiten geweest en gaan vanmiddag na de poets weer. Eerst gaan we als Remon terug is van bvoodschappen doen de bovenboel doen. En daarna gaan we naar buiten toe. @suus, hoe is het met de vlekjes? @monique, hier neem ik lars liever ook niet mee als het niet perse hoeft. Veel rustiger ook voor mezelf @wen, dat wordt een schrijfster in de dop. hihi en goede pengreep hoor. @nanacy nog erg moe of valt het allemaal mee? @minni, hier nu ook een krijskind. Vanmorgen buiten wilde hij niet veel meer dan gillen en bij mama zijn. Hou vol het gaat over haha. @elena hoe is het met je moeder? @sabrina, al helmaal van de hoest af?
Tim heeft nog steeds de vlekjes.. ze zitten zelfs op zijn hoofdje. en ietsje in zijn gezicht... De vlekjes op zijn buikje lijken minder te worden nu. Gelukkig heeft hij er geen last van. Ik kijk het dit weekend even aan, anders ga ik maandag even naar de HA. Pff vind mezelf dan zo'n softie.. maarja.. met vlekjes wil ik het toch in de gaten houden. Oww heerlijk weer is het weer....hihi Ik moet straks werken dus zal er helaas niet veel van meepikken. Ow vraagje.. weet iemand hoe die australische tv-serie heette, over de brandweer mannen? Is een aantal jaren terug op tv geweest..je weet wel.. speelden van die gespierde mannen in. (Had het er nl gisteren met een collega over en we konden allbei niet op de naam komen.) Zatten nl nogal te fantaseren over die bruine spierbundels.. met alleen maar de laarzen aan..hihih
jawel..... was heeerlijk Nu heb ik alles bij zitten lezen en weet ik niet meer wat ik zojuist gelezen heb @ Suus, hopelijk krijgt je mannetje niet te veel last van zijn vlekjes.. ( is ie allergisch ? of een vlekjes ziekte?) @ Wen, leuke foto van Lotte... eigenwijs @ Monique, veel plezier vandaag bij Thea. * Ik moet zeggen dat mijn kinderen dat puberende winkel gedrag (om het zomaar ff te noemen....) voorbij zijn. het zijn nu echt engeltjes Ik heb niet zo best geslapen, vreselijke steken in mijn lies gehad vannacht. maar ach de dag is nog lang, we slapen het wel bij... Heerlijk weer vandaag, man en kids (lees jongens) zijn bezig op de plaats, daar was nergens enig groen te bespeuren (ja op de stenen, maar geen borders ofzo) dus dat zijn we nog "even" aan het veranderen.... daar hadden we vorig jaar geen tijd/zin meer in, was toen te laat in het seizoen.
Baal baal.....we gaan dus niet naar Thea....Isa heeft koorts en een vreselijke blaf hoest.......Kim is ook ziek........verhoging en een blaf hoest.........jammer jammer jammer.....ik heb net een paar bakken vioolen gehaald en ga die maar even plaatsen........de meiden liggen beiden te slapen....
ik sterf van de koppijn. Ga maar weer naar mn bed, hopelijk slaap Giul nog ff door. @suus en Monique: beterschap voor de kiddies.
jeetje balen zeg met dit weer ziek. Hier is het toch nog ene lekker ochtendje geworden. Ik ben nog een keer met Lars naar buiten geweest toen het niet meer zo koud was. De zandbak open en zijn speelgoed erin en meneer was content. Hij heeft tot half 1 heerlijk zitten scheppen en kliederen. Wat een uitkomst zijn die overalletjes toch. Daarna tosti gegeten en nu ligt hij uitgeput op bed met een heerlijke rode blos op zijn wangen. Remon is ook moe van het vele werken. Die heb ik verplicht op de bank gelegd. Als Lars straks wakker is gana we boven verder. Nu nog ff uitrusten. Ik ga zo met een boekje in de tuin liggen. Lekker op mijn ligstoel. Suus bedoel je Third Watch? Dat was alleen ook met politie en ambulance erbij. Anders zou ik het niet weten. Wat zijn jullie plannen voor morgen? Wij zijn opzoek naar een leuke speeltuin die open is. Veel speeltuinen zijn gewoon gelsoten. Gek met dit weer.
vandaag moet Sjoerd werken maar morgen wil ik even naarde dierentuin...we hebben een abbonnement tot eind maart...nog even van genieten..... hier ook stralend weer...HEERLIJK....heb alleen niet de puf om naar buiten te gaan....luc en Sem hebben allebei klein uurtje geslapen en net toen ik lekker lag hoeste Sem zich weer wakker...einde slapen....pffffff ik ben echt kapot! Ga mezelf zo trakteren op een heerlijk plak cake die ik gebakken heb...lekker puh!