Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hoop ik ook Elena.

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjee, minni bah die onzekerheid, jammer dat er geen test is die zekerheid geeft....sterkte ermee. Maar ze vermoeden dit jaar een ware teken plaag, mede door het zachte weer wat we de afgelopen winter gehad hebben....dus in bossen en in struiken kijk maar uit....

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hmm idd lastig ik zou het zekere voor het onzekere nemen en een bloedtest en een kuur eisen. Het kan meer schade aanrichten dan je denkt. Ik vind dat je geen goede HA hebt. Die van ons schrijft mss wat snel dingen voor maar hij neemt alles serieus en doet echt wat de patient wil.

@wen, Lars slaapt volledig in zijn nieuwe kamertje. Hij vindt het geweldig en slaapt er ook super. Hij kijkt niet eens meer naar zijn oude kamer om dus dat zit wel goed.

Hier is de buikpijn gezakt. Dus het zal wel niet. Ik kan het nu ook beter naast me neerleggen hoor nu ik weet dat ik donderdag mss ingeleid ga worden. Er is wat meer rust en ik doe nu ook weer wat meer als ik me goed voel. En tja het mooie weer komt eraan dus dan voel ik me altijd wat beter. We wachten af.

Ik zie Semmie trouwens ook nog wel voorgaan. Die is er zo realxed onder. Wij willen te hard en dan komt het niet hahha

Hoe is het met Monique? Lekker aan het genieten van de zon?

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou het zou wel n verrassing zijn als jij de laatste bent, hoor, Inky. En sneu vind ik het ook wel, want jouw lichaam is er het hardst aan toe.

De huisarts heeft gebeld en hij heeft na wat rondzoeken toch besloten om het nog even aan te zien. Ik ben ook niet gek op n kuurtje geven, maar ik ben er wel heel dubbel in.
    Als het wel n kuurtje gaat worden, dan wordt het een pittige kuur van 2 weken, waar Giulian op de lange termijn ook last van kan krijgen.

Wat ik erg lastig vind, is dat mijn man me naar de ha stuurt en de ha geeft mij de verantwoordelijkheid weer terug. Al met al ben ik dus degene die alle besluiten moet nemen.
    Bij de ha krijg ik het gevoel dat ik wel n hysterica ben (al vanaf de eerste keer) en dat hij wel luistert, maar steeds gebeurt er niks. Achteraf komt het ook steeds goed, dus dan zou ik niks mogen klagen.
    Ik heb inmiddels nog een mailtje gestuurd naar een LYME vereniging en ik kijk nog even wat ik met hun antwoord ga doen. Als ik tenminste antwoord krijg van hen.
    Nogmaals, ik vind het wel lastig en wil niet graag als n geobedeerde mama in de weer zijn. Ik wil ook zeker niet het idee scheppen, dat ik er zeker van ben dat juist mijn zoon een geinfecteerde teek te pakken heeft gehad. Maar, naja moeilijk dus.

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou minnie ik begrijp je bezorgdheid best hoor..en je komt echt niet over als een geobsedeerde mama..in tegendeel ...weet zeker dat ik me net zo'n zorgen zou maken als jou...ben je tenslotte ook moeder voor..

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inderdaad ik geniet van het mooie weer.......

Nog geen beebs zo te zien.....ben er vanavond nog wel even ik ga weer naar buiten

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik maak me nog niet direct zulke zorgen, maar ik wil het ook niet allemaal maar afdoen als "niet zo spannend" en "we zien wel".

Ik weet t niet.

Maarruh... Dames! Waar is iedereen? msn is stilletjes verlaten!

Ik heb mn voorraadkast opgeruimd en heb heel wat overjarig spul weggegooid. (van toen ik net bevallen was, erg he) t Valt eigenlijk wel mee, maar al met al toch 7 pakjes/potten.
    Vervolgens mn kast opgeruimd en ik ga al mn glaswerk es poetsen.
    Morgen logeerbedden regelen, want mn moeder, mn zus en mn nichtje komen woensdag en gaan waars donderdag pas weer weg. Zolder opruimen, lekkers in huis, gezellig maken in huis... Leuk werk allemaal!

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjee wat een weer zeg....HEERLIJK!

de jongens spelen buiten...het zand ligt overal maar ze genieten...wat fijn als de zon schijnt..wat voelt een mens zich dan goed...zalig!

minni ik zou ook vreselijk bezorgt zijn hoor, gelijk heb je...je bent helemaal niet overbezorgt...kom op zeg...het is je belangrijkste bezit waar je voor komt bij je ha....je kind....gewoon op je achterpoten gaan staan hoor!

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    is hier inderdaad heel stilletjes...allemaal stiekem aan het bevallen soms...ja en nancy is uiteraard heerlijk aan het genieten van haar mooie meisje...
    maar ik ga er ook van tussen...eten koken zo..heb eerlijk gezegd geen bal gedaan vandaag alleen boodschappen...een heerlijke hang maandag gehad..nou ja morgen weer een dag hoor...

lekker he semmie als die kinderen zo genieten buiten..heerlijk gewoon....zou je zelf ook bijna lekker met zand gaan knoeien....

nou meiden....voor wie bevallen gaat of is succes weer komende uren en tot morgen...ga vanavond lekker vroeg mijn mandje in...

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou das ook wel is lekker op tijd je mandje in.....enne kook ze...ik ben ook aan het koken...snijbonen met een runderlapje...mmmmm daar had ik echt zin in....tja en dan moeten de heren dat ook eten hihihihih....

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Echt super weer.....was ik wel aan toe......

vanmorgen gewerkt.....en vanmiddag de hele middag buiten geweest.....heerlijk gewandeld en gelijk eendjes gevoerd en naar de speeltuin.....helaas moeten we nu weer aan het eten beginnen....

Ik heb lekker 3 dagen vrij! Woensdag paasvee.....( lees zuip feest) en zit ik vanaf 1 uur in de kroeg met een hele bups meiden....s`morgens eerst het klein vee en de dik billen bekijken met dekids en daarna gaat deze mam helemaal los......

wat een verhaal minni van die teek.....ik zou meook rot geschrokken zijn

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Monique, dan zie ik je woensdag wel ;). We gaan niet naar díe dikbillen kijken, maar later zullen er ook zat rondlopen hahaha! Ik ga met mn zus en Elmar miss ook wel.

Heerlijk weertje, zo genieten!
    Giul en ik ging ook de eendjes voeren. Heel schattig: de boterhammen werden met de poppenbuggy meegenomen door Giulian. Hij was er onwijs trots op.
    Helaas zijn die eenden hier moddervet en niet meer voor zomaar n boterham te lokken. Met dat mooie weer hier, zagen we dus geen ene eend, geen eentje hihihi.

Vanmiddag kwam mn buuv langs of ik op Anthe, haar dochter van net n jaar, wilde passen. Gezellig hoor. Ze zou eigenlijk blijven slapen, terwijl pap en mam iets belangrijks te doen hadden en ik de babyfoon op bezoek had. Maar ik zag papa en mama de straat uitfietsen en Anthe begon te huilen.
    Dus die heb ik direct opgehaald.
    Ze was wel n beetje geschrokken om mij te zien en vervolgens door mij "ontvoerd" te worden naar ons "hol".
    Maar toen ze van de ergste schrik bekomen was, begon ze te huilen.
    Giulian was al begonnen aan zn diner en vond haar zo zielig, dat hij haar ging voeden. Echt superschattig!
    Daar was ze niet van gediend.
    Giul heeft haar nog proberen te troosten met zijn fles en met haar eigen fles. Ondertussen pikte hij 1 van haar 2 lange vingers (wat ik gedoogde) en nog es later ging hij haar voeren met die lange vinger van hem. (zo komen die koekjes aan die naam overigens)
    Toen Anthe even later weer ging huilen, zette ik haar voor t aquarium. Dat vond ze nu ook eng en ze bleef staan huilen, terwijl Giulian over haar haartjes aaide en haar rug en heel bezorgd keek.
    Ik probeerde me los te maken uit haar greep, om mn cam te pakken, want dit was zo onwijs schattig van Giulian. Helaas, is nioet gelukt.

Om nou n heel lang verhaal korter te maken: Giulian was super schattig!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    zo de bik is op, mijn snijbonen smaakte heerlijk al zeg ik het zelf....de jongens zijn gedoucht en gaan over een 3 kwartier naar hun nestjes......

Papa is net thuis en wil later eten, hij ligt nu te spelen met de duplo....hier is herrie in huis whahahaha maar goed dat jullie dat niet horen, dan zat je met oordoppen in ghihihihih.....zelfs ons ongeboren mupke reageert er heftig op......hihihi kan hij/zij vast wennen aan huize herrie op stelten...pfffff

14. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    *gio breekt even in, is jullie nog altijd niet vergeten hoor!*

Jee minni, dat klinkt alsof Giul helemaal klaar is voor een brusje!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gezellig Semmie, chaos in huis. We hadden t net in de straat. Giulian rende achter meisjes aan die jaaaaaren ouder zijn dan hij hihi (hij lijkt echt op blond te vallen ;))

Ja Gio, ik denk dat je dat goed ziet!
    Helaas was de droom net aan flenters voor papa zn ogen.
    Op het moment dat de mama van Anthe haar komt halen, werd Giulian n beetje baldadig en gooit een autootje naar haar hoofd. Papa was toen ook al 1,5 minuut binnen en heeft t goed gezien.
    Ik wilde het sprookje niet direct bederven, dus ik heb t hierboven niet geschreven, maar de eerlijkheid gebiedt me t toch niet onvermeld te laten.

Kom je nu vaker Gio? Ik vermoed hier voorlopig een onwijze stilte.
    Monique heeft na woensdag n week nodig om bij te komen van t feest, Susanne is op vakantie en de rest gaat bevallen en genieten van hun kroost.

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he Gio jij bent er ook nog. Alles goed met jou en de kleine?

Aman is ook al een tijdje niet geweest. Las op haar site dat ze op wintersport is/was.

Hier hebben we ook een heerlijke buitenmiddag gehad. Lars heeft eerst 3 uur geslapen! Er zit echt iets te wringen bij dat kind. Hij hangt ook weer vreselijk en ik mag hem niet alleen laten. Nou ja hij is volgens mij ook de enigste die nog niet ziek is geweest hier.

We hebben ook lekker buiten gegeten en mijn moeder heeft de narcissen weer vernieuwd haha. Ze neemt tegenwoordig iedere week nieuwe mee en de oude plant ze in de tuin. Wat ene schat he.

Morgen komt mijn broer aan en dan komt ook de kleine zegt Remon. Nou we zullen zien.
    Wat duurt wachten lang he als je het beu bent.

Ik ga lekker een warme douche nemen en dan duik ik de bank in om Greys te kijken. Remon staat op stand-by op kantoor die is om 21 uur thuis tenzij ik hem eerder nodig heb.

@semmie wat lekker dat Sjoerd zo met de jongens bezig is. genieten is dat he. Ik ben zo'n weekdier als ik Remon en LArs samen bezig zie. Ik kan er nog steeds om janken.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, dat heeft niks met zwangerschap te maken iig, want ik heb vandaag heel wat traantjes weggepinkt. (om Giul met Anthe en net papa en Giul en eerder een gedicht van Riet op zenz)

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik 1 week bijkomen van de paasvee? maak er maar 2 van.........hihihihihiihiihi.......

Inky ik hoop echt dat het niet lang meer duurt voor je....enne.....Gups ook nog niks!

Wachten duurt inderdaad lang....

19. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    allereerst: Gefeliciteerd Nancy met de geboorte van je dochtertje. Mooie, bijzondere naam! Hoop dat je nu genieten kunt met je hele gezin!

Ik ben weer terug van een korte vakantie Bonaire. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt we zijn allen lekker gekleurd. Leuk om nu te zien dat de kinderen nu bewust het vliegen meemaken.

Ik ga ff wat boodschappen doen...heb echt nix meer in huis

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    lekker, de pizza is in de aanbieding (Big americans) bij de deen Sabrina. hihihi

Klinkt weer als n tropische verrassing tijdens jullie tropische leven. Klink ik nu heel jaloers?

Monique, heb je er 2 wkn voor nodig? Oei! Ik ga er woensdag voor t eerst heen... Heb je nog tips voor me?

Deel Deze Pagina