whahahahah wat een ah al niet teweeg kan brengen..lachen joh! Maar geniet lekker van de hollandse kost...heerlijk toch! Vannacht een rommelnacht gehad....gerommel in mijn buik maar niet iets dat op weeën lijkt....zullen wel voorweeën ofzo zijn..heb geen idee... Moet vandaag weer naar vk om 12:00 uur dus we zien wel.... Hoe is het bij jou inky, alles nog rustig...?
Mmmm! Lekker zeg! Paasbroodje zou ik ook wel lusten (helaas suiker he). Is Suus op de hoogte van de geboorte van Eva? Anders zal ik dr sms-en. Ik ben onwijs relaxed wakker geworden. Heerlijk. Het kan komen doordat ik gisteravond de bende hier al heb opgeruimd en gezogen en gedweild (op mn kniën) heb. Het kan ook zijn omdat Elmar gisteren een gesprek met me begonnen is. Ik moest ff bij hem komen liggen en knuffelen en hij legde uit dat de situatie met zijn ouders een situatie is waar zij voor kiezen. Die keuze hebben ze steeds gehad en de manier van omgaan zoals ze nu doen is steeds hun keuze geweest. Ik bedoel niet dat het hun keuze is, dat ze kanker oplopen, maar alles erom heen wel. Het gaf mij de indruk dat ik de keuze dan kan maken om er afstand van te nemen, zoals de hele familie ook doet en wat heel duidelijk de wens is van Elmar zn ouders (anders is het negeren van de kanker te moeilijk voor hen). Dus nu heb ik er meer vrede mee. Mn schoonpa krijgt vandaag zn chemokuur uitgelegd en waars ook mee naar huis. (opa zal wel alleen gaan, want oma gaat niet mee) So be it. Lekker daggie joh. Ik heb geen auto, dus ik kan er niet op uit. We gaan een lekkere wandeling maken vandaag in de buurt. Ff het hondje verwennen. (en nog es: wat is het lekker opgeruimd zeg)
haha wat een taferelen op Curacao, ik zie het helemaal voor me. Wel lekker dat je nu ook wat Hollandse kost kan eten. Hebben ze ook airmailes en een bonuskaart? Lekker hè Minni een opgeruimd huis, daar kan ik ook zo van genieten. Helaas is het altijd maar voor 1 dag opgeruimd en dan is het weer een zooi. Ach ja daar heb je kids voor. Dat het bericht van zenz afgehaald zou worden had ik ook wel verwacht. Van mij hoeft het niet eens. Ik denk dat Suus het wel weet hoor Minni, we hebben allemaal elkaars nummer dus als ze niet gebeld heeft dan zal ze wel een sms gestuurd hebben. Semmie, je gaat toch niet eerder bevallen dan ik hè! Das niet eerlijk hoor. Mijn vader komt vandaag uit Londen over en is vanavond laat hier in het dorp. Dus wie weet heb ik het onbewust opgehouden voor mijn broer en vader. We wachten maar weer een dag af. Een loodzware welliswaar. Lars begon al te gillen om zijn moeder toen Remon hem uit bed haalde. Het is alleen maar mama pffffff. Mijn kleine energievreter. Gelukkig is mijn moeder om half3 thuis en dan sjees ik meteen die kant op. Dan kunnen ze daar Lars lekker vermaken en ik kan bijkomen.
nee hoor Inky, jij mag eerst! Hoop dat dat het is en als je paps terug is je heerlijk gaat biggen! Fijne dag allemaal, ga 2 donders uit bed plukken...die breken me de tent af!
zo het is alweer vrijdag..deze week is omgevlogen.. jeetje inderdaad kinderachtig zeg van Z&Z maar goed was te verwachten... spannende dag weer minnie voor je schoonvader..en toch wel fijn dat je zo'n goed gesprek met Elmar ervover hebt gehad...het is misschien niet zoals jezelf in elkaar zit maar ja als je schoonouders het liever zo doen...net wat je zelf al zet..so be it meid evengoed sterkte ermee... hahaha sabrine ik zie het inderdaad ook helemaal voor me zeg bij jullie ah...allemaal rennen naar de paasbroodjes en de rauwe andijvie...geweldig...dus jullie eten vanaf nu alleen nog maar hollandse kost...? Inky wel lief zeg van je dat je even op heel de familie wacht tot ze weer op nederlandse bodem zijn...maar denk toch wel dat je ondehand heel graag wil gaan bevallen....nou hoop ook echt voor je dat je dat nu snel gaat doen hoor... wen met jou ook alles goed? niet meer zo misselijk hoop ik.. en semmie...ben benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen wat dat betreft maken jullie het allemaal wel spannend hoor...ga voor jou ook heel hard duimen.. hier een iets betere nacht dan vorige nacht..eva is maar twee keer wakker geweest van een hoestbui en verder heeft ze geslapen..heerlijk ik ook eindelijk weer eens even..maar heb zo vast geslapen dat ik in 1 houding heb gelegen en ben nu helemaal stijf zeg in mijn rug..nou ja straks even een wandelingetje naar de winkel en dan schiet de boel wel weer los....en morgen grote dag voor mijn zus...de opening van de zaak..ben heel benieuwd hoe eva het vind...momenteel heeft ze het helemaal niet zo op vreemde mensen en die zijn er morgen genoeg denk ik..nou ja we gaan het zien...
Eergisteren was n vriendin van me uitgerekend. Gisteren was de kleine van een wederzijdse vriendin van ons 1 geworden. De hoogzwangere en de mama (van die kleine die 1 is geworden) zijn allebei op dezelfde dag jarig en hun mannen (de papa's) schelen 2 dagen. Nou moest ik gisteren al lachen, toen ik bedacht dat t grappig zou zijn als de ene vriendin gisteren zou bevallen. Ik kan jullie vertellen dat zij gisteren idd bevallen is van een jongetje, hij heet Ramon. Mam en zoon maken het goed. Ze beled me net en ik vertelde dat ik er gisteren aan moest denken en zij zei dat zij er ook aan had gedacht en ze er vreselijk om heeft moeten lachen. Ik moest t ff kwijt hier . Iig weer beter geslapen, Elena. Weer n stap vooruit, zeg maar. @ Sabrina, zijn de prijzen van de AH hetzelfde als in Nederland? Dan moet t er wel storm lopen, want dat zal vast goedkoper zijn dan van andere supermarkten. Lekker weer unox rookworst (of niet?), daar zou ik wel van opknappen.
hahaah geweldig minnie het is bijna geen toeval meer zou je toch denken..toevallig ook dat je er gister over zat te denken.. ja dat slapen is inderdaad een stapje vooruit nu het drinken nog en we zijn er weer helemaal maar goed niet alles tegelijk
waterijsjes, of van die slushpuppies, vindt ze die lekker? Heb je ORS? Dat schijnen ze te drinken als ze t nodig hebben, anders helemaal niet. Ik heb t zelf gezien met Giulian en sindsdien heb ik t gewoon altijd in de buurt (ook op vakantie gaat t mee voor de zekerheid) Als jullie mn kind toch es konden zien nu, hij is zooooo leuk! Zo lief en zo schattig. *smelt* Ik ga mn dag wijden aan mn kind en mn hond. Veel plezier allemaal!
hahaha ja maar ik heb een vreemd kind minnie..ze houd niet van ijsjes of zoetigheid...dus dat lukt niet...ors heb ik ook in huis en dat geef ik d'r ook maar goed vandaag heeft ze uit zichzelf al drie keer een slokje uit haar beker genomen...dus er zit alweer vooruitgang in.. veel plezier vandaag met je ventje en de hond.. ik ga even de boodschappen doen..bwehhh....maar goed wel even lekker naar buiten en neem eva ook lekker mee..
Ik ook weer hier........ik vind het ook kinderachtig dat het bericht van ZenZ is verwijderd maar het was te verwachten..... Op mijn werk is het een zootje en ik kan nu niet zeggen dat ik met plezier op mijn werk ben.... Morgen gaan we naat Texel en hebben we een hoteletje geboekt......Isa naar Oma en Kim gaat mee..... Ook vanmiddag weeg dag........hierna nog een week of 3 en we zijn klaar..... Ik ga de vaatwasser leeg halen en verder weinig doen..... @ Inky je gaat toch niet op 1 april bevallen......dan geloven we het echt niet......hihihihihihihi
zoooo lekker monique weekendje weg..heerlijk zeg..en ben benieuwd hoeveel kim weegt vanmiddag.. zo hubbie belde net was gister nog bij de ha geweest vandaag naar de rontgen..en zit nu vier tot zes weken in het gips hielbeen is toch echt gebroken..jees wat een sukkels zeg in dat zh...geen wonder dat die zo'n pijn bleef houden..en nu moet die maandagmiddag ook nog door een ct scan nou ja geen idee waarom precies waarschijnlijk om te zien of er nog meer kapot is....grrrrr.....
Hier ben ik weer! Heb net alle pagina´s weer bijgelezen..pfffff Was haast niet door te komen. Allereerst natuurlijk Gups ook gefeliciteerd met je meisje Eva... bedankt voor je sms daarover! Lekker genieten nu he! Nancy.. Je heb ook een heeeel mooie meisje.. leuke foto´s heb je me gemaild. Inky.. Succes hopelijk kunnen ze maandag meer voor je doen in het zkh. Elena.. heerlijk een vakantie in Juni... naar Drente... daar zijn we deze week dus ook geweest. We hadden een kinderbugalow , zeker het aanraden waard! Wen.. Gaat goed met Lott zo te lezen.. wow 80 cm alweer en 9540 gram.. super joh! Sabrina.. heerlijk he zo´n korte vakantie.. even heerlijk bijtanken.. ook wij kunnen er nu weer tegenaan. Monique.. shit dat op je werk zo´n puinzooi is...ik kan daar helaas ook over meepraten. Semmie.. Ook daar bij jou alles rustig? Giovanna.. leuk om weer wat van je te horen... nog gefeliciteeerd met Renzo... (goh..wat gaat de tijd toch snel... had niet door dat jij ookal weer bevallen was) Alles goed met Renzo? Ik lees straks even zijn website! Minni...Leuke naam heeft je buurmeisje...enne bedankt dat je me wilde sms/en... maar ik was al op de hoogte! Zoooo pffff volgens mij weer iedereen gehad.. sjee wat een lap tekst hier joh. we hebben een heerlijke vakantie gehad.. zal er straks meer over vertellen.. we zijn nu bij mijn ouders.. Even Tim uit de Cosi en op bed gelegt.. om 14.00 uur rijden we verder naar huis..
welkom terug suus...weer even omschakelen altijd na zo'n vakantie hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad...
Hoi hoi.......weer 4 ons...... de stand is nu 40 ons........ Ik ga de boodschappen spullen klaarzetten en boodschappen doen tot later
HIer ben ik weer, ik ben naar de vk geweest en alles was goed...mijn bloeddruk was alleen te hoog 140/90 maar zij dacht dat het niet lang meer zou duren voor ik zou bevallen.....ze zei dat de bloeddruk dan ook iets stijgt...wel een afspraak gemaakt voor volgende week....och we zien wel....ze zitten er vaak genoeg naast.... tis raar weer, ene moment schijnt de zon ander moment drupt het...hmmmm nou ga even chillen...heb net mijn ramen gezeemt buiten....ik kan weer naar buiten kijken ghihihihi hmmmm heb wel een beetje een weeïg gevoel in mijn buik......
geweldig Kim......vind het echt hardstikke goed van je hoor !... ja semmie dat idee heb ik ook een 1 april baby...zou me nu inderdaad niet heel erg veel zorgen maken om je bloeddruk eind is tenslotte in zicht meid... even lekker met eva buiten geweest...hier ook wel /geen zonnetje maar de temperatuur is erg aangenaam...dus eendjes gevoerd en daarna een lekker stuk gelopen eva aan een handje...alleen toen we bijna thuis kwamen kreeg ze een flinke hoestbui...maar ook heel goed nieuws ze heeft vandaag uit zichzelf twee bekers diksap leeggedronken...yeahhh...ben helemaal blij ervan..