shit balen zeg dat ze hier niet terug mag komen......mis haar wel hoor! Veel plezier bij de vk en je moeder inky! ga wat doen, wil vandaag even gras maaien en mijn vernsterbanken even lakken, zijn allemaal stukjes af..heb ik gister bijgewerkt en vandaag wil ik ze even over rollen.....nou verder niet veel soeps...Sem speelt in de box en ik ga eerst puinruimen want er ligt meer speelgoed op de grond dan in de kratten....doegggie laterssssss
hahaha Gelukkig weer geweldig weer. We krijgen vandaag bezoek van een kennis met onwijs drukke kinderen. Ik denk dat we lekker voor gaan zitten, dan hebben ze de hele buurt om onveilig te maken. We wonen heel beschermd, dus dat moet wel kunnen. Lekker genieten van t weer buiten. Succes bij de vk vandaag weer. En lekker als alles in orde. Met mn 2e zwangerschap wilde ik persé n huis en dat moest in no-time klaar ook. In 5 wkn tijd hebben we ons droomhuis gevonden en was de overdacht al, voor n droomprijs en binnen een week na de overdracht zaten we erin ook en was alles in orde. Nieuwe meubels, huiskamer en slaapkamer helemaal fantastisch gemaakt en de rest psies zo dat we nu pas aan de keuken gaan. Helaas eindigde dat ook de 3e dag dat we in his zaten in een miskraam. Maar ach, de winst hadden we toch, hihi.
goedemorgen, hier wel een aardige nacht achter de rug, wel liggen hoesten, maar heb vrij aardig geslapen. thomas stond om 3.00 aan mijn bed, die was tv gaan kijken en ging nu weer slapen zei ie... (uhu?) ik dacht dat ie aan het slaapwandelen was, dus ben met hem meegelopen naar zijn kamer en heb hem onder gestopt.. ondertussen vertelde hij nog dat hij niet goed had gekeken op zijn wekker en dacht dat er een 8 stond ipv 3.. ben toch maar even naar beneden gelopen... en idd ik zag dat de tv aan was geweest (afstandsbediening uit de la & fleece kleed lag op de bank) whahwhah heb dus echt geen idee hoe lang die kleine tv heeft zitten kijken, nu zei hij vanmorgen wel dat er niet zoveel op was.... *stunt* hihihihihih
hahah wat n mafkees, hihi. Zo heb ik mn ouders ook es goed laten schrikken, hihi. @Inky, dankjewel voor t kaarsje. Stellen we wel op prijs. KUS
mn buuv kwam net ff binnen met dr zoon die Giul zondag gebeten had. De jongens weer "vechten" om n auto, terwijl mn buuv dr jas nog aan heeft. Begint Giul wer te brullen. Ik naar mn kind toe: zn mouw nat. Ik kijken: jahoor! Weer gebeten! http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... t14004.jpg bij zn ellenboog de nieuwe bijtafdruk (waar t vel vanaf is en je ziet 2 tandjes) en op zn onderarm zie je de korsten nog van afgelopen zondag. Daar zie je echt n gebitsafdruk. Potverrrrr! Hij kreeg wel op zn donder en daarna was ie heel lief en ging ie Giul vertroetelen, maar Giulian was inmiddels bang van m en durfde de keuken niet meer uit. UIteindelijk heeft Giul nog heel voorzichtig en met de nodige afstand met t jochie gespeeld. Baal er inmiddels wel van, hoor.
daar ook al een bijtertje dus. Balen zeg, ook voor die moeder ik zou me kapot schamen. @nancy whaaa wat een grap. Ik zie hem al helemaal zitten beneden op de bank zappend naar een tekenfilm. Zo ik ben gewoeld. D.w.z. De vk heeft gekeken of ze kon strippen (had lekker de goeie vandaag haha) helaas kon het niet. De opening was al wel verweekt maar het tuutje zat nog dicht. Nu heeft ze wat gewoeld om de boel te prikkelen. We zullen dus zien. Volgende week is die gene die niet stript er dus dat is wat minder. Maar goed we wachten netjes af. Heb mezelf net getrakteerd op een stokbroodje tonijnsalade van de slager en heb voor Lars leuke kleding gevonden bij Jola hier in het dorp. Ik wist niet dat ze daar zulke leuke kinderkleding hadden. En niet duur ook. Ik ga dadelijk ff liggen en dan naar mijn moeder toe om daar lekker in de tuin te zitten. Gups moet dadelijk naar de vk en die gaat vragen of ze willen kijken om haar te strippen. Ik laat het jullie weten als het gelukt is. Wel vanavond dan pas. Ik zal dadelijk eertst ook eens de foto vna mijn buik in mijn album gaan zetten en die van de kamers want dat is al lang geleden.
zo even een pauze hier aan deze kant..,mijn moeder in bed en eva ook even naar bed..ondertussen hier gelijk aardappels geschild en bloemkool schoongemaakt en vlees staat alvast te braden...echt gekkenhuis zeg die dagen zo...ben 's avonds echt kapot...gisteravond pas om half 11 thuis vanaf half 8 's ochtends...niet meer te doen maar ja zuslief had maar even een afspraak gemaakt prive nou ja ben dus echt even flink over de zeik gegaan...nu komen mijn twee andere zussen die eigenlijk niet wegkunnen...helpen...vrijdag en zaterdag zus uit zeeland zondag en maandag zus uit enschede...de schatten want ik trek het niet meer en dat hoorde ze ook aan de telefoon....moet echt bijtanken want loop mezelf behoorlijk voorbij op deze manier.... jeetje nog geen beebs zie ik jullie maken het wel spannend zeg..en wat balen dat gups ook niet meer mag komen... minnie heel veel sterkte meid met je sch.vader deze week..hoop voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen... inky wat fijn zeg dat Lars weer zo goed eet en lekker he dat ie een kleurtje krijgt..hahah net als Isa lees ik...och mijn arme meisje is echt nog een bleekscheetje...kan niet naar buiten met d'r op het moment en daar baal ik dus wel van.. goes zeg suus dat Lisa bij oma heeft geplast...nou die is denk ik snel helemaal uit de luiers nu.. nancy hahaha moest wel lachen om je tv verhaal...al een hoop meegemaakt met mijn kids maar zoiets nog niet hoor.. nou ga even wat relaxen hier.. semmie alles ok? fijn dat je goed hebt geslapen...
Inky mooie kamers..... Minni succes morgen Alle zwangere nog even doorbijten.... Kim haar diplan gaat super as vrijdag weer wegen.... Verder heb ik even geen zin in niks........ben er even helemaal klaar mee.......ik heb echt het onmogelijkste kind van de hele wereld en vanmorgen huilend de psycoloog gebeld voor Isa voordat ik haar echt bij het grofvuil zou zetten........binnen 10 minuten was hij er en hebben we lang gesproken en een stappen plan opgezet. Het is toch vreselijk hoe een bijna 2 jarige draak een moeder tot wanhoop drijft.....
Daar waren we weer.......om 15.00 Kim gehaald bij de sportschoolen daarna lopend bij de diertjes geweest......nog even bij de speeltuin en daarna lekker doorgelopen naar de Vomar.......Isaheeft zich kostelijk vermaakt net als Kim....Kimzit buiten te genieten van een waterijsje en Isa is met de duplo aan het spelen.....ik ga aan mijn eten beginnen en als Marco Isavanavond naar mijn moeder brengt kan ik de hele boven verdieping even stofzuigen......morgen middag blijft Isatot 16.00 bij oma en heb ik een middag mijn handen vrijen als het dit weer iszit ik heerlijk buiten in het zonnetje..... Als ik zo eens terug kijk op mijn geklaag van net ziet de werelder nu al weer een stuk beter uit......
ja 2 jarige kunnen je soms tot wanhoop drijven! gelukkig luchtte het gesprek met de psycholoog op. en knap hoor van Kim, vind het zooo goed van haar
Kim.......dat is nou echt het idiaale kind.....vanaf dat ze 3 maanden was is het een super makkelijk kind.....past zich altijd aan....doet nooit echt moeilijk.......bijna altijd vrolijk....heeft eigenlijk geen regelmaat nodig.....van die zou ik er zo 10 willen...... En dan Isa......lief, ondeugend en kattig en een eigen wil......kan uren doorgaan om haar zin te krijgen. Maar ik zou beide niet willen missen en ik hou van beide evenveel...... Ik denk dat ik te veel toegeven heb aan Isa en haar dus zelf zo gemaakt heb zoals ze nu is. Ze heeft een moeilijke start gehad en net toen het goed ging kreeg ze die longontsteking en de biopsieen de IC opname...ik denk dat ik inderdaad harder moet optreden en consequent moet worden. Zaterdag gaan we dus uit eten en helaas kunnen we vanaf 19.00 terechten dit betekend dat de oppas ook nog met Isa zit opgezadeld....de psycoloog zegt dat ik er lak aan moet hebben en Isa maar eens moet wennen aan andere dingen en al zou ze huilen tot een uur of 22.00 jij hoort het toch niet en voor de oppas ( hele goede vriendin) is het maar af en toe dat ze in Isa haar gedrein zit. Voor ons dagelijks........hahahahahahaha......eigenlijk is dat natuurlijk wel waar wat hij zegt. Ik ga het eten afgieten en eens kijken of die kleine draak bietjes eet!
ohw ohw die Isa......lekker setje in combi met Sem! Match voor over pak em beet 20 jaar! Nancy malle pietje die zoon van jou....tv kijken midden in de nacht...pffff whahahaha minni...sjee wat een k kind...en arme giul....geef hem maar een dikke kus van me..... Inky gave fotoos en leuke kamers zeg, lekkere frisse kleuren....mooie buik ook! idd heel goed van Lisa....nou als ze er zin in krijgt is ze idd zo zindelijk....Luc mocht na een plasje een sticker op een a4 vel plakken...nou dat was helemaal hot...hij had het vel zo vol hihihihihi elena goedzo meis kies even voor jezelf nu...tof van je zussen hoor....en houden zo....SAMEN GAAT ALLES VEEEEEEEEL BETER...ECHT WAAR! nou ga de kids douchen en in bed stoppen en strakkies een lekker wijntje...hmmmmmmm
zo hier ben ik ook weer. Consequent zijn is erg belangrijk op deze leeftijd ja, dat merk ik ook. Als hij iets de ene dag wel mag en de andere dag niet nou dan heb je het hoor. Maar het blijft moelijk hoor opvoeden! Ik ben een beetje misselijk en zit mezelf in de weg. Heb vanmiddag 2 uur op bed gelegen maar niet echt geslapen. Heb ook wel krampen maar ik denk van de misselijkheid. Remon heeft ook gene fijne dag gehad. We krijgen maar 250 terug van de verzekering van wat uit de auto was gejat. Dat was incl. tomtom, radio, cd's en 2 rayban zonnebrillen meer dan 1000 euro. Pff hij is helemaal over de zeik en heeft flink ruzie gemaakt met onze verzekeringsman. Daarna nog ene factuur gehad van de loodgieter die altijd voor ons werkt die had zonder het door te geven zijn prijzen verhoogd. Tja als wij dat niet weten calculeren we dat ook iet door aan de klant dus dat was ook lekker. Arm manneke van me. En ik wil hem dan knuffelen maar dan zegt, denk jij nu maar aan jezelf schat dat is even belangrijker. Nu is ie boven de commodekast en ladekast alvast inelkaar aan het zetten zodat die morgenvroeg meteen in Lars zijn kamer kunnen. Dan hoef ik niet meer te bukken. Pff moelijk hoor. Ik wil hem steunen maar hij wil dat ik me niet druk maak. Ach ik kruip strakkies lekker tegen hem aan op de bank dat doet hem vaak ook al goed. Gups is vanmiddag bij de vk geweest. Alles zat nog dicht. Geen verweking of opening. Het maakte overigens geen verschil ze zou net zo goed vandaag kunnen bevallen. Elena wat fijn dat je straks lekker 4 dagen voor jezelf hebt. Ga dan ook niet bij je moeder langs he. Laat het lekker aan je zussen over, daarna zal jij wel weer moeten. Nou ik ga lekker op de bank liggen en hopen dat die krampen en misselijkheid overslaan op mijn baarmoeder.
Wij hebben het gewonnen van die kleine doerak....ze heeft tijdens het eten de gele tijd in haar kinderstoel gezeten.....goed gegeten.....toen zij klaar was dacht ze ik ga uitmijn stoel maar wij zeiden zitten blijven ( doen we normaal ook maar na 3 keerklimmen krijgt ze haar zin) OK ze heeft flink lopen mopperen.....toen ze dus uiteindelijk door had dat het meenens was gaf ze toch op..........hahahahahahahaha.......1-0 voor de ouders..... Marco en Kim hebben haarnaar mijn moeder gebracht......ikheb alle was opgeruimd alles gestofzogen en gedweild......en nu gaan we lekker bank hangen en nemen er een heerlijk borrel bij...
Zo, de eerste winst is binnen Monique. En ik kan me helemaal voorstellen wat n kind van die leeftijd met zn moeder kan doen. (als ik er nog aan denk...) De hele dag drukte gehad, lekker zeg! n tussendoor nog kattenvoer en wat visjes voor mn aquarium gekocht. Hey Inky, klinkt wel enigszins belovend hoor. Ik hoop dat die misselijkheid tot n bevalling leidt. Is Sibrina de laatste dagen nog gespot? Lekker Elena, dat je zussen ook bijspringen.
Jaa die (bijna) 2 jarigen kunnen er wat van. Hmm alles nog potdicht bij Gups .. Jammer... had graag haar nieuwe wondertje al op haar weblog willen bekijken. Inky, wat heb je er 2 mooie kamertjes van gemaakt joh! Lekker frisse kleurtjes.. erg mooi! Enne je huidige kamer voor je beebje is ook goed aan het groeien nog... pff 9 maanden alweer.. wat gaat het snel joh! Vandaag was het heerlijk weer, Lisa lekker buiten laten spelen en Tim in de kinderwagen ook in de frisse lucht... heerlijk geniet zo! Op dat soort momenten geniet ik nog meer van mijn 2 wondertjes... tja hoe oud ze ook zijn.... het blijven wondertjes... (toch?) Ik heb net samen met Lisa gebadderd. En haar op bed gelegt. Net nog even een maskertje op mijn gezicht gesmeerd en dat moet ik over een minuut of 10 weer afspoelen, dus ik heb hier nog wel even. Mischa heeft vandaag een rondje Brabant gedaan voor zijn werk... hij is nu overigens nog niet thuis. nouja.. geeft ook niet... heerlijk rustig nu in huis. Pff Lisa mag morgen voor het eerst naar de PSZ... ow ow ow wat vind ik het spannend. Niet dat ze een tijdje niet thuis is, maar omdat ik haar naar mensen stuur die ze helemaal niet kent, en ik mag niet blijven ook niet.... pfff hoop dat ze niet gaat huilen........Maargoed ik blijf realistisch en ik ga er dus zoiezo al vanuit dat ze dat wel doet... ow.. heb een goede deal gesloten joh... Mijn teamleidster belde vanmorgen op, of ik vrijdag ook kan werken. Dan zou ik zaterdag niet hoeven te komen... nou die keus is niet moeilijk! Heb meteen mijn schoonmoeder gebeld en gevraagt of ze a.s vrijdag ook kan oppassen. Eigenlijk had ze al een afspraak staan (om te gaan zwemmen, doet ze altijd 1x per week) maar die kon ze wel verzetten.. Dan hoef ik gelukkig maar een half weekend te werken.
hallo! hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws: IK BEN GENEZEN! De laaste dagen heb ik vele longtesten gehad in het ziekenhuis (vandaar dat ik er zo weing was) Sommige van die testen waren best vervelend, omdat ze de drempel van je adem zoeken en dus net zo lang doorgaan totdat je niet meer kan. Dan wordt je gelukkig opgelapt met een inhalor...maar prettig was het niet. Alle testen heb ik goed doorstaan en ook mijn bloedwaardes waren weer op orde! Morgen mag ik eindelijk weer werken. Wel moet ik mijn leventje iets minder druk gaan indelen, zodat mijn weerstand niet nog eens het zo zal laten afweten. Het is een waarschuwing geweest. De een krijgt een burnout de ander een hartaanval en ik kreeg een longontsteking. Meer ontspanning zoeken is het doel. ......ik neem het dit keer echt serieus. Minni: ik wens jou en je sch. familie heel veel sterkte toe morgen...ik zal aan jullie denken.....In mijn hart hoop ik dat jullie D-day zal meevallen. Monique: toegeven kan al zo verruimend werken he? Ik weet precies hoe het voelt om tegen je plafond aan te zitten. Dan is die 1-0 van je dik verdiend. Ik weet ook hoe schuldig je je kan voelen als je weggaat of Isa ergens onderbrengt. Dat had ik ook toen ik zo ziek was. De kinderen gingen 2 weken de gehele dag naar de creche.....ik vond dat ik te kort schoot....maar kinderen zijn veel flexibeler dan wij denken. Die maken van zo'n situatie geen punt. (of wel, maar dan vergeten ze dat gelijk) Wil jij een prima mama voor je kids zijn dan heb jij ook je ruimte nodig om je te kunnen opladen. Alleen aandacht geven hou je niet vol (daar kun je ziek van worden schijnbaar......) Op de bank nog geen vlekken. ...hihi...maar ja...de kinderen worden de ghele dag gedumpt op de creche...ook een manier om je meubels schoon te houden. Nancy, Inky, Semmy, Gups....stelletje volhouders! Inky: oranje met rood......heel gezellig...idd mijn stijl...ik zal morgen ff foto's van nieuwe kamertje laura en daffie plaatsen. kleuren combi: paars/roze Suus: sterkte morgen...weer een hele grote mijlpaal voor Lisa en voor mama..je zal zien: 't went erg snel...hahaha ik ga zo 2 bengeltjes van de creche halen...