ohw jee, hier schijnt het zonnetje wat waterig...en de temp is prima.... balen dat je een aantal weken zonder auto zit.....wat voor nieuw auto krijg je? Ik krijg eind juni een bus...ajaja we doen onze fiat marea weekend (station wagen) eruit, die is onhandig met 3 kids en dan krijgen we of ik krijg dan een renault traffic met dubbele cabine....zodat als Sjoerd wat te vervoeren heeft er ook wat aan heeft...maar in principe is hij voor mij.....wow....zal best even wennen worden...zal eens kijken of ik een plaatje kan plaatsen......
plaatje staat in album, is een beetje onduidelijk omdat de bus zwart is...maar hij heeft een dubbele cabine en elke stoel achterin en dat zijn er 3 heeft armleuningen en een aan of uit te schakelen air bag.....voorzien van 3 autogordels achterin...en airco en lekker luxe....nu er alleen nog in durven rijden whwhhahahahaha
Wow Semmie, das een heel gevaarte... hihi zal wel even wennen zijn ja... wij 'krijgen' een Dacia Logan, 7 persoons.
Goedemorgen allemaal...... Nog niemand bevallen........wachten duurt erg lang...nog even en Semmie bevalt eerder dan Gupsie Nancy en Inky..... Het kan in iedergeval niet meer zo lang duren.....nog even doorbijten....... Wij gaan eerst boven de bende eens opruimen...eens kijken of dit lukt met Isa.....rond 10en komt mijn vriendin langs en verder weinig gepland voor vandaag. Kim gaat vanmiddag weer zweten in de sportschool.....misschien als het weer zo mooi blijft ( hier schijnt het zonnetje ) even bij de kinderboerderij kijken.....
Oh wow Semmie, ik wilde n VW bus. Helemaal geweldig en lekker hoog zitten en altijd een kinderbedje achterin hebben staan (regelen we dan wel) en de kinderwagen kan er zo hupsakee in en een vriendin van me heeft er ook altijd n koelkastje erin staan, zodat de kinders altijd wat koels te drinken hebben, maar dat vind ik niet nodig hahaha. Mijn 2e keus is vanwege de onwijs lage prijs voor n 2e handsie de fiat multipla. Lekker groot (onwijs lelijk), maar geen automaat en we zijn inmiddels wel verwend met automaat-auto's. Voorlopig zit t er niet in, denk ik hoor. Eerst verbouwen, hoop ik. Ik krijg vanmiddag visite, een vriendin inmiddels ook leren kennen via zenz. Ze woont hier "vlakbij" en ik ben al n paar x bij haar geweest. Ze heeft nu n dochter van n paar weken. Ik ga zo maar es worstenbroodjes halen .
huh dat zeg me niets...eerlijk gezegt....maar zal vast mooi wezen hihihi ja hij is groot he...pfffff en toch is ie maar 5 meter 05 lang dus dat valt wel mee in vergelijking met onze station die ruim 4 meter lang is.....4 m 81 geloof ik....
Hey nancy die dacia logan is dat zo'n mpv auto...zo'n super stoere "terrein wagen"als dat zo is.....WOW! dan ken ik ze wel.....die zijn MOOI! Minni wij wouden ook eigenlijk een vw bus, een transporter maar voor het geld van een vw transporter van 2-3 jaar oud hebben we deze traffic gloedje nieuw...tja dan is de keus snel gemaakt......en hij is LUXE.... wow
De hoogzwangere hebben de poets manie.......hihihihihi....... Hier is de boven verdieping schoon.....nog even stofzuigen en alles is weer klaar.....nog een beetje strijk en verder lekker niks doen.....
Hoi hoi... Ik ben hier maar even.. Ik ben nu nl ook ziek....bleh! Op zich niet erg.. .maar ik voel me zo slap op mijn benen.... Tim heeft inmiddels zoveel luieruitslag dat zijn kontje ervan open is gegaan.. het bloedt zelfs een beetje. agossie.... Hij blaft nog steeds als een zeehondje..maar verder is hij lekker vrolijk. Heb hem nu mijn zijn blote kontje in de box gelegt.. (waar hij inmiddels al een vieze plek in heeft gemaakt..jak) Straks de handoek even goed uitwassen....
Ik ben niet hoogzwanger........ik probeer wel altijd op mijn vrije dagen ( dinsdag en woensdag ) de boel een beetje bij tehouden zodat we het weekend leuke dingen kunnen doen.......ik moet zeggen het is me aardig gelukt......alleen de badkamer doe ik als Isa in bed ligt.......verder is boven alles klaar.... Volgens mij is deze griepvirus door de pc heen te verspreiden......
Ik ga dan wel met mondkapje op en handschoenen aan tikken. Liever ff niet hier. Deze week en volgende week geen poetsmanies hier, hihi Mn poets heeft tentamen week (lange week he, hihi) en t zit mij wel gescheten. Ik heb haar vorige week de badkamer nog in gestuurd en t ziet er picobello uit.
Helaas moet ik het zonder poets doen...... Zo die kleine ligt in bed......Kim is aan het tekenen en moet zo naar de sportschool.....ik hoef alleen nog maar een stofzuiger door de beneden verdieping te halen en ik kan ook met mijn kont op een stoel gaan zitten....... Het weer is nog steeds lekker en als het meezit nog even naar de dieren Iemand nog wat van Gups vernomen!