Goedemorgen allemaal. Ohw Nancy wat een lekker mupke, echt lieff....nogmaals geniet er lekker van joh! Whaaaaaaaaaaaaaaaa Gups spannend....misschien heb je nu je wonder al in je armen...ben benieuwd..... Inky suc6 vandaag in het ziekenhuis! Hier geen bijzonderheden...nog rustig.
geen bericht nog van Gups gehad hopelijk is ze bezig of net klaar. Wij hebben om half 11 een afspraak. Gisterenavond iedere 10 min een harde buik gehad en welgeteld 1 wee haha. Pff ik ben alle moed verloren dat het spontaan gaat komen hoor. Vannacht weer geen oog dicht gedaan van de pijn en ik droomde dat er een inbreker was. Lars brengen we straks weg naar mijn moeder en daar zijn mijn broer en schoonzus ook dus die vermaakt zich wel. Ik heb voor de zekerheid maar een tas met slaapspullen enz. gemaakt. Wie weet mag ik morgenvroeg komen om ingeleid te worden. Dan kan hij daar net zo goed blijven. Spannende dag vandaag. Duimen jullie voor ene open baarmoedermond hihi. Sabrina een AH, lekker joh. Gaan ze daar ook echte Hollandse dingen verkopen die je mist of gewoon lokaal?
Inky succes vandaag en ik hoop dat je mag blijven en vanavond of morgen kan genieten van je beeb.........ik zal het misschien pas morgen lezen........ Deboor ik hoop dat je inmiddels bent bevallen en anders succes met de laatste loodjes......... Ik ga die kleine wakker maken en naar de paasvee..........spreek jullie misschien vandaag nog wel even als ik de toetsten van het bord mnog kan vinden
ghihihi nou veel plezier vandaag Monique...en doe rustig aan he! Suc6 voor strakkies Ink ik duim voor je.... [-o<
Deborah is nog steeds zwanger. Ik laat dr maar ff met rust en ga niet vervelende vragen stellen, maar dr msn zegt: slaven arbeid! Oh nog steeds zwanger. Zegt genoeg, niet waar? Mn moeder en mn zus komen vanochtend en dan gaan mn zus en ik ook naar de paasvee. Heb er n bult werk aan gehad om t huis eniszins aan kant te krijgen (wat is dat toch, als je slapers krijgt, dat niks meewerkt? En anders hoef ik nauwelijks iets te doen en ziet t keurig) Inky, ik duim voor jou bij aankomst al n cm of 4. Wat zeg je me daarvan? Ik hoop dat je aan de slag mag en een hele dikke knuffel voor jouw vermoeide lichaam. (Sem jij lekker geslapen? Jij ook n knuffeltje hoor)
deboor heeft nog steeds weeen om de 8 min. de vk komt om te kijken of ze gestript kan worden. Ik ga lars wegbrengen en dan rijden we naar het zh. Tot vanmiddag, of hopelijk tot morgen haha
sjee het zit gups niet mee zeg, heb echt enorm met d'r te doen...foei foei foei. toi toi toi Inky..... Minni ja hoor redelijke nacht hier....af en toe wakker van harde buiken en een benauwd gevoel maar verder goed geslapen...gelukkig.... En ook jij veel plezier bij het paasvee......
ahhh Nancy wat een prachtig meisje zeg...echt een plaatje en wat een super bevalling..heerlijk zeg dat het allemaal zo lekker vlot is gegaan...grote genieten kan nu beginnen... arme Gups..leef met je mee meis...hoop dat jij nu ook snel je tweede meisje mag knuffelen dit is echt beulenwerk..kop op meid Inky heeeeeeeeeeel veel mega succes vandaag en hoop dat jij ook snel een mooie beeb in je armen mag sluiten... Monique lekker aan het feesten...veel plezier en we zien wel wat voor wartaal je gaat tikken hahahaha.. Minnie ook heel veel plezier met je moeder en zus...huis zal best wel aan kant zijn meid...lekker dag gaan genieten is mooi weer dus komt best goed.. Wow sabrine...spannend en dat iedereen er gewoon zenuwachtig over is...kan me er wat bij voorstellen...veel boodschapplezier vandaag... Arme semmie ook nog geen beeb in aantocht...nou meid duimen voor je dat het bij jou ook niet al te lang meer gaat duren hoor...en sorry dacht inderdaad ook dat sem eerder jarig was maar in dat geval is hij de hekkesluiter...jeetje en dan zijn ze allemaal weer twee snel gegaan hoor.. hier een vermoeiende nacht weer gehad...eva weer twee flinke hoestbuien gehad en dan kan het arme kind niet meer slapen zo zielig...maar ja overdag zit er in ieder geval wel vooruitgang in dat scheelt...ze heeft gister zowaar een bordje spagettie op hoeraaaaaaaaa er zit weer wat voedsel in...arme ding zat te eten niet normaal meer was echt uitgehongerd...vanmorgen een half boterhametje op en nu met een appeltje bezig..nou ja gaat weer van alles in..ben ik alang blij om... ben nog steeds in mijn roes dat we op vakantie gaan oh heb er zo'n zin in...heerlijk...hubbie ook.. zo even bakkie thee maken nu en dan even met eva voor het eerst stukje buiten lopen..is mooi weer gaan lekker in het zonnetje lopen koorts is weg en een frisse neus is ook wel weer eens lekker voor d'r...beetje zonne vitamines opdoen...
Zo.......Isa hebben we naar oma gebracht.......ik ga me even om kleden en mijn leeftijd verdoezelen onder een laag make-up........en dan ben ik weg! Inky toi toi toi.......en Deboor ik verwacht dat je toch vandaag ga genieten van een prachtige dochter....... Minni wie weet kom ik je nog tegen..... Elena: Voor ons is Drenthe niet zo heel erg lang rijden........wie weet kom ik langs voor een bakkie.... Tot morgen.............. Semmie ook jij natuurlijk nog even succes en ik hoop dat het voor jou ook niet meer zo heel erg lang meer duurt.........
nou monique heel veel plezier hoor meid...en je komt maar aanwippen hoor in drenthe als we er zijn... zo eva is buiten geweest gaat nog goed tot nu toe...maar ja zien het vanavond en vannacht wel weer.....
nou wat een weertje hier zeg, heerlijk... jongens liggen in bed en ik ga op de bank, tot laters Minni en Monique heel veel plezier bij paasvee..... Inky denk aan je hoor... Gups dikke knuf voor jou.....
zoooooo daar ben ik weer pfffffffffff. Helaas heeft de gyn niks kunnen doen. De keuze was aan ons. Hij kon morgen inleiden maar de baarmoedermond vond hij er nog niet rijp genoeg voor. Hij vertelde dat het wel mocht als wij het graag wilde maar dat we dan ook rekening moesten houden met een lange bevalling die in een keizersnede kan uitdraaien. Anderzijds kan het ook goed gaan. Zijn advies is om nog even te wachten. Dus het verstand heeft het van mijn gevoel gewonnen. We wachten het nog af tot na het weekeind. Maandag mgen we terug komen en dan kijken we of de baarmoedermond al wat verder open is. Dus we wachten maar verder. De kleine doet het verder goed dus daar gene zorgen over. Remon had wel met me te doen. We zijn lekker uitgebreid gana lunchen in een luxe restaurant en Lars laat ik vandaag bij oma. Ik duik nu lekker mijn bedje in en hoop wat te kunnen slapen. Zonde van het mooie weer om in bed te liggen maar goed ff bij proberen te tanken. Gups werd aan het einde van de middag gestript dus wie weet gaat het wel goed doorzetten. Minni en Monique veel plezier vandaag. Semmie geniet ook lekker van het mooie weer. Elena, lekker dat Eva opknapt die gaat haar kilos wel inhalen. Sabrina, al geshopt bij AH? Wen hoe gaat het met jou? Alles goed met Lotte?
Tis rustig hierzo....maar ja .... iedereen geniet natuurlijk van het prachtige zonnetje... Hoestie bij Gups.....nog geen klein beebiemeisje.....wat zal ze het zat zijn! Inky lekker geslapen?
Heb Gups net nog op msn gehad, heeft veel last van harde buiken en vermoed mss een blaasontsteking.. Ben op mijn werk en heb niet veel zin om lange lappen tekst te schrijven, komt later wel weer..
jeetje inky dat valt toch altijd weer even tegen dan..nou ja meid misschien besluit de kleine wel spontaan nog te komen voor maandag ga er voor duimen.. en arme gups jeetje heb echt met je te doen meid..hoop dat het voor jou nu ook echt snel gaat doorzetten hoor want dit is ook niks... weer helemaal opgeknapt wen? ja semmie twee feestbeesten hier die zijn allebei naar de paasvee...zullen we een dag of twee weinig van horen denk ik... nou hier ineens hectisch middagje maar goed dat ik vanmorgen even naar buiten ben gegaan met eva...mijn man zou vandaag met mijn moeder naar het zh gaan die moest geopereerd worden aan een carpaal tunnelsyndroom...maar ja hij loopt nog steeds met die verdomde krukken en was toch bang dat die niet voldoende steun kon bieden aan mijn moeder dus moest ik onverhoopt met d'r mee..nou ja mensie mee met me naar het zh ging gelukkig allemaal heel snel en ik was om half vier weer terug...toch wel prettig dat ze zolang in een verz. huis zit want nu kunnen ze haar ook goed verzorgen...thuis gelijk aan mijn eten verder gegaan...eva heeft weer een redelijk prakkie rode kool op dus eten gaat nu echt steeds beter nu dat ellendige drinken nog....en ik hoop hoop hoop op een avond en nacht zonder hoestaanvallen maar denk dat daar weinig kans op is....
sjee die Eva, zo sneu als die kleintjes zich niet goed voelen...en dat drinken idd, lastig is dat zeg....ik hoop met je mee op een goede nachtrust voor jullie kleine meisje!
oh ik ben zooo aan het genieten ! van het zonnetje vandaag en van ONS zonnetje ! -- Ik hoop voor alle zwangeren onder ons dat jullie snel net zo mogen genieten als ik nu doe! * ps mijn borsten krijgen formaat/vorm Pamela.. en geloof me, ze zijn 'normaal' al niet klein...