Hahahaha..........Suus je was me op voor met antwoorden op Inky.... Als de 10 weken om zijn van het diplan gebeuren blijft Kim sporten. Kim is 23 april klaar ( op mijn verjaardag) en dan wordt ze eerst om de week gewogen en daarna 1 keer in de maand en dan 1 keer in de 3 maande. Dit wordt profesioneel gedaa...........natuurlijk zal Kim aankomen ze wordt ouder en langer en ze kan moeilijk op haar 16 de nog maar 35 kilo wegen. De begeleiding blijft dus voorlopig! Daarnaast blijft ze 1 keer in de week met een groepje gezamelijk sporten en gaat ze vanaf 1 mei 2 keer in de week met Marco sporten.....ze hebben er zin in.........Ook is het dieeten in zekere zin over.......doordeweeks normaal en in het weekend mag ze wel eens zondigen ze hoeft dan niet meer af te vallen.... Minni.............ik wist ook niet dat er van die testen waren.....goed dat ik het weet........je weet maar nooit Gupsie zet hem op en ik hoop dat het strippen lukt en je dit weekend kan genieten van jullie 2de wonder.......
Omdat ik weiniog vertrouwen heb ik huisartsen (artsen in het algemeen) en we zonder kuurtje naar huis werden gestuurd (en de teek zat er dus al dagen in), heb ik gebeld naar de LYME vereniging. Ik had eerst gekeken op n site teekcare.nl maar daar werd ik alleen maar bang gemaakt. Dus vervolgens gebeld en daar kreeg ik geweldige info, waarover over deze test. Zo heb ik lekker rustig kunnen slapen vannacht. He balen Inky, maar ben je wel lekker ingeslapen? Kan je vandaag niet een flesje rescue remedy halen van bach remedy's? Bij DA en andere drogisterijen hebben ze dat wel. (ook bij de grotere dierenzaken) Daar word je rustig van en als je 's nachts weer wakker wordt, val je makkelijker in slaap. Het werkt ook fantastisch tijdens bevallingen (vraag Renske maar).
ik slaap niet vanwege de pijn. Ik ben zo rustig als iets. Suus op de bijsluiter staat, inslaap en doorslaapproblemen. Maar goed het helpt niet dus ik neem ze ook niet meer. Wij gana naar Opa
veel plezier, ik ga naar bed. Heb n beetje ruzie met Elmar over dat ik pijn heb, (ja vraag me niet naar de logica, maar hij lijkt te denken dat ik het expres doe om hem te treiteren)
Ik ga zo naar mijn werk! Even zonder kids.......op zijn tijd erg lekker! Minni slaap lekker........en mannen begrijpen vrouwen vaak niet helemaal! Suus nog van harte gefeliciteerd........3 jaar alweer.....maak er een leuke dag van!
Naja zeg, je verzint jezelf toch niet ziek of je verzint toch geen pijn....mannen! Gefeliciteerd suus met je trouwdag...en alvast veel vakantie plezier gewenst... Nancy nog rustig bij jou.... Ik vind Kim echt een kanjer zeg...wow.... Elena en WEndy alles goed bij jullie? Gupsie.....hoop dat het strippen helpt en dat je dit weekend jullie meisje kan bewonderen....toi toi toi.... Vannacht wat harde buiken gehad....en ik heb een beetje druk aan mijn onderkantje...voelt niet enorm prettig...maar mijn vk denkt dat de beeb deze week nog niet komt......ze vind me nog te rustig....ghihihih ik heb wel de vluchttas van zolder gehaald.....en de kruiken klaargezet....wil vanmiddag even naar de Ikea om hoeslakens te halen en een nieuw dekbedovertrek....och en verder wachten we gewoon af.....
hier alles nog heeeeeeeeeel rustig. ik heb net mijn boodschappen gedaan op de fiets.. kijken of dat helpt... hihihi
hahaha tja dat krijg je met 2 verzorgenden hier op het forum..hihi... Inky.. je kan het toch nog vaker proberen hoor.. soms heeft een lichaam even tijd nodig om aan die medicatie te wennen.. Het kan iig geen kwaad.. dus probeer nog maar 1 a 2 nachten..
ik heb er nog maar 2 en die bewaar ik dan liever voor dinsdag en woensdag. Als ze me dan kunnen inleiden donderdag dan heeft het mss geholpen. We zullen zien. Hier zijn we terug van Opa. Pff wat heeft die man een geduld met LArs. Hij heeft hem wel ene half uur geduwd op de schommel. Ik zat na 10 min. al weer binnen. Veel te koud. Maar goed Lars heeft zijn portie buitenlucht gehad. Ik heb net de ouders van nu binnen. Dus dadelijk ff Lars op bed leggen en dan ga ik zelf op bed lekker liggen lezen. Tot strakkies.
heb de ouders van nu ook al doorgespit, vind eerlijk gezegt dat er steeds meer reclame in die bladen staat! In Kinderen staat ook al zoveel vandie bull shit!
Ja pcies..ik heb dus idd het blad kinderen en groter groeien.. ook daar staat erg veel reclame in.... jammer hoor! Ja Inky dat kan ook natuurlijk..hopelijk kunnen ze je dan donderdag inleiden als je toch wat beter geslapen hebt!
@ Inky.. Als de normison (temazepam)niet helpt, misschien dat je eens met je verloskundige kunt overleggen of je een nachtje in het ziekenhuis kunt slapen en een prikje met pethedine kunt krijgen. Dit is voor de pijn en vaak wordt dit dan in combi gegeven met iets om te kunnen slapen. Het is een medicijn wat aan zwangeren mag worden gegeven en niet schadelijk is voor de baby. Wij krijgen met regelmaat een zwangere voor 1 nacht op de afdeling die al nachten thuis niet kan slapen en er een beetje doorheen zit. Zo beginnen ze dan vaak toch meer uitgerust aan de bevalling. Nadeel: één nacht niet thuis slapen. Kwebbel
Dat klinkt helemaal niet slecht Inky. Wat kwebbeltje hierboven heeft geschreven. Ik hoop dat je snel nog echt kan bijkomen. Ruzie hebben we n beetje bijgelegd. Ik zie dat Gups dr strippen voor geen meter heeft geholpen. Mn schoonmoeder is ook pas met 43 wkn bevallen van Elmar, hihi.
wij zijn naar de communie geweest, dacht ik ga toch maar mee, anders zit ik hier thuis ook maar te wachten op iets wat toch niet gaat gebeuren..... vanavond heel even naar mijn moeder, viert haar verjaardag.. en ach een stukje gebak is wel lekker. morgen ook een verjaardag, maar ik zie morgen weer wel hoe ik me voel.
@kwebbeltje, dat heb ik idd wel eens vaker gehoord. Maar ik heb echt een hekel aan ziekenhuizen en blijf het liefste thuis. Inleiden willen we ook alleen maar omdat ik het fysiek niet meer aan kan. Mochten ze nu woensdag vertellen dat ik donderdag niet ingeleid kan worden dan ga ik er zeker aan denken om mss toch een nachtje ziekenhuis te doen. Vooralsnog heb ik vanmiddag ene uurtje met Lars geslapen. Daarna weer pijn, maar dat uurtje heb ik maar mooi meegepakt. Lars heb ik net heel onverantwoord poffertjes en een ijsje als avondeten gegeven. Gelukkig heeft hij vandaag veel fruit en komkommer op dus dat compenseert een beetje. Ik zit aan de maaltijdsalade en Remon neemt ene roerbakschotel. Vanavond onze vrienden op visite met Bram. We hebben lekker stokbrood, kaasjes, salades en knoflookolijven hmmmm. Kaarsjes aan openhaard aan, muziekje op en kletsen maar. Nou ik ga ff lekker eten en dan zien we wel wat de nacht brengt. Ik heb wel meer rust in mijn lijf omdat ik me er nu bij heb neergelegt dat we gewoon tot woensdag moeten afwachten. Ik ben wat realxter nu en probeer nog even te genieten van de zwangerschap. Het ziet er toch heel erg naar uit dat dit echt de laatste is.
Ik lees ook bij Gups haar naam dat het niet geholpen heeft, maar zo snel gaat dat ook niet. Ik ben op donderdag gestript en op vrijdag begonnen bij mij toen pas de weeen.. straks als ze naar bed gaat en hopelijk ontspannen ligt, kunnen de weeen opeens beginnen. Ze kan natuurlijk ook nog extra "huiswerk" doen... dat moest ik ook nadat ik gestript was.. Maargoed... dat strippen werkt ook niet bij iedereen.. maar hopelijk wel bij Gups. Inky... ik ben ook niet zo'n fan van in het ziekenhuis slapen/ naartoe gaan.. maar ik denk dat het zo gek nog niet is, als je echt niet meer kan.. misschien is dat nog wel de stap VOOR de KS... wie weet.... Succes iig met de beslissing of je het evt. zou willen. (mits je VK het natuurlijk ook goed vind) Tja Nancy.. ik denk dat de dagen allen maar langer duren als je idd zou gaan zitten wachten op je beebje.... en idd een gebakje is ook wel lekker en een leuke afleiding. Hopelijk hoef ook jij niet zo lang meer.
daarom wachten we nog even woensdag af en als het inleiden dan niet kan dan zal ik eens informeren of ze ook opname doen om bij te slapen. Nou hier is alles gezellig dus ik duik bij hub op de bank in afwachting op visite. Fijne avond allemaal
Jij ook n hele fijne avond, Inky. Ik vind het echt wel n heel gedoe voor je, hoor. En ik voel onwijs met je mee (Elmar ook trouwens). Giulian is vandaag heel lief, maar heeft geen hap gegeten zowat. Gelukkig wel gedronken. Voor het slapen gaan, had ie onwijs rooie konen en zn temp was iets verhoogd (37,8). Ik hou t goed in de gaten en desnoods gaan we vannacht nog naar de hap (gezien die teek van gisteren). Hij ligt nu heerlijk te pitten. Ben zooo verliefd op mn kindje! *zucht*
Ik heb toch maar de hap gebeld ivm die verhoging. Ik moet t in de gaten houden en als Giulian zieker wordt, dan weer bellen en anders na t weekend ff contact opnemen met de ha.