Potverrrrrr, Grrrrrrr! Elmar heeft mn spijkerbroek in de droger gedaan (mag niet mag nooit!) en nu is ie dus gekrompen. Geen probleem, want ik pas erin, zou je denken. Maar de pijpen zijn ook gekrompen en nu heb ik zo'n spijkerbroek met slim-look. Bij mensen van mijn lengte met n gewicht van 50kilo vind ik die slim-broeken aan dik maken. Ik kan jullie vertellen dat ik geen 50kilog weeg, dus ik sta echt voor paal nu. Baal als n stekker. En die pijpen rekken natuurlijk nooit meer zo op, zoals ze horen te zijn. Zo, dat is mijn grootste probleem van vandaag, dus ik kan zeggen dat ik n makkelijk leven heb. (kunnen jullie me nog volgen?) We gaan zo op kinderverjaardag.
Jammer Inky.. dat de beeb zich ook vandaag niet heeft laten zien... Het is idd erg mooi weer.. geen idee wat we gaan doen vandaag..we hebben nog erg veel rommel liggen van de vakantie die nog opgeruimd moet worden. Gelukkig heb ik nog 1 wk vakantie en heb ik er de tijd wel voor... Fijne dag allemaal enne Ink... hopelijk is je beebje toch van plan om vandaag met dit mooie weer te komen...!
ohw hier is het ook prachtig weer...wordt er helemaal vrolijk van..... Balen ink nog niets....morgen weet je hopelijk meer....en ik duim voor je dat ze kunnen inleiden....knuffels! Hey Elena...fijn joh dat het weer goed gaat met Eva...een hele geruststelling! Ohw Balen minni van je spijkerbroek....grrrrr....mannen....denken ze ook eens lief te zijn...whahahahah naja ik zeg maar zo...waar die spijkerbroek gemaakt is zijn er gelukkig meer gemaakt! tijd voor een nieuwe dus! Goed excuus om lekker te gaan stadten!
Die spijkerbroek is "nieuw", heb ik in Frankrijk gekocht. Dat wordt n hele tour om weer terug te vinden. Maar ach, als dat t ergste is wat mij overkomt, dan ben ik n gelukkig mens.
ohw jee in Frankrijk...ai ai ai.....das dan idd flink balen..... Jongens wat hebben we een weertje.....heerlijk....
Ik heb net heerlijk n uurtje geslapen, Elmar pastte op Giul (al met al is het pas de 3e x dat het zo gaat en het bevalt me uitstekend en ik hoor Elmar ook niet meer klagen). Wat n heerlijk slaapje, wel veel gedroomd. Ook weer over mn opa die zei: de 23e moet het bedje lager. Ofzoiets. (of moet het omlaag? Giulians bedje? Die staat al even laag... Geen idee dus) Elmar is nu naar bed en met n half uurtje moet ik m wakker maken, anders krijgt ie koppijn. GE-WEL-DIG weer! Echt genieten.
Ben er weer........heerlijk weekend gehad en heerlijk weer. Inky nog even.........ik begrijp dat je het zat bent.... Jammer geen 1 april beebs
ghihihih zei het toch....ik hou het op pasen...voor mezelf dan...voor Inky hoop ik morgen liever nog vandaag!
zo ben een klein beetje uit mijn dip. We zijn vanmorgen even naar de kinderboerderij met speeltuin geweest. Daar heb ik op het terras gezeten en Remon heeft Lars vermaakt. Lekker broodje op en daarna thuis 2 uur met Lars kunnen slapen. Nou ja draaien en af en toe in slaap sukkelen. Maar goed we kunnen er niks aan doen. Mijn officiele baaldag was gisteren denk ik. Remon is nu met Lars even lekker dingetjes halen bij de supermarkt om koude schotel te eten. Ze zijn lekker gaan lopen. Lars in de rugdrager dan wel. Vanavond de uitslag van dancing with the stars kijken en dan vannacht maar weer eens proberen te bevallen. Weet je ik bedacht me daarstraks, zou ik het niet onbewust tegenhouden omdat ik zo bang ben voor de pijn in mijn bekken tijdens de bevalling?
Inky , dat zou best kunnen, dat je daardoor onbewust de bevalling mee tegenhoud. Ik kan je dan hopelijk wat geruststellen.. een collega van me had : *een zwangerschapsischias EN een beklemde zenuw EN een bekkeninstabiliteit... ze heeft wel wat pijn gehad tijdens de bevalling, maar was nog uit te houden! ( Ze heeft echt niet meer kunnen lopen en heeft dat met krukken moeten doen de 2 maanden voor haar bevalling) Ze is ook thuis bevallen (was haar 1ste kindje) en ze zou het zo weer doen! Beetje gerust kunnen stellen?
zo mensen wat een heerlijk weer ! zouden eigenlijk even eruit gaan vanmiddag maar de tuin beviel ons ook uitstekend..lekker de stoelen buiten en genieten...eva heeft ook heerlijk buiten in de tuin gespeeld..steentjes en schelpjes gevonden...ze had het helemaal naar d'r zin....ik ben zelfs een beetje verkleurd...en voor hubbie was het ook beter te doen zo want met dat gipsen been is die best snel moe dus gewoon lekker zo luieren beviel hem ook goed.. jeetje minnie wat zonde zeg van zo'n spijkerbroek...maar hij heeft het dan toch een beetje goedgemaakt door je even lekker te laten slapen... fijn te horen monique dat jullie een lekker weekend hebben gehad..was ook schitterend weer ervoor.. nog even Inky....zoals je weet ben ik bevallen met een hernia...zag ik ook enorm tegenop maar achteraf is het me 100% mee gevallen de bevalling...dus hoop dat het voor jou ook allemaal meevalt...het komt misschien omdat je gewoon bezig bent een beeb te krijgen en dan lijk je al het andere even niet te voelen..maar beter ook hoor....maar het zou dus heel goed kunnen dat je het daardoor onbewust tegenhoud...dus ik hoop dat ook mijn verhaal je gerust heeft kunnen stellen.. nou nog even heel laptoppen..morgen heeft hubbie hem dus nodig om thuis te werken..kan ik alleen even snel morgenvroeg als ik het red..we zien wel...en anders ben ik er pas morgenavond weer... maar maak me meer zorgen om zijn been..morgen ct scan en pas vrijdag de uitslag..word een lange week weer...
tjee kan me voorstellen Inky dat je er vreselijk tegenop ziet...klinkt ook heel logisch.... Elena suc6 met afwachten....en hopelijk een goede uitslag vrijdag! Nou Sjoerd is met de jongens de honden uitlaten en ik ga sjoerd zo even knippen en daarna jongens naar bed en de nieuwste film van James Bond kijken....ben benieuwd...ben niet zo'n bond fan...maar sjoerd wel!
Kop op Inky...je kan het echt wel en die kleine zal er toch echt een keer uit moeten......in 90% van alle gevallen hoor je goede berichten na een bevalling wat bekkeninstabielieteit betreft dus ook voor jou kan dit een einde betekenen aa je pijnen en kun je samen met Lars en je hubbie gaan genieten van een prachtige zoon......ik hoop dat het niet te lang meer duurt voor je..... Elena ik ben blij dat die kleine van jou weer de oude is en dat de opening goed is gegaan.....succesvoor je hubbie morgen en inderdaad dat wachten.......... Semmie pasen klinkt ook wel ok......gezellig met de paasdagen kraamvisite in je huis en paaseieren zoeken...... Wij hebben dus een top weekend gehad en echt genoten....Kim straalde weer als vanouds en ze mocht de zeehondjes voeren in ECOMARE.....we hebben gesteengrild en genoten van de sauna en ook Kim vond het lekker. Ook nog een flinke strandwandeling gemaakt en heerlijk op een terasje gezeten op een strand tent.......hapje en drankje erbij.....gisteren avond voor het slapen gaan moest Kim erg huilen....ze miste Isa..... En Isa heeft het prima naar haar zin gehad bij opa en oma en ik geloof niet dat zij ons erg heeft gemist.....zewas zelfs boos omdat ik haar uit bed haalde en niet oma! Vanavond heerlijk geknuffeld en op haarmanier heeft ze heleverhalen verteld...... Ik ga eens deafwas in de vaat stoppen en bank hangen....... Minni..........BALEN.......Marco heeftook eens zoiets gehad met een broek van mij..........dat ik ruim 50 kilo weeg is geen geheim maar helaas kon ik de broek ook niet meer aan....... Morgen weer werken.......bah......en dinsdag een spoedvergadering over alle toestanden op het werk......ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat...
Hier weer iets nieuws: Giul valt van nijd dagelijks in slaap. Hij klinkt gewoon eng kwaad. Vreselijk! Maar is dan wel zo vertrokken. Een heerlijk vermoeiend dagje gehad. De eerste plant uit de tuin gespit (haha we hebben m de tekenboom genoemd), we hebben er nu nog wel heel wat te gaan. Voor zover we niet aan de keuken beginnen, kunnen we natuurlijk wel de tuin aanpakken. Moet snel ff teakolie kopen, dan kan ik mn meubeltjes erin zetten en kan de zomer beginnen. Mijn zus had ook ernstige BI en heeft tijdens haar bevalling (en de 6 wkn erna) nergens last van gehad. Zij kon ook niet staan, zitten, liggen (vanaf het prilste begin van haar zwangerschap en had met 12 wkn ook zo'n bekkenband en fysio). Ik vond het heel naar hoe zij het had. Maar de bevalling is haar goed bevallen. Ik hoop dat je snel bevalt, Inky. Die baaldagen heb je ook nodig om je over een bepaalde grens heen te zetten. Hoop dat t nu voldoende voor je was.
wat een lieve berichtjes van jullie allemaal. Ik hoop ook stiekem nog op ene thuisbevalling maar als dat vannacht niet gaat gebeuren dan wil ik toch echt ingeleid gaan worden. Wel fijn om te horen dat de pijn niet overheersend hoeft te zijn. Ik voelde me vanmorgen na het telefoontje van Minni al wat beter. Ik moet me morgen gewoon geen schuldgevoel laten aanpraten. Ons kindje is helemaal af en zit ruim aan het gewicht dus kan gewoon komen! Nu ga ik lekker een warme douche nemen, weliswaar zittend en dan duik ik mijn bed in. Ik lees morgen wel ergens wie er bij dancing with the stars is afgevallen. Zo te lezen hebben jullie ook allemaal van de zon genoten. En Monique lekker van het weekeindje weg. heerlijk hoor, Kim had dat ook wel verdiend.
Inky sterkte morgen......ik zal aan je denken.......En een dikke knuffffff........ Ik duik mijn bed in.........
hoi hoi...jullie allemaal met verhalen over het mooie weer.........nou hier is het 3x niks! regen regen regen.....wel vanmorgen toen het ff droog was naar de dreumesochtend in de dierentuin geweest en daar met vele bekenden palmpasen gevierd. vanmiddag maar naar een landhuisgegaan waar je heerlijke pannekoeken kan eten. Dan nu een zeer komische Daphne: gisteren hadden we dus een kinderverjaardag. Voor de gelegenheid had Daffie haar witte strokenrokje uitgezocht. Bij aankomst, we stonden al de jarige te feleiciteren en haar moeder, zag ik dat het rokje niet goed zat. ik trok aan de onderste rand en zag wat kant te voorschijn komen. Gek, dacht ik, want ik dacht dat er aan het rikje geen kant zat (daar hou ik qua kleding niet zo van) toen ik verder keek was het kant niet onderdeel van het rokje, maar van 1 van mijn nieuwe hunkemuller slips die ik de vorige dag gekocht had. Schijnbaar viel mijn lingerie slip bij daffie in de smaak en zo had zij hem mijn prijskaartje en al aangetrokken. De gezichten van de moeders erom heen waren erg komisch toen ik mijn kanten slipje bij daphne uittrok...hihihi...schaam schaam.... Inky: succes vannacht en als je je niet meer spreek ook maandag. Gelukkig was je zondag een stuk beter dan je zaterdag. Pasen .....ja semmie, een mooi uitgangspunt. ik ga zo eens eten...ja...AH eten natuurlijk!
Was dat nou Sabrina...regen bij jullie....gniffel gniffel..nee hoor grapje! Hey Inky, allereerst er valt niemand af bij dancing with the stars...deze keer gaan ze allemaal nog door.... Heel veel suc6 voor straks...denk aan je hoor! HIer weer een flinke rommelnacht...vanaf 4:00 uur zo'n beetje van die vreemde ongi krampen...maar niets was serieus naam heeft...het zet niet door...uiteindelijk om 6:00 nog een uurtje in slaap gevallen. Ben zo benieuwd wanneer het gaat gebeuren....
haha Sabrina, ik lig in een deuk! Vooral door herkenning. Elke ochtend staat Giulian te rommelen door mn ondergoed lades en trekt alle kanten ondergoed over zn hoofd. We zeggen al steeds: daar moeten we n filmpje van maken, want het ziet er zo grappig uit zo'n extravagante homofiel van ruim 1,5 jaar. hihi Gelukkig hebben we t direct door en hebben we nog niet in gezelschap gezeten met n kind met mama's ondergoed aan. Hee Inky, hoe dan ook nadert het uur U. Zet m op! Ik vind je een krachtig persoon, dus dit kán je! Nou Semmie, klinkt toch ook veelbelovend hoor. Ben onwijs benieuwd. Heb jij trouwens contact met iemand, zodat we niet heeeeel lang hoeven te wachten, voordat je bekend maakt dat je je kindje hebt? (hoezo nieuwsgierig) Piet Piraat op tv, favo van Giul. (ai-ai-ai, roept ie dan altijd) Blijkbaar heb je nu dus AH, Hunkemöller en pannenkoeken op jullie tropisch eilandje. Klinkt goed!