Nou ik kreeg net bericht van het andere forum, waarmee mij mede werd gedeeld dat men druk bezig was met andere zaken en dus niets van dit alles hadden meegekregen. Voordeel van de twijfel heb ik maar gegeven, en heb mijn excuses aangeboden voor mijn steeds irriterender wordende toon. De irritatie werd immers ook erg groot. Zo dan heb ik dat hier ook nog even aangegeven!
Als jij je druk maakt om een vriendin mag je dat toch doen? Dan probeer je toch alle middelen om haar te vinden?? Ik snap het niet helemaal hoor, maar ja, dat hebben we eigenlijk nooit gedaan daar, toch?
heb net op ander forum haar berichtje gelezen.....goh...die voelt zich echt doodongelukkig! Ik hoop dat ze door therapie geholpen kan worden. Zielig hoor..... Ach....ik heb meerdere malen een bericht verstuurd....en heb nog NOOIT reactie terug gekregen. Dat zegt mij genoeg!
Sjee wat n rarigheid he. Ben erg blij dat ze er weer is. Was erg geschrokken en in 2e instantie ook weer door het hoe en waarom. Arme griet. Vanuit hiero kan ik zeggen: waterpokken zijn geen drama. Valt me tot nu toe alles mee.
Hoi meiden daar was ik ook weer eventjes....Helaas door alle drukte heb ik weinig tijd om te reageren maar ben weer helemaal bijgelezen. Wat een toestanden zeg wat Lovie betreft.......ik kan het verhaal niet helemaal maar wens haar met alles veel sterkte. Minni misschien moet je eens op je strepen gaan staan wat Elmar betreft en het hem echt goed duidelijk gaan maken hoe jij het op dit moment vind gaan. Ik ken Elmar niet zo heel erg goed maar de keren dat ik hem heb gezien vind ik het een geschikte vent....... Deboor die arme Assie wat een plek heeft ze op haar hoofd. ( Kim heeft er ook ooit zo uitgezien na een val hier op de grindvloer) Hoe is het nu met haar! Wendy nogmaals van harte met je zwangerschap en in 1 keer raak wat een gelukstreffer!!!! Ik hoorde Marco net al hard zingen dat we nog niet naar huis gaan dus ik begrijp dat het op dit moment 1 1 staat........hij begon al aardig sago te worden en te roepen dat ze hun koffers alvast naar het vliegveld konden brengen........hahahahahaha....als ze winnen zijn het weer "onze" jongens maar als ze verliezen zijn het watjes en weet ik nog veel meer........ Het staat nog 1 0 hoor ik nu net Hier een drukke week achter de rug. Met Isa en de oppas gaat het telkens beter en het huilen wordt steeds minder lang en minder hard.......Onze oppas is echt een super lief mens en loopt heel wat af met een zeurende Isa.....petje af voor haar. Afgelopen week de fysio gehad en deze gaat nu afbouwen. Isa loopt aardig op schema en ze weet eigenlijk niet zo goed meer wat ze Isa kan leren op dit moment wel blijven we contact houden en komt ze nog een paar keer langs....... Isa wordt nu een echte dreumes met een eigen wil en weet echt wat ze wil en niet wil. Ze kan zich zelf goed duidelijk maken en maakt op haar manier ook al ruzie met haar zus. Ze is erg kattig en ook een beetje gemeen. (HAHAHAHAHA) Alles is "MIJN"en ze zegt nu ook als ze iets doet "kijk kijk".......dit zeg ik vaak tegen Marco als Isa iets doet. Als ze die die roept wil ze een fles en hap hap is eten...ze kan haar mond vinden en wijst haar neus aan als je dat vraagt...Ze staat nu geregeld los en probeert dan een stap te doen met alle gevolgen van dien.....ik vrees dan ook dat er ook vanaf deze kant een foto gaat komen van een blauwe plek of een bult op haar hoofd.... we zijn nu aan het proberen om Isa "normaal" te laten eten....vanavond had ze een knakworstje en dit at ze zonder te kokhalzen op.........brood gaat er prima in en het warme eten wil ze nog steeds niet als ik het klaarmaak........ We kunnen dus wel zeggen dat Isa het uitstekend doet.......en natuurlijk zijn we super trots op onze kleine uk. Gisterenmiddag hebben we de meiden voor een nachtje naar opa en oma gebracht en zijn wij naar Robbie Williams geweest..........het was SUPER en wat is het toch een lekker ding........we hebben een leuke middag gehad en lekker gegeten en gedronken en genoten van een speterende show.....echt een middag en avond en nacht met zijn 2en.....heerlijk. De meiden deden het prima en Isa heeft zonder problemen de hele nacht door geslapen..... Helaas zag ik mijn meiden pas om 17.00 omdat ik moest werken maar ze waren beide erg blij dat ze me weer zagen en Isa moest zich even flink uitsloven.....Kim is met opa naar de kermis geweest en die heeft het ook prima naar haar zin gehad. Al met al een geslaagd weekend..... Zo jullie zijn weer op de hoogte over het wel en wee van ons....... Ik hoor Marco op dit moment niet meer zo erg en denk dat hij in slaap is gevallem op de bank.........hahahahaha.....voetbal!!!!!!!
Las idd ook dat Lovie weer terecht was, wat maakt dat meisje een hoop mee zeg! Hoop echt voor dr dat ze zich snel beter voelt... @Monique, ik ben echt jaloers!! Die Robbie Williams is inderdaad een onwijs lekker ding zeg! En vooral wat enorm fijn dat het zo geweldig gaat met Isa, wat gaat ze enorm hard zeg! @Minni, ik ben blij dat je zegt dat de waterpokken wel meevallen, hoop ook voor je dat dat zo blijft! En wat betreft Elmar, balen voor je, kan me voorstellen dat je er niet goed van wordt, succes ermee! Zo... vandaag gaan we op vakantie!! JIPPIE! Nog even snel een stofzuiger en dweil door het huis, alles in de koffer gooien en we kunnen weg! We gaan naar de Ardennen, gister nog even naar het weer daar gekeken, maar de eerste dagen zullen waarschijnlijk tegenvallen.. ach, we zijn we toch maar lekker uit! En in twee weken kan nog alles gebeuren hihi Dus voorlopig ben ik er ff niet.. voor iedereen die ook op vakantie gaat, een hele fijne zorgeloze ontspannen vakantie toegewenst!
NOu, wakker met n kater,zoals heel Nederland. (heb niet gedronken gisteravond, maar t voetbal was kut) Giul is naar opa en oma en dan heb ik altijd even zo'n leeg gevoel en wil ik hem alleen maar ophalen en weer thuis hebben. Moet ik even doorheen, hihi Heerlijk relaxed dagje voor de boeg! Wat betreft die waterpokken, tja ik weet het niet hoor. Volgens mij zou hij nu blaasjes moeten hebben en die puntjes die hij had en erg vurig waren, zijn niet zo vurig meer. Ik heb net nog even gekeken en gisteravond met minder licht leken er veel weg te zijn, maar nu zag ik ze toch zitten. Hij heeft vrijdag een prik gehad en miss dat ie daarvan die plekkies heeft. Raar hoor. Donderdag had ie wel weer verhoging, dus ook de 6e ziekte is genoemd geweest. Schijnt dat je daar niet persé hoge koorts bij hoeft te hebben. @Monique, ik wilde nu al n paniekbericht gaan plaatsen voor jou: help waar is Monique? Mocht Giul nu geen waterpokken hebben, wil ik nu echt zsm langs komen voor Isa, voordat ze 2 is, hahaha. Ik ben nu opgeknapt (bleef maar vol en vaak lamlendig sinds mn laatste griepje) en Giul lijkt behalve die puntjes niks te mankeren. Snel wat afspreken! Wat gaat Isa lekker, zeg! Kleine kattekop. Maar dat wisten we wel, dat ze vechten kan, want dat heeft ze meer dan eens laten zien (in de goeie zin van het woord).
Het kan natuurlijk goed minni, dat het de 6de ziekte is. Als hij zich verder goed voelt, dan zou ik er verder ook niets mee doen hoor. Nou zoals jullie hebben kunnen zien is mijn meisje vreselijk op haar plaat gegaan, maar vanmorgen stond ze alweer..Paaapa, te roepen in bed. Haha.. Lars is zijn bed niet uit te branden, maar zodra zijn meisje hem roept is ie er binnen een microseconde uit en staat ie naast haar om haar te knuffelen. Het is zo geweldig om te zien hoe hij nu met As omgaat. Het is meredeels een fundaddy, maar steeds vaker helpt ie toch. Hij kan het alleen niet zelf verzinnen, dus dat doe ik dan voor hem. Maar ik heb een hele nieuwe waardering voor mijn man gekregen. Heerlijk. As gaat woensdag voor het eerst logeren, spannend. Ze gaat bij mijn schoonouders slapen en ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
denk ook dat mannen minder snel weten wat te doen met zo'n kleine, missen denk soms toch dat beetje moederinstinct haha
Nou, moet eerlijk zeggen dat ik met mijn man daar totaal geen "last" van heb, hoor. Maar ja, hij is ook niet voor niks huisman.
Kijk.. thea, daar zit het verschil dan ook in...haha.. Mijn oom (of eigenlijk die van Lars) is ook huisman. En met hem heb ik goed gesproken en hij heeft mij goeie tips gegeven over hoe ik lars meer kan betrekken bij de opvoeding enzo. Nou en gisteren heeft hij gewoon een poepluier verschoont zonder dat ik erom gevraagd heb. En dat is echt al heel wat!
Nou hier weer wat leuks te melden. Lars zwaaiede al als er mensen weggeing of als hij naar bed ging. Maar nu zegt hij er ook "da-da" bij. Zo lief!!! Verder was hij gisteren enorm hangerig maar omdat we visite hadden tot 's avonds laat merkten we daar niet veel van. Hij werd toch wel bezig gehouden. Vanochtend diende hij zich pas om 9:00 aan!!! Dus lekker uitkunnen slapen. Toen ik beneden kwam was alles opgeruimd, vaatwasser leeg, was opgehangen en gevouwen!!! Heerlijke vant he die van mij? Hij zal wel wat willen hahaha. Lars kan overigens superlief spelen. Op zijn weblog staat een filmpje ervan.
haha nee hij wil echt een kindje hoor! Gisteren op kraamvisite geweest en hij wilde nog meer haha. Nee dat zit wel goed. Hij gaat vandaag naar de bank om voor het andere huis vanalles op papier te krijgen. Ik heb gezegd dat ik met de maandlasten niet extreem omhoog wil dus mss dat ie me nu al aan het inpalmen is voor als het allemaal toch meer gaat kosten hahah. We zullen zien.
nou meiden ben ik ook weer even....druk weekend gehad..zijn hier een beetje schade aan het inhalen wat weggaan en genieten betreft... met mijn rug gaat het super..heb nu nog maar 4 uur hulp per dag...nog 2 weken en dan mag ik het weer helemaal zelf gaan doen... met eva gaat het super goed !! lekker wijffie dat zich als een speer aan het ontwikkelen is.. hahhaha inky nou meid maak je borst maar nat want je word lekker verwend zo te horen..en of het nou voor een kindje is of wat anders..je zelf lekker laten verwennen hoor.. arme astrid wat ziet ze eruit...je zal wel geschrokken zijn deboor.. minnie...elmar maakt het je ook niet echt gemakkelijk zo te lezen...maar toch maar weer eens een goed gesprek om de tafel??...hoop dat het eens rustiger vaarwater word hoor voor je...en guilian al opgeknapt?? Monique alles goed met de meiden?? heeft Kim nog een leuke dag gehad vorige week?? en natuurlijk Thea hoe is het daar meid...??? jeetje wat een verhaal zeg over lovie..weet ook niet wat er precies speelt maar ben blij te lezen dat ze weer online is geweest en wens haar veel sterkte.. elvier...nou met mijn rug gaat het prima hoor meid dank je...ben er zo reuze van opgeknapt na die operatie dat had ik zelfs niet durven dromen eerlijk gezegd...maar ben zo blij dat het goed is uitgepakt...heb best nog wel eens een mindere dag maar goed die zijn sporadisch gelukkig... zo meiden..ik ga nog even met mijn meissie spelen voor ze naar bed gaat...geen voetbal vanavond..snik snik....blaen zeg dat ze eruit liggen en wat een K)_(*)* wedstrijd gisteravond... nou tot snel... groetjes...
Beetje laat maarre, Inky en Deboor, GAAF nieuws van jullie poging om nog zo'n heerlijk vrouwtje of mannetje in elkaar te knutselen!! Succes ermee.