Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo jippieeeeee we gaan 29 juni lekker een week naar drenthe oh heb er zo'n zin in....ben gewoon helemaal blij zeg....! alles geboekt mooie ruime chalet en leuke dingen voor eva op het park en in de buurt..

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Had ik echt niet van jou verwacht Elena dat je rookte.......hahahahahaha........maakt mij niet uit en nu ben ik gelijk niet meer zo`n eenling.....

En inderdaad wat gaat een jaar snel......over 4 weken ik jarig 3 weken erna wordt Kim al weer 9 en 10 dagen daarna Marco 39 en dan als klapperopde vuurpijl wordt die kleine uk 2....het gaat inderdaad wel heel erg snel......

Volgens mijn berekening is Astrid de eerste die 2 wordt en Eva de laatste van het rijtje.....

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    zow gaaf zeg, alvast veel voorpret....welk park gaan jullie? Met zijn drieeën? of ben ik nu te nieuwschierig :)

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha ja monique zo zorg ik ook nog eens voor verrassingen...en inderdaad eva is de laatste in een lange rij die twee word maar vind het ook allemaal te snel gaan hoor...

semmie nee hoor je bent niet te nieuwsgierig...we gaan met zijn drieen want de oudere kids gaan allemaal met vrienden op vakantie...die willen stappen he...maar ben even vergeten hoe het heet en kan het natuurlijk weer niet zo snel vinden...is in ieder geval in drenthe dat weet ik wel hahahha

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ahaa gevonden in schoonloo en chalet voor zes personen nou ja kan er nog iemand om de koffie zullen we maar denken...

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Elena is dit een uitnodiging!
    Schoonloo zijn wij ook eens geweest.....mooie omgeving

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou monique als je in de buurt bent ja hoor..je komt maar op de koffie hoor...we gaan 29 juni dus schrijf maar alvast in je agenda...
    maar meiden ik ben weg...eten staat op lekker spagettie bolognese..hmmm heb voor het eerst in weken weer echt trek....

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Volgens mij is Sem de hekken sluiter...of mag hij niet meedoen? :rolleyes:

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    klinkt goed Elena....gezellig....en wij hebben ook spagettie bolognese op....de kids hebben heerlijk gesmuld....rode toetjes van de saus...nu zitten ze te sabbelen aan een zelf gemaakt waterijsje.....

Hey Inky waar ben je....?

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik dacht dat sem er nog tussen in zat....sorry

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    geeft niet maar volgens mij was Sem de laatste 30 juni wordt hij 2!

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    goedemiddag allemaal!

ik heb verder nog niks bijgelezen...

maar idd ik ben bevallen van een supermooi meisje (hihi vind iedere moeder natuurlijk)

zaterdagavond, 23.00 braken spontaan de vliezen, had verder geen weeën, maar heb de verloskamer gebeld over het hoe en wat.
    omdat ik in het ziekenhuis moest bevallen vanwege mijn medicijnen (hartritmestoornis van paar weken geleden)

daar werd me verteld, dat ik zondag 10.00 kon komen en dat ze dan ctg zouden maken en verder kijken/beslissen over het hoe of wat..
    als ik eerder weeën zou krijgen kon ik even een belletje doen om te melden dat we eraan kwamen.

Tegen 1 uur zijn we naar bed gegaan, de weeën waren ver te zoeken, had af en toe een harde buik, zoals ik al eerder had gehad die week...

Heb redelijk geslapen, had af en toe nog een harde buik maar verder niks, het idee dat ik weer bijna moeder zou worden hield me waarschijnlijk meer uit mijn slaap... was zooo benieuwd naar het kleine mensje in mijn buik!

's morgens op tijd wakker om naar het ziekenhuis te gaan, de kinderen verteld dat de vliezen waren gebroken en dat we nu even naar het ziekenhuis gingen voor controle dat ik waarschijnlijk wel weer mee naar huis zou komen omdat ik nog geen weeën had..

verteld dat ze uiterlijk dinsadag toch wel hun broertje/zusje zouden hebben..

afscheid genomen, tas voor de zekerheid maar mee en op weg naar het ziekenhuis...

lag van 10.30-11.00 aan de CTG. hartslag baby was goed, zagen wel elke 5-7 minuten een wee-activiteit maar niets bijzonders...
    ik had er ook maar weinig hinder van moet ik zeggen..

ass. van de gyn erbij.... mocht naar huis als ik wilde, mochten de weeën beginnen, bellen en komen (gezien het de vierde bevalling was en ik vrij snel beval) anders maandagochtend 10.00 weer controle.

Om 11.45 waren we dus weer thuis,(mijn moeder ging om 12.00 naar huis en spraken af dat ze wel weer gebeld zou worden als het nodig was.. woont vlak bij dus dat is makkelijk) alex broodjes in de oven gedaan, tafel gedekt.. ondertussen merkte ik dat de weeën begonnen te komen...

Heb 1 broodje op en verder niet, de weeën werden behoorlijk heftig ondertussen... de kinderen reageerde er heel erg goed op! vonden het wel een beetje zielig voor mij, maar ik zei ze dat het niks gaf en dat dat erbij hoorde.

Om 13.00 besloot mijn man dat het tijd was mijn moeder weer te bellen, hij wilde terug naar het ziekenhuis. (hihi hij wilde naar het ziekenhuis)

Ik zei hem nog joh laat dat mens even eten eerst, dus hij gaf dat door.... geen idee hoeveel later (10-15 minuten) zei ik tegen hem.. BEL mijn moeders even en zeg maar dat ze nu moet komen!

Dus om 13.45 waren we weer op de verloskamers, de ass van de gyn was bezig met een bevalling in de kamer naast me en zou zo wel even komen kijken...
    Had toen wel het gevoel dat ie niet zo lang weg moest blijven....

Toen hij kwam zei hij ook, zo dat heb je snel voor elkaar, dit zijn de weeën he?
    Ja zei ik dit is het betere werk.

Bij het toucheren bleek dat ik 9cm ontsluiting had!
    Wow... nog maar heel even en ik was weer mama.

Om 14.25 is onze dochter PHAEDRA geboren (uitdrijving 18 minuten) 4030 gram en 55 cm groot!

wat geweldig weer het is heerlijk genieten!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw Nancy wat een super bevalling joh....snel zeg...super...en nogmaals van harte met jullie vierde wondertje....een meisje met een prachtige naam...echt super...ben erg benieuwd naar een foto van Phaedra!

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zet er meteen een aantal in mijn album

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh wat n heerlijk frummeltje in je eigen bedje met je eigen dekentjes (ja toch?). Wat geniet zeg!

Nogmaals gefeliciteerd Nancy.
    Lekkere bevalling, als ik het zo goed lees. Ik hoop dat de dames hier er een voorbeeld aan kunnen nemen. (ik wens hier iedereen n fijne bevalling toe, natuurlijk)

Ik ga naar pilates, doeii

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    aaahhhh wat een moppie is het Nancy, en wat een snelle bevalling weer. Klinkt als een fijne bevalling iig.

Het kaartje is ook erg mooi hoor. De tekst die jullie over geluk erop hebben staan, die hadden wij op onze bedankjes van het trouwen gezet.

Wauw lekker heftig hoor de discussie over roken.

@monique ik heb zelf in dat topic gezegd dat ik af en toe een wijntje drink dus ik voel me zeker niet aangevallen.

Deboor heeft haar slijnmprop weer verloren en heeft sinds 10 min. harde buiken en af en toe een wee. Dus dat wordt spannend!

Nou mijn broer is vandaag aangekomen en ze zijn meteen hier naar toe gekomen. Het was echt super gezellig. Lekker buiten gezeten en ik ben helemaal ontzien. Lars is door zijn oom en tante vermaakt. Hij ligt nu ook nock out in zijn bed na een heerlijk bad.

17. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Nancy gefeliciteerd!

Inky en Gups succes morgen. Spannend!

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wat een schatje Nancy......

Gupsie zet hem op het kan nu echt niet lang meer duren......

Ik ga vanavond bankhangen zodat ik fit ben voor de paasvee

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Weeën om de 10 min, soms sneller. De huidige stand van zaken bij Gupsie.
    Zet m op!

20. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    zooo..da's weer een hoop bijlezen voor mij! Ach...meiden...we kunnen elkaar zo nu en dan in de haren vleigen toch? We blijven tenslotte meiden...hahaha. Anders wordt het zo saai....Zolang er maar op tijd gerelativeerd wordt en dat is gelukkig gebeurd!

Ow Nancy: mooooooooooooooooooiiii! wat een soepel lopend verhaal zeg! Knap staaltje werk dame!

KOM OP GUPS!

Inky: nog ff....je blijft er wel lekker nuchter onder...

Voor de gehele bevolking van Curacao is het morgen eindelijk D_DAY!

Voor het eerst zal morgen de eerste ALBERT HEIJN zijn deuren openen! ow.....heb een hekel aan booschappen doen, maar ik wil nu ook wel snel een kijkje nemen. Ben morgenmiddag vrij en AH zit naast mijn werk! hahahaha...da's nou eens geluk hebben toch?

Geloof het of niet: hier is iedereen een beetje zenuwachtig...hahaha

weltrusten!

Deel Deze Pagina