Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het zet door, ben vanaf dinsdag ziek thuis en mag ook niet op kantoor komen omdat ze niet willen dat ik anderen aansteek :) Maar als ik zo lees wat jullie allemaal doormaken dan hoor je mij niet klagen hoor!

Owh ben alleen verschrikkelijk boos! Lotte kwam weer thuis met ditkeer een flinke buil op d'r voorhoofd. Uiteraard weer bij de oppas en weer door hetzelfde kind. Betreft het dochtertje van de oppas, is pas 4 en luisterd voor geen meter. Ze vindt Lotte lief, niets mis mee, maar weet niet van haar af te blijven. Zit telkens aan haar te plukken, duwen, trekken etc. En nu dus al de 3e keer in nog geen 4 weken tijd dat ons kind er de dupe van is.

1e keer hand tussen de deur omdat het meisje Lotte achter zich aan riep naar het toilet terwijl ze weet dat dit niet mag
    2e keer schommel vol in d'r gezicht omdat meisje tegen Lotte aanschommelde (van oppas mag er niet geschommeld worden als Lotte in de buurt is)
    3e keer met voorhoofd vol tegen de muur aan omdat meisje aan Lotte zat te trekken en duwen, Lotte zich los probeerde te wrikken en door catapult effect tegen de muur aan werd geslingerd

GRRRR je kan een kind van 4 niet verantwoordelijk houden maar we zijn het nu zo zat dat het elke keer Lotte is! Maar eens een gesprekje aangaan met de oppas maar hoe leg je nou diplomatiek uit (die vaardigheden zijn aan mij niet besteed) dat we hier niet van gediend zijn?

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zodan lekker zeg. Als je niet gaat praten, geef dat kind dan iig n harnasje mee de volgende keer.

Ik heb net n gave RL winterjas voor Giul gezien op mp. Ben ook aangestoken door Sabrina.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jaaa dan ga ik dit weekend shoppen op mp...hihi.. Kinderbijslag wordt toch weer binnekort overgemaakt.

Heeft Vingino leuke kleren? Ik koop meestal van mexx of esprit.. of Carbone...

Jee wen.. Beterschap..
    Enne.... dat harnasje waar Minni het over had is geen slecht idee geloof ik...

Ik voel me overigens vanavond al weer een stuk beter...Zijn nog snel even naar de winkel geweest voor een dakdrager en een koffer voor er bovenop.

Helemaal vergeten.. mooie buik Nancy! sjee nog ff!

Inky.. je moet het hart van de ananas eten.. dus als het met sexen niet gelukt is.. dan zal het vast aan de ananas liggen..
    Ik kreeg van de vk ook huiswerk nadat ik gestript was (met lisa toen)
    tepelstimulatie, rode wijn, lekker warm bad en sexen...hihi..
    Volgens mij hadden we alles gedaan en is 2 dgn later Lisa geboren!
    Ananas had bij mij niet geholpen.

Minni.. waar blijft die foto nou?

Elena: Je krijgt idd wel veel voor je kiezen zeg.. gelukkig heb je weer wat lucht gekregen doordat je moeder nu in een verzorgingshuis zit..
    Beterschap met je hubby en je meisje!

Monique: Nog wat gekocht in de stad?

Semmie: zohee jij hebt weer een lekker fris huisje .. heerlijk joh!

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    alles zit nog waar het zitten moet grrr. Ik kreeg dat hart van de anans niet weg hoor, dat is keihard! Heb er wel aan gesabbeld. De sex hebben we ook niet gedaan, het doet me veel te zeer.

Ik begin nu wel heel erg te twijfelen over een keizersnede. Ik heb altijd gezegd dat als het niet hoeft ik het niet wil. Ik hoor echt verhalen van 6 weken rust en niks tillen, open wonden enz. Ik zou het zeker niet voor de 40 weken doen maar heel veel langer gaat dit ook niet.
    Remon zegt ook dat we het het beste als laatste redmiddel kunnen doen.
    Nou ja we zullen eerst maar het gesprek af wachten vanmiddag.

Joh, chipie ik wist niet eens dat dit merk nog bestond. Daar had ik vroeger veel kleren van maar zie het nu eigenlijk nergens meer in de winkel liggen, Ze hadden heerlijke spijkerbroeken.

Ik koop eigenlijk nooit kleertjes op mp, ben veel te bang dat het toch niet mooi is ofzo. En ik vind het meestal best prijzig voor 2e hand kinderkleding. Als je wat extra bijlegt heb je het nieuw. Maar ik ben ook niet zo'n speurder naar koopjes hoor haha.

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedesmorgens....

Hier weer een prima nacht...Sem heeft fles gehad om 5:00 en die heb ik daarna beneden in het campingbed gegooid....hij bleef spoken, toen konden Luc en mama doorslapen tot 7:30 en Sem slaapt nu nog in de bijkeuken...ghihihihihi

Tjeee ik had toch eerlijk gezegt ook al wel een beeb verwacht hoor, heb echt zo'n gevoel dat er van het weekend 3 beebs geboren gaan worden....ghihihihih maar niet de mijne hahahahaha heb nog niet echt het ready gevoel...dusssss

Ik heb ooit 1x op Mp kleerjtes gekocht een blouche en jas van Mc. Gregor en die was NIET mooi meer, veel geld voor betaald en echt niet mooi, afgedragen gewoon...dus ik doe het ook niet meer....

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    @ semmie: hee wat goed!
    Miss slaapt ie, nu ie uitgeslapen is, ook wel wat meer overdag en kan jij ook nog ff n tukkie doen.

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    wow stop, hij moet juist overdag NIET teveel slapen want dan slaapt ie s'nachts bagger...hij mag overdag niet meer dan een uurtje, anderhalf uurtje slapen....want dan slaapt hij na 5:00 niets meer.....

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Goedemorgen... ik ben vandaag in een verschrikkelijke pestbui!

Gisterenavond en vannacht WEER voorweeën gehad elke 4-5 minuten en behoorlijke hoor!
    dus ook ontzettend slecht geslapen... en nu ?
    weer amper meer... gvd!

--

Over dat op MP kopen, moet zeggen dat ik daar nooit wat koop, ten eerste omdat ik niet zo voor 2de hands ben en ten tweede omdat ik niet zo 'zoekerig' ben zeg maar...
    en ten derde, de maat en of het staat...
    nee ik ga wel naar de winkel.

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjees Nancy je wordt behoorlijk op de proef gesteld zeg....wacht even...ik zal er is eentje streng toespreken......:

Zeg klein beebje, nu niet meer pesten gewoon lekker komen.....er wordt op je gewacht......

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nancy ging je bij je vorige kids ook overtijd?

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    bij de 2de wel, de eerste 10 dagen te vroeg....
    de 3de op datum
    (matthijs ruim 8 dagen meen ik te laat)

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gups ook nog niet bevallen, zie ik.

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hmmm dat wil dus niets zeggen...

Luc 38.6
    Sem 38.4

vandaag 38 weken...... Zou dit beebje ook deze week geboren worden?

Nou Nancy en Gupsy en Inky hoop dat het niet lang meer duurt voor ons allemaal!

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen allemaal...

hier weer een bagger nacht achter de rug maar dat was te verwachten...en hubbie kan niet bij eva kijken want moet echt op zijn krukken steunen dus heb voor de derde nacht geen oog dicht gedaan...gisteravond was het weer helemaal mis met eva...weer 40.3 koorts en het duurde erg lang voor de zetpil ging werken...gelijk zh
    weer gebeld en met de arts gesproken...die heeft met gerust kunnen stellen en gelukkig is de koorts ook gezakt... wel heel fijn dat ik ieder moment van de dag met het zh mag bellen....vanmorgen was die alweer 38.2 ben ik al blij mee...ze drinkt mondjes maat moet er echt achteraan zitten...maar dat hoestje van d'r..prrr lijkt wel een schor zeehondje...zo zielig...daarom kan ze ook bijna niet slapen...

nee inky het is een virusinfectie...toen ze werd opgenomen waren ze eerst bang voor nekkramp dus ben ook behoorlijk geschrokken..gelukkig was dat het niet..maar goed ze is wel behoorlijk ziek...waar ik me ook zorgen om maak is dat ze al drie dagen niets heeft gegeten...maar volgens de arts komt dat wel weer goed..drinken is belangrijker...dus probeer nu ook drankjes met wat extra's te geven..'s morgens een fles melk met wat pap dan gaat er toch iets van voeding in..fruithapjes en yoghurt maar ja het is allemaal twee happen en dat is het dan wel weer..

jeetje keizersnee..moeilijke keus hoor...maar heb ook vaak genoeg vrouwen om me heen gezien die er best snel van opgeknapt zijn maar ja is toch anders dan gewoon bevallen..

van dat sperma klopt wel..werd door de gyn ook tegen mij gezegd...wan de gel die gebruikt word in het zh voordat ze gaan inleiden dat stofje is te vergelijken met een stofje dat ook in sperma zit...vandaar dat sexen een gunstig effect heeft...

jeetje nancy bij jou ook nog steeds niets te bekennen...nou wie weet hebben de woorden van semmie geholpen..nu maar hopen dat je beeb eens komt hoor..

en bij gups ook nog niet en jij ook zelf nog niets semmie...jullie maken het allemaal wel spannend hoor...ik gok denk ik maar op zondag dan worden ze allemaal geboren...

minnie hoe is het met jullie allemaal in de familie?
    en met je zelf natuurlijk..

suus alweer een beetje opgeknapt van de griep daar?

en wen ook ziek...wel lekker dat je uit moet zieken van je baas...maar ja ziek thuis zijn is ook niet alles weet hoe beroerd je kan zijn van die griep..

ja sabrine..het is ook eigenlijk wel een beetje teveel van het goede..nou ja goede..zit er ook eigenlijk wel een beetje doorheen nu...maar nu mijn moeder in ieder geval goed verzorgd word is dat voor mij even een rustpunt...dat kan ik loslaten en echt voor 100 procent voor de ziekeboeg hier zorgen..maar ben het ook wel zat hoor....maar goed je bent mama he en dan ga je gewoon maar door...komt een tijd dat we weer kunnen bijtanken...en ik zit nu helemaal te denken aan een heerlijke vakantie...een weekje er tussenuit gewoon even weg als iedereen weer gezond is..lijkt me heerlijk hoor...

monique hoe gaat het met Kim....vind het echt wel knap hoor zoals ze aan het afvallen is...echt een disipline zeg....topper van een meid heb je...

nou meiden ga weer even bij mijn zieke meisje zitten...ze zit nu eindelijk eens even rustig te kleuren en teletubbies te kijken...even een rustmomentje...eens kijken of ze ook een slokje wil drinken...

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja inky ik merk het nu met eva ook..had nog wat pakjes fristi in de koelkast liggen heb haar er net eentje gegeven en dat doet ze wel...niet in 1 keer leeg wat ze normaal doet maar ze pakt het nu regelmatig om te drinken...en het is voor de helft leeg nou ik ben helemaal blij hoor...straks even een voorraad pakjes halen...ben echt blij dat ze wat aan het drinken is en dat zomaar uit zichzelf...wowwww...

waar je als mama al niet blij van word...

even lekker liggen inky...rust is altijd goed..

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zooo hier komen we net pas het bed uit rollen. Tim kwam vanmorgen al om 6 uur. Ik dacht dat hij buikpijn had (zo zag het eruit) dus ook meteen maar even getempt en hij had maar 37,4. Toch maar een zetpil gegeven voor de pijn aan zijn kontje van de luieruitslag. (doe ik normaal niet zo snel)
    Hij bleef alleen hard huilen dus hebben we maar een fles gemaakt.. HIJ HAD DUS GEWOON HONGER!
    Ik wilde eigenlijk vandaag de HA bellen.. maar omdat hij geen koorts heeft en alleen nog maar hoest en wat dunne poepluiers heeft heb ik het toch maar niet gedaan. Hij drinkt goed, eet goed en is gewoon levendig.. dus heeft nu alleen nog een flinke verkoudheid. Het zal wel loslopen allemaal... en zoniet, dan gaan we gewoon in Drenthe naar de HA..hihihi

Jammer dat de bevalling nog niet begonnen is.... hopelijk hebben jullie volgende week een productieve week!

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    fijn suus dat jullie vakantie door kan gaan en ik hoop dat Tim lekker op gaat knappen..in ieder geval toch een hele fijne vakantie en lekker genieten ervan....

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik ga mijn best doen om hem er voor je vakantie nog uit te poepen Suus haha. En anders lees je het sms-je wel.

Nou mijn ziekenhuistas staat klaar. We zullen wel niet hoeven blijven maar je weet maar nooit natuurlijk.
    Lars ligt nu te slapen en mijn moeder komt straks oppassen. Als we terugkomen eten we lekker frietjes hmmm. Ik laat natuurlijk weten hoe het gegaan is.

Suus 6:00! Dat is vroeg voor Tim. Zou hij een groeispurt hebben en nu gewoon weer willen eten? Hopelijk doet ie dat op vakantie niet.

Elena, fijn dat Eva drinkt nu. En vooral dat ze uit zichzelf drinkt.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee suus hele fijne vakantie!

@ Monique: vandaag weer weegdag voor Kim? Ben benieuwd!

@ Elena, ik gaf Giulian slagroomvla om weer aan te komen. Hij was dan wel veel jonger en met 10 mndn woog ie minder dan ie had gedaan met 6 mndn, dus hij kon echt wel n extraatje gebruiken. Maar hij vond het ook erg lekker. En een vissie uit blik ging er ook zo in. (tonijn ofzo) Was ook zout, denk ik en daarvan ging hij ook weer meer drinken.
    Vreselijk hoor die stress om je kindje.

Met mij gaat ie niet top. Ik was er vandaag wel klaar mee. Ik heb weer suiker gegeten en heb de hele week al koppijn. Vandaag pas echt ongesteld geworden, waar je lichaam ook meer energie voor nodig heeft. Alles bij elkaar vond ik t wel weer genoeg.
    Toen ik Giul naar bed bract en hij tevreden in slaap viel vanochtend, stond ineens de buuv voor de deru. Verdomd als ze weer op n rottijd voor de deur staat, daar heeft ze n neus voor.
    Ik balen, hond blaffen, kind wakker, kind huilen, mama zowat janken want dat betekent weer geen rust voor n lijf dat er even aantoe was.
    Na n tijd brullen heb ik Giul er weer uitgehaald. Due had ook in zn luier gepoept en wilde niet meer slapen. Tja ze hebben maar n minuutje of 10 nodig om bij te tanken...
    Dus Giul om me heen laten spelen, terwijl ik op bed ben gaan liggen. Ik ben als herboren later weer uit bed gestapt en wacht nu al 2 uur op n vriendin die niet weet wanneer ze komt. Ze laat nu n proefkapsel zetten, dus dan weet je t nooit van te voren.
    Ik denk dat ik zo wel naar mn bed ga weer, hihi.

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    @inky: veel succes vanmiddag!

Deel Deze Pagina