Kreeg een sms van Elena, Eva ligt in het ziekenhuis, heeft hoge koorts en wil niet meer drinken! hopelijk gaat ze vandaag drinken anders mag ze nog niet naar huis..
ach jee toch. Hoeveel kan een mens hebben! Nou Eva meid, drinken hoor zodat je lekker naar huis kan. Wens haar heel veel beterschap van ons Nancy. We denken aan hun! Ik mag morgen naar het ziekenhuis. Dan hebben we een gesprek met de gyn. De VK zei goed na te denken of ene keizersnede mss iets voor me was. Aangezien ze ook pas kunnen inleiden als de baarmoedermond verstreken is. Pff lastig lastig.
OHH Spannend Inky, jeetje ja wat moet je nu...? nou morgen maar even het gesprek afwachten. Er staan trouwens nieuwe foto's van mijn buik in mijn album, niet schrikken hoor ik val bijn a voorover hihihihi
haha Nancy, dat je benen t kunnen dragen. Enorm zeg. Mn beste vriendin heeft n keizersnede gehad en het viel haar 100% mee. Ook achteraf. Gevoelsmatig was ze wel liever zelf bevallen, maar daar heeft ze geen problemen mee verder. Ze was op vrijdag bevallen en mocht volgens mij zondag al naar huis. Ik liep haar zus tegen t lijf, terwijl ik hun huis ging versieren en het herstel ging dus uitermate snel. Ook thuis gekomen is het haar enorm meegevallen. Als je vragen hebt, wil ik die wel aan haar doorspelen, hoor. Ik weet zeker dat ze t geen probleem vindt om vragen te beantwoorden. haar dochter is nu 15 maanden. Wauw, mn buuv heeft me toch n giga paastak gebracht vanochtend. Ik heb m net versierd, maar hij is wel heel gaaf (extravagant bijna) geworden. Ik moest eerst nog shoppen voor die paasrommel, want dat had ik nog niet. Ik heb er de perfecte vaas voor ook nog.
ja je hoort zoveel verschillende verhalen over keizersnedes. Weet je het blijft toch een operatie die niet echt nodig is nu bij mij. Ik hoop dat ze gewoon kunnen inleiden. In het weekeind zullen ze het niet doen maar anders maandag maar terug ofzo. We wachten maar af. Mijn vriendin is net een verse ananas komen brengen haha. Wel lief, en wie weet helpt het.
Virus is hier ook toegeslagen, met Lotte weer uitstekend alleen mams is knock-out..Ik lees en leef met jullie allemaal mee maar heb ff teveel koppijn om alle teksten te onthouden en uitgebreid te reageren
Wen en Eva.. beterschap! Pff moeilijk Inky.. het is idd misschien niet nodig, maar ook inleiden schijnt niet altijd een pretje te zijn. Zelf kan ik er niet over meepraten,maar laat je goed informeren! Heb je foto van je paastak Minni? Heb net weer even heerlijk geslapen.. Lisa en Tim liggen nog lekker in bed. Het ging ook vandaag weer super op de psz dus ik denk niet dat we nog een terugval gaan krijgen. Ik ben trots!
Jeetje Elena dat is schrikken maar gelukkig is je kleine meid weer thuis.... Inky beval maar vanacht....komt mij ook wel goed uit! Over een keizersnee hoor je inderdaad verschillende verhalen.....inleiden is ook niet altijd alles..... Hier hebben we ook een paastak staan.......Isanoemt het een boom! Ook goed.... Ik ga zo even de stad in de meiden zijn er niet...... Gupsie sterkte nog even en ik ga echt geloven dat er 3 bevallingen gaan plaats vinden op 1 dag! Tot later
vertrouwt niets of niemand meer...arm ding...ze is echt nog lang niet opgeknapt en zal nog wel een goeie week nodig hebben...moet nu heel goed in de gaten houden dat ze blijft drinken..ze heeft al drie grote bekers leeg dus dat gaat tot nu toe goed...maar ja ze is wel goed ziek nog.. ze klinkt nu ook helemaal schor van de sonde..lijkt wel een oud vrouwtje..met een vervormd stemmetje.. moeten ook drie maal daags haar neus druppelen en twee maal daags haar neusje spoelen dit vanwege de sonde die ze heeft gehad...het moet wat verlichting geven omdat het geiiriteerd is allemaal.. nou ja mijn portie voor deze week heb ik weer gehad... mijn moeder is vandaag opgenomen in een verzorgings huis want die zorg kan ik er echt niet meer bij hebben...dus dat is wel even een hele zorg minder nu en kan ik me volledig foscussen op eva en hubbie die ook nog met krukken loopt... nou nog geen beebs lees ik....maar houd het in de gaten hoor...
hardstikke bedankt allemaal...zal hier even snel het verhaal opschrijven..we zijn wel thuis maar het is nog niet zoals het zijn moet en moet eva dus ook goed observeren komende dagen want anders moet ze weer terug.. dinsdagmiddag werd eva uit het niets ineens heel ziek 40.1 en een parcetamol deed zijn werk niet echt..de koorst ging niet naar beneden en drinken wilde ze ook niet.. woensdagochtend al heel vroeg naar de ha die ons gelijk doorstuurde naar het zh...daar werd ze al verwacht en in no time lag ze boven in een bedje waar ze haar drie uur gingen observeren....helaas ze wilde niets..geen drinken geen ijsje geen fruit echt niets... na drie uur werd ze dus definitief opgenomen en kreeg ze een maagsonde waar ze vocht doorheen lieten lopen...de hele dag verder en avond en nacht heeft mijn meisje zielig in zo'n bed gelegen aan een sonde....pfff nou je moederhart draait overuren vreselijk gewoon....wat een zieilig hoopje was mijn meisje ineens... gelukkig ging eva vanmorgen weer zelf om drinken vragen en na een paar uur regelmatig te hebben gedronken mocht haar sonde eruit...god zij dank want vond het echt vreselijk om te zien... was een lange nacht dat wel hoor...
Inderdaad Elena het is vreselijk om je kind zo te zien....Gelukkig drinkt ze nu zelf weeren is ze weer in haar eigen omgeving........ikhoop dat Eva zelf goed blijft drinken en dat ze opknapt...... Dikke knuffel voor jullie allemaal.....
`Jeetje Elena....hoeveel kun je nog dragen meis...foei foei.....sterkte en dikke knuf voor jou en je meisje... Tjee Inky moeilijk dilemma voor jou.....hoop dat het gesprek uitkomst bied... Nancy...wow wat een mega buik wel mooi rond trouwens...super... Nog niets bij gups....tjee Minni foto van tak....wil zien..... ik heb de hele dag gepoetst heb al mijn gordijntjes gewassen en raampjes gezeemd...mijn moeder heeft ook keihard gewerkt....heerlijk zo'n proper huisje.....niet dat het normaal vies is maar alles ruikt zo lekker naar ajax eucalyptes...mmmm
whaaaaaaaaaa, zo beter Elena wat fijn dat Eva thuis is. Hou haar maar goed in de gaten. Ik hoop dat ze snel opknapt. Is het een infectie of een nasleep van de griep ofzo? Remon is met Lars Sesamstraat aan het kijken. Ze hebben net een brief gepost zodat Lars ook nog even buiten heeft gewandeld. Dadelijk legt hij hem op bed en dan begint de avond. Ik ga een verse ananas opeten en daarna een rood wijntje drinken. En als Remon dan thuis komt (die moet ff weg) moeten we maar eens proberen te sexen. Hopelijk wil de kleine er dan wel uit haha. Morgen is het al weer vrijdag, bijna weekeind. Heerlijk! Wen, hoe gaat het nu met je? Zet het door het ziek zijn. Ik hoop van niet.
Nou ink ik ben benieuwd of je ananas heeft geholpen.... ik heb vandaag aardig wat gefietst, maar tot op heden geen resultaat.... Ga zo Dr House kijken en ga dan lekker naar bed.
Jeetje Elena. Ongelooflijk gewoon. Ben blij dat Eva weer thuis is en je moeder naar n verpleeghuis, hopelijk kan je nu weer wat bijkomen. Inky, heeft Remon de kleine goed kunnen laten schrikken? Veel succes hoor!
jeetje elena....pfff...mijn hart draait om hoor na het lezen van je verhaal...pfff...waarom nu ineens alles tegelijk zeg! 't lIjkt wel een 10 strippenkaart van het ZK! fff...en jij maar doorbuffelen....kussssss...nee....een hele dikke kusssss voor Eva! Inky: ik ben ook zo'n keizersnede wonder....ook mij is het heel erg meegevallen, ik zou het zo weer doen. Suus: ik koop zoals minni zegt veel Vingino, Chipie, Scapa, Ralph Lauren, Jottum, soms wat Oilily en ook wel Hema...eigenlijk alles...hahaha. Maar sla je slag in het weekend, want dan ben ik ff op vakantie en heb dus geen verbinding met mp...ik krijg vast afkickverschijnselen Wen.......ag......veel sinaasappelen eten meid! Beterschap! Waar blijven al die beebs nou! Ik kijk niet voor nix op mijn werk nu of er al wat aan de gang is!....weer nix......grrr