Nou Inky als jij vanachtvan plan ben om te bevallen zal ikde laptop stansby houden....ik lees het dan pas morgenmiddag.....hihihihihihi.... Ik denk dat Semmie eerder gaat bevallen......hahahaha....... Is er nog nieuws van Gups.....die houd de spanning ook hoog of zijn jullie van plan om te gelijk te gaan bevallen..... Sabrina......lekker even naar Bonaire gelijk heb je! Met al dat slecht weer ben je vast toe aan zon zee en strand! Wat de poets beterft ik heb een advertentie geplaatst dus nog even doorbijten. Morgen komt mijn oude poets langs voor een bakkie dus ik zou haar kunnen polsen of ze intresse heeft... Isa is bij oma....Kim ligt op 1 oor...Marco is mijn auto tanken en ik zit heerlijk met muziek op de achtergrond achter de laptop...... Voor ik het vergeet.....Isa gaat nu in ene heel hard met praten.....zeprobeerd zinnetjes en ook al versta je de helft niet er komen toch echt herkenbare woorden uit.....hahahahaha......verder is ze echt erg lief......en is zenaar de kapper geweest. Ik ga nog even verder gluren op internet!
Nog ff iets. Ik kwam er gisteren achter dat ik vandaag ongesteld moet worden. Met n lullig rekenwerkje en mn rare geheugen. Net vond ik eindelijk mn kalender weer en daar stond dat ik gisteren ongesteld had moeten worden. Dus ik sprong al n klein gaatje in de lucht: haha toch zwanger, want ik ben altijd psies op tijd, dus dan kan t bijna niet anders... Helaas, fout op de kalender gezet, net nog es goed nageteld vanaf mn laatste en helaas vandaag is dus D-day voor mij. Terwijl ik dat natel op de plee, veeg ik mn fruts af en jawel: bloed. Zo ff spannend voor jullie he?! Zeg Sabrien kan ik met jou een pact afsluiten met in het najaar samen te gaan zwangeren? Alleen is maar alleen. Tegen die tijd is Wendy ook bevallen en is iedereen nog spuugzat van t ontzwangeren, dat ik hier niet op mede-zwangeraars kan rekenen, behalve jij dan misschien, Sabrien...? hihi
nou...wie weet.....! Harry is wel een voorstander.....ach je kent mijn twijfel....dus ik stel uit en uit en uit. Maar ik laat onder tussen de natuur z'n gang maar gaan. Geen pil, maar ja....er moet wel klustijd zijn en daarnaast wat zaadjes met zwemdiploma. ......hihi. Ik ben nu ook ongi (wel de 5de dag) dus we zitten op bijna een gelijk schema...
IK WIL WEL ! ben net terug van mijn moeder haar verjaardag, rommelt hier nog steeds maar doorzetten doet het nog steeds niet
IK NOG NIET.... wil eerst spierpijn vrij zijn hihihi want ondanks mijn negerzoenen trek....wel spierpijn....ghihihihih Tja en die negerzoenen...ik heb nu alleen nog maar zin in mijn warme bedje....ga snurken doeggie.... trusten allemaal......see you! ohw en voor degene die vannacht gaan bevallen...zet hem op.... en Monique ik doe nog NIET mee....!
je kan beter met spierpijn bevallen, je krijgt t vaak toch na je bevalling en miss dat je door de inspanning er juist vanaf bent. Denk er maar es goed overna. Beterschap he (en jij ook Suus) en weltrusten.
Hehe.. .eindelijk ligt mijn drammertje op bed.... (al 2 uur hoor) Mischa en ik hebben vandaag gekeken voor dakdragers en een dakkoffer voor onze auto. Als we van de week nl op vakantie gaan dan past het nu niet in de auto.. dus nog snel ff shoppen.. maarja... waaaaar? Ik ben even te moe om op alles te reageren... voel me nog steeds niet lekker en slapjes.. Succes voor diegene die gaan bevallen vannacht en tot morgen... (nadat ik Lisa naar de psz gebracht heb en zelf even naar de apotheek geweest ben.. tja.. al ben je als moeder ziek... echt ziekzijn kan gewoon niet meer...boehoeeee)
sterkte hoor suus....en semmie....zweet die spierpijn er maar uit hoor en hou de baby maar binnen...hihi Toe nou Inky, Gups en Nancy......ff concentratie dames... Isa naar de kapper geweest.....toch geen ander haarkleurtje he? hihi...of highlights.....proest...ag gossie...onze dames zijn ook deze week geweest.....ging goed! dat viel alles mee...
voor die dakkoffers moet je eens bij halfords kijken.....of op MP misschien. Goedemorgen deze morgen...... Hier een prima nacht...ben helemaal uitgeslapen...heerlijk...heb alleen nog keelpijn en een snotkop maar verder gaat het wel goed.... Nou ga de jongens uit bed trommelen....doei doei
nee hier geen beeb. ga eerst kinderen naar school brengen en mijn boodschappen doen en dan ga ik bevallen.... hihihihi tot laters
haha nee mislukt, vandaag nog maar eens een poging wagen. Heb wel enorm slecht geslapen terwijl ik toch anderhalf uur lekker in bad heb liggen dobberen. Ach ja we slapen vanmiddag wel weer bij. Alleen Suus is nu nog ziek toch? Semmie je spierpijn is hopelijk snel over. Hier wil ik ook wel een poets maar zolang ik het zelf nog kan en Remon me helpt doen we maar ff zonder. Na de bevalling kijken we wel weer verder. Lars moet ook nodig naar de kapper. Die stuur ik denk ik maar met papa mee binnenkort. Verder zal ik me vandaag wel gaan vervelen. Kan je gene zonnetje deze kant op sturen Sabrina? Dat pokkeweer hier!
Hier brandt ie alweer iig sinds even na 6en vannochtend (de zon). Ik ga zo fluitend naar tai chi! Gups was ook alweer gesignaleerd, dus weer geen beebs vannacht. Het lijkt er meer en meer op dat jullie allemaal tegelijk gaan bevallen. Elmar heeft net iets zo lomps gedaan, dat nu de nagel van mn grote teen in 2en ligt. Om te beginnen was ik gewoon sjago en ging ik expres wat harder roepen, maar terwijl ik aan t roepen was: auw auw, klojo etc.. Begon het echt pijn te doen, sok uit en jawel, ik had toch terecht zo hard gemekkerd. Potverdikkie. Pleister erop in de hoop dat t niet erger wordt en vooral hopen dat zoiets niet gaat ontsteken ofzo. Jaiks. Geen gympies aan, want wondjes aan je voeten in gympies die bol staan van de bacterien (wat normaal is bij die schoenen) kunnen leiden tot zo'n vleesetende bacterie ellende. Schijnt nog vaak voor te komen, dat zag ik laatst in n programma op tv. (haha hoe bedenk ik t op de vroege ochtend, lijk nu wel n hypochonder)
yep , volgens mij ben ik de enige die nog ziek is.. Nouja ziek... het zet niet door.. heb wel nog wat verhoging maar geen koorts gekregen.. vreemd... mijn keel is nog iets pijnlijk en ik voel me gewoon niet lekker...en flinke hoofdpijn. Zo toch Lisa maar even naar de psz brengen... dan is ze tenminste even onder de pannen. Daarna kan ik even snel naar de apotheek. Ik laat Tim even in bed liggen als ik Lisa weg ga brengen. Hij slaapt toch zo weer en ik ben met een kwartiertje weer terug. (psz is hier om de hoek) Inky.. succes met vervelen..hopelijk kan je gaan bevallen! Dan verveel je je tenminste niet. Straks even naar het werk bellen dat ik morgen ook nog niet kom. Ze zien me dan over 2 wkn wel weer verschijnen, na onze vakantie... heb er gewoon de puf niet voor! Wow Sabrina.. heel mp aan het leegkopen...laat je nog wat voor ons over? Waar zoek je meestal op? Esprit.. Mexx? Welke maat hebben je meiden nu? Lisa zit nog steeds op 86/92.
Nou Luc is op school en mijn moeder komt over ene half uurtje...dus ga zo even puinruimen....Sem speelt in de box met de vuilniswagen van little people en is in zijn nopjes....en ik ik ga wat doen.....voel me weer redelijk opgeknapt...was een goed kuurtje...vandaag laatste dagje en morgen terug naar vk en ha....