Weltrusten dan Elena. Hoop dat je n goeie nacht maakt. Jij ook Semmie. Iedereen ook natuurlijk. Ben benieuwd wat Inky aan t uitspoken is inmiddels... Ik ga naar mn bedje, weltrusten allemaal!
Nou hier een prima nacht...2x wakker om te pinkelen maar verder heerlijk geslapen...mmmm Nou ga zo eens een broodje eten en mijn voorraad boodschappen weer aanvullen....heb er weinig zin in ...ik haat boodschappen doen....ghihihihihi En verder...och we zien wel...en bevallen op 1 april daar is zekers niets mis mee...maar ik zie het niet gebeuren....ben er nog niet klaar voor...hihihihi
haha, nou jij dan niet (he jammer ), maar hoe zit het met Inky? Wij gaan zometeen op kraamvisite. Echt leuk!
pfffffffff ben het beu loop de hele dag te janken en ik snij dat kind er desnoods zelf uit. Maandag desnoods ene keizersnede het boeit me niet meer!
Kan me heel goed voorstellen inky dat je het nu echt spuug en spuugzat bent... en dat je zelfs een KS zou willen nu... Sterkte en een knuffel van mij!
Jee Inky, wat vervelend! hopelijk kun je ook snel genieten van je kindje! Ik heb even snel overal overheen gelezen.. maar zit nu weer met visite, als volgende week de kraamhulp weg is heb ik wat meer tijd om hier te lezen.. en reageren.
Geniet jij maar lekker van Phaedra, Nancy. Jee zeg, dat zoontje van die vriendin is n looker joh! Echt n prachtig jongetje.
zo eentje uit een boekje...hihihihi nou de boys staan onder de douche met papa en zometeen ga ik lekker warm douchen....en dan lekker op de bank...heb lekker stokbroodje voor vanavond met allemaal lekkere dingetjes...en dan ga ik dat dansen op rtl 4 kijken....moet even kijken hoe laat dat is....volgens mij ben ik al aan de late kant..... nou iedereen een fijne zaterdagavond...en Inky...denk aan je hoor...dikke knuf....hoop dat het vanavond nog spontaan begint......toi toi toi!
arme Inky...hele dikke knuffel ook van mij hoor meid...snap zo dat je het zat bent...hoop dat het maandag komt hoor....liever eerder natuurlijk.. zo hier een prima nacht gehad zowaar helemaal doorgeslapen met eva..wowwww wonderbaarlijk wat voel je je dan een ander mens...vandaag wel drukke dag gehad...eerst eva lekker lang in bad..haren gedaan...toen op een holletje de boodschappen...mijn zus uit zeeland zat hier al toen ik terugkwam....eva even voor een dutje in bed en toen zelf even heerlijk gedouced en voor het eerst sinds weken geloof ik eens lekker uitgepak...heerlijk mijn haren gedaan..make up op..nieuwe jurk aan wowwwwwwwwwww zei mijn man hihihihi...nou voelde me weer eens vrouw...hele bubs in de auto mijn moeder opgehaald daarna naar de zaak van mijn zus gereden...hele waanzinnige opening gehad Eva heeft samen met een neefje van mijn zwager een mooie strik opengetrokken..daarna lekker borrelen (ik fris want moest nog rijden) en lekkere hapjes..mmm olijven jammie...en nog meer lekkers al met al een geslaagde opening met heel veel mensen..erg leuk voor mijn zus. en eva heeft zich voorbeeldig gedragen..heerlijke dag gehad...toen mijn moeder weer teruggebracht..even snel friet gehaald...en nu is mijn zus uit zeeland weer op weg naar huis man en eva liggen op bed en ik kan eindelijk even zitten...alleen straks nog even de hond doen en dan kan ik ook naar bed...heerlijk...
Goedemorgen allemaal, Nou hier een brakke nacht...pffff vaak plassen en van 3:30 tot 6:00 wakker gelegen....om 7:30 waren de jongens wakker....ga zo lekker broodjes in de oven doen....mmmmm gaan jullie nog wat doen vandaag? Ik weet het nog niet.... Inky alles goed meid? Voel je je weer wat beter of nog steeds k*t?
goedemorgen..hier een prima nacht gehad..eva is nu echt door haar virus heen geloof ik..ze heeft niet 1 keer gehoest vannacht.... he bah semmie wat vervelend dat jij wel een rotnacht hebt gehad...hoop dat het komende nacht beter gaat hoor...maar ja is 1 april he dus wie weet ... Inky hoop dat het met jou ook allemaal nog goed gaat hoor..hou je het nog een beetje vol allemaal?..kan nu echt niet heel lang meer duren hoor meid...en misschien ben je al bevallen...hoop het echt voor je.. wij gaan eerst een lekkere luie zondagochtend houden ...en als eva heeft geslapen gaan we vanmiddag lekker naar knus in het delftse hout...kan eva lekker in de zandbak spelen daar met andere kindjes en wij erbij zitten op het terras...heerlijk is dat...en dan vanavond lekker zelf sate maken eten we met salade en stokbrood... morgen werkt hubbie thuis omdat ie om twaalf uur ook weer in het zh moet zijn voor zijn ct scan...beetje jammer want dan kan ik dus niet op de laptop....wil een eigen laptop !.... verder alles goed met iedereen?
he jammer inky..had het zo gehoopt voor je dat je al lekker aan het genieten was van je beeb...kop meid laatste loodjes...weet het is een dooddoener maar k hoop echt dat het nu snel gaat gebeuren. whoo...even ingrijpen in de keuken eva is de hond eten aan het geven...hahahahaha....bijdehandje..staat brokken uit de grote bak te scheppen en in zijn hondenbak te doen...nou ja ze zorgt in ieder geval goed voor hem..pfff...wat een gek ding zeg...
he jammer inky..had het zo gehoopt voor je dat je al lekker aan het genieten was van je beeb...kop meid laatste loodjes...weet het is een dooddoener maar k hoop echt dat het nu snel gaat gebeuren. whoo...even ingrijpen in de keuken eva is de hond eten aan het geven...hahahahaha....bijdehandje..staat brokken uit de grote bak te scheppen en in zijn hondenbak te doen...nou ja ze zorgt in ieder geval goed voor hem..pfff...wat een gek ding zeg...