Wat goed van Kim zeg, wat is het toch een kanjer! 1 april zou het.....? Geloof er nog niet zo in... En idd die bloeddruk geloof ik wel...bij Sem had ik met medicatie een onderdruk van 115...dussss Monique veel plezier van het weekend! En wat goed van Eva...2 bekers...sjeee!
wauw Kim al 4000gram! Super meid! Oh meiden, ik heb zo lekker getukt. Wel 2 x vandaag. En vannacht ook goed geslapen. Lief kereltje wat naar binnen en naar buiten rent (inmiddels 2 geschaafde knietjes, hihi). Morgen naar mn "healer" en hopelijk gaan we leuke dingen doen dit weekend. Lekker voor ons 3en zorgen zonder aan anderen te moeten denken (en de verantwoordlijkheid over te hebben, want zo voelt het tegenwoordig wel). Ik ga nasi maken voor Elmar, daar is ie gek op. En semmie, zet m op, hihi 1 april!
pffff jaja nou denk maar niet hoor, mijn krampen zijn foetsie en ik heb nergens meer last van...kwam denk ik door het ramen lappen....
@ Elena zie je wel Eva komt echt wel weer.... Ik denk dat Isa weinig eet vandaag......heeft net een krentebol gejat en helemaal opgegeten en een hele banaan...... Semmie succes zondag....zet hem op........hihihihihi en Inky 1 april wordt ook vast jou dag.... Genieten zullen we zeker van het weekend het weer schijnt helemaal top te worden...... Ik ga aan mijn eten beginnen.......
...die ga ik zo ff lezen...! Hier hebben ook de dames zitten smullen van de rauwe andijvie stamppot.....het laatste beetje kregen ze met appelmoes...hollandser kan het niet toch? Hollandse kost eten we eigenlijk wel vaker. Alle andere gerechten zijn vaak minder geschikt voor de meiden vanwege de kruiden etc. Maar het voordeel van AH is dat ze veel meer keus hebben en dat alle groeten al voorgesneden zijn. Zo kan k nu binnen 1 kwartier een maaltijd samenstellen terwijl ik anders dik 1/2 uur tot 3/4 kwartier in de keuken sta. Gezien mijn werktijden is dat voor mij pure winst! Morgen in namiddag weer eens een kinderverjaardag.....en ik sta op een hele drukke bazaar kinderkleding te verkopen. (vriendin heeft een kinderkledingzaak) Minni: wel goed van Elmar dat hij je ff apart hebt geneomen. Ik kan mij wel voorstellen dat het voor jou moeilijk is om er op deze wijze mee om te gaan. Jouw karakter is geheel anders....knap dat je hun wens opvolgt...al zal je vaak genoeg op je tong moeten bijten. Monique: Kim gaat wel erg hard zeg! wat een motivatie! Semmie: krampen komen zeker terug...maar ja....wanneer blijft de grote vraag! Alles goed met Inky?.....we hebben hier nog geen bonus of airmiles, maar het zou mij niet verbazen wanneer dat toch geintroduceerd zal worden. Nog steeds is de vraag die iedereeen aan iedereen stelt: ben je al geweest...nee....? wanneer ga je? (het woord AH hoef je niet meer te melden, iedereen begrijpt je wel ...)
haha wat lachen zeg. Iedereen kletst erover en iedereen weet al waar t over gaat. Ja, Elmar is echt weer mn held. Wat n rust en geduld kan hij toch hebben. En geven trouwens. Inky heeft vandaag nog n stuk geplaatst op Lars zn weblog, dus ze was nog niet bevallen, hihi. Weet niet of t inmiddels al anders is... Heb nog niks gehoord iig.
Kim gaat inderdaad hard en volgens haar coach doet ze het echt heel goed. Ze valt niet te veel af. In princiepe zou ze nu klaar zijn omdat ze haar kilo`s die ze kwijt moest kwijt is. Ze heeft nog 3 weken voor de boeg en in deze 3 weken gaan ze haar leren dat ze echt bewust om moet gaan met eten. Hiermee bedoelen we alle pakjes yogi en liters limonade die ze naar binnen werkte....brood warm eten en noem maar op! De bedoeling is natuurlijk wel dat ze niet weer te zwaar gaat wegen. Aankomende weken gaan ze hiermee aan de slag. Haar vet percentage is van 30,4% verminderd naar 20,1%........normaal mag dit tussen de 17 en 18 zijn bij kids........dus met andere woorden Kim heeft het maar mooi even gedaan..... Ik wens alle zwangere succes met bevallen van het weekenden ik lees het zondag avond allemaal wel........
zo ben ik ook nog even..hubbie ligt op bed..moe van zijn pootje dat in het gips zit..arme vent... eva doet het ineens super ben zo trots op mijn meisje..inderdaad monique het komt vanzelf weer..blij toe hoor... en kim nu al op haar streefgewicht...wow ! echt een topper.. ahhh die guilian twee zere knietjes...ja buiten spelen heeft zo zijn gevolgen.....maar wel lekker dat je zo'n goeie dag hebt gehad minnie.. nou semmie wat is er nou mis met april....wel lachen toch...maar ja of ze je geloven wanneer je zegt dat je bent bevallen.... Inky dus ook nog niets....he..hoop toch dat dat ook wil gaan vlotten nu hoor.. heerlijk he sabrine...alles snel klaar en toch vers...wat zullen jouw meiden smullen zeg.. ja hoe kom ik op die sites van gups haar verhaal en eva.....geen idee...
Elena als je de wanhoop nabij bent zoals jij ff had dan in ene lijken die kids totaal om te slaan....ik ben blij dat Eva weer goed drinkt...... Isa deed ons vanavond even versteld staan.....een bord andijvie en een bak vla toe en na het badje nog een fles melk toe....ik ben weer blij Ik ga nog even een stijk weg werken..... @ Elena veel plezier bij de opening met Eva....ze zal vast de show stelen......
En dat heb ik met Giulian nu ook al es meegemaakt. Heel raar, maar wel geweldig! Heb trek in lekkere dingen! Ik neem maar n koud koppie kruiden thee (die ik vergeten was) en n glas water.
inderdaad meiden want was echt de wanhoop nabij..en ben nu zo blij met mijn meisje...echt een opluchting...alsof ik mijn eigen lieve Eva weer terug heb....ook slapen gaat vanavond als vanouds...wat een zaligheid...maar ik ga mijn bedje opzoeken morgen grote dag...we maken er wat leuks van...