Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    sjemig Elena. veel sterkte!
    Maak plannen met je zussen. Je kunt haar met die kleine erbij toch ook niet de hele dag "verzorgen". Goed dat 1 zus de nachten doet.

Is ze nu wel minder verward?
    Het lijkt me een drama op deze manier zeg.
    Echt heel veel sterkte toegewenst. En trek wel optijd aan de bel, want niet alleen Eva heef er last van, jij en de rest van het gezin leven nu onderdruk.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wow Elena sterkte zeg wat zal dat zwaar zijn zeg met Eva er ook nog eens bij.

Hier is de was helemaal weggewerkt er ligt nog een klein strijkje. Ik ga nu boven aan de slag. Straks gaan we lekker naar buiten.

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Sterkte Elena, heftig zeg!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat n heerlijk weer, zeg!
    Echt genieten.

Ik heb mn bakfiets in gereedheid gebracht en we gaan zo met de bakfiets de foto's laten maken. Lekker saampjes erop uit.

Giul rijdt met zn buggy door de tuin. Oh wat vindt ie dat mooi, hihi.
    Ff tosti maken voor ons en dan gaan we rond n uur of 1.
    Eerst nog ff bellen voor onze kale kat naar de d-a.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Heel veel sterkte Elena!

Minni, op Curacao hebben ze de allerlekkerste vruchtenshakes, daar haalt de Mc.D het echt niet bij :) Wat raar van dat kleed? Heb je niet van die anti-hondepis middeltjes die je er op kan sprayen?

Wat een lieve foto van Lars in zijn grote bed, wat goed dat hij er zo lekker in slaapt! Geeft hoop voor ons die hun kids nog over moeten leggen..

Gelukkig dat Tim geen rare vlekjesziekte had, hoewel allergie lijkt me nou ook niet alles. Hihi en nu al een ijsmonster :p

Nancy, al ietsie opgeknapt?

Semmie, met jou alles ok?

Wij hebben vanochtend de echo voor de nekplooimeting gehad, wow wat een drukke frummel..dat belooft weer wat.. alles in orde en over een week of 2 hebben we de uitslag zeker binnen. Ik zal vanvond weer wat echo foto's plaatsen.

Net op het moment dat ik Lotte in de wandelwagen zet werd er aangebeld voor pakketje, is de Tripp trap stoel de wie besteld hadden. Is nog retesnel geleverd ook (3 dagen). Hoop dat Roeland hem vanavond laat nog in elkaar wil knutselen..

Anyway met Lotte lopend naar de supermarkt gegaan met doel onderweg de eendjes nog even te voeren. Was er net iemand anders bezig dus de eendjes waren verzadigd..kon ik al het brood weer mee terug nemen. Mss vanmiddag nog even een poging of andere eendjes zoeken :)

Heb Lotte net in bed gelegd, jeeh dat kind blijft maar om drinken vragen, hoeveel drinken die van jullie? Als ze wakker is gaan we even op de fiets naar het dorp, kleurpotloden halen en mss patatje/ijsje eten. Het is iig heerlijk weer en hoop dat het nog even zo wil blijven.

Tot laters..

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Dat is de reden dat Giulian kruiden thee krijgt, omdat ie anders de ene fles na de andere leegtankt. Het is heel bizar. Ik ben er al es voor op mn vingers getikt door t cb. Destijds dronk ie ruim 1,5 liter vocht per dag. (en dan had ik t al aan banden, kan je nagaan)
    Nu drinkt ie ongeveer een liter per dag. Nouja, vaak tegen de 1,250ml; ach ook netjes, vind ik.
    Giulian wordt echt sjago als ie dorst heeft.
    Ik ga nog ff n fles maken, voordat we onderweg gaan.

Genieten Wen, samen naar je drukke beeb te gluren. Heb je ook al uitslag van de nekplooi meting?

Ik moet zeggen dat het lekkere weer me nog meer t gevoel geeft dat ik nog n kindje wil. Voorjaar in mn bol, he?!
    Ach nog ff afwachten.
    Kan ik in de tussentijd lekker werken aan mn conditie.

Ik heb net briefjes gemaakt om in supermarkten te gaan hangen. Vraag om oppas.
    Ik verwacht toch wel dat ik meer een oppas nodig zal hebben, als mn sch-vader idd heel ziek is. Ik kan er beter n paar achter de hand hebben, dan wanneer ik echt nodig heb en iemand moet laten oppassen die ik helemaal nog niet ken.
    Ik heb er wel n raar gevoel bij om mn kind zo ten toon te spreiden zeg maar. (geen foto, maar wel naam en geb datum en dan leuren om n oppas... Stel dat je er gekken op af krijgt?) Dat is de reden waarom ik het niet nog eerder heb gedaan. Nood breekt wet en ik wil geen grotere risico's nemen, dus dan toch maar ophangen die briefjes...

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    dat is toch een goede manier om aan een oppas te komen. Je kan ze thuis uitnodigen voor een gesprek.

Lars drinkt ook erg veel. Ik zou me er niet druk om maken. Mijn broer dronk en drinkt ook mega veel en zo'n lijf wil ik ook wel haha. Je gaat dan automatisch minder eten. Lars komt zeker wel over de liter heen. Heb het daar ook met HA over gehad toen hij op een gegeven moment naar de 2 liter ging en hij zei dat dit gene probleem was. Drinken is gezond. Zolang ze goed slapen en niet vaak ziek zijn is er niets aan de hand. Kijk als je alleen yoghi geeft is het een ander verhaal maar goede diksap, groentensap, thee, soyamelk enz kan allemaal.

Ik heb net een maaltijdsalde op en een ice koffie hmmm Nu ga ik met mijn koppie in de zon liggen. Lars slaapt ook en ik hoop nog ene uurtje mee te pakken.
    Straks komt mijn vriendin met haar kindje van 3 weken langs. Gezellie kletsen weer.

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier ik ook weer.......

Elena beterschap voor je moeder en ik hoop dat ze snel weer opknapt......dat van die verwardheid herken ik heel goed vanuit mijn werk.

Inky....lief die kleine Lars in dat grote bed....met Isa wachten we nog maar even.......

En dan mijn zieke boeg.......Alles is weer aardig opgeknapt en Kim is naar school.....als ik denk dat het verantwoord is gaat Kim dus gewoon naar school.....wel aan de juf vermeld dat Kim niet 100% is en als er wat was kon ze de oppas bellen.....ik ben dus niet zo`n moeder die haar kind sneleen dagje thuis laat en ze heeft de school hard nodig. Vanmiddag at ze een broodje bij mijn vriendin en die zei dat het goed ging......als Kim echt nog ziek was geweest had ze met Isa meegegaan naar de oppas.

Helaas kan ik me het niet veroorloven om thuis te blijven voor zieke kids........daar is dewerkgever niet echt blij mee.......mocht het zo zijn dat een kind echt beroerd is.......dan kunnen we om half 11 naar huis als de druktste periode over is.....

En nu gaan we genieten van het mooie weer........

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier ik ook weer.......

Elena beterschap voor je moeder en ik hoop dat ze snel weer opknapt......dat van die verwardheid herken ik heel goed vanuit mijn werk.

Inky....lief die kleine Lars in dat grote bed....met Isa wachten we nog maar even.......

En dan mijn zieke boeg.......Alles is weer aardig opgeknapt en Kim is naar school.....als ik denk dat het verantwoord is gaat Kim dus gewoon naar school.....wel aan de juf vermeld dat Kim niet 100% is en als er wat was kon ze de oppas bellen.....ik ben dus niet zo`n moeder die haar kind sneleen dagje thuis laat en ze heeft de school hard nodig. Vanmiddag at ze een broodje bij mijn vriendin en die zei dat het goed ging......als Kim echt nog ziek was geweest had ze met Isa meegegaan naar de oppas.

Helaas kan ik me het niet veroorloven om thuis te blijven voor zieke kids........daar is dewerkgever niet echt blij mee.......mocht het zo zijn dat een kind echt beroerd is.......dan kunnen we om half 11 naar huis als de druktste periode over is.....

En nu gaan we genieten van het mooie weer........

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Pff sterkte Elena.......Hopelijk knapt ze snel op!

Wow dat is idd supersnel zeg... 3 dgn levertijd... waar heb je hem gekocht Wen?

Heerlijk weer is het he.. de poets is net geweest en het huis ruikt weer fris. Heeeeerlijk!
    Ik ga zo lekker buiten van het zonnetje genieten.. Nog even snel voor Tim en Lisa weer uit bed komen.

Tot straks!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben ook helemaal blij met mn triptrap, maar ik vind de hele stokke lijn geweldig (dat wiegje is zo super).

Pfff, *zucht*, hijg, puf.

We zijn terug. Ik lijk wel helemaal gek om mn weekboodschappen te doen met die bakfiets. En dan ook niet eerst ff de banden te controleren. Ik kan aan t zuurstof en hopelijk heb ik voor t weekend mn normale gelaatskleur (wit) weer terug.

Giul ligt weer op bed haha, kan ik ook even. Ben doodop.
    Tja 3 sporten, maar niet eens kunnen fietsen, das erg he?!

Die foto gaat wel lukken, denk ik. 30 maart is ie klaar (zijn ze klaar eigenlijk)

Monique, mijn moeder werkte niet en jij wel, das natuurlijk zowiezo al n heel ander verhaal, hoor.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik denk niet dat het anders is als je werkt....ik vind eigenlijk dat je je kind nu alvast moet leren dat je niet voor elk pijntje thuis kan blijven dit kan namelijk ook niet als je ouder bent en voor een baas werkt.Wat ik mijn kidswil bijbrengen is dus eigenlijk dat je niet altijd thuis kan blijven....ik meld me ook niet zo snel ziek en als ik ziek ben dan draait mijn gezin ook door dus heeft het vaak geen zin om me ziek te melden.......ik ben dan wel eens beter af op mijn werk.........hihihihihihihi.......jullie begrijpen denk ik wel hoe ik het bedoel.

Ik heb wel altijd mijn moederachter de hand voor het geval Kim dus echt ziek is als ik moet werken........ze heeftnu een vriendje mee te spelen en ze zijn heerlijkbuiten...dus het ziek zijn speelt vanavond vast wel weer op als het bed tijd is.....

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    moet zeggen dat de kinderen hier ook vrij lang naar school gaan hoor, beetje niet lekker voelen tja... als ze echt ziek zijn kunnen ze thuis blijven.

als ze thuis kunnen spelen, kunnen ze in mijn ogen ook naar school...

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nu krijgen jullie t verkeerde idee hoor.
    We werden echt niet thuis gehouden bij elk piepje. Mn zusje heeft n spierziekte en die zou dan ook nooit naar school zijn geweest, dus begrijp t niet verkeerd.
    Wanneer we ziek waren geweest, werden we wel es n dag langer thuis gehouden wanneer t twijfelachtig was of we eigenlijk wel weer naar school konden.
    Zo kwam ik net buiten en mn buurmeisje was daar rondjes aan t fietsen. Die was ziek geweest en vandaag nog ff thuis gehouden, maar blijkbaar toch alweer helemaal opgeknapt.
    Wij moesten ons dan nog wel n dagje gedeisd houden (ik vermoed dat mn vader anders pissig zou zijn geworden als hij vermoedde dat we onterecht thuis waren gebleven haha).

Met ons arbeidsethos is ook niks mis, want mn zusje met die spierziekte is fileaalhouder van een banden-gigant (dus 6 dgn per week) en moet ook t zware werk doen, meldt zich nooit ziek (kan ook niet, want dan gaat haar ziekte juist opspelen) en ik ben juist gestopt met werken omdat ik steeds te ver ging. Ik heb zo'n moeite met afbellen dat ik eraan kapot ging.

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    psies...zo denk ik er ook over.....kinderen zijn gehaaid hoor.......mijn nichtje was zogenaamd ook ziek...ik stond een dagje standby en mijn schoonzus was weg en het eerste wat ze vroeg....gaan we zo naar oma koffie drinken.....8 jaar en nu al een gehaaide tante...ik zei je bent toch ziek....euh nee voel me al weer veel beter

Hier een productief dagje...heb mijn kamer muur een tintje donkerder geverfd...het bed staat nu anders dus de muur was een beetje smoetzig...nu is hij weer lekker helder....heb meteen boven mijn in betweens gewassen en gelijk de kamer van de jongens ook maar...beeb zijn kamer is al done....

euh...heb in de keuken een wandje gesaust, wit .... en ik heb de gang even meegepakt....alles is weer helder en fris......mijn moeder die even langskwam verklaarde me voor knettergek en mijn vader was enorm boos dat ik het hem niet gevraagt had...pfff kreeg op mijn 28 ste ook nog een standje van mijn pa....ghihihihihi maar goed het is gebeurd en het was klaar toen hij kwam....wil hem ivm zijn gezondheid die dingen ook niet meer vragen...

daarna een lekkere preischotel gemaakt die door de jongens lekker weggesmuld is en nu zitten ze lief te kleuren en te tekenen......zometeen onder de douche. Sjoerd moet vanavond weer overwerkn en voor mij een avondje bankhangen en niks doen...de strijk komt morgen...geen puf meer....

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wij zijn heerlijk buiten geweest....Isa en Kim en haar vrindjes hebben zich prima vermaakt in de speeltuin.....Isa heeft haar eerst hap zand geproefd.....hahahahahahaha.....doet ze gelijk nooit meer.......

Minni ik bedoeldehet niet persoonlijk maar ik zie hier ook wel eens "zieke" kids in de buurt.......zo ziek dat ze wel lekker buiten kunnen spelen....

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    JEEZUS SEMMIE doe eens normaal man! :confused: ;)

@ Minni, was niet persoonlijk bedoeld hoor.

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo even tijd....maar ben eerlijk gezegd eigenlijk te moe om achter mijn laptop te zitten..maar ja beetje ontspannen denk ik dan maar.

vandaag aanvaring met mijn zus gehad...pff ga jullie er niet mee lastigvallen maar was goed pissed !....alsof ze de enige is die het druk heeft zeg...nou niet dus....

heb nog bij lange na niet alles gelezen hoor...alleen dat van semmie is me bijgebleven....gaat het wel goed met je? jeetje dat doe je toch allemaal niet meer.....pfff...
    snap ik dat je vader boos werd...

en ben jaloers op jullie en eva ook....zulk lekker weer iedereen lekker buiten spelen en wandelen.. en wij hebben dus echt alleen maar binnen gezeten ...bwehhhhhhhhhhhhh....kan het wel kakken....

zo even genoeg geklaagd ga even rustig alles doorlezen nu ....morgen kan ik misschien even op internet als mijn moeder haar hulp er is..die belde dat ze er pas om 11 uur kon zijn...komt mij prima uit ga ik even naar huis hier wat hoognodige dingen doen en eva kan dan gewoon haar middagslaapje doen...vind ik vast wel even een halfuurtje om te internetten

19. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oh ja minnie dat wisselen van wacht draaien gebeurd nihil...1 zus in zeeland 1 zus in enschede en kunnen beide zeer moeilijk weg....1 zus in delft hier maar heeft een eigen zaak en werkt van 9 tot 9...maar goed die is op zondag en maandag vrij maar heeft het dan heeeeeeeel druk...nou ja ga er even verder niet op in want dan word ik weer boos..dus eigenlijk komt het meeste werk op mij neer.

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Tjee Elena, dat valt niet mee alles in je uppie te moeten doen....en sjee jij hebt toch ook een eigen druk leven....kom op zeg......snap dat je goed pissed bent...in zulke situaties is het juist fijn dat je veel broers zussen hebt maar jij staat er nog alleen voor...sterkte ermee meid!

euh mis ik iets........ik heb het op mijn elvendertigste gedaan hoor.....en loop nu lekker te lamtakken......dussssss tja en als hub er geen tijd voor heeft....dan moet moeders an de geng!

Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n
    zin in snoepjes....lekker winegums, schuimpjes, dropjes, vanalles wat zoet is.....ohw....en ik heb helemaal niets in huis......alleen 6 appelkoeken....en daar heb ik dus geen zin in...ohw.........en de kids liggen in bed, dus ik kan niet even snel naar de winkel.....maar.....slurop slurp ik heb zin in zoetigheid......

Deel Deze Pagina