Vanmiddag ff naar n vriendin geweest die woensdag 37wkn is en t ook wel gehad heeft. Dr bloeddruk schiet omhoog, dus ze baalt er nu ff van. Giul heeft supergoed gegeten vandaag. Joepie! Hij is trouwens onwijs hard gebeten door n buurjochie van dezelfde leeftijd. Vanochtend vroeg gebeten en de tanden staan er nu dus nog is, het is inmiddels een grote blauwe plek die dik is geworden. Hij schrok er wel van (zo ook Elmar en ik en de ouders van t kind). Morgen gaan we foto's maken en zojuist krijgt ie weer plekkies op zn koppie... Zal je altijd zien.
Ik denk dat het met Elena haar moeder niet zo goed gaat. Met Gups gaat het wel. Die heb ik vanmiddag nog gesproken. Assie was wel weer wat ziekjes dus die had tussenin geslapen vannacht. @balen monique dat Kim nog ziek is, hopelijk is het van korte duur. @minni ook een bijterd bij je in de buurt haha. Hopelijk trekken de vlekjes weg en anders camoufleren. @sabrina dat klinkt als ene heerlijke zondagmorgen. En zon ontbijtje gaat er bij mij altijd in. Ben een echte fruitboer, HEERLIJK. @suus lekker gewerkt? @nancy, lekker toch ff rust geniet er maar van. Hier een heerlijke namiddag gehad. Lars heeft 2 uur geslapen en daarna zijn we in de tuin gaan werken. Nou ja Remon en ik heb gedelegeerd hihi. Alles is gesnoeid, gewied en geschoffeld. Ook alles netjes aangeveegd. Lars heeft zich heerlijk vermaakt in de zandbak en op de schommel. Echt genieten was het. We zijn lekker tot 17 uur buiten geweest en daarna hebben we pannekoeken op. Nu ligt meneer lekker op bed te slapen. Hopelijk morgen iets langer dan vandaag. Maar we mogen al niet klagen dat ie zo goed in zijn bed slaapt natuurlijk. Nu alles zover af is en het super weer is ben ik het ineens niet meer zo heel erg beu, het zwanger zijn. Van mij mag ie nu nog wel een weeekje blijven zitten haha. Pff hormonen zeker. Ik heb wel veel last van mijn rug en bekken maar ik wil nog wel wat poetsen enzo en nog lekker van de zon genieten. Morgen wordt het nog mooier dan vandaag dus zullen we wel heel de dag buiten zitten.
Lekker dat je t nu weer meer naar je zin hebt, Inky. Ik hoop evengoed dat je niet heel lang meer moet wachten. (meer dan n week of 5 zal het niet worden ) Ik denk idd dat t helemaal niet lekker gaat met Elena dr moeder. Naar hoor. @ Nancy: lekker joh die rust zo ff. Geniet ervan. (inmiddels zijn ze er vast weer allemaal) Ik heb zo'n zin in morgen. Lekker weer saampjes rommelen en dus die foto's maken. Samen erop uit. Helaas (grrrrrrrr) heeft ELmar mn kinderwagen weer bij mn sch-ouders laten staan. Ik wilde een serieus eind gaan lopen morgen. Samen "picknicken" met brood en water (en diksap of thee voor Giul). Wat drinken jullie kinderen? Ook thee?
Lars drinkt diksap, groentensap en Soyamelk. Thee drinkt hij van ons mee, maar dat hoef ik hme niet in zijn beker te geven want dan drinkt hij het niet
ik geef Giul dan n beker kruidenthee. Ik heb t idee dat Giul reageert op teveel suiker (zo ook fruitsuiker van diksap).
jAAAAAAAAAAAA! Dat is em! Ik heb best lekker gewerkt... He wat goed dat Lars zo goed in zijn nieuwe bed slaapt...hihi alle zorgen voor niks geweest!hihi Ik heb wel alles gelezen maar ben alweer kwijt wie wat nu geschreven had. Ow.. de vlekjes van Tim zijn nu alweer bijna weg. Volgens mij kan hij niet tegen rundvlees of zo. (dat zat nl in het potje wat hij gegeten had) Vandaag na het werk even met Lisa en Tim gewandeld (Mischa ging nl met een collega joggen) We hebben onderweg een heerlijk ijsje gegeten en jawel... Tim is ook een liefhebber. Ik had hem een heeel klein beetje laten proeven en hij bleef om meer vragen.. zijn mondje ging al open terwijl ik nog niet eens 50 cm bij hem in de buurt was..hihi hij vond het heerlijk... heeft in totaal 1 dessertlepeltje ijs gegeten... Ik ga er vandoor.. morgen komt de poets en ik moet nog wat puinruimen. Dinsdag ga ik met mijn schoonmoeder en de kids naar Ikea.... jeeeaaahhh al lang niet meer geweest....Kan ik meteen een nieuw blad kopen voor boven het bedje van Tim. Die van Lisa kan ik nl niet meer vinden.. ik mis wat onderdelen helaas.. achja zo duur is het ook niet.
Aaah, wat n klein ventje zo in dat grote bed. Ik vind het trouwens wel heel knap van hem dat ie daar nu toch lekker in slaapt. Gaat ie er trouwens niet zelf uit? Giul past voorlopig nog wel in zn bed. In het najaar gaan we zn nieuwe kamer in orde maken. Dat wil zeggen: eerst de uitbouw en de keuken in orde.
Isa drinkt thee en roosvicee uit een pakje de rest moet ze niet hebben....... Ook drinkt ze nog steeds een halve liter melk ( friso 2) Ik duik mijn bed in........de kids slopen me
Lisa drinkt 2 bekers melk (meer mag niet van cb, ze dronk eerst nl een liter per dag) diksap of sap uit een pakje of thee en heeeeel af en toe water.
Isa drinkt zoveel melk omdat ze er van groeit.......advies van de dieetiste.....het CB schrok zich rot toen ze dit hoorde........hihihihihihihi....
drinken? ehh...alles, maar ze krijgen nix met prik. Dus gaan hier liters aanmaaklimonade, icetea, gewone thee, water, wortelsap, appelsap, mangosap en jus (liefst verse...) er doorheen....maar ja...je hebt wel dorst bij 30 graden min. Als ze de kans zouden krijgen wordt mijn koffie ook nog opgedronken...ow en dan milkshakes....je moet vluchten om zelf iets naar binnen te krijgen....stelletje zuipschuiten!
Goedemorgen deze morgen.... Ohw inky die foto van lars in zijn bed....lieffff....en wat lijkt me dat een ideaal bed zeg, met zo'n extra plank zeg maar, dan rolt hij er niet 1,2,3 uit....hier durven we het nog niet aan Sem in het onderste bed van het stapel bed te leggen, die slaapt nog steeds met het ledikantje op Luc zijn kamer...... euhm even denken wat las ik allemaal....pffffff veeel.... euh.....o,k suus dus toch FIRE...ja gave serie was dat! nancy alles goed.... Monique hoe is het deze morgen met de meiden... Elena alles goed met je moeder? Minni veel plezier vandaag, en nee Sem drinkt absoluut geeeeen thee.....gruzelt meneer van.....hij drinkt super verdunde diksap (van sonnatura) of roosvicee ferro ivm glutenallergie...(deze kids schijnen weinig ijzer aan te maken) en hij drinkt minimaal 5 a 6 avent bekers (de grote) op een dag leeg....eeen echte junior nathals! Nou als ik jullie verhalen zo lees dan mag ik mijn handen dichtknijpen....Luc en sem zijn zelden echt ziek...weleens een snotje en een hoestje maar echt zelden zwaar ziek......ik heb met jullie te doen hoor! Ik klop het wel even af want ik zou het er nu echt even niet bij willen hebben! Nou vandaag weer maandag....tjee wat was dit weekend kort...eigenlijk alleen maar de zondag...pfff we zijn gister wel lekker naar de dierentuin geweest (Ouwehands dierenpark) het was heerlijk weer en de jongens hebben genoten....mama was echter om twee uur uitgekakt....zow dat hakt er in hoor....vier uur lopen...pfffff nou tot strakkies fijne dag allemaal!
he semmie jij mag ook wel een meevaller met je kids. Die van ons slapen goed en die van jouw zijn nooit ziek. Eerlijke verdeling toch haha? Het bed van Lars moet eigenlijk andersom staan omdat het een halfhoogslaper is. Maar we hebben hem zo gezet omdat dit makkelijker is met het uit bed vallen. Hij ligt overigens nog wel in ene slaapzak want zoals je kan zien kruipt meneer toch helemaal naar boven. En hij heeft nog niet door dat je het dekbed omhoog over je heen kan trekken Semmie, je hebt ook rekjes die je voor het bed kan zetten, die zijn universeel. Dan kan ie er niet uit. Maar zolang je het ledikant niet nodig hebt zou ik hem er gewoon in laten liggen hoor. Lekker makkelijk. Lars drinkt 2 bekers soyamelk. 1 's morgens en een voor het slapen gaan en overdag ongeveer 3 beker sap (ook Zonnatura) en 2 bekers Sappa dat is met groenten omdat ie die niet zo goed eet. Prik krijgt hij hier ook absoluut niet, zelfs geen slokje van iemand anders. Soms wel een slok ranja of roosvice, dat drinken wij haha. @sabrina nu ik over milkshakes lees wil ik er ook een. Hmmmmmmmmmmmmm lekker een aardbeien. @monique hoe is het met de meiden vandaag? Het beloofd weer een zonnige dag te worden. Ik ga lekker met mijn koppie in de zon, dan heb ik een lekker kleurtje in mijn kraambed haha
ja die rekjes kun je kopen maar we hebben er nog niet ene gevonden die op een dubbeldekker euh stapelbed kan...je zit dan namelijk met de trap naar boven....de grote zijn te lang...en je kunt ze niet inkorten en die van de Ikea zijn te klein en 2 is weer te lang...pffff we hebben een stalen bed en hout vind ik niet zo mooi...maar Sjoerd gaat volgend weekend kijken of hij een tijdelijke oplossing kan maken.......
goedemorgen, nouja goede....... ik heb echt bagger geslapen! ben zooooooooooo verkouden, het 'water' loopt zo mijn neus uit... mijn man alweer 'boos' (die heeft al een ochtendhumeur...) dat ik hem wakker heb gehouden, (pff ik slaap vannacht wel beneden) zeggen de kinders ooknog dat ze hem zovaak horn snurken, hihi fout als je al ochtendhumeur hebt... hihi ik hoorde de kinders hier vannacht ook alle 3 al hoesten.. -- Elena, ben ook wel benieuwd hoe het met je moeder is. Monique, gaat het al beter met de ziekenboeg? Inky, lief zo'n klein mannetje in een groot bed.... Sabrina, hahah die meiden, die drinken echt alles.... hier ook zolang er maar geen prik op zit, (dan lusten ze het niet) -- ben vroeg klaar vandaag, maar make up op doen heeft geen zin, ik zie er zo waterig uit en snuit mijn neus zo vaak dat ik er dan volgens mij nog minder 'goed' uitzie als nu. tot laters weer
zo hehe heb heel even tijd om even hier wat te plaatsen....wat is er veel gebeurd zeg hier..nog niemand bevallen zie ik en gups een ban? jees balen zeg..en ik hoop dat met haar Lars ook alles goed is nou even heel snel het verhaal van mijn moeder... dinsdagavond opgenomen...longontsteking en volledig uitgedroogd...zat van half zeven tot half 11 in het zh...woensdag erna was ze nog best ziek hoge koorts mijn zussen waren ook gekomen uit zeeland en enschede dus had hier een huis vol en heb drie dagen voor 9 man staan koken pffff...zat iedere dag van 3 tot 5 in het zh en Eva lag dus ook iedere dag veel te laat op bed...vrijdagochtend om half 10 krijg ik telefoon...zh...mijn moeder was helemaal volledig de weg kwijt....heeft lopen gillen slaan vloeken (heeft ze nog nooit gedaan)...nou ja of ik zo snel mogelijk kon komen...lang gesprek met longarts gehad....ze was de weg kwijt geraakt van de pretnison...toen ze mij vrijdagochtend zag kreeg ook ik de volle laag (zal hier niet herhalen wat ze allemaal tegen me zei)....was helemaal van streek en heb brullend mijn zussen gebeld...(waren weer thuis)...1 zus is direct weer op de trein gestapt...om half 1 samen met een andere zus weer naar het zh weer een gesprek..mijn moeder was nog steeds in de war....na veel praten en overleggen hebben we onze moeder mee naar huis genomen...longontseking was acceptabel en het was beter voor haar als ze in haar omgeving zou zitten zodat de verwardheid weg zou trekken....pretnison was al stop gezet....maar er moet dus 24 uur per dag iemand bij haar zijn...drie maal raden wie er het meest zit...dus zit vanaf vrijdag hele dagen bij mijn moeder ...douche haar verzorg haar en daarnaast heb ik eva ook nog die nu dus weer uit haar regelmaat is en wederom zes keer 's nachts wakker is...pffff...mijn zus neemt het 's avonds over en slapt bij mijn moeder maar 's ochtends ga ik weer...moet trouwens zo weg...echt ben behoorlijk moe maar ze is gelukkig niet meer in de war...morgen heeft ze haa hulp in de ochtend dus kan ik iets langer thuis blijven...mijn was ligt huizenhoog en stofzuigen zou ook geen overbodige luxe zijn... nou meiden heel verhaal heb helaas geen tijd om op iedereen te reageren want moet weer rennen..alle zwangere zet hem op met de bevalling..ik denk aan jullie....
Hier ook zeker geen prik en ook niet voor de grap n slokkie drank ofzo. (dat heb ik toch wel vaker gezien bij anderen voor de "grap") Giul krijgt nog 2 x pap. Zeker nu ie zo slecht eet. Ook toen ie goed at, hebben we de pap wel es overgeslagen en dan waren we n nacht wakker. De pap 's ochtends is geen probleem, kunnen we vervangen door n gewoon melkie, maar dan moet je er wel snel uit, want dan heeft meneertje honger. Sjee n milkshake. Mmmmm! Hebben jullie ook van die heerlijke zoals de mcDonalds die kan maken? Mmmmm! Geef mij maar banaan, daar heb ik wel pijn voor over. (nou ook niet echt eigenlijk) God*&^%^$%&**! We hebben n kleed op de vloer, gekregen van mn sch-ouders. Ik heb, sinds we m hebben gekregen, dat kreng wel 100x schoongeboend, want op de 1 of andere manier zit er n luchtje in waardoor mn hond denkt dat ie eroverheen moet piesen. De laatste maanden had ik mn witte wollen kleed eroverheen gelegd en geen vuiltje aan de lucht. Ging perfect! Dat wollen kleed is er nu vanaf gehaald en vanochtend (zojuist eigenlijk) heb ik weer n natte sok opgelopen. Dan moet t toch echt aan dat kleed liggen. We hebben in het hele huis nergens problemen met plasjes oid, maar sinds we dat kleed hebben, hebben we t wel daar in. Ben er spuugzat van! Ik had al n supergaaf knal oranje kleed gezien en die ga ik vanmiddag kopen, denk ik. Ik moet wel n kleed hebben, want de kou trekt via mn benen omhoog en dat is n drama voor mn kniën en heupen. (kniËn zijn ook al n zwakke plek van mij, ik ben echt n maandagproduct, wel op zondag afgeleverd trouwens) Klinkt idd gezellig Nancy. Gaan de kinderen wel naar school? En Monique, kan Kim naar school, of houd je dr nog n daggie thuis voor de zekerheid? (zou ik waars doen, mijnmoeder was er ook makkelijk in namelijk. ) k Heb wel flink last van mn nek, maar ik denk dat dat komt vanwege donderdag die in t vizier komt. Toch echt wel spanning.