Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    uhm... Ik zie dat tijdens mn eindeloos lange schrijven (en maar zo weinig tekst) Inky en Elvier zelf ook al hebben gereageerd, hihi. Solly!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou weer n gezellig weekend. Gelukkig hebben we niet zoveel weekend.

Elmar kwam vanmiddag thuis en ik ben uit mn dak gegaan. Aanleiding: ik heb van de week een dagboek gekocht om mn gedachten es te ordenen. Terwijl ik eerder vandaag schreef dat ik eenzaam ben en ik het Elmar verwijt (zowel terecht als onterecht), belde ie dat ie nog later kwam.
    Op papier ben ik niet onredelijk....

Hij is nu iig kwaad en praat niet meer, geloof ik.

Ik ben de laatste tijd ook vaak op het punt van "laat dan ook maar, hoor", maar ik weet dat dat geen oplossing is.
    Misschien heb ik ook geen reële verwachtingen,maar ik had wel verwachtingen en daar is niet aan voldaan en daar ben ik gefrustreerd over.
    Misschien gaat het ook nergens over, maar ik heb niet het idee dat we ergens toe komen. Baal dar ontzettend van. Ik had het volwassen leven anders voorgesteld. Dat hij niet alle plezier buiten ons leven ging zoeken en alles wat we samen doen niet steeds als een verplichting zou zien.
    Ik weet niet eens meer waar ik allemaal van gefrustreerd ben,maar hij is kwaad op mij. Ik zeg hem dat ik wel weet dat ie t probeert, maar dat er voor mij geen resultaten zijn.
    We komen ook steeds weer op dezelfde punten uit. Vroeger waren die punten niet zo'n drama, maar nu met Giulian wil ik dat er wel naar me geluisterd wordt als ik zeg dat ie niet weer aan een volgend (hobby) project moet beginnen. Het begon toen ie een week voor ik beviel een auto kocht waar ontzettend veel werk in zat en waar niet eens een achterbank in zat, dus we zouden never met t gezin kunnen rijden.
    Ik heb m gesmeekt dat ding niet te kopen, de timing was vooral het probleem. Maar natuurlijk kwam ie wel. Hij vindt dan uiteindelijk dat ik dankbaar moet zijn, dat ie na een half jaar (vol afwezigheid) dat barrel verkocht.

Ik snap niet dat ie een hobby kan houden die het gezin ontwricht.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Minni meid, denk nu eens ff ana jezelf. Wat ik zo van je lees pfff mijn haren overeind!!
    Eis dat hij vaker thuis is. Klinkt hard maar of je nu met of zonder hem bent volgens mij maakt het gene verschil. Laat hem dat maar eens horen. Dat ie er net zo goed niet kan zijn omdat je toch overal alleen voor op draait!!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Al met al ben ik weer terug op aarde en toch, mijn vragen zijn opzich niet onredelijk. Maar wat en hoe vandaag... Vreselijk zeg. Ik voel me nu zo'n aansteller!

Ik wéét dat hij echt zn best doet en dan kan ik toch zo over de rooie gaan. Voel me in en in slecht nu.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Als de dingen die jij steeds vertelt waar zijn dan vind ik niet dat jij onredelijk bent!!

Maar goed uiteindelijk komt het er toch steeds weer op neer dat je het pikt dus tja waarom zou hij zich veranderen?!?!!?

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Om een duidelijker beeld te scheppen:
    hij werkt nu aan de kampeerbus, die ik niet wilde verkopen. Als die niet klaar is, kunnen we niet weg. Met een puntje pech en een verkeerde planning (waar ik wel pissig om ben) duurt t al zooooo lang.
    En verder is hij de enige die geld verdient, omdat wij niet meer rondkwamen is ie zn eigen bedrijf gestart.

Daarnaast heb ik een berg frustraties die ik steeds weer op zn bord gooi als ik over de rooie ga. En dat is absoluut niet fair. Dan kan ik niet helemaal helder meer denken.

al met al ben ik niet helemaal onredelijk, maar ook zeker niet redelijk en daar mag ik me best over schamen. Ik voel me nu wel n koe, hoor. Bah. (beetje zelf kritiek mag ook wel es, als dat terecht is)

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nouja...

Ff laatste update: geen ruzie, maar wel de waterpokken (giulian). Althans daar lijkt het erg op.

8. Niet meer actief

Ah.. dat is erg jammer minni.. Beterschap.

Pff.. gisteren had ik de vriend van Lovie op msn, Lovie is zoek!! Ik stelde voor online te helpen met aanwijzingen zoeken. Vond hij heel fijn. Ik ons oude forum gemailt (2X) en msn berichten gestuurd, of ik TIJDELIJK toegang kon krijgen zodat ik net als fer de berichten kon doorspitten..

Ik heb gewoon geen enkele reactie gehad hè. Ik op msn ook gezegd dat ik me om beter te kunnen zoeken opnieuw aangemeld heb, en dat ze me er maar uit moeten ketsen als dat niet ok is.. En ja hoor Kets eruit.. Nu via meerdere anoniemeproxy's heb ik gee toegang meer.. Dat doe je toch niet. Iemand wordt vermist, ik ben de enige die Fer online kan bereiken en dan gewoon niets vanuit hun. Zelf geen simpele Nee..

9. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Jeetje Deboor! Wat een vervelend bericht!! Ik schrik ervan... Maar hoe of wat is ze verdwenen??

En tja, wat betreft het andere forum, ik kom er nog en heb nooit geen problemen gehad, wil er dus geen uitspraken over doen. Kan me wel voorstellen dat jij dit nu erg vervelend vindt...

Als je denkt dat ik iets kan doen, hoor ik t wel! Heb de comp de hele dag aanstaan en ben ook op MSN te vinden...

10. Niet meer actief

Ik heb geen idee hoe ze is verdwenen. Ik weet wet dat de politie niets weet en haar chef ook niet.

Enne vervelend vind ik zacht uitgedrukt, persoonlijk zou ik, ondanks dat er problemen zijn, wel luisteren naar een dergelijke kreet. Sterker nog, ik zou me schuldig voelen als ik het niet deed.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    op zenz las ik dat Lovie naar een spa was dit weekend.

Ik heb ook niks van haar gehoord over rarigheid afgelopen week, if dat ze iets van plan was. Ik spreek dr wel es via msn. Ik schrik hier wel n beetje van.

12. Niet meer actief

ik hoop dat ze inmiddels gewoon terecht is en niet online wil komen om het 1 of ander.. Ik heb alleen een beetje contact via MSN met haar.

Wat ik begrepen heb va het spa was dat dit 3 dgn geleden was.

13. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Lovie was de 22e voor het laatst bij het andere forum. Ook ik las iets over een gezellig weekend....

Lovie heeft zich overigens hier op het forum aangemeld, ergens in mei, zag ik. En maar 2 berichtjes geplaatst, dus niet echt veel...

14. Niet meer actief

dat klopt thea.. allen is het zo dat haar vriend contact met mij heeft gezocht omdat hij dus niet weet waar ze is! Ze zou naar spa gaan, maar dat was als ik het goed begrepen heb, donderdag op vrijdag en sinds vrijdagmiddag is niets vernomen.

Overigens heb ik haar vriend ook niet meer online gezien en heb ik een hele warrige afsluiting met hem gehad. Lovie heeft zich nog niet laten zien online.

15. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    das niet zo mooi, Gupsie, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Ik begrijp ook dat ze de 24e (gisteren dus) weer thuis zou moeten komen. Minni heeft op het andere forum al een topic geopend, meteen paniek aldaar door bepaalde meiden, maar ik hoop dat ze er me gevonden gaat worden.

16. Niet meer actief

die paniek boeit me niet, al vanaf het moment dat Fer mijn contact heeft gezocht loop ik ermee.. AL komt ze vandaag online en zegt ze dat het een misverstand is, dan is weer duidelijkheid. Want geloof me, dat gesprek wat ik met Fer gisteren had, was alles behalve duidelijk..

17. Niet meer actief

yesssss..........ze heeft zich weer gemeld op het andere forum..pff.. pak van me hart!! Misschien dat dit beetje paniek geholpen heeft!

18. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Nou, gelukkig maar, ga zo ff bij het andere forum kijken.

Nou, daar heb ik dus net ff gekeken en ze is dan wel terug maar vraag niet hoe. Ik weet niet Gupsie of jij via iemand weet wat er nu allemaal speelt, maar ik wil het je wel doormailen, hoor, ik kan nog steeds op het ouwe forum komen. Laat het me maar weten, oke?

19. Niet meer actief

Ik ben volledig op de hoogte Thea, ik heb haar op de chat gehad!

20. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Oke, gelukkig dan maar.

Deel Deze Pagina