Ik ben weer opgeknapt, gelukkig, hihi. Een liter water, een boel frisse lucht en een hand chips lijken een goeie combi. (alhoewel ik t nog niet weet van die chips...) Ik heb gisteren kruiden thee gehad (die korrels van zonnatura) en die barst volgens mij van de suiker.... Tuindeuren open, mn stoelkussen tevoorschijn gehaald en de zomer kan beginnen.
De jongens spelen ook al ruim een uur buiten...Sem is druk in de weer met de stofzuiger en Luc is aan het timmeren op een plank....HEERLIJK LET THE SUN SHINE!
ghihihihi nou en of, hoewel het hier flink begint te betrekken, er is een koude wind en de jongens zijn binnen schippies aan het eten.... sjee ik heb me toch een zuurbrand....bah....heb al 3 rennies op, normaal helpt dat prima maar nu dus even niet....jak.
Wat een K*T dag.....ik zit bijna de hele dag in het gejank.......geschijt en gekots en dan al dat snot.........alles lijkt wel onder de snot te zitten en alles stinkt naar zure diaree en kots........Ik heb Isa net in bad gedaan en ik hoop dat ze eindelijk gaat slapen........ Ik ga snel puinruimen en daarna met Kim een dvd kijken van de "Griezelbus".........en verder doe ik geen stap meer.......
Arme jij, Monique. Hier ook zure poep, maar ik hoop op nu eindelijk een doorbrekende hoektand. Elmar is vanavond de hort op. Giul heeft laat geslapen, dus of ie zo wel wil is de vraag (van 5 tot 6 geslapen, omdat ie niet te harden was). Hier in de buurt is er 1 huis met de aanbouw die wij ook willen, dus vanmiddag met Elmar en n jankende Giulian gaan kijken (sjee wat n binnenkomer dan zeg). We kunnen de tekeningen van de mensen krijgen, zodat we de vergunning makkelijker kunnen aanvragen. Dat scheelt tcoh ook weer. De buurman had n leuk aanbod: hij wil de schuur maken (hij heeft n giga schuur en wil dezelfde bij ons bouwen) en dan strepen Elmar en hij de uren tegen elkaar weg. Hij heeft 3 zoons, dus samen 5 auto's waar Elmar t onderhoud e.d. van doet. Nou, das n makkie dan, zeg! De schuur staat gepland voor 2008. Maar of we ingaan op dit aanbod is nog n 2e, hoor. Hij wil ook helpen met de aanbouw (van de keuken) en daar moeten we zeker nog es over praten, want dan kan Elmar wel zeker helemaal zelf en miss doet ie dan dan ook. Maar met betrekking tot de tijd enzo is het wel handig om te bedenken of een aannemer dan niet goedkoper of iig handiger is. (ik wil geen maanden in de zooi zitten) Eerst nog ff donderdag afwachten, dan kunnen we vanaf dan bedenken wat dit jaar mogelijk is. Mn schoonvader had trouwens gisteren een echo en daar konden ze iig zien dat de lever schoon leek. Das alvast n brenger. We weten al met al nog niks, want foto's en de scan kunnen iets anders zeggen, werd mn sch-vader nog verteld.
goh nog geen nieuws dus. Dat duurt echt wel lang hoor, vind het niet normaal. Hier een mijlpaal. Lars ligt in zijn grote bed te slapen. Hij heeft vanmiddag vanaf 15 uur bij ons boven gezeten en meegeholpen met de babykamer. Mss dat dat geholpen heeft? We zijn voor het slapen gaan de babykamer ingelopen en hebben hem alles laten zien en het bedje van de baby ook. Daarna zijn oude ritueel in zijn nieuwe bed. Dus schone broek, tandjes poetsen, boekje lezen, zwaai aan zijn mobiel, muziekje aan en slapen maar. Ik zou boven blijven rommelen zodat ik hem steeds plat kon leggen en Remon had het campingbed stand-by staan. Maar meneer ging liggen en sliep haha. Wat een giller maken we ons daar zon zorgen over! Nog even kijken wat de nacht brengt maar vooralsnog gaat het goed. Ik ga nu wel meteen liggen bij hub op de bank want heb natuurlijk veel te veel gedaan vandaag haha. Maar morgen kan ik lekker bijkomen in de zon. @monique beterschap met je meiden
Alles klaar, Lars slaapt in zn nieuwe kamer, he he. Dan kan jij gaan bevallen. Veel succes. Hee Sabrina hoe gaat ie met jou en je fam? Lang niet van je gehoord.
Goed hoor...dank je minni....druk geweest......ik ben geheel hoest vrij gelukkig. Ben nog wel wat vermoeider en ik slaap slecht.....hopelijk wordt dat ook binnenkort beter. Ben erg blij dat de hoest weg is. Die oefeningen lijken idd behoorlijk pittig, maar volgens mij zijn ze wel gezond en krijg je er juist meer energie van!. Goed dat je zo volhoudt minni! Ik hoop dat er nu echt snel duidelijkheid komt voor je schoonvader.... Monique: arme jij....een weekend vol (ver)zorgen na een minder gezellig winkelpartijtje. Ik hoop dat de griep van korte duur is. Wendy: de kinderen hebben een verbod om in een straal van 2 m in de buurt van de bank te komen . Nee hoor...maar wel is het verboden om drinken en eten mee te nemen en dat snappen ze al aardig. Uiteraard ook geen schoenen op de bank, maar die hebben we toch niet zo vaak aan. Hoe gaat het nu met jou? Die foto van die pen! Zo doen de meiden hier dat zo mooi nog niet! Knap hoor......lekker bekkie heeft ze nog steeds trouwens! Inky: balen meid, dat de weeen niet zijn doorgezet! Maar zo te horen hou je alles nog goed vol. Grappig he...zo verwacht je problemen en dan gaat het slapen juist van een leien dakje! Ook hier deze ervaring vorige week gehad. Gups: ik weet niet eens of je kan meelezen: ik hoop dat de onderzoeken goed zullen verlopen. Pff....komt echt niet uit nu! Ik denk aan je! Elena: ik hoop dat 't beter gaat met je moeder....sterkte! Ow Semmie...zuurbrand....getver...daar had ik ook zo last van!. rechtop blijven zitten en naast rennie warme melk drinken..... Voor iedereen: geniet van de zon.....doen wij hier ook! Morgen hebben de dames weer een verjaardagsfeestje. Nu ben ik tegen een subliem cadeau aan gelopen: een geweldig eendjesvisspel! Deze bestaat uit 6 gekleurde badeendjes met 2 hengels met haak. Je kunt de eendjes aan hun staart omhoog hengelen....ik heb er gelijk maar ook eentje voor onze meiden gekocht. Echter, ik had niet op het prijskaartje gekeken. Bij kassa moest ik 100 gulden afrekenen!....Dure badeendjes...(maar wel mega leuk) de reden dat ik nu zoveel typ: we hebben een nieuw toetsenbord en dat is een hele verbetering!
haha, tik ze, Sabrina. (en idd dure eendjes zeg) Ik heb t tosti ijzer alvast aan, leg er zo wat brood in en dan ga ik m aankleden en Elmar uit mn bed schoppen. We hebben vanochtend n verjaardag, dus we mogen wel opschieten.
@ Leuke kadootjes Sabrina.........wat een geld zeg! Hier lijken de meiden enigzinds opgeknapt! Ik juich nog niet te hard. Het is hier stralend mooi weer en als het even meezit gaan we straks even een rondje om. Isa is koortsvrij en ook Kim lijkt iets beter. Vanmiddag heeft Kim een handbal wedstrijd.........dat wordt denk ik nog niks Fijne zondag allemaal
hier ben ik even heeeel snel, heb niks bijgelezen.... voel me niet lekker, stik verkouden, hoofdpijn, warm & koud tegelijk, fijn......... bah
nog niet aan het bevallen. Helaas. Vanmorgen in de kou zijn we even ene rondje bos gaan doen maar na 15 min kon ik al niet meer en zijn we terug gegaan. Lars was ook erg lastig. Eenmaal thuis ben ik op bed gana liggen en is Remon met Lars bezig gegaan. Nu net komen ze boven, heeft hij alles ondergescheten. Ik heb hem maar evne in bad gezet en nu ligt hij weer in bed te slapen. Vanmorgen werd hij trouwens wel een uur eerder wakker dan anders maar verder heeft hij super geslapen in zijn bed. Wel helemaal bovenin in ene hoekje maar hij is er niet uitgekomen. Hij riep vanmorgen ook netjes om papa. Nu slaapt ie en straks duiken we de tuin in. Remon is nu boodschappen doen om vanavond pannekoeken te eten hmmm met spek. Tot vanavond of morgen allemaal
Hier hebben we gezamelijk geslapen. Lekker zeg 2 uurtjes weg, hihi. Giul zegt steeds auw en pakt zn hoofd.
Lex is even met de kinderen naar het safaripark... mag het misschien niet zeggen, maar 'gelukkig' heb ik ff rust...
goedemorgen!...eindelijk eens een hele nacht doorgeslapen! De kinderen genieten van een bordje met verse kiwi papaya en wat druiven. In huis ruikt het naar vers brood...de broodmachine is bijna klaar. Harry is mountainbiken...kids voor de tv kijken teletubbies (krijgen ze daar nu nooit genoeg van...?) zo wordt hier de zondagmorgen gespendeerd......lekker rustig
nou..nancy...ik zou niet weten waarom je dat niet mag zeggen!. Volgens mij is rust in jou situatie erg gezond! Rust ff lekker uit meid!
Hier nog steeds een zieke...Isa is aardig opgeknapt en leek Kim ook weer de oude....was van korte duur. Ze ligt nu al vanaf 2 uur te slapen.......die kleine ook en Marco en ik genieten van de rust..toast en een borrel.....tja het is zondag. Inky is bij Gupsie alles nog rustig? Ik zal haar eens mailen.....