hihi ik was ook al op internet aan het kijken. Maar ik vind het aanbod kleding voor Kids erg weinig. Heb bij H&M gekeken maar dat is zoooo weinig voor Lars en Hema heeft geen kleding online. Nog andere leuke sites dames? Geen wehkamp en Neckermann. Hier is alles gepoetst en gezogen op de keuken na. Die doe ik vanavond en dan kan Remon dweilen. De serredeuren staan hier lekker open en de zon schijnt volop. Lars zit nu aan ene bammetje en gaat zo zijn bed in. Dan ga ik lekker buiten op het ligbed liggen. Hmm ben van gisteren al wat verkleurd hoop vandaag nog wat bij te kleuren. Als Lars wakker wordt blijven we lekker buiten echt genieten dit!
http://www.bonprixsecure.com/nl/home.htm even kijken bij kinderkleding en dan jongens voor Lars Inky...best wel leuk en niet al te duur...
he daar staat wel wat stoers bij. Kloppen die maten ene beetje met die van Hema en H&M. Bij wehkamp is nl maat 92 veeeeel te groot terwijl Lars dat toch heeft.
heb voor eva een rokje besteld daar maat 92 en dat zit best heel goed moet ik zeggen...maar ja een rok is altijd weer anders dan een broek dus dat durf ik niet te zeggen..
hmmm niet echt iets kunnen vinden. Mijn mannetje is wakker dus we duiken samen de tuin in. Ik heb al een uurtje zon gehad. Lekker hoor.
Zoooo we hebben de hele Ikea leeggekocht. nee hoor, heb maar weinig gekocht. Eerst daar heerlijk ontbeten en daarna de ronde gelopen en geshopt. Ik heb voor Lisa de mamut lamp gekocht voor op haar kamertje. We hebben nl gezegt dat de grote lamp aan het plafond kapot is (stiekem lamp los gedraaid) en dat ze zelf een nieuw lampje mocht uitkiezen. Het is dus de mamut lamp geworden. We zijn net pas thuis dus ze ligt nu in bed met het lampje aan. Hihi alvast oefenen voor vanavond. Tot nu toe gaat het goed! Voor Tim het blad voor boven zijn bedje. En nu ben ik moe! Ga zo even lekker in de tuin een tukkie doen denk ik.. wilde eerst op bed gaan liggen ,maar dat is zonde van het mooie weer. Tot straks! ow ow ow... Lisa gaf bij oma aan dat ze naar de wc moest.. oma haar erop gezet en ja hoor, een klein plasje! jippieeeee! Hoe is het met gups? Het wil niet doorzetten las ik bij haar MSN naam.. sjee hoop dat het niet lang duurt.... Zo ink.. jij bent druk geweest! Hihi Laat de beeb nu maar komen!
Waarom heb je n nieuwe lamp gekocht voor Lisa, als ze deze nog mooi vindt? (stomme vraag misschien?) Ik geniet nog ff van t geweldige weer!
Wat een zalige dag.......echt heerlijk. Na mijn vergadering van vanmiddag een heel stuk met Isa gefietst...even langs mijn oma geweest voor een koppie en daarna richting huis........we hebben beide helemaal een kleurtje gekregen. Kim was bij een vriendin en die haalt Marco op bij de handbal...... Morgen hopelijk weer zo`n mooie dag.....
Ben zo stijf als n plank. Dat komt ff slecht uit, zometeen pilates en dansen. Ik doe ook maar ff voorzichtig aan, want ik mag deze week ff niet stuk gaan; donderdag D-day (voor sch-paps). Giul was weer zn heerlijke zelf vandaag. Oh wat n heerlijkheid. Miss was t kind ook gewoon toe aan de zomer .
Nee ik heb een nieuw kleiner lampje gekocht. Ze wilde nl nog steeds met het grote licht aan slapen en we hebben haar nu gezegt dat het grote licht kapot was. Daarom heeft ze nu een nieuw kleiner tafellampje.
Hier ook een heerlijke namiddag gehad. Lars heeft anderhalf uur in de zandbak zitten spelen. Alle bakjes vol zand scheppen en dan in de emmer doen en dan de emmer weer leeg en dan weer van voor af aan. Ik heb zijn gezichtje erbij ingesmeerd want zijn wangetjes werden helemaal rood. Ik ben ook echt verkleurd van het zonnetje, lekker hoor. Ook heeft hij weer super gegeten. 2 Aardappelpartjes, kwart kotelet, en 6 cherry tomaten + komkommer. En natuurlijk zijn toet. Het gaat dus steeds beter. Hij moet echt apart zijn eten zien dan gaat het goed. Aardappels en spinazie bv vindt hij niks. Spinazie kan hij niet prikken en geprakt wil hij niet. Dus gooien we maar spinazie door de macaroni dan eet hij het ook. Ik ga zo lekker in bad en ga daarna een rood wijntje drinken lekkerrrrrrrrrrrr. en dan maar duimen dat de kleine komt. Alhoewel, morgen kan Remon eindelijk de kast en bureau (commode) ophalen dus mss maar ff wachten tot dat in Lars zijn kamer staat. Tot morgen!
hier ene lekkere dag gehad, genoten van de zon en wat aangeklungeld....nou ga nu bankhangen....heb het gehad voor vandaag! Wachten tot mijn vent klaar is met werken en dan hoop ik even gezellig te kunnen zitten saampies! tot morgen.....welterusten voor straks!
hahahahahaha...........wat een aparte zeg wat het eten betreft..... Hier gaat het eten met ups en downs....na 4 dagen niet warm willen eten heeft madam besloten dat ze vanavond wel wilde eten.....spinazie en een toet toe.......en ze zat te smullen. Als ze niet wil eten ook goed dan mag ze ook niet aan tafel.....
whaahaha Inky... Ik vind het zo grappig dat er bij jou steeds nieuwe redenen zijn waarom dat de kleine nog niet mag komen...hihiihihhi
iemand nog nieuws over Gups? @ Inky, miischien helpt je wijntje wel mee om de bevalling te doen beginnen... ik ben vanmiddag op controle geweest en alles was oke, bloeddruk 130/80 ( is voor mij wel wat hoger als normaal, maar lager als afgelopen keren...) urine was nu oke, beeb heeft nog genoeg vruchtwater.. broed ze nog ff .. waren de afscheidswoorden van de gyn. zal wel dokters humor zijn....
Nou, wat Gups betreft: Morgen is de 9e dag... (heb ik getrokken hihi) Komop meid, pers dat kind eruit! (pas na 12en vannacht) Dan weet ik dat ik echt geen onzin trek met die kaarten. Ik heb de pilates weer overleefd en t dansen was ook weer leuk. Eigenlijk donderdag opnames, maar ik heb me al afgemeld, want ik verwacht er toch niet te zijn (ivm mn sch-paps).
Goedesmorgens allemaal. ghihihi die Lars van jou Inky, en zijn manier van eten....geweldig....beetje net als Sem.....stopt alles zelf graag in zijn giegeltje......maar de stampotjes gaan er gelukkig bij Sem ook in! Nou ben benieuwd minni of de kaarten gelijk gaan krijgen...hoop het voor gups want As was er allang geloof ik....gups is nu....? 39 en hoeveel dagen.....ze zal het wachten goed zat zijn.....is met haar Lars alles goed? Monique hoe gaat het met Kim en haar dipplan....hoeveel weken is ze nu precies bezig? Nancy...nou ja zeg broed ze nog effe...pfffff wat dacht je...laat maar komme da kind! Nou hier ene heerlijke nacht....1x wakker om te plassen en toen pas weer toen de wekker ging om half zes...HEERLIJK...Sem fles gehad om 4:00 dat was toen ik moest pinkelen....ohw wat is dat heerlijk zeg....en schandalig dat ik het zeg maar ik lag gister om 21:40 in mijn nest....FABELTASTISCH! Ben helemaal toppie, zou bijna zeggen, laat die beeb maar komen....maar dat nog maar niet hihihihihihi
Giul mag nu ook meer zelluf eten. Hij doet het nog netjes ook. Sorry Suus, heb er eerder overheen gelezen: WAUW WAT GOED VAN LISA: EEN PLASJE BIJ OMA!
spannende dag morgen Minni, ik ga vandaag voor je duimen en we zullen vanavond een kaarsje voor jullie branden. @semmie wat lekker zo'n nacht! Ennu ik lig er altijd om half 10 in haha dus schaam je niet. @suus, goed he die smoezen van mij. Nee hoor ik heb echt zoiets nu van alles moet af. Ik denk de bekende nesteldrang. Dat heb ik met Lars niet gehad. Vandaag de kasten en dan kan ik denk ik niks meer verzinnen om het uit te stellen haha. @monique, Lars eet zo ook 4 dagen goed en dan weer niet. Hij moet echter wel altijd aan tafel zitten met ene bordje voor zijn neus en dan moet ie wachten tot wij klaar zijn met eten. Zijn toet moet hij ook aan tafel eten. @nancy, heb je een beetje kunnen slapen vandaag? Ik hoop dat je verkoudheid niet doorzet. Ik weet nog wel met Lars zijn bevalling, toen was ik net een paar dagen daarvoor snipverkouden (35 graden maar goed) en toen het begon was mijn neus open en had ik nergens meer last van. Zo gek. @wen hoe is het met jou? Heb je al een oplossing voor je werkdruk? Lastig hoor zon veeleisende baan en dan ook nog zo moe in de zwangerschap. Ik hoop dat je een oplossing kan vinden. @sabrina, nog geen vlekken op de bank? Met Gups gaat het wel. Ze heeft de afgelopen dagen veel harde buiken en oefenweeen gehad en is het nu wel echt zat. Haar man denkt dat de kleine vandaag gaat komen. Ze mag hier overigens niet meer terug komen, dus dat is erg k*t. Ze heeft het wel gevraagd.. Hier vandaag weer een lekker dagje buiten. De zon schijnt nu al. Ik moet wel nog even naar de vk maar dan breng ik Lars naar mijn moeder. Mss dat we daar dan ook wel blijven, kan ie lekker daar schommelen e.d.