goedemorgen.. Jee wat een zieken allemaal zeg! voor iedereen BETERSCHAP gewenst. Hier weeeeer geslapen als een roos! 23.00 naar bed en mijn man maakte me wakker om 7.40.. ben volgens mij niet eens uit bed geweest om te gaan plassen. Vanmiddag 12.30 op controle bij de gyn. maar zal allemaal wel oke zijn. Heb tenminste niet het gevoel dat die beeb zich snel aankondigd. helemaal niet zelfs. Ga ff bammetje smeren
Hallo allemaal....... Hier lijkt de griep ook op de achtergrond vertrokken en ik voelme stukken beter...... Ik kreeg net bij de post een brief van de verzekering en we kregen beiden onzeno claim terug.....2 keer 255 euries......JIPPIEEEEEEEEEEEEE.....daar wordt een mens gelijk vrolijk van. Met Isa gaat het stukken beter het lijkt echt te helpen dat consequent blijven en met etenstijd hoor je haar niet meer......ze is gisteren geknipt door mijn vriendin en ze vind zich zelf nu erg mooi.....en roept steeds Isa zooo moo......hahahaha Heerlijk zo`n lief kind..... Ga zo eerst even boodschappen doen....... Gupsie zet hem op.....
Zohee Gups heeft de 40,3 gehaald.... pff wie had dat gedacht? Leuk hoor.. zijn jullie bijna van alle zieken af... gaat het hier beginnen. Ook Tim hoest nu zijn longetjes uit zijn lijf! Lisa lijkt wel weer iets opgeknapt, maar dat kan vanmiddag wel weer anders zijn... Omdat ze allebei geen koorts hebben, ga ik zo even naar het centrum. Heb geen keuze.. de luiers zijn op! Ook maar meteen nieuwe voeding meebrengen dan hebben we dat ook vast genoeg in huis voor de vakantie. Hebben ze meteen weer wat frisse lucht gekregen.. Zelf heb ik wat last van mijn keel en als ik diep ademhaal, dan heb ik steken in mijn longen/middenrif(?) Dus zo even de jassen aan, kinderwagen in de auto en dan op naar het centrum.
oefff ware griepepidemie hier...allmemaal heel veel beterschap gewenst...! hier ook allemaal nog hoesten proesten...eva werd vanmorgen ook weer wakker met koorts en hoest nu ook haar longen uit d'r lijf dus net op en holletje ook voor haar maar hoestdrank gehaald..gaat hier dus ook lekker..pfff... heb ook een paastak gekocht en die net op mijn gemak helemaal versierd met eitjes...echt gezellig...was er even aan toe om wat leuks te doen hier hahahaha... nachten zijn een crime op het moment..mijn man draait en woelt voor zover dat lukt want hij heeft enorm veel pijn van zijn ribben en alles gaat gepaard met een hoop gezucht en gekreun...fijn ik doe geen oog dicht... hee fijn minnie dat Guil lekker heeft doorgeslapen..heb je zelf ook een goede nacht gehad..niet meer misselijk hoop ik? pfff suus..dacht even dat je bedoelde dat gups koorts had hahahah ja lees alleen maar berichtjes over griep...drong pas later tot me door dat je het over het aantal weken zwangerschap had.... monique gelukkig bij jullie ook iedereen weer aan de beterende hand...en leuk he als ze die kleintjes zichzelf mooi vinden...geweldig... nou meiden die moeten bevallen nog eventjes hoor...en als het gaat beginnen...zet hem op..
Hihi Elena, nee Gups had geen 40,3 koorts...... hihi heb haar net op msn, we zitten allebei een beetje verveeld te wachten zeg maar..... maargoed niks aan te doen, we zitten onze tijd braaf uit. --
ohw en wachten duurt lang he? Bah hoop dat deze derde beeb net als de vorige 2 met 39 weken geboren gaat worden.....maar zal wel niet..... heb nog nergens last van en dat had ik de vorige 2x wel, indalingsweeën pijn, het echt zat zijn....en nu heb ik dat niet...wil alleen van die griep af...bah voel me echt bagger....
ja meer kan je ook niet doen, helaas. Ik ben net gebeld door mijn broer(tje) uit Noorwegen. Hij komt als verassing volgende week maandag al over. Eigenlijk zou hij pas in juni komen maar hij komt al eerder en blijft 4 maanden. Mijn schoonzus komt ook mee die blijft helaas maar een week. Ik ben vriendelijk verzocht om de kleine dus nog ff binnen te houden. haha NOT als ie komt dna komt ie. Maar wel superlief dat ze zo vroeg komen, ben er helemaal happy van. Wij gaan een bammetje eten en dan plat.
hahaha ja nancy las het echt verkeerd nou ja..ben allang blij dat het niet om koorts ging... oh meiden kan me dat wachten zo goed voorstellen..vreselijk...maar ik wacht geduldig met jullie mee hoor... gaaaaaaf Inky dat ze eerder over komen..kan me voorstellen dat je er happy van word...nou benieuwd wat jullie beeb ervan denkt...gewoon komen of even wachten.. oh heerlijk..hubbie slaapt even eva slaapt even...heeft net wat fruit en een halve boterham op..en moeders..........zit heerlijk achter de laptop te niksen..wat een rust hier in huis zeg...word er vrolijk van..
Succes Nancy. Hee wat leuk Inky, kan ie wel zo lang weg daar (werk?)? Ik heb net mn eerste bouwtekening zo goed als af. Ik moet nog n dakraam verzinnen. Dan moet ik tekening 2 nog maken en tekening 3 en dan de uitleg van materiaal, denk ik. Giul en ik gaan lekker naar bed!
suc6 in het ziekenhuis Nancy! Nou ga zo Luc weer naar school brengen en dan even op de bank....als ik niet gestoord wordt door binnenvallende schoonzussen, schoonmoeder of wat dan ook....bah heb ik geen zin in hoor...wil echt even liggen want sta te sjaken op mijn benen....jak...
@minni, hij heeft daar zijn stage en die is nu afgerond. In principe zou hij daar blijven tot juni om dan hier in Nederland zijn eindstage te doen en zijn scriptie. Maar nu komt hij al eerder, hij heeft zijn bijbaan daar opgezegd. @nancy succes in het ziekenhuis. @elena ook ff rust, fijn zeg dat je ff niet hoeft te hollen. Lars ligt ook in bed nu. Hihi Bert moet nu ook iedere keer mee naar bed. Wel lief hoor. Ik ga ook zo even naar bed. Ik zal wel niet slapen maar ik kan altijd ene boekje gaan lezen.
Meiden geniet van jullie rust....hebben jullie hard nodig en inderdaad Semmie een briefje op de deur lijkt me in jou geval geen overbodige luxe..... Wij hebben er een heerlijke ochtend op zitten.....wat is ze toch ook lief en zo behulpzaam...lekker boodschappen gedaan en daarna Kimgehaald en met zijn allen een broodje gegeten......en ze heeft weer eens een keer een hele boterham op.....nu ligt ze te pitten. Ik heb al gesoptin het bijzijn van Isaen alles is net weer gezogen en gedweild....ik wilde boven ook nog doen maar die doen we morgen wel weer.....nu even genieten van de rust en ff online shoppen...... Nancy succes in het ziekenhuis en tot later
hier ben ik weer even snel, ga zo naar mijn bedje.. was weer oke allemaal, heb afspraak voor volgende week di. hopelijk overbodig.
Oh meiden, als jullie net zo lekker geslapen hebben als ik, dan zijn jullie echt lekker fit nu. Heerlijk! Op de schaal van Nancy, had ik zojuist n 9.