goedemorgen Tjee, inky, niet een Rotterdammertje krijgen hoor... hihihi @ Elena, hoe is het? Ik had gisterenavond behoorlijk harde buiken (jaa eindelijk) en vannacht echte menstruatiekrampen, ben mijn bed er voor uitgegaan. rond 7.15 weer in bed gekropen en werd net wakker.. de kinders komen ook net naar beneden... luiwammesen heb nu zo af en toe nog wel een harde buik en een ongi gevoel. maar heb niet het gevoel dat het doorzet zoals het nu is...
mss nu de voorweeen dan. Hier ook veel mesntruatiekrampen. Maar jij en Gups mogen wel eerst hoor. Wij hebben ene lekker rommeldagje hier. Beetje aanklooien met zijn allen. Lars sjouwt met Bert en Ernie in de maxi cosi rond en heeft de grootste lol. We hebben ze ook babykleertjes aangegeven. Prachtig vindt hij het. Wat een pokkeweer trouwens zeg, blehg.
Wie weet Nancy de dag is nog niet om......en nog maar 2 dagen tot D DAY...... Hier een heerlijke ochtend....uitgeslapen tot 09.00 en dat hadden we wel weer nodig... Gisteren heerlijk gegeten in ons favoriete tentje....weer ouderwets gezellig met zijn 2en en alles weer eens goed besproken.... Vandaag een off day......door al dat gesnotter van de kids en Marco ben ik dus nu aan de beurt...alles doet zeer en voelmedus niet echt top.........vandaag een hang/pyama dag....... Elena hoe is het afgelopen met je mannetje ? Wen hoeis het nu met Lotte...... En begint Astrid weer op te knappen....
astrid is weer beter en Gups heeft het idee dat het begonnen is bij haar. Dus ff allemaal duimen dat het door gaat zetten. Hier is dan eindelijk alles boven af. Nou ja het plakplastik nog maar dat doen we vanavond wel. Wij gaan ook lekker uiteten vanavond heb er zin in!
zo hier ben ik ook weer even..heel even want stort door mijn voegjes enigzins...hubbie was om half acht eindelijk thuis..pfff... twee ribben zwaar gekneusd....ruggenwervels zwaar gekneusd...enkelbanden ernstig verrekt en zware kneuzingen en mogelijk een breukje in het hielbeen..maar goed morgen weer terug want er zijn twee keer foto's van gemaakt maar was door al het vocht en zwelling niet goed te zien... vannacht dus geen oog dicht gedaan met een steunende arme man naast me...echt had werkelijk met hem te doen...en nu is die ook overal nog eens bont en blauw...vreselijk...hij is dus tien treden naar beneden komen vallen..op zijn rug...ouchhhh....ik dacht vier maar waren er tien.. vandaag heb ik echt mijn piek geloof ik wat griep betreft..echt hoge koorts dus slik al de hele dag paracetamol...maar ja als mama kan je nu eenmaal niet ziek zijn dus heb uit frustratie met mijn zieke kop een kast in elkaar gezet boven...zo lekker zweten goed voor mijn griep ben er helaas niet van opgeknapt... vanavond stort ik wel even in...mijn moeder word komenede dagen goed verzorgd dus daar hoef ik even niet naar toe te vliegen..vliegwerk genoeg hier in huis.. en met jullie? lees dat gups waarschijnlijk is begonnen...haaaaaaaa eindelijk een beeb in de kring erbij...leuk...ben heel benieuwd en ga mega hard voor d'r duimen.. benieuwd wie van jullie de volgende is hoor.. nou ga even twee tellen op de bank liggen denk ik want hoofdje tolt en tolt en heb het ontzettend koud ineens..brr....
Jeetje Elena dat klinkt inderdaad erg heftig.....sterkte en betrschap voor jullie beide... Ik heb net dat schaatsprogramma beken van sbs6....samen met Kim.Die wist alles al te vertellen.......ik het hen niet na.......ppppppppfffffff Verder genieten we van het niks doen! Gupsie zet hem op.....en geniet nog even van je rust....
Nou gups zet hem op joh...... Even snel een berichtje van mij, hier alles goed nog niet aan het biggen. Maar jullie moeten ook allemaal eerst.... dat schaatprogramma is dat van sterren dansen op het ijs....mooi is dat idd.... Luc is met mijn nichtje en neefje naar het kindercircus en Sem vraagt heeltijd...Juk nou Juk nou....ghihihih nou ga weer genieten van mijn zondag...tot laters.....
Yesssss succes Gups.... hopelijk ben je nu aan het puffen! Ik ben net thuis van het werk. Heb heerlijk gewerkt ondanks een korte nacht. We hebben gisterenavond de film "Sleepers" gekeken.. mooie film joh! Die was pas om 01.00 uur afgelopen en om 4.30 uur was Tim alweer aan het huilen.. dus echt veel geslapen heb ik niet. Nouja.... geeft niet....morgen en dinsdag weer vrij.
zo ben er ook nog even...avond is eindelijk begonnen...niet veel rust gehad nog..Eva wilde niet slapen maar was eigenlijk heel moe dus die heeft de hele middag alleen maar lopen dreinen en janken...handig moest ook regelmatig naar boven naar hubbie want die kan niet naar beneden...heeft nu ook de griep erbij dus hoesten is met al die kneuzingen echt geen pretje..... eva ligt nu...ik heb net maar weer een paracetamol genomen en ga nu even tijd voor mezelf reserveren op de comp...doe niets meer..heb voor jan doedel staan koken ja dom had ik ook beter niet kunnen doe want we hebben geen van alle trek..hoewel eva toch nog redelijk wat op heeft...vanmorgen heb ik op de weegschaal gestaan...ieekkkkkkkkk....vier kilo eraf..was niet bepaald de bedoeling maar het verbaasd me niet echt... hoop dat de griep morgen in ieder geval weer een deur verder wil gaan of twee maakt me niet uit als ik me maar weer wat beter ga voelen... he lekker monique even uit eten...heerlijk..tijd dat wij dat ook weer eens doen...en inderdaad je kan dan eens rustig bijkletsen samen... klinkt inderedaad niet lekker inky die open striae...net als minnie wist ik ook niet dat dat kon.. nou ben nog aan het duimen voor gups hoor...hoopt dat het doorzet.. suus...korte nacht maar toch even lekker samen filmpje gekeken....ook niet verkeerd... sem...nog niet begonnen zie ik...jij wacht tot de andere bevallen zijn denk ik....maar word evengoed wel spannend nu... en nancy? nog aan het rommelen..jeetje word wel spannend zo drie tegelijk hoor... sabrine ook alles goed met de meiden? en met jezelf natuurlijk... minnie hoe is het bij jullie? zal nog best wel zwaar zijn nu met je sch.vader...wanneer kan ie geopereerd worden...misschien heb je het al ergens geschreven maar daar heb ik dan denk ik overheen gelezen.... nou ga nog even beetje internet surfen denk ik..wilde op tijd in mijn bed gaan liggen maar met manlief daar en al dat gekreun...brr...nee ik blijf wel even lekker beneden relaxen..
hier is de virus van de griep ook toegeslagen....rond 4en trok ik het echt niet meer en ben mijn bed ingedoken..... Marco is met de meiden wezen fietsen en heeft ze voorzien van avondeten......Isa gaat nuin bad en naar bed en ik duik op de bank......ziek melden zit er niet in voor morgen.....ik hoef maar 1 ochtend en dinsen woens ben ik vrij en ik moet morgen met Kim voor de dktp en bmr prik.....
Heb nu Gups op MSN. Ze is niet aan het bevallen. Het leek er wel op , de weeen kwamen regelmatiger,maar toen kotste As weer alles onder en toen stopte de weeen dus weer... Ze hoopt nu dat het vannacht doorzet. Heb haar advies gegeven om lekker een glaasje rode wijn te drinken en een warm bad te nemen. Ze gaat dan straks aan Lars voorstellen..
Tip aan Gups: leg Astrid te logeren bij opa en oma (ofzo, waar je er n goed gevoel bij hebt), zodra ze opknapt. Ik denk dat je dan kan bevallen. Wat n spannende dag zo vandaag. Hoe gaat t inmiddels met jou, Nancy? Vandaag bij Wendy en Lotte geweest en we vonden het met zn 3en echt hartstikke gezellig. Elmar en Roeland kunnen zich ook prima vermaken met elkaar en Lotte en Giulian gaat echt zo schattig en Wendy en ik... Ach dat is behelpen. Nee echt, super leuk zo. Ik vind het echt jammer dat ze zover weg wonen, want ik vind Wendy ook in t echt hartstikke leuk. En wat n buik al, joh! Ik kan er niks aan doen, maar dat zou ik ook zo weer willen, hoor. (Om maar te zwijgen van hun huis: waaaaaaaaaaauwie!) Elena en Monique: beterschap! @ Semmie: wat schattig dat ie naar zn broer vraagt!
zo niks gemist zie ik wel. Hier ook nog niks hoor. Tijdens het eten in het restaurant wel veel harde buiken weer maar ja dat zegt bij mij niks. Pff heb er enorme rugpijn aan over gehouden. Dus uiteten is ook gedaan hier. Alles is nu wel klaar hier in huis dus dat staat me niet meer tegen. van mij mag ie komen. Ik ga nu op bed liggen want ik ben kapot. Hopelijk morgen een baby van wie dan ook! Ik reageer morgen ff uitgebreider hoor.