Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    een goedenavond....

ohw ben jalours hoor op zo'n korte vakantie op bonaire...wil ik ook wel.....coctailtje en zon...hmmmmm

Hey Inky erg he die smeltmomenten.....pfffff heb ze niet vaak maar als ze er zijn dan....oi oi oi dan wordt ik net een spons hoor....

nou veel plezier monique bij dat euh...oh paasvee....ghihihihi kan me er weinig bij voorstellen maar klinkt enorm gezellie

Sjee nog niets bij gups...dat had ik niet gedacht hoor....die zag ik met 38,5 week al bevallen...maar helaas....als je mee kan lezen...kom op gups....kan niet lang meer duren...heb vreselijk met je te doen hoor....knuffie...

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Tips Minni? Trek vooral oude schoenen aan.......wees niet bang voor bier in je haar.......en bij thuiskomst gelijk je plunje in de wasmachine gooien en jezelf onder de douche......Mocht je me zoeken vanaf 1 uur zit ik in het noord en na 3en in Igez ergens achterin......hahahahahaha......krijg je van mij een biertje.......

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hihi kon er nog kleur bij dan Sabrien?

Gutogut ik lig onder vuur bij een topic over roken in het zwangerschapsonderdeel, heb daar nogal een felle mening in :)

Owh had ik nog verteld dat ik zaterdag een overheerlijke boerencake heb gebakken en dat al die plakjes ook echt overheerlijk waren? Eindelijk weer eentje die gelukt is, tijdens mijn zwangerschap van Lotte heb ik me er 2 keer aan gewaagd, de eerste poging was ik vergeten de suiker toe te voegen en de 2e poging had ik gezouten roomboter ipv ongezouten. Gelukkig heeft meneer K**pm*ns zijn receptuur vernieuwd waardoor je de suiker er iig niet meer bij hoeft te doen :p

Vandaag naar CB geweest met Lotte, is nu 80 cm en weegt 9540 gram..

Ga slapen nu, ben er morgen weer om uitgebreid te reageren..

Trusten X

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw lekker boerencake...jum jum...

hey goede berichten van Lotte, klein fijn meisje...wordt vast een slanke dame later....

Nou hier een vreselijke K nacht...Sem was weer aan het spoken van 3 tot half 5 en om 5uur was Luc wakker om te plassen en om half zes loopt de wekker af...sjonge jonge....dat wordt vanmiddag even tukken op de bank hoop ik....vanavond nog even naar een verjaardag....mijn petekind wordt 18 en daar wil ik wel even naar toe...niet lang maar wel even feliciteren.....

Nou hoe is het bij gups en Ink...al iets in aantocht....spannend hoor.

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Semmie wat maak jij een nachten...........ik zou instorten.

Hier alles OK..........Kim is al klaar om naar school te gaan en Isa ligt nog te slapen.....

Vanmorgen wat poetswerk en vanmiddag weer naar buiten........

Inky zit de beeb er nog! En Gups al aan het rommelen.....Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Gups bij een week of 38 zou bevallen........zet hem nog even op!

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    geen beeebjes nog. Ik ben Lars zijn datum voorbij. Bij hem beviel ik met 39.5 weken. Nou ja we zien het allemaal wel.

Gups moet net als ik morgen naar het ziekenhuis voor controles. Alleen Gups gaan ze proberen te strippen en bij mij kijken ze of ik de volgende dag ingeleid kan worden.

Hihi dat Paasvee klinkt als de feesten in ons dorp. Leuk hoor, even er lekker weer tussenuit.

Ik had me trouwens opgegeven voor Wieckse Rosè te buzzeren in de hoop dat die campagne ingaat als ik bevallen bent. Nu ben ik gekozen en mag ik meedoen! Rond 7 april wordt het pakket verstuurd. Echt leuk.

Het beloofd weer een mooie dag te worden dus zandbak open en schommel hangen. Dan kan mama heel de dag buiten zitten. (niet verder dan 5 cm bij Lars vandaan anders gaat ie gillen)

@wen, die stint met het zout had ik toen met mijn appeltaart een tijd geleden. Ik heb echt staan janken.

@sabrina, lekker zeg een korte vakantie ben ik ook wel aan toe haha

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @wen, ik heb je ff bijgevallen hoor in het roken topic.

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    zo Luc op school en de boodschappies gedaan, vanavond maak ik of spagettie of burritos met zure room paprika champignons en kip....weet nog niet waar ik meer zin in heb...hahahahaha

Ik heb even een vraagje....stom vraagje maar wil graag jullie mening...

Wat vinden jullie een geschikt geldbedrag om te geven voor een "gewone neef of nicht, dus geen petekind ofzo"en dan praat je over de leeftijd tussen de 16-20. Even een weetje...wij gaan wel naar de verjaardag van mijn neven en nicht (kids van mijn broers) maar de neven en nichten komen vaak niet bij ons....voor petekinderen hebben we vaste bedragen.....maar ik had deze discussie vanmorgen met Sjoerd...hij zegt ik vind 10 euro genoeg....maar dat klinkt zo weinig...maar omgerekend wel 22 gulden, en het stomme is ze komen nooit als wij jarig zijn, zelfs geen kaartje ofzo.....
    Nou wat vinden jullie 10 euro of 15 euro...of WAT?

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik kreeg vroeger van de tantes en ooms van mn vaders kant 1 gulden (als het wekelijkse kaarten dan toevallig rond of op mn verjaardag viel en bij ons thuis gepland was, anders kwamen ze niet en kreeg ik ook niks). Maar wat 1 gulden betreft: geef dan niks.

Ik vind 10€ mooi genoeg. Wij hebben maar 3 neefjes en nichtjes samen, dus we schipperen ook tussen de 10 en 15€, net wat het kind wil hebben (ik geef liever geen geld) en wat voor leuks ik tegen kom.
    Mijn zussen zijn net zo gul, of geven meer uit zelfs. En mn schoonzus geeft nooit iets en voor Giulian als kraamkado was t ook niet meer dan 10€, voor zn verjaardag is dat bedrag niet eens geevenaard. Dus t is net wat jouw gevoel is.

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen dames...inky en gups en semmie nog niet bevallen zie ik..nou meiden dan nog maar lekker een dagje genieten van het mooie weer..

monique dat klinkt wel heel erg gezellig dat paasvee gebeuren...hmmm woon toch aan de verkeerde kant van nederland geloof ik..nou geniet er lekker van meid en we zien je dan wel weer over twee weken hahahaha..

minnie lief is dat he als je ziet hoe lief guil dan is met een jonger kindje...eva heeft dat niet echt...staat meestal verbaasd te kijken als er een jonger kindje is...

whooo sabrine...ik zie groen...van jaloezie wel te verstaan dit keer en niet van alle snottebellen hoor die hier om me oren vliegen...bonaire zon...lekker gekleurd...pffff..

Inky denk dat je broer wel heel blij zal zijn dat je netjes hebt gewacht op hem hahahaha maar geloof best dat je het zelf helemaal zat bent onderhand..

en gups....ik wi je toch even heel veel dikke knuffen geven hoor meid want wat duurt het wachten lang zeg ..hoop echt dat je nu snel gaat bevallen.

eva heeft wederom een gebroken nacht met veel hoesten en koorts achter de rug...zou ook echt wel eens willen dat ze op gaat knappen...iedere keer denk ik...yess ze knapt op maar het kan echt omslaan als een blad aan een boom....zie echt niet veel vooruitgang nog....en dat met dit mooie weer...kan ik weer niet naar buiten..bah bah bah...ben al blij als ik even een boodschap kan doen...

zaterdag moet eva de zaak van mijn zus officieel gaan openen ...nou hoop echt wel dat ze er toe in staat is en dat ze is opgeknapt..mijn zus begint hem ook al te knijpen...echt niet leuk meer

vandaag hier toch maar eens wat gaan doen..gister een hangdag gehad en lekker kleding gescoord voor mezelf op internet....had behoefte aan iets leuks voor mezelf...lekker ego he...ook nog een leuk setje voor eva gekocht..dus laat die postbode maar komen...

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier is de bassis van het eten en drinken al weer prima......eerst een flespap van 250cc..daarna een half broodje pasta en een kop thee....

Nu is ze aan het puzellen.....

Over een half uurtje gaan we eendjes voeren.....boodschappen doen en dan is hetal weer tijd om Kim te halen.......

Semmie: Ik vind 10 euro meer dan genoeg...

Elena.....hier is het ook op en aan....de ene dag allesgoed en dan zomaar uit het niks verhoging.....Kimisal een maand aan het hoesten met af en toe een paar dagen rust en Isa precies hetzelfde......Gelukkig drinkt Isa goed en hoef ik me geen zorgen te maken......

Als het morgen net zo is als vandaag met het weer kan mijn dag niet meer stuk!

Even over dat topic over roken tijdens de zwangerschap......Ik vind het ook niet echt kunnen maar ieder zijn keus.Bij Kim heb ik gerookt ongeveer 3 op een dag en bij Isa helemaal niet....ik heb nooit een wijntje gedronken terwijl er wel zwangere zijn die het doen...beide is slecht en dat weet elke zwangere......ik vind discussies over roken ook altijd erg beladen. Je hebt de echte anties daar tussen zitten en roken is op dit moment al een fanatiek onder werp ook als je niet zwanger bent.......Ik vind dus ook dat ze alle horeca gelegenheden rookvrij mogen maken.....

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Amen Monique!
    Wat dat laatste betreft. Als alla horeca rookvrij wordt, dan ga ik weer es vaker uit en ben ik volgend jaar zeker weer van de partij met paasvee!
    Ik zie je morgen wel hahaha!

Ik heb mn anti-rookpreek ook gepost.
    Ik vind het ongelooflijk welke vergelijkingen er worden getrokken. Slaan nergens op. En de smoesjes om toch te kunnen blijven roken... Grrr!

13. giovanna

giovanna Actief lid

May 13, 2006
    129
    0
    0
    Alles oke hoor aan deze kant Inky, maar ben eigenlijk nieuwsgieriger naar jou...;) Kom op het moment iedere dag wel even bij jullie neuzen om te kijken hoe het met de hooooogzwangeren gaat!

Succes meiden, vooral morgen!

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Sorry hoor maar ik heb toch even op je gereageerd......het komt namelijk zoover dat alles wat je doet perfect is......iedereen kent zijn verantwoordelijk heden als bijna mam en als mam...

Nu is het een discussie over roken maar wat dacht je van een wijntje! Lijkt me ook niet echt goed.......en het is toch bekend dat Inky een wijntje drinkt terwijl ze zwanger is! Maakt mij niet uit hoor Inky en ik bedoel het niet op persoonlijk vlak....mijn vriendin dronk ook wel eens een wijntje tijdens haar zwanger schap......

wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat iedereen zelfmoet weten wat hij/zij doet en het is niet aan ons om daar iemand op te veroordelen.....

Weer even gezelliger getik.......ben net wezen shoppen.....ik heb voor Isa een onwijze leuke zomerjas gekocht.....spijker en halflang van Mexx.....zo lief! En voor Kim gelijk een nieuwe jas meegenomen van Protestt.....super stoer jack.Voor mezelf een paar legerprint gympen van 10 euries voor morgen.......hahahahahaha.......en plantjes voor in de tuin.....Isa gaat na het broodje naar bed en ik duik de tuin in.......

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou Monique, ik wist niet dat jij je erdoor aangevallen zou voelen.
    Ik ben nog wel es ongenuanceert, maar jij kent me en je weet toch wel mijn tekst op waarde te schatten? Valt me wel wat van je tegen om zo te reageren. Het op het persoonlijke te gooien...

Wat ik schreef, was omdat iemand zich tegen mij richtte en ik d8: is goed, maar dan heb je nu de verkeerde. Ik weet dat ik me daarmee wel kwetsbaar opstelde en daar heb je lekker op in gespeeld. Zou ik niet hebben gedaan als het andersom was geweest.
    (En je oordeel is daarin duidelijk te lezen, terwijl je hier schrijft dat het niet aan jou is om te oordelen)

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Sorry Minni dat je het zo op vat!Ik vond je betoog erg vergaan en je kwam echt over als een persoon die het allemaal beter doet dan een ander....ik voel me niet persoonlijk aangevallen omdat het mij niet boeit hoe er over me gedacht wordt........

Ik had misschien even moeten nadenken voor ik het plaatste en het via een pm moeten doen...

Verder maak ik me er niet zo druk meer om en ik zou zeggen even goede vrienden.....

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Minni......Ik heb geprobeerd om mijn berichtje te wijzigen helaas lukt me dat niet meer.

Ik heb je daar mijn ecxuus aangeboden en ik had het inderdaad niet persoonlijk moeten maken.....dus nogmaals sorry.......

Ik weet dat je op bepaalde dingen heel fel kunt reageren en probeer me er ook afzijdig van te houden. Het is inderdaad jou mening en dat is je ook goed recht.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Tja lekkere discussie is dat roken topic geworden...pfffff....

Hier een relaxte middag, Ga Sem zo wakker maken want anders slaapt hij me te lang...hij moet vannacht slapen...ghihihihih

Euhm tja verder een beetje gelanterflanterd en wat voor de tv gehangen.....

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik heb er nou al de balen van dat ik er op heb gereageerd......meestal vermijd ik deze discussies.....

Het is vandaag een jaar geleden dat Isa haar biosie heeft gehad en daarna op de ic belande....het lijkt wel of ze me aan voelt ze is zo lief.........we gaan zo even naar het grafje van Mark* viooltjes planten en daarna Kim halen.......en naar de speeltuin....

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hier ook een redelijke rustig middag...eva is heel lief vandaag hoest ook een stuk minder dat zal het zijn...en hubbie belde dat ik op internet maar even op zoek moet gaan naar een weekje vakantie van de zomer...heerlijk ben lekker aan het surfen...

wat gaat een jaar toch snel he monique?

inderdaad semmie aardig verhit daar die discussie wilde ook niet echt reageren maar ach nu weet gelijk iedereen dat ik dus rook....

Share This Page