Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Was ik eerder vergeten te schrijven:

Sjee Inky, een wonder dat je niet voorover valt met die buik. Wauwie!
    En die kamers zijn gaaf zeg!
    De beebkamer vind ik ook helemaal top! Lekker warm.

Hey Sabrina, das ook n manier om je meubels knap te houden. Ik wist trouwens niet dat je gebukt ging onder n schuldgevoel. En dat terwijl jij ook niet voor je lol ziek was. Dat weet je verstandelijk natuurlijk ook wel, maar gevoelsmatig he.
    Ik ken dat ook wel.
    Een dikke kus van mij hoor.

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Heerlijk even op msn geklets met Sabrien....die weet een mens echt op te peppen....

Ik duik mijn bed in.....om 6 uur gaat de wekker weer......

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ga ook, ben er helemaal zat van. Voel me n beetje grieperig ook. Bah!

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow..minni..niet ziek worden hoor....je bent morgen vast heel hard nodig....hoop dat je je virusje goed uitzweet vannacht.

denk aan je!

Weltrusten iedereen...! ik ga aan mijn avondeten beginnen hier....

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    /Goedesmorgens allemaal,

ghihihi jij lig waarschijnlijk nu lekker te snurken sabrina....nou slaap ze....

Hier een rommelnacht...zelf slecht geslapen ivm dichtzittende neus en keel en Sem was 4x wakker omdat hij aan het dromen was...speen erin en klario....om 4:00 een flesje pap en nu slaapt hij nog.....Luc is al wel wakker die zit voor Kabouter plop.... :)

Nou ga vandaag echt mijn gazonnetje maaien anders moet ik er morgen een geit in jagen...pffff zo lang......en ik ga met Luc en zijn klasje mee naar de bakker....broodjes bakken...van de 19 kids was er niet een moeder die zich opgegeven had....tja das sneu natuurlijk...dus ik ga mee....is van 11:00 tot 11:45 en het is in groepjes...ik heb 5 kids inclusief Luc....Sem blijft een uurtje bij Oma....en oh ja er komt ook nog een kerel van de vitens om de watermeter te verwisselen tussen 13:00 rn 15:30....weg middagdutje...... :rolleyes:

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    minni sterkte vandaag ik denk aan je!

suus ook jij sterkte pfff moet er niet aan denken om Lars straks weg te moeten brengen. Maar ook die tijd gaat komen.

Sabrina, GEFELICITEERD. Lijkt me wel lastig om ene stapje terug te doen op je werk. Maar ja je gezondheid is je alles natuurlijk. Lekker dat je nu weer genoeg lucht krijgt.

semmie gezellie naar de bakker. Heb je dat bijtertje ook in je groep? Anders kan je hem in de koelcel opsluiten haha

Monique, goed man dat volhouden. Ik word er af en toe ook zo moe van. Lekker morgen genieten van je dagje en niet alleen maar poetsen ook van het zonnetje genieten hoor.

elena hoe is het daar bij jou?

Wen en bij jou? Hou je het nog een beetje vol op je werk?

Hier een heftige avond gehad. Mijn neef kwam bij Hello Goodbey, dat programma over schiphol op Ned. 1. En dat is mijn neef waarvan de vader dus kanker heeft. Ze gingen mijn nichtje ophalen. Pfff echt heftig om te zien hoe hij huilend verteld over zijn vader / mijn oom. Dat ie dus gewoon stervende is. Ik werd echt met mijn neus op de feiten geduwd. Later kwam mijn oom er ook ngo bij. Die zei niks maar je zag hem wel aankomen en toen waren de sluizen open. Heb wel 3 uur gejankt. Niet alleen om hem maar omdat het zo dichtbij is. Het kan mij of Remon of ouders ook overkomen. Tja en dan je hormomen erbij, arme Remon. Heb ook niet echt lekker geslapen daardoor maar dat haal ik vanmiddag wel in.

Vandaag blijven we lekker een dagje thuis. Mijn vriendin komt weer langs met kleine en die heeft gisteren heel lief mascara en nachtcreme bij ici paris gehaald zodat ik niet meer weg hoef.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jees Inky, heftig zeg. En dan 3 uur janken, bij mij staat dat gelijk aan 3 dagen lelijk (dikke rooie ogen) en koppijn. Hoe gaat t nu met jou?

Ik ga zo lekker naar tai chi, mag Elmar zelf zn ochtend door proberen te komen, maar gelukkig heeft ie Giul. ;)

Haha, ja idd dat bijtertje in de gaten houden en hém om t minste of geringste bijten en slaan en per ongeluk in de koelcel opsluiten, hihi. Ff wraak nemen. Misschien leert ie er iets uit (liever niet van).
    Normaal denk ik niet zo hoor, maar na de 2e hap uit mn zoon zn arm in 3 dgn heb ik toch ook n omslagpunt bereikt.

Drukjes weer Semmie. Als die installateur dr is, kan je miss wel liggen. Toen mn tapijt gelegd werd, heb ik ook uitgelegd dat ik ff n slaapje moest doen en heb ik gewoon getukt. Het voelde ook wel vertrouwd met die jongen, anders had ik t vast niet gedurfd.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zooo hier ben ik al weer.
    Lisa moest om 9.10 uur op de psz zijn. Heb haar gisteren en vandaag al voorbereid dat ze met andere kindjes ging spelen en dat mama en papa dan even gingen werken.
    Dat vond ze prima. Dus vandaag ging ze zingend naar het schooltje toe. Daar aangekomen heb ik het jasje uitgedaan en aan de kapstok gehangen.
    Ze stond toen als een blok aan mijn been..hihi..
    Het was ook wel erg druk met al die 19 andere kinderen. Maargoed , ze zag opeens een poppenwagen en is daarnaartoe gesneld, pop erin en spelen maar!
    Ze bleef maar rondjes lopen en nadat ik met de begeleidster nog wat dingen doorgesproken had en een kus van Lisa had gekregen, ben ik gegaan..
    Wow wat wordt mijn meisje groot! Ben benieuwt of het nu nog steeds goed gaat...hihi.
    Om 11.30 uur moet ik haar weer ophalen.

Ik ga hier wat puinruimen en wat aandacht aan Tim geven...vanmiddag moet ik nl ook weer werken. (en dat is nu wel het laatste waar ik nu zin in heb)

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee wat goed zeg! En dat voor de eerste keer. Klasse hoor, Lisa!

Ik ben trouwens niet ziek geworden.
    Ik had gisteren n handje paprika chips op en ik heb eerder ook al es zo'n koortsig gevoel gehad van een paar paprika chippies.

Hier zijn de huggies in de aanbieding en ik ben na tai chi gelijk doorgereden naar de Deen en heb onwijs veel luiers weer gekocht. Miss moet ik morgen maar weer heen, om nog n lading te halen ;).

Wat n geweldig weer weer!

Met n uur denk ik dat Elmar zn ouders hier zijn. Ik heb lekker brood gekocht om zo samen op te eten.

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen...niet veel puf en ook niet veel tijd helaas..moet weer naar de overkant toe...
    gister avond een fikse ruzie met mijn zus uit delft gehad..hing in de lucht en was het ook spuugzat...ze weet waar ze staat nu...ik zit iedere dag van 's ochtends half acht tot 's avonds bij tienen bij mijn moeder leg haar dan ook nog in bed...en dat terwijl de afspraak is dat zij er om half tien is en moeders in bed legt maar ze komt dus gewoon niet opdagen en gisteravond was het half 11 eer ze er was...nou dat was voor mij de druppel..ik race me 's ochtends ook rot om er om half acht te zijn en dat valt echt niet mee met een kleintje...heb vaak zelf nog niet eens wat gegeten...ben er vervolgens de hele dag dus vind het dan ook wel fijn als een ander ook een stapje harder doet....of zie ik dat verkeerd?...hoe dan ook we zullen het zien vanavond maar een keer voor tienen thuis lijkt me wel eens fijn ook voor de rest van mijn gezin...

echt helemaal blij dat mijn andere zussen het tot en met woensdag overnemen van me want ik ben kapot ! maar moet weer gaan helaas niet veel tijd om alles te lezen laat staan te reageren..ga komende dagen schade inhalen...

alle zwangere heeeeeeeeeeeeeeel veeeel succes en sabrine fijn dat je genezen bent

en minnie jij ook heel veel sterkte...weten jullie al wat?

monique...ja moeders zijn de baas he hahaha wel goed dat het nu 1-0 voor pap en mam is....en hardstikke goed van Kim...echt een topper !

moet nu gaan doeiii...

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou we hebben de uitslag.

Kanker, maar geen uitzaaiingen.

Behandeling:
    1 tot 5 wkn elke dag bestraling en daarna operatie (tumor eruit en stoma erin) en dan verder zien.

Ik ben gebroken. Ik had dit verwacht, met mijn naïve kop d8 ik dan alleen aan het verwijderen en dan alles klaar. Maar alles valt nu toch wel tegen. Het blijft toch schrikken.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier ik ook weer....ik ga zo heerlijk shoppen voor mezelf.......hahahahaha.....werdtijd ik heb echt niks meer om aan te trekken.....

Vervelend nieuws Minni maar gelukkig geen uitzaaiingen en met een stoma is erg goed te leven. Een vriendin van mij heeft er al jaren 1 en kan en doet er alles mee......sterkte...

Elena meid ik heb echt met je te doen.....ik hoop dat je moeder aardig opknapt en straks ook weer even alleen kan zijn.Misschien een stomme opmerking maar zou ze niet een tijdje in een verpleeghuis kunnen worden opgenomen......dit is een periode van meestal 6 weken en als ze weer op krachten iskan ze weer naar huis. Wij hebben namelijk op het werk 2 kamers voor een tijdelijke opname.....

verder niks temelden......ik geniet echt van alle stilte om me heen.......

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    De zus van mn zwager heeft er ook al jaren 1 (een stoma), maar t is al met al toch n hele tour...

Inky aan t bevallen geslagen?

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    zou het Inky vertel......

oeh minni toch kanker...tjee dat komt aan zeg...sterkte met je schoonvader....denk aan je....

tjee elena....denk aan jezelf meis....op je strepen gaan staan hoor....

alles nog rustig bij gups en nancy?

hier een lekker dagje met veel zon en veel gedaan....heerlijk.

Sem is alleen strontverkouden en had na anderhalf uur tukken zijn ogen potdicht met snot zitten...zo zielig...toen ik Luc uit school heb gehaald eerst maar even langs de apotheek voor neusspray en luuff....ohja en zetpillen.

Heb ook nog 2 leuke paasbakken opgemaakt met eitjes en prumelaatjes en wat stenen en groen....laat pasen maar komen...hihihihi staat altijd zo lekker vrolijk die kleurtjes van bloemen in huis...word er helemaal vrolijk van....

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ben niet aan het bevallen hoor. Heb wel heel veel krampen en harde buiken.

Minni wat een rotbericht nog. Gelukkig geen uitzaaiingen maar dat maakt het er niet minder erg om natuurlijk. Ik hoop dat ze alles goed kunnen weghalen en dat de behandlingen aanslaan. Sterkte zeg!

Wij hebben koekjes gebakken en Lars heeft in de zandbak taartjes gebakken. Echt leuk, na ene week oefenen ka nhij nu zelf de bakjes volscheppen, zand aanduwen en omkeren. Knap hè.

Verder niet veel te melden we rommelen wat aan hier en wachten af. Misschien kan Remon vanavond de grote kast van Lars nog in elkaar zetten dan kan ik morgen foto's ervan maken.

Gups is overigens nog niet aan het bevallen.

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Hier is alles nog rustig hoor en ik zit net met gups op msn en ook daar is het nog rustig..

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjeee die gaat haar tijd uitzitten lijkt het...hoeveel is ze nu precies....39 en....hoeveel dagen....?

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
  19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik was vanmiddag zwaar gefrustreerd over de manier waarop mn sch-familie en ook Elmar omgaan met het nieuws. Echt alsof het gaat om zweetvoeten: erg lastig, maar het leven gaat door, hoor.
    En toen ik Elmar erop aansprak (toen we weer onder ons waren) zei ie: ja hee het is niet alsof ie 28 is.
    Ik zei: achja, 66 is ook n mooie leeftijd.
    Bedenk wel dat je ook al dik over de helft ben.

Zojuist ging ik mn trouwjurk nog n keer passen, omdat die dansvoorstelling 21 april in mn trouwjurk gedaan mag worden (dat gaat toch gaaf worden! Meerdere dansscholen hebben samen 1 project).
    Ik pas m nog en toen ik m net tevoorschijn had gehaald, bleek ie nog mooier dan ik me kon herinneren. Zo vreselijk mooi!
    En ik pas m nog steeds, wauwie, niet eens moeilijk hoeven doen om m dicht te ritsen. Dat ging echt zo makkelijk!
    Ik ben er nu n beetje hyper van, hihi.

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik was vanmiddag zwaar gefrustreerd over de manier waarop mn sch-familie en ook Elmar omgaan met het nieuws. Echt alsof het gaat om zweetvoeten: erg lastig, maar het leven gaat door, hoor.
    En toen ik Elmar erop aansprak (toen we weer onder ons waren) zei ie: ja hee het is niet alsof ie 28 is.
    Ik zei: achja, 66 is ook n mooie leeftijd.
    Bedenk wel dat je ook al dik over de helft ben.

Zojuist ging ik mn trouwjurk nog n keer passen, omdat die dansvoorstelling 21 april in mn trouwjurk gedaan mag worden (dat gaat toch gaaf worden! Meerdere dansscholen hebben samen 1 project).
    Ik pas m nog en toen ik m net tevoorschijn had gehaald, bleek ie nog mooier dan ik me kon herinneren. Zo vreselijk mooi!
    En ik pas m nog steeds, wauwie, niet eens moeilijk hoeven doen om m dicht te ritsen. Dat ging echt zo makkelijk!
    Ik ben er nu n beetje hyper van, hihi.

Share This Page