Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ff een vraagje...

Weten jullie nog dat ik vorige maand ergens schreef dat ik 1,5 week overtijd was? Kunnen jullie nog herinneren wanneer dat was? Ik ben nu volgens mij weeeeer 1,5 week overtijd maar ik weet het niet zeker omdat ik het vergeten ben om op te schrijven..
    Ik ga zelf even mijn berichten teruglezen die ik rond die periode gepost heb.. maar misschien weten jullie nog wanneer dat evt. was?

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hoi hoi.......

Suus sorry ik weet niet meer wanneer dat was.......ik hoop voor jou vals alarm....gebruik je geen voorbehoedsmiddelen?

Tja je kan natuurlijk niet gelijk verwachtenn als je getript worddat je baby er gelijk os......wie weet morgen en het komt als het klaar is...........

zo te zien hoeven we dus nog geen beebs te verwachten dit weekend......

Hier een K*T middag gehad op mijn werk.........

En de avond was al niet veel gezelliger.........ik duik mijn bed in

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Elena hoe is het numet EVA

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    YES YES, mijn vliezen braken vanavond om 23.00 nu wachten op weeen, heb wel krampen maar niet echt weeen...

als ik geen weeen krijg moet ik morgen om 10.00 op controle komen.

spannend dus...

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Eindelijk wat spanning hier........zet hem op Nancy het kan nu niet lang meer duren

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Nancy: go girl!
    (gefeliciteerd met deze vordering, hihi)
    Ik hoop dat je inmiddels al bevallen bent.

En Inky en Semmie, hoe gaat ie met jullie?
    Elena, hoe gaat ie met jou en Eva (en hubbie en oma)?

Ik heb minder pijn en om te kijken of t echt beter is, zit ik nu al mn tekeningen (voor de vergunning) bij te werken. Ik hoop dat ik die morgen kan afleveren (en even bespreken met iemand op t gemeentehuis. Liever weet ik gelijk dat ze meer info nodig hebben, dan dat ik nóg een paar weken moet wachten en dan alsnog meer moet maken. Dat grapjes hebben we eerder al es gehad met de vergunning aanvraag voor een carport). Ik maak er een mooi boekwerk van.

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik heb dus amper weeen en ga zo naar het ziekenhuis.. voor controle.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaaaaa spannend Nancy!
    Hopelijk helpen ze je een beetje en wordt je niet alsnog naar huis gestuurd... omdat met de baby alles oke is..
    Succes!

@Monique: Jawel we gebruiken wel voorbehoedsmiddelen (condooms) maar omdat ik nu dus weer 1 wkn overijd ben.. (tenminste dat denk ik) ga ik straks weer de nuvaring gebruiken... ik vindt het maar niks dat ik niet weet wanneer het komt.. zeker omdat ik altijd precies om de 4 wkn ben geweest.. zelfs na de bevalling van Lisa en na van Tim (de eerste 2 maanden dan) Dan gaat mischa ook niet naar het zkh. Dus 2 vliegen in 1 klap.. hihi

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Jammer Nancy........succes in het ziekenhuis

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier draait alles nog maar half.......dat uur verschil vind ik wel lastig! Ik heb Isa dus wakker gemaakt om 8 uur oude tijd zodat ze wel een beetje in haar ritma blijft...Kim heb ik net ook maar wakker gemaakt zodat ze vanavond zonder zeuren om half 8 in bed ligt.

Inky en Semmie alles goed bij jullie!

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hier ben ik even...moeten straks naar de ha post met eva gaat nog steeds niet lekker...zijn echt lange dagen met d'r...nog regelmatig koortsaanvallen van rond de 40 heb al twee contact gehad met zh...ze drinkt wel regelmatig maar moet het wel iedere keer aanbieden...eten doet ze nog steeds niet..komt door dat hoesten...maar goed na weer twee geslopen nachten hoop ik dat ze haar iets voor het hoesten kunnen geven zodat we allemaal weer eens slapen..

met hubbie gaat het steeds beter zijn ribben dat duurt het langst geloof ik..

en mijn moeder gaat ook wat vooruit..heeft het wel naar d'r zin in het vz huis..is gistermiddag daar naar een muziekmiddag geweest...ach zei ze is net of je een paar weekjes op vakantie bent zo...nou ja ben in ieder geval blij dat ze niet bij de pakken neer gaat zitten...(hmmm heb ik zeker van haar)...

ok nancy...er staan dingen te gebeuren bij je..nou kop op meid..heel veel succes..hoop dat het nu dan toch echt snel gaat gebeuren...

inky en gups en semmie bij jullie alles nog rustig zo te lezen...hoop ook voor jullie dat het nu gaat beginnen hoor...

jeetje minnie een teek? dat is toch griezelig hoor..wel goed dat jullie het gezien hebben...maar zou het zeker in de gaten houden..

geweldig monique van Kim...zei toch is een topper die meid..ze blijft mooi afvallen zo....

suus gefelictieerd nog..en hoop dat jullie een fijne vakantie hebben..het is in ieder geval mooi weer..

nou ga weer naar eva zo maar even in een badje zetten..hopen dat ze er van opknapt...

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Owh spanning en sensatie hier, zet hem op Nancy!

Ik schrijf later bij, nu eerst douchen en dan met zijn allen naar de kinderboerderij, lekker weertje hier!

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jee spannend Nancy!
    Ik ben keihard voor n fijne bevalling (en dan ook wel n beetje snel) voor jou aan t duimen.
    Dan ben jij toch de eerste hahaha! (verrassing!)

Of eh... Waar is Inky?
    En waar is Semmie?
    Ik zie dat Deborah nog steeds geen haast maakt, hihi.

Ik ben toch lekkr in de weer met die tekeningen, joh. Nog even en ik heb alles af. Ik had me nog n tekening bedacht en die heb ik ook bijna klaar. Dan alles uitprinten, nog wat foto's erbij en dan wat tekst en uitleg (mag ELmar me mee helpen).

Giul is vrolijk en eet zelfs wat brood. (nijntje brood, dus de vraag: waar is Laalaa? schalt hier elke paar seconden door de kamer)

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Elena sterkte nog even met Eva.......

Inky en Semmie zijn vast aan het uitslapen.....of!We zullen het vast wel snel horen.

Hier is Isa ook alweer verkouden.....het blijft echt zeuren. Ze ligt nu in bed en ik ga richting mijn werk.........tot later allemaal

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nee nog niks hoor. Ik kom me even melden haha.

Nancy zet hem op. Hopelijk heb je aan het einde van de dag ene hupie in je armen.

Wij zijn net naar Joepie geweest een overdekte speeltuin. Remon is weer lekker afgemat door Lars en nu liggen ze samen te slapen.
    Ik ga buiten de boel klaarmaken om de rest van de middag buiten te zitten.
    Zandbak open, kussens op de stoelen en relaxen maar.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En ik ben klaar met mn tekeningen! Joehoeee!
    Nog wat foto's erbij voor voorbeeld-situaties in de buurt (niet dat er iets is wat lijkt op wat wij willen, hihi) en dan kan ik naar de gemeente.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Elena, hoe is t met Eva?

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    stilte voor de storm?

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Op zenz lees ik dat Nancy bevallen is van een meisje.

"Wij hebben ook een dochter! 14:30 uur geboren, weegt 4030 gram en ze heet:

PHAEDRA (Fedra!)"

gefeliciteerd Nancy!

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Wat een heerlijk nieuws Nancy, gefeliciteerd!

Share This Page