Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

whahwhhaaaaa nou ik heb heeeeeerlijk geslapen!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Als mijn kind in bed ligt doe ik het huishouden.....

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    toen mijn kinderen 's middags sliepen ging ik juist NIET poetsen.... ff tijd voor mezelf!

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    hahahahahaha.......ik zal wel moeten.....

Mijn kids zijn heerlijk aan het tekenen.....zelfs Isa maakt hele kunstwerken.....

Hoe gaat het met Gups......rommelt het alof is het er nog rustig!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Waarom? als ze nu zo lekker zitten te spelen, kun je toch ook rustig wat aan de poets doen?
    hoeft toch niet als ze in bed ligt?

even wat tijd voor jezelf is toch ook niet verkeerd..
    (en dan bedoel ik niet dat je moet gaan slapen hoor... hihih, ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook zeer weinig doe, als ik niet zwanger ben)
    maar gewoon ff ongestoord boekkie lezen ofzo..

--
    nou volgens mij is het er erg rustig!
    maar als er zaterdag geen verandering is komt de Vk aan huis om te strippen als gups dat wil.

en als dat niet werkt naar het zh voor ctg begin van de week.. en dan blijven ze toveren tot 42.2 weken dan gaan ze evt inleiden
    maar daar zit Gups niet op te wachten..

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    zou reden genoeg zijn om voor die tijd dat kind eruit te knallen. ;)

Mn H&M kleding (eerste lading) is binnen en mn broek is erg groot zelfs. Ik kan m aan, maar zit stevig te denken om n maat kleiner te bestellen...
    Giul zn broekje is ook supergaaf.

Voor vanavond heb ik alle sport-aktiviteiten afgebeld, maar ze hebben me "nodig", dus nu ben ik weer aan t dubben...

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben ik het helemaal mee eens!
    Nu Giul groot genoeg is, rommel ik lekker in huis als hij zit te spelen.
    Hij vindt het ook prachtig om te helpen. Moet je wel mee uitkijken als je gaat dweilen, of als je net je ramen hebt gelapt hahahah.
    Maar ik geef hem ook klusjes te doen: helpen met de vaatwasser leeghalen en dingetjes aangeven. Samen opruimen.
    Hier hebben we dus dagelijk feest met de dagelijkse dingetjes. Gezellig hoor 1 zo'n droppie.

Suus: hoe is het met 2 van die kinders om je heen? Kom je nog aan jezelf toe?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo hier echt mega veel krampen vanavond. Maar helaas alleen in mijn onderbuik dus zal wel weer niks zijn.

Remon is Lars nu in bad aan het doen en naar bed.

Hier wordt ook niet gepoetst als Lars slaapt. Dan doe ik iets voor mezelf. Of ik strijk of dweil omdat dit dingen zijn die ik liever niet doe met Lars erbij. Maar meestal ga ik slapen of computeren of wat lezen. Lekker relaxen.
    En rgelmatig stomen we met zijn 2e in het weekeind door het huis.

Lars is ook zo van het meehelpen. Hij Helpt altijd met koken. Aardappels in het water gooien of de boontjes breken. Ook Dekt hij de tafel, hij brengt alle spullen naar de tafel en hij helpt mee met de vaatwasser uitruimen. Ach ja, zolang ze het leuk vinden vind ik het allang prima.

Nou dadelijk een rood wijntje misschien helpt dat enigszins en dan lekker op de bank met hub.

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Inky ik hoop dat het voor jou ook niet zo lang meer duurt.....

Hier dus een perfecte dag.......Isa heeft goed gegeten en ligt nu op 1 oor......wat een rust......mijn vriendin komt zo langs kunnen we mooi weer even beppen en aan de borrel....

10. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0

ja, waar is ze gebleven?

Inky, Semmie, Nancy en Gups, TOITOITOI!
    Ik hoop voor jullie op snel, veel babies de komende tijd.

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hier niet zo'n goede middag, toen ik vanmiddag even ging liggen om een tukkie te doen werd ik na ongeveer een half uurtje enorm gedesorienteerd wakker....ik wist eigenlijk niet meer waar ik was of wat ik deed....soort van ijlen zeg maar.....alsof ze het aangevoeld heeft kwam op dat moment (denk een minuutje of 5 later wellicht) mijn moeder binnen (heeft zelf een sleutel en hoorde mij zoals ze zegt kreunen en roepen) Mijn moeder heeft de hA gebeld en die is gekomen (weet ik maar de helft van, weet zelfs het moment niet meer dat mijn moeder binnenkwam) en heeft me een tablet onder de tong gelegd...wat bleek nou...ik heb een koortsstuip gehad....de vermoeidheid en hoge koorts werden even te veel voor mijn lichaam....ben vanmiddag ook nog even naar vk geweest op verzoek van Ha en daar was alles goed....heb nu ook nergens last meer van..ben alleen onwijs moe.....heb overigens wel een kuurtje gekregen, heel licht voor drie dagen en moet vrijdag terug naar HA.....dusssss heel rare middag....al zeg ik het zelf...ben een stukje van de film kwijt hihihihi gelukkig alles goed met ons beebje.....

Ga nu naar bed...trusten...en tot morgen allemaal.

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    TJEEEE das schrikken Semmie !
    gelukkig is alles goed met de beeb en gaat het met jou ook weer.

hopelijk knap je snel op, dit is geen doen zo.

@ Aman, Gups komt niet meer op dit forum....

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow jawel hoor.... als ze op bed liggen dan heb ik tijd voor mezelf.. ik ga dan soms ook even een tukkie doen ( tja... ik ben nog steeds erg vermoeid) of ik kruip achter de pc.
    Ook s'avonds heb ik tijd voor mezelf.

Ik "poets" trouwens ook alleen als de kids op zijn.. nouja ik.... hihi de hulp doet dat... ik doe alleen nog wat kleine klusjes in huis als Lisa gewoon zelf aan het spelen is.

Ik heb Tim net naar bed gebracht.. agossie... het kereltje heef 38,4c.
    Zijn kontje is onzettend rood van de 4 a 5 zure luiers van vandaag... het doet hardstikke pijn als ik hem moet verschonen en nog krijg ik een lach van hem.. stoere vent!
    Hij hoest als een schor zeehondje maar is verder levendig en drinkt en eet goed... hopelijk knapt hij snel op.

Jee ik hoop niet dat het nog tot inleiden komt bij Gups... maar zover zal het niet komen denk ik.

Mischa is weer aan het overwerken..moet deze week alles afhebben omdat we volgende week vakantie hebben...

Owja... ik heb dezelfde kinderstoel als Lisa, voor Tim op de kop weten te tikken. Vindt nl 2 dezelfde stoelen mooier dan 2 verschillende.

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He ja, vind ik ook (2 dezelde kinderstoelen zijn mooier).

Sjee Semmie, gaat je moeder nu n beetje voor je zorgen tot vrijdag? Wat onwijs zeg, dat je lichaam zo opgeraakt is dat je een koortsstuip hebt gehad. Je hebt nu iig je kuurtje, maar wat kut zeg.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Jeetje een koortsstuipis niet mis......denk je wel een beetje om jezelf Semmie.....misschien dat je mannetje nu inziet dat hij thuis ook nodig is.....

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen allemaal,

Mijn vent ziet dat ook wel in, maar kan niet alles acuut laten vallen waar hij mee bezig is.....dus helaas niets aan te doen, maar mijn ouders staan paraat mocht het niet gaan, ze springen bij waar ze kunnen...tja mensen zijn zelf ook niet meer de jongste...en mijn schoonmoeder die vraag ik dus NIET meer...kan de pot op.......

Maar na vannacht voel ik me gelukkig beter, heb aardig geslapen maar heb ZO"N vreselijke spierpijn overal...ohw das niet normaal echt waar....dat had ik al van de griep maar nu nog 100x erger door het spannen van mijn lichaam tijdens die stuip....sjee voel me net zo'n oud vrouwtje nu...ghihihihi

Nou ga voor Luc een broodje smeren en even samen naar barba papa kijken...ghihihi laters.....

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he getsie een koortsstuip dat lijkt me eng. Wel een geluk dat de jongens er niet bij waren, dat lijkt me helemaal schrikken.
    Hopelijk slaat het kuurtje aan.

Hier een redelijke nacht, 3 keer eruit geweest en verder wel goed geslapen.
    Lars werd alleen voor zijn doen vroeg wakker. 7:00. Maar goed vanmiddag ga ik met hem bijtanken.

Pff ik heb nog steeds krampen en ik vrees dat het buikgriep wordt. Hier in het dorp heerst het.

Nou om 12 uur naar de vk. En de vk die niet wil strippen zit er. Eens kijken of ik haar toch niet over kan halen. Daarna even de markt op om broodjes te halen en vulling voor mijn boxkleed. Dat had manlief in de droger gedaan en nu was de vulling 1 grote prop.

Verder doen we weer niks vandaag. Beetje hangen.

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hier een bagger nacht, veel wakker geweest van de harde buiken, zat gisterenavond zowaar regelmaat in.. elke 4-5 minuten, nu heb ik ze nog wel maar niet meer zo regelmatig..

ga zo de kinderen maar eens naar school brengen, moet ook om 9.30 op mijn werk zijn heb ik een functioneringsgesprek... blegh helemaal geen zin in.

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    huh ben je verplicht om dat in je verlof te doen....sjee voor hetzelfde geld was je al bevallen.....

Inky hoop dat je vk wil strippen, maar als ze zo stellig is van niet ben ik bang dat ze het niet doet....duim voor je dat ze het wel doet...suc6

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ps. de regen valt hier echt met bakken uit de hemel! het is ook stik donker.

gelukkig hebben we de auto.. (nog even 18 april moet ie weg, is afgekeurd en laten mijn beestje van 15 jaar niet meer oplappen)

de nieuwe auto komt 'pas' tweede week van mei... ohh dat zal wennen zijn zonder auto...
    maar dan ook helemaal GEEN auto bedoel ik he?

nou ik ben ervan tussen...

Share This Page