zou ik nog bijna vergeten... zo lief...kwam mijn zus net even snel hier naartoe gelopen ( ze is vandaag uit zeeland overgekomen) met een grote doos merci chocolade met een dikke kus omdat ik zoveel voor onze moeder doe...wat een schat he?
Nou dat moet wel ff lekker zijn en je energie geven, Elena. Heb je daarna je hele huis gesopt? Ach, nu denk ik dat ik zo dacht omdat ik gewoon zo gefrustreerd was over dat gedoe met mn schoonouders, dat ik met dansen ook teleurgesteld raakte. Inmiddels heb ik mn moeder gesproken en heb ik een partij zitten janken. Eerst aan de foon en daarna nog lekker voor mezelf, hihi. Het lucht weldegelijk op. We hebben ook wel hele spannende weken gehad en nu is dit ook niet niks, dus t moest er gewoon uit. De vader van mijn vader kreeg ook kanker, toen mijn ouders zo oud waren als Elmar. En mijn vader is ook n binnenvetter, dus mn moeder herkende wel wat. En van alle frustraties en verdriet van mn moeder toen, wat ze me nu verteld heeft, daar heb ik ook wel troost aan. Ik voelde me buitenspel gezet door Elmar en zn ouders, alsof ik niks mág voelen en ik ben er gewoon wel verdrietig van. Ik ben al vanaf mijn 19e deel van de familie. Nouja zo meer gevoelens wara ik geen kant mee op kon, tot ik mn moeder aan de foon had. Het luchtte echt op. Ik sta nog wel op t podium, maar heb niet de hoofdact.
@ Elena, jaaaa das wel heel lief van je zus, maar het is toch ook zo dat je zoooo veel doet voor jullie moeder, mag ook zeer zeker wel gewaardeerd worden door je zussen. enne nu niet gaan zeuren over een groot huis he? jij wilde een groot huis... hhihihihihih @ Minni, zou ook wel wat zijn, jij net een paar weken op dansen en dan al meteen de hoofdrol..
Lief van je zus Elena, dat doet een mens even goed...echt top! Enne dikke kus voor je meissie....sneu als ze ziek zijn die kleintjes...... Minni lekker dat je even je hart hebt kunnen luchten...altijd fijn! En wat dat dansen betreft, joh maak je niet druk, er komen nog meer voorstellingen en dan straal jij gewoon.... Hey inky het hangt in de lucht...mijn rug is ook gebroken en mijn kop explodeert....zou het het weer doen....hoewel.....hier regent het al weer vanaf 14:00....pfffff En rugweeën ken ik ook niet, zou niet weten hoe het voelt, maar volgens mijn moeder die beide kent is het niet misselijk.....maar goed dat vond ik de buikweeën ook niet....ghihihihihi mijn schoonzussie......leuk feitje, heeft haar beeb gekregen zonder een enkele wee, had een beetje kramp, maar och ik ben pas 38 weken dus dat kan niet......totdat ze vanuit het niets persdrang kreeg, mijn broer heeft met de vk aan de telefoon zijn eerste kind zelf gehaald, goed he! Enorm extreem hoor want mijn schoonzus valt bij een klein beetje bloed al flauw bezwijkt bij pijn en krijgt een kind voor zoals ze zelf zegt....een kopje thee......alles in 2 uurtjes buikkramp....en 2x persen....pffff WOU DAT IK DAT HAD!
Even heel snel.........moet zo Kim halen......ze is weer 8 ons kwijt.......de stand is nu 3,1 kilo of zoals Kim zegt 31 ons.....dat klinkt beter
zo knap zeg van Kim Minni, janken ontspant ook en lucht op dat heb ik we gemerkt hoor. Lekker jezelf laten gaan. Hier heb ik van 13 tot nu in bed gelegen dus wel 3 uur. De kruik heeft wel geholpen. Wel een enorme toestand om dat ding tegen je onderrug aan te leggen zonder jezelf te verrekken en dan ook nog zorgen dat ie niet wegrolt. Lig je eindelijk goed moet je natuurlijk net weer ff anders liggen. Maar goed de pijn is aanzienlijk minder. Was dus echt spierpijn. Heb overigens niet geslapen maar lekker liggen lezen. Lars zit het restant brood te eten wat ie had laten staan. Haha makkelijk scheelt weer ene koekie. Ik ga verder met hangen op de bank met een kopje cappuccino.
Mmmm, cappuccino! Das lang geleden voor mij. haha, ja het zou ook wat idd, ik de hoofdrol nu al. Maar de rol die ik nu dus heb is wat zwieren, geen dansen. Maakt me nu ook niet meer uit, hoor. Het was gewoon ff van alle frusti's van gisteren een leuke opeenstapeling. Verder ook volledig onbelangrijk. Ik ga douchen, heb n afspraak met m osteopaath, hihi. Deze week ben ik alleen maandag de avond thuis geweest. Of was ik maandagavond wel thuis? Mn vriendin had met de eerste 76 uur weeën (die beviel een week na de uitgerekende datum van mn eerste mk) en met de 2e (een week voor ik van Giul beviel) had ze ook geen weeën, maar voelde ze zich niet lekker en liet dr man thuis komen. Tpen hij thuis kwam zag hij wel wat er gaande was en belde zn zus om hun oudste kind op te laten halen en de vk, maar de vk kwam te laat. Toen zn zus voor de deur stond kreeg zij persdrang (zn zus woont 1 straat verderop van hen) en vervolgens hadden ze nr 2 al. Achteraf waren ze erg geschrokken ervan en zei zij dat ze liever weeën had, dan zoiets, hihi.
nou ik zou beiden bevallingen niet willen hoor. Met Lars was het ca 15 uur dat mag wel wat korter maar heel snel hoeft van mij ook niet hoor. Ik moet me er geestelijk goed op voorbereiden en dat deed ik met Lars toch ook wel tijdens de weeen. mijn rugpijn is minder met ene kruik ertegen maar zonder kruik weer lekker heftig. Dus we blijven maar met de kruik zeulen. Ook lekker last van maagzuur, wat een off-dag zeg pfff. Morgenvroeg gaat Remon naar Rotterdam naar zijn broer om de laatste dingen van de badkamer te doen en hij neemt Lars mee. Dus ik kan morgen lekker in bed blijven liggen en heb de ochtend voor mezelf. 's middags hopen we dan eindelijk de kamer van Lars helemaal af te krijgen. Dat is nog de kast in elkaar zetten, stuk plakplastik op de ramen en zijn kleren inruimen. Zondag gaan we lekker in België uiteten. Hoop dat ik dan gene last meer heb van mijn rug. Maar moet zeggen dat ik zittend minder last heb dan liggend. Nou ik ga eens lekker aan de ranje en dan dadelijk de Lama's kijken.
hehe, kom net bij de peut vandaan. Auwie, hij heeft mn bekken, mn rug en mn nek te grazen genomen. Auwie auwie! Vooral mn rug eigenlijk, mn bekken voel ik nauwelijks. Hopelijk ben ik snel van het geknak en geklak af met lopen. Mn bekken stond rechts wat naar voren en mn schaambeen zat niet goed. Dat voelde ik ook. Ik heb nu ook n kruik in mn rug en ga zo lekker gestrekt op de bank. Ik denk dat we zondag bij Wendy en Lotte op de koffie gaan. (haha, zo Wendy, dan weet jij dat ook ) En groot nieuws: ik reageer niet op chocola! Hij testte het met kleine stukjes in mn mond. Nou ben ik helemaal niet gek op melk chocola en daar kan ik dan ook niet tegen, maar pure chocolade is wel goed. Wauw wat n feest! Maar wel zunig aan eten. Zo gek ben ik er ook niet op, dus dat komt wel goed. Maar t is fijn dat ik soms wel iets lekkers mag.
goedemorgen allemaal, ieh pure choco....jak.....daar maak je mij nou niet blij mee... Nou wat bevallen betreft, de bevalling van luc doe ik liever niet over, sjonge jonge wat een hel, de bevalling van Sem daarentegen.....kom maar op, dat was wel een ingeleide bevalling, wellicht dat dat verschil maakt....weet ik nie..... Nancy al aan het biggen? Hier is het stoom weer aan het steigen, sjoerd zou vrij zijn maar kiest er gisteravond om 23:00 toch voor vandaag een halve dag te gaan werken...die halve dagen van hem ken ik dan komt ie vrolijk om half drie ofzo thuis....ben erg boos geworden en heb hem verweten dat hij continu het werk boven zijn gezin kiest....sorry hoor maar ik baal er gewoon van...pfffff heb het idee dat ik een deurmat aan het worden ben....en ik pik het ook nog...verdomme......als ie maar weet dat hij vanmiddag de boodschappen kan gaan doen, dat doe ik niet met 1 strontverkouden kind en een ziek kind.....anders eet ie maar droog brood...... Snap gewoon niet waarom hij me dat continu flikt, aan de ene kant zegt hij...doe toch is rustig aan, je bent hoogzwanger en aan de andere kant HIJ is nooit thuis...verdorie.....hoe kan ik dan rustig aan doen...alles komt op mij af! sorry voor het klagen hoor.......maar het lucht even op.....
Ff snel tussendoor want zieke dreumes op schoot.. Minni mazzeltje voor jou, ik heb afgelopen woensdag een workshop chocolade maken gedaan en alles wat ik heb gemaakt is van pure chocolade Schrijf later bij als Lotte slaapt..
goedemorgen! hier nog alles rustig, iedereen slaapt nog, maar mijn bed ligt niet meer zo lekker als anders, pfff weet niet hoe ik moet gaan liggen. maar het is wel stil hiero, iedereen ligt nog te slapen, dus kan ook niks doen.... het is weer zaterdag, dus beddenwasdag, maar dan zullen ze er toch eerst uit moeten zijn.... hihihi anders is dat ook zo sneu. ga maar vast eten, heb wel honger. nog geen tekens van een naderende bevalling hoor, heb zelfs nog amper een harde buik gehad, nou dat verwacht nog wat... nog minimaal 1 week erbij lijkt me..... achja niks aan te doen, we zien het wel. @ Inky, lekker zo'n ochtend alleen aan rommelen.. @ Wen, hoe is het nu met lotte?
ohw das balen Nancy...hoop dat je beeb niet al te lang op zich laat wachten......en geloof me die harde buiken zijn echt geen pretje....pffff als ik drie keer buk heb ik al een harde buik.....jak.
Nou Semmie, wat sorry? Ik zou er ook van balen. En ga idd geen boodschappen doen, laat m maar zien hoe ie aan eten komt als er niks is (als je kinderen maar eten hebben: al is het koek en chips ). Ik heb wel es eten door de plee gespoeld, zo kwaad als ik was. Dan had ik iig goed gegeten en dan had ik ELmar ook te pakken (is wel n jaar of 5 geleden), anders maakt hij er ook niks van dat ik pissed ben. Nou, het hielp wel! Hee Wendy, klinkt super! We komen hoor!
Gups heeft de 40 wkn ook gehaald, of ze moet tussen 11 en 12 vannacht nog bevallen zijn, maar om 11 uur had ik dr nog op msn.
ja toch? Hier breekt de zon weer door. Mooi weer om te gaan bevallen. Heb nog niemand op msn gezien...