Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he dat is de eerste. Gefeliciteerd met jullie meisje!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Nancy van harte en ik vind het een hele mooie naam......geniet van al het moois en je kraam tijd...

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Joehoe.....van harte Nancy...super zeg!

Hier nog niets....schrijf later bij...kwam alleen even kijken of er al beebs waren en ja hoor....wat tof zeg!

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hoe hebben jullie kids dat nu met het uur verschil?

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian was vanochtend een uur eerder wakker en we hebben hem ook een uur eerder op bed gelegd.
    Verder moeten we maar zien hoe t gaat lopen.

Hij is vanavond niet direct gaan slapen, hij bleef n tijdje huilen. Maar hij was wel heel moe en hij is wel zeker niet helemaal lekker.
    Bah, we moeten morgen weer es naar de ha, vragen naar die teken-test.

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pfff hier heeft Sem ook moeite met de klok verzetten was vroeg wakker en kakte om 11:00 uur helemaal in....heb het weten te rekken tot 12:00 uur en vanavond is hij een uur later pas gaan slapen....20:15 (19:15 wintertijd) pffff mijn moeder zei dat ik er als kind ook zo'n vreselijke moeite mee had.....

Ik heb er zelfs nu nog last van...het is al 22:00 uur en ik ben nog topfit....maar ga zo wel naar bed want morgen loopt om 5:30 mijn wekkertje af....bah...

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heeee Nancy... leuk joh! Gefeliciteeeeerd met jullie meisje.. Mooie naam ! (hih leuk dat je die naam toch gekozen hebt)

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen,

nou hier een k nacht, de jongens hebben perfect geslapen maar gisteravond had ik echt rommelige voorweeën, er zat geen regelmaat in maar het maakte wel dat ik slecht kon slapen....stond vanmorgen om 5:45 naast mijn bed met een onwijs pijnlijke buik....jak.....ben ook nog steeds verkouden en hoest de longen uit mijn lijf...bah....

Nou het is weer maandag, tijd voor nieuwe beebs....of wachten we tot het weekend ghihihihi

Hoe is het bij gups? en Inky bij jou alles rustig?

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb wonderbaarlijk goed geslapen moet ik zeggen. We 3 keer eruit maar niet ieder uur wakker.

Ook ik ben opgestaan met een hele pijnlijke buik, nu nog. Echt harde buiken weer maar nu nog pijnlijker. Moet zeggen dat als ik mijn darmen geleegd heb het meestal ook wel weer minder wordt maar ik verwacht er maar niks meer van. We zien het woensdag wel.

Wij hebben een beetje geluk gehad met de zomertijd. Lars kan nooit goed slapen als we met hem naar een speelparadijs ofzo zijn geweest. Dat zijn teveel indrukken. Dus die had gisterenmiddag maar een uur geslapen ipv 2. Dus die is gewoon om 19 uuur naar bed gegaan en sliep meteen. Vanmorgen om half 8 werd hij wakker. En dat vind ik niet erg want normaal is het 7 uur. Dus tot nu toe gaat het goed.

Wij waren zelf om half 10 gisterenavond ook helemaal afgebrand en zijn lekker naar bed gegaan. We hebben heerlijk geslapen en Remon werd zelfs van de wekker wakker.

Nou lekker weer moet het worden hoorde ik op het nieuws. Dat wordt dan relaxed buitenzitten vandaag. En een hele lange boodschappenlijst maken. Deze week moet ons knulletje toch echt geboren worden.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    pff, hier ook een pijnlijke buik. Sjeminee wat n krampen.
    We hebben gisteren gefrituurd en ik kan slecht tegen vet. Ik had maar weinig gegeten: een paar bitterballen (3) en wat patatjes (van die hele brede), maar jakkie toch last.

Ik moet nu naar de ha met Giulian.
    Ik hoop dat alles goed is inmiddels met Eva.

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    succes met Giul bij de HA

En Elena, hoe gaat het met Eva? Drinkt ze goed en zakt de koorts al wat?

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    En nu duimen voor Semmie en Inky dat het ook eens gaat doorzetten :)

Inky, ik heb Gups al even niet online gezien...heb jij nog wat haar vernomen? Gelukkig heb je lekker kunnen slapen, moet natuurlijk wel uitgerust zijn (als dat nog mogelijk is) voor de bevalling..Lars ook lekker geslapen lees ik, slaapt ie nu volledig in zijn nieuwe kamertje/bedje?

Semmie..jeeh meid, zit soms met verbazing te lezen hoeveel jij kan hebben. Had je nou een kuurtje gekregen voor je hoest?

Minni, ben benieuwd naar je tekeningen! Hoe is het met Giul afgelopen bij de HA? Is de verhoging door de teek of mss toch een tandje/kiesje wat doorkomt?

Suus, goed weekend gehad?

Verder iedereen goed weekend gehad?

Wij iig wel :) Zaterdag ruim 2 uur lang bij de kapper gezeten, heerlijke wasmassage gehad, grijze haren weg laten werken en weer een fatsoenlijk model in mijn haar. Ze kon iig aan mijn haar voelen dat ik zwanger ben, houd veel haar vast nu waardoor ik alweer een flinke bos heb. Het groeit ook sneller dus met geluk heb ik september weer wat langer haar. Bij terugkomst Lotte ingepakt en met haar naar de supermarkt gefietst, wat kleine boodschapjes gedaan en daarna even bij overbuuf op visite geweest. Haar kleinzoon die maand ouder is dan Lotte was er en die 2 vinden het altijd zo leuk om met elkaar te spelen.

's avonds hebben Lotte en ik pizza gegeten, kind eet zo een kwart pizza weg en eenmaal op bed hadden Roeland en ik de avond voor onszelf..

Gisteren zijn we 's ochtends naar een grote kinderboerderij hier in de omgeving gegaan, Lotte heeft veel dieren gezien en geprobeerd te aaien (geiten liepen steeds weg). Alleen stikte het er van de bijen, en als ik ergens bang voor ben... Roeland had er al 1 uit Lotte's haar gejaagd en een paar bij mij weggeslaan. Blijkt dat men dus gewoon een bijenkorf heeft neergehangen daar...snap ik nou echt niets van!

Omdat het zo'n lekker weer was zijn we daarna hier in het dorp nog even op een terrasje gaan zitten om wat te eten. Lotte zat heerlijk op een tosti te knagen en daarna zijn we huiswaarts gegaan. 's middags sloeg het weer ook om dus we waren blij dat we 's ochtends zijn gegaan.

Qua overgang naar zomertijd geen problemen gehad. Lotte heeft zelfs uitgeslapen en werd pas 09.30 uur nieuwe tijd wakker. 's middags heeft ze niet echt geslapen maar 's avonds om 20.00 uur in bed gelegd en ze sliep weer het klokje rond tot vanochtend. Allemaal vlekkeloos verlopen dus..

Ontdek ik gisteren dat ik geld mis, toen ik zaterdag boodschappen had gehaald heb ik geen portemonee meegenomen maar een briefje van 50 los in mijn broekzak. Nu blijkt dat ik 15 euro te weinig heb teruggekregen aan wisselgeld, kennelijk is een briefje van 5 aangezien voor een van 20. Ik ga er zo mee terug naar de supermarkt, als het klopt zouden zij dus een kasverschil van 15 euro moeten hebben..

Het is weer lekker weer dus ws even wandelend of fietsend de boodschappen halen en vanmiddag naar het CB. Roeland heeft vakantie nu en die gaat lekker mee..

Owh en dinsdag of woensdag komt mijn nieuwe auto :)

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heeee gaaaffffffffff Nancy een meid..van harte gefeliciteerd meid en nu lekker genieten van jullie meisje....mooie naam !

eva begint langzaam op te knappen...ze drinkt weer goed en zit nu een appeltje te eten yeahhhh..gister nog op de ha post geweest..ze heeft nu een drankje tegen prikkelhoest en ze word er ook wat suffig van dat is om eindelijk eens te kunnen slapen en dat heeft ze dus vannacht ook prima gedaan...geef dat drankje alleen 's avonds voor het slapen gaan anders is ze overdag helemaal suf ....ze mag het vier keer per dag maar dat doe ik liever niet...vind het voor de nacht het belangrijkste...eva heeft weinig erg in dat uur maar ja die slaapt al een week slecht dus denk dat ze er zo doorheen gaat rollen

ben heel benieuwd naar je tekeningen minnie...

en inky en gups alles nog binnen zie ik...jullie beebs hebben geen haast geloof ik..

verder even nog niet veel nieuws hier...heb mega koppijn maar ja alle vermoeidheid die er zit en spanningen van de afgelopen tijd komen eruit...moet hier langzaam aan alles weer op gaan pakken...zal wel even duren

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Sjee Wendy hoop dat je je geld terug krijgt, en ja ik had een kuurtje gekregen maar dat helpt geen drol....helaas.

Minni hoe was het bij de Ha.

Fijn Elena dat Eva langzaam aan de beterende hand is...doorgaan zo meisje dan ben je er zo weer bovenop.....

Inky sjee balen zeg, zou mooi wezen als je vandaag of morgen spontaan gaat bevallen....ik ben erug benieuwd naar je ventje en natuurlijk ook naar gups meissie....en natuurlijk naar ons eigen mupke....ben zo vreselijk nieuwschierig....ohw ohw owh....

Nou ga maar weer aan de poets...alles kijkt me aan...jak...het zonnetje schijnt naar binnen en overal zie ik stofjes bah......doe je ook een keer een dagje niets....grrrrrr

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha semmie klinkt echt als een hoogzwangere hoor die geen stof kan zien liggen..ohhh dat herken ik enorm toen ik van eva zwanger was ....de laatste twee weken liep ik soms drie keer per dag te stoffen en te stofzuigen...werd kriegel van al dat stof....nou hoop ook dat het voor jou niet al te lang gaat duren want ben ook wel nieuwsgierig wat het nu gaat worden hoor....

ja eva knapt inderdaad een beetje op nu...is nu lief aan het spelen...ga haar zo even in een lekker bad doen en dan moet ik hier ook echt wat gaan doen maar heb nog niet de puf eigenlijk...

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou ik ben ook reuze benieuwd wat het gaat worden, maar het maakt me niets uit...en de meningen zijn enorm verdeeld....we zullen het zo weten...nog max 3,5 week...pfffff nog 3,5 week whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat hoop ik toch niet hoor...hihihihihi

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaa nee hoop ik ook niet voor je hoor...maar vind het wel spannend hoor...toch ergens wel leuk dat je het nog niet weet wat het word.....maar persoonlijk gok ik een meisje...

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Haha, ik wil je niet bang maken, maar de schoonzus van mn schoonzus liep 3 jaar geleden nog 3 weken overtijd. ;) hihi

Dat wel in overeenstemming met haar, hoor. Anders was het kind al veel eerder gehaald.

Sjongejonge wat gaat mn zoon tekeer. Wil niet slapen, maar is er dik aan toe.
    De huisarts vond een bloedonderzoek maar onzinnig. De uitslag is ook niet 100% zeker, want bij 40-60% van de patienten geeft ie toch negatief aan. Dus lastig.
    Geldklopperij volgens mn ha.
    Hij is om te beginnen ook niet happig op een kuurtje (ik ook niet echt), maar de info dat bij maar 50% van de lyme patienten zo'n rooie plek verschijnt (of n andere huiduitslag) en Giulian geen plek heeft maar vanaf zaterdag wel grieperig is met verhoging, maakt dat ie er nog verder naar kijkt en hij me vandaag of morgen belt om t laten weten of we iets gaan ondernemen.

Ik ga er ook niet vanuit dat Giul iets heeft opgelopen, maar evengoed ik kan t niet uitsluiten en de klachten die lyme geeft in een volgend stadium (in het geval dat hij idd Lyme heeft, dan zit hij nu in de eerste stadium) zijn voor Giulian niet duidelijk te maken aan mij of iemand anders. Dus dan liever t zekere voor het onzekere, voor zover t mogelijk is.
    Ik vind het wel lastig. Ik wil niet de hysterica uithangen, maar met welke info op het internet moet je wel rekening houden en welke moet je direct naast je neerleggen?
    Ik ken 2 mensen die lyme hebben en beiden waren er optijd bij en zijn direct behandeld, maar beiden zijn nog te kort behandeld en zullen nooit meer kunnen werken. De ene is mn buurmeisje geweest, die ik overigens leerde kennen toen ze t al had.

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    @ Wendy: Gupsie is nog steeds niet bevallen. Die gaat vast voor de 43, hihi.

Hee Gups, als je kunt meelezen: als je steeds zulke lange zwangerschappen hebt, dan mag je wel in je kraamtijd alweer zwanger worden van de volgende, anders kan je je grote gezin wel op je bolle buik schrijven. ;) :D LOL

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou minnie dat is toch best lastig allemaal..kan me voorstellen dat je het zeker voor het onekere neemt..en wat je zegt guil is nog te klein om te zeggen wat hem precies scheelt...maar goed dat je ha er in ieder geval over na gaat denken....hoop dat het alleen maar een griepje is dan...

Share This Page