Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hier hebben we motregen...jak....

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inky en Nancy nog niet gespot! Ze zijn toch niet aan het bevallen zonder hier even een berichtje achter te laten.........

Ik heb 3 uur bij de kapper gezeten........heerlijk genietend van koffie en veel lees werk.....

Straks met de meiden de stad in.....

Succes nog even meiden

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    nancy heb ik op msn zien binnen komen.......

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

ik was vanmorgen al om 8.30 online hier..

nergens last van, alleen slaap dus ga nu tukkie doen

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ok even snel een berichtje ben ervan overtuigd dat er een vloek rust op onze nieuwbouwwoning....eerst al die toestanden met mijn moeder...vervolgens de griep...eva is nu een klein beetje aan het opknappen maar nu ben ik dooziek...

en mijn man? nou mijn zus uit zeeland zit nu in het zh met hem want hij is van de trap gelazerd...ging even met mijn zoon een kast naar boven tillen...stapt die verkeerd op de tree en dondert zo naar beneden...enkel gebroken....zit nu te wachten op bericht vanuit het zh

laters....

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Jezus mina Elena wat een toestanden bij jou daarzo....je valt toch werkelijk van de ene shit in de andere...heb met je te doen hoor.....sjonge jonge....denk wel een beetje aan jezelf hoor, je bent tenslotte ook maar een mens.......sterkte meis...dikke knuffel voor jou!

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja het is toch te gek he wat een mens in een week allemaal meemaakt..pffff ...enkel is kapot nu even afwachten of het met gips goed komt of dat het geopereerd moet gaan worden..nou ja gezien het geluk dat wij de laatste tijd hebben zal het wel het laatste worden....hmmmm mijn positieve instelling begint aardig zoek te raken...

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    jeetje Elena..........je zou inderdaad gaan denken dat er een vloek op jullie heerst.......heel veel beterschap en een dikke knuf.........en ik zou er ook vanuit gaan dat het een operstie wordt dan valt het altijd mee als het ziet zo is....

Wij zijn wezen shoppen.....een broek en blouse voor mij....Marco nieuwe schoenen en Kim nieuwe sport schoenen en voor Isa een loopauto van fisher price........ze vind hem geweldig!

Ga nu koffie leuten

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee klinkt goed monique...wat leuk dat ze die loopauto leuk vind

hier zit ik nog in spanning af te wachten..ze waren om kwart over twee in het zh foto's zijn gemaakt maar ja dat is zo naar als je er zelf niet bij bent..maar ja ik blijf maar binnen want heb echt flinke koorts...zelfs mijn tanden en kiezen doen er zeer van...

pfff ik haat dat wachten...

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw vreselijk is dat idd wachten....sterkte meid....

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    jeezus elena, wanneer houd het op bij jullie?
    dikke knuffel!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje Elena... ik zou er hardstikke gek van worden.. hopelijk kunnen ze het met gips verhelpen en is een operatie niet nodig!

Nog niemand aan het bevallen?

Ik zie gups niet op msn... zelfs niet als afwezig staan... zou ze?

Ik heb vandaag een dagje vrij.. lekker naar de markt geweest , vis wezen halen , en 20 potjes Olvarit gekocht.
    Ik had nl een bon gekregen met de post, dat ik 20 potjes in 1x moest kopen en dan kreeg ik de helft van het aankoopbedrag retour! Dan is de keuze dus snel gemaakt... die potjes staan nu al in de kast! Lekker makkelijk voor als we binnekort op vakantie gaan.

Hoe is het verder met iedereen?

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    hier alles ok hoor Susanne.....ik vind de weekenden heerlijk dan sta ik er niet zo alleen voor....

Ik ga me zo omkleden over een uurtje gaan we uit...............hihihihihihihi

Dat er nog helemaal niks gepost is door Inky vind ik erg verdacht en gupsie niet op msn! Klinkt als bevallen

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou weet nog niet veel...alleen dat er ook foto's van zijn ribben en rug zijn gemaakt dus niet alleen van zijn enkel...en dat de dokter al een half uur bij hem is nu...pfffff zus belt zodra die weg is...maar heb er geen goed gevoel over meiden..

heb inky inderdaad ook niet gespot zouden gups en ink tegelijk aan het bevallen zijn..wel een stunt...maar kan wel wat leuk nieuws gebruiken hoor...

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee Gups is niet bevallen... Ze kwam net online. ze is vandaag 40 wkn

Het gaat alleen niet zo lekker met As. Ze heeft 40 graden koorts. Ze kijken het nog een uurtje aan anders gaan de naar de HAP.

Beterschap Meissie!

Ow heerlijk... lekker uit.... dat is al weer een hele eeuw geleden voor ons.. (lijkt tenminste zo)

Wij hebben vanmiddag toen de kids sliepen ook even nog die uurtjes geslapen, we waren doodop!

Vanavond lekker niks doen...bankhangen want morgenochtend moet ik er om 6 uur weer uit.. Jak!
    Om 7 uur moet ik werken.

Goh vreemd dat het zolang duurt Elena.. Misschien had hij nu ook pijnklachten aan zijn ribben en rug.. wie weet zijn die gekneusd.

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heb bah astrid ook al zo ziek heel veel beterschap ...eva begint hier mondjesmaat op te knappen...nog veel geslapen vandaag maar in ieder geval niet meer gespuugd..nu ligt ze al in bed....

lekker suus..even er tussenuit....lekker van genieten hoor...met kleine kids krijg je niet zo vaak de kans...

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    pfff suus zie nu pas dat ik jouw bericht verkeerd had gelezen..nou ja bankhangen is ook lekker..

ja snap het allemaal niet meer met hubbie...duurt gewoon veel te lang naar mijn zin..maar hij heeft ook een rotsmak gemaakt ben zo geschrokken toen ik hem in de gang op de grond zag liggen..languit op zijn rug en lijkwit.....en we zagen nu net pas dat heel de trapleuning eruit hangt..alle bouten los...dus kan je nagaan...vraag is nu alleen..zijn die losgelaten en is dat de oorzaak van zijn val geweest of andersom....

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo dan ik ben er nog hoor, nog niet aan het bevallen.

@elena mensenlief wat een gedoe weer. Beterschap voor je mannetje zeg. Hoop dat je nu al wat meer weet.

@minni, gedver pure chocolade. Mijn familie is er dol op maar ik heb liever wit. Dat is alleen geen chocolade wordt er dan meteen geroepen. Wel fijn dat je iets lekkers mag.

@nancy, is je beddengoed al schoon?

Hier besloot Lars vanmorgen om tot 8:30 uit te slapen. Ik heb weer niet geslapen en was het liggen enorm beu. Ik ben dus meegegaan naar Rotterdam, even ertussen uit. Moest wel beloven aan Remon dat ik daar niet ging bevallen want hij wil niet dat zijn kind boven de rivier geboren wordt haha.

Mijn harde buiken zijn ook heel erg en pijnlijk. Het is zo erg dat mijn straie ervan open is geknapt en bloed. Ik heb eigenlijk 90% van de dag een harde buik. Nu heb ik weer een kruik in mijn rug en dat scheelt weer tegen die pijn.
    Hub maakt om het uur een nieuwe warme voor me, dan is het goed te doen.

Morgen wat rommelen thuis en 's avonds uit eten. Alhoewel ik liever beval vannacht. Remon gaat f-1 kijken dus die zal wel beneden slapen. Duik ik lekker vroeg mijn bedje in.
    Ga nu eerst een lekker glas cola drinken daar heb ik zin in.

Ik zal me morgen wat eerder melden.

Maar mocht de bevalling beginnen en ik kan nog wat dan sms ik wen, suus, of minni wel hoor die nummers heb ik. Gups natuurlijk ook maar die kan het hier niet doorgeven.

Tot morgen.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Auw gatsie bah, striae open gebarsten, dat lijkt me naar zeg. Wist niet dat t kon.
    Nou, Inky, ik me rot naar mn foon de hele dag. Als er gebeld wordt, dan roep ik: Inky!
    Maar nog niks dus. We zullen wel zien, ben bere benieuwd.

Jeetje Mina Elena, nou ik hoop dat t toch enigszins meevalt met je hubbie. Wat n geklooi zeg. Jullie vallen wel onwijs in de prijzen de laatste tijd.
    Heel veel sterkte hoor.

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky....ik hou mijn GSM in de buurt ! Ik ben zo nieuwsgierig wanneer jullie bevallen..hihihi (Wen en Minni, sms me maar als jullie evt. dat telefoontje krijgen.... ligt er natuurlijk aan waar inky nog toe in staat is.. eh..jullie hebben mijn gsm nummer toch he?)

Elena, weet je nog niets? Jee je hubbie heeft een flinke smak gemaakt als ik lees van de trapleuning.... pfff.

Deel Deze Pagina