Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo dan Suus ook al ziek, beterschap hoor!

Ik kom net terug van mijn moeder. Heb Lars maar meegenomen zodat ie in zijn eigen bed kan slapen.

Nou volgende week naar het ziekenhuis als de kleine er nog niet is. Morgen maakt de assistente een afspraak met een gyn. en dan moet ik op gesprek om over inleiden te praten. Hopelijk komt ie deze week nog dan kan ik lekker thuis blijven. Maar anders graag volgende week hoor haha.

Ze heeft proberen te strippen maar kon weer niet dus helaas. We wachten maar verder af.

Ben wel erg moe dus ik ga nog snel ff op bed liggen voordat lars weer wakker wordt.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    sjemig zeg, Inky

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jeetje Inky......nu maar hopen dat die kleine toch nog komt deze week.....ik zal voor je duimen.....

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben zo moe, dat mn ogen gekke dingen gaan doen. Bleeegh!
    Daarbij heb ik echt last van lekkere trek.

Weeeeendyyyyyyy! heb zo'n zin in pinda rotsjes!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Oeiiiiii ik kan niets anders uitbrengen dan....

ai ai ai.. ik heb vandaag een kort lontje!

Ik word hier even hardstikke gek van mijn drammende peuter....pfffff niet fijn , ziek zijn.

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ai, klinkt niet gezellig Suus.
    Ik ben lekker bijgekomen. Giul is vandaag weer zo lief aan het helpen geweest. Potverrr, ik kom er zojuist achter hoe lief.
    Al zn kleding lag op de trap.

Tja, ik heb vanochtend weer was verzameld en alles wordt gekopieerd, he.
    Nu heb ik 1 was gedraaid en kan de rest van de kleding vanavond opvouwen en morgen opruimen. Joepie.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Suus een kort lontje! Heb ik ook wel eens last van....en iedereen verder een leuke middag gehad!

Ik ga aan het eten en daarna Isa weg brengen naar oma.......

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey beterschap Suus...

Tjee Inky max een week nog voor jou dus...spannend spannend.....

Wij zijn vanmiddag bij oma en opa geweest......heerlijk heerlijk Luc is met opa wezen wandelen en Sem heeft daar heerlijk 2 uur geslapen en mama ook hihihihih....oma had lekker indisch gekookt en wij lekker smullen....mmmmmm

nou we gaan douchen en dan hoop ik dat er hier zo een papa verschijnt......zal nog wel niet.....

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zal voor je duimen, Semmie.

Wat is Inky aan t doen vanmiddag?

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    euh geen idee.....aan het biggen?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha nee slapen!

Lars heeft lekker geslapen en super gegeten. Gewoon een half bord macaroni carbonara. Echt een mijlpijl!

Dadelijk als Lars op bed ligt hebben we eerst een beoordelingsgesprek met een werknemer en daarna ga ik naar mijn moeder om daar lekker in bad te liggen. Een 2pers. bad ligt veel lekkerder dan ons kleine badje. En de bubbels zijn natuurlijk ook prettig. Ik merk dat ene warm bad goed doet aan mijn rug.

Verder nog steeds veel krampen enzo. maar ja blijkt niks te zijn. Ik hoop ook thuis te kunnen bevallen maar langer dan 40 weken ga ik echt niet redden. De vk schrok vna mijn opengesprongen straie. Ze zag wel in dat mijn buik echt niet meer mee kan rekken.
    Hopelijk is de gyn. in het ziekenhuis straks ook behulpzaam en wil die wel inleiden. Dat is natuurlijk ook nog maar afwachten.

Nou ik ga ff met mijn manneke ene dvd van Sesamstraat kijken en een beker melk drinken en dan gooien we die op bed.

Ik kom vanavond nog wel even langs.

@suus ff volhouden nog en dan ligt je drammer op bed haha.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier leest papa uit Woezel en Pip. Giul doet echt leuk mee.

Hij riep net weer: poep! (ik vermoed dat ie cht n hekel krijgt aan n plas in zn luier, gunstig natuurlijk) Hij begon nu ook te kreunen, dus hebben we m op de pot gezet, voor de sier kreunde ie nog even door, maar poepen ho maar. Ik denk dat ik n paar dagen er helemaal klaar ga zitten en als ie aanstalten maakt, ik die pot onder m schuif. Ik heb al boxershorts voor m gekocht om m van de zomer te gaan trainen.
    Hij brult nu al poep met elk druppeltje pies dat ie in zn luier heeft, hihi. (ja echt brullen hihihi)

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou mijn drollies liggen op bed....rust...ga zo op de bank hangen...heb onwijs pijn in mijn rug...vieuw niet fijn.....

Heb zin in een groot glas cola en winegums....maar die zijn op...... :c:

En weet je waar ik ook zo'n zin in heb in dickmans negerzoenen....die grote lekkere dikke dickmans...ohw :( Als Sjoerd nu thuis was geweest was ik naar de appie happie gereden voor negerzoenen....jum jum

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha erg he van die snacktrek als er niks is.

Ik heb voor noddgevallen altijd een bus met pofmais staan om lekkere popcorn te maken.

Hier ligt Lars ook op bed, die was doodop van het spelen met zijn neefje en nichtje.

Morgen maar weer rustig aan doen denk.

Mss dat ik vannacht maar eens ga bevallen. Wie doet er mee?

15. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow...negerzoenentrek? Dan moet de koorts gezakt zijn! hahaha....hoe is het met je spierpijn?

Suus.....jeetje ja...kinderen voelen het gelijk als je je ff niet lekker voelt en werken dan voor geen meter mee. ....drama! Sterkte meid!

Nancy: lekker dan je gesprek goed verlopen is!

Inky: hopelijk werkt de gyn een beetje mee....pfff...het einde nadert!

Gups: wie heeft de status van gups.....?

Monique: zeg, je zou toch een poets gaan zoeken is het niet? Zodat je ff kan bij tanken? Hier staat ook het hele huis op zijn kop. Maar dat doet de poets dus. Die heeft haar dochter over uit Engeland en ik heb haar as. vrijdag vrij gegeven. Vandaar dat ze (mede uit dankbaarheid) nu extra hard werkt.....

Wij gaan as. vrijdag voor 3 daagjes ff naar Bonaire....lekker genieten van zon zee en elkaar....Dat mag ook wel, want vanaf 4 april zullen we bezoek krijgen uit Nederland. Zonder pauze zullen we dan tot aan 2 juni! bezoek hebben.....(lang leve de familie) dus de meiden krijgen het druk dadelijk met al die oma's en opa's!

4 tm 15 april: schoonouders....11 tm 29 april: mijn moeder met man. 2 mei t/m 20 mei: mijn vader en een vriendin, 20 mei t/m 2 juni mijn broer met gehele gezin......pffff wat een schema!

16. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik wil best ff meepersen...hoe laat wil je bevallen? Ik leef met 5 uur tijdverschil dus ik heb alle tijd..hahaha

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ja jij hoopt op een bevalling vannacht, Sabrien, hihi.

Ik heb net gave palladiums gezien met camouflage kleuren. Echt gaaf. Ik ga binnenkort ff passen met Giul (niet voor mij he, ik zit al aan mn palladium-tax, volgens Elmar). Hmmm dat zet me wel op t idee, ik wil nog witte, hele hoge! hihi

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ahh..palladiums...dat ken ik nog wel....hier veel te warm en kom je niet veel verder dan havaianas slippers....hihi

Behalve palladium tax...is er ook bij jullie een autotax?....haha nee zeker? Kopen dus die witte hoge!

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    De auto tax is al vele malen bereikt, ja., Overschreden zelfs. Ach samen hebben we er nu maar 6. (tss belachelijk voor 2 mensen hihi)

20. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    dus je hebt meer wielen dan schoenen? hahahaha...'t moet idd niet gekker worden!

Deel Deze Pagina