euh nee heb met niemand contact....maar ik heb ook geen mobiel...tja leef nog in de middeleeuwen...maar als ik een telefoonnummer van iemand krijg wil ik best bellen...want met sjoerd zijn mobiel kan ik volgens mij niet smssen...is zo'n zakelijk abbonement..waarmee alleen gebeld kan worden....gloof ik.... Ik heb overigens nu geen kramp meer....tuurlijk niet dat komt lekker s'nachts pffff.....maar wel onwijs druk van onder zeg maar....niet fijn met lopen.....herken dat nog wel van mijn vorige zwangerschappen....ikzelf zet in op volgend weekend....maar ja wie ben ik......we shall see.... Hoe is het met Deborah en fam. Inky heel veel suc6 meis...hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
ik moet pas om half 3 naar het ziekenhuis en dan als het goed gaat maken we een afspraak om morgen in te leiden. Dat doen ze 's ,morgens. Mijn vriendin komt zo langs met haar zoontje. Lars is weer erg hangerig dus kan niet veel achter de computer. Ik laat jullie weten hoe het in het ziekenhuis was
zal aan je denken Inky! *tjee, ik zie dat jij ook al ruim over de uitgerekende datum bent... pff, dat heb ik even gemist tijdens mijn kraambed. Hopelijk mag jij snel genieten van je beeb!
Haha Daffie met kanten lingerie...hihi.. had idd wel die gezichten willen zien. Inky, Succes vanmiddag... hopelijk kan je morgen terrecht voor in te leiden! Nancy, hoe is het? Ben je heerlijk van je gezinnetje aan het genieten? sjee alweer 1 wk oud... Ik wil nog een leuke foto met jullie delen van Tim en 1 van Lisa... komt die van Tim:
Oh wauw, wat is Tim een onwijs lekkerding! Prachtige foto ook van Lisa. Ik kan elk moment visite krijgenm heb net maar ff wat opgeruimd, maar mn makeup van gisteren zit nog n beetje op mn kop. Moet ik ook maar ff weghalen. Het is me hier toch n bende. Giulian heeft net voor t allereerst een slaapje bij mij in bed gedaan. Ik heb hem nog wel serieus moeten bedreigen met naar zn eigen bed brengen, maar daarna was ie stil en zat ie niet meer te kloten,hahahha. Wat n lekkerding joh. En mam heeft toch ruim n uur geslapen. Giulian wel bijna 2 uur.
goedemorgen weer.... hier nog steeds grijs en regen.... lach jullie maar..... verders geen bijzondere dag....lekker rustig!
ohw wat een mooie fotoos van je kids Suus...en wat een moppie is Tim....heerlijk manneke.... en tjee wat wordt lisa toch groot!
Ook alweer dag bij jullie? Lekker Hollands weertje, geloof ik, hihi. Bij ons wordt t vanaf morgen weer minder. Ik heb wat orchideeën in 1 bak gezet. 2 bloeiende en 1 met veel bladeren. Ik ga nu de broccoli in t water zetten. En om in de voorjaarsstemming te blijven: ik denk dat ik n ei moet leggen, ik heb n beetje auwie-buik (links onder). Heb trouwens lekkere trek, maar we hebben niks in huis, dus dat komt goed uit. (afgezien van suikergoed) Heb trouwens net op funda een gaaf huis gezien voor ons budget, in Utrecht (mijn wens) en mét inpandige garage (Elmar zn wens) en net zo groot als deze en mét grote voortuin en wel n kleinere achtertuin dan deze (deze is 18,5 m diep) wel ook weer op t zuiden, net als nu.
Utrecht das wel uit de richting van waar je nu woont of niet? Maar klinkt goed...ben benieuwd of het wat wordt. Nog geen nieuws van Inky....hoop zo dat ze kunnen inleiden morgen.....
Utrech...eg wel! heb er gestudeerd...erg leuke stad. Klinkt goed! En dat terwijl ik hoor dat Utrecht erg duur is qua wonen. Inky zal nu wel haar gesprek in ZH hebben...ow ik hoop dat er voor haar iets geregeld wordt. Regen kwam vanmorgen met bakken uit de hemel, het is nu weer droog..maar ja...voor hoelang? wel weer blauwe stukken dus belooft wel weer beter te worden.
jaaaaaaaaaa daar ben ik dan. Tegen het advies van de gyn in gaan we morgen inleiden. Toen we eenmaal vertelde dat we echt niet meer wilde wachten ging ze er toch mee akkoord en was zelfs wel positief over het inleiden. We hebben ook een afspraak met de anasthestist gehad en als ik het wil krijg ik meteen een ruggeprik. Natuurlijk proberen we het eerst zonder maar als ik wil dan komt er meteen een anesthestist aan. Waarschijnlijk moeten ze wel eerst met gel de boel verweken omdat dit nog steeds niet gebeurd was. Morgenvroeg moeten we bellen hoe laat we terecht kunnen en dan gaan we met een kindje naar huis als alles lekker verloopt. Heerlijk, Lars slaapt bij mijn moeder vanavond dus we kunnen ons rustig voorbereiden en thuis nog wat opruimen enz. Ik ga nu ff de vk bellen
oops boos? Monique? ohh inky spannend! heeeel erg veel succes morgen! ook voor jou eindelijk het einde in zicht! zal aan je denken morgen!
Even heel kort........mijn oppas is vergeten Kim meete nemen onder de middag uit school.......eet al vanaf haar 4de daar op maandag een broodje.....
whaaa Inky.. dat is nog eens goed nieuws joh! Heerlijk... je gaat morgen bevallen en lekker met je hummeltje weer naar huis... wat een goed nieuws met zulk goed weer! En metteen een ruggeprik geregeld (voor als het nodig mocht zijn..) hartstikke goed joh! Heel veel succes gewenst! En geniet van het moment als je je kindje voor het eerst ziet! Boos? Waarom dan Monique.. zijn ze weer op je werk aan het kloten? Ja mooie kids he?! En idd Lisa lijkt zelfs met de minuut te groeien... Die ogen van Tim... om in weg te smelten.. Ik heb ook zo'n soort foto van Lisa.. ik zal die eens opzoeken.. dan kan je vergelijken. Vinden jullie het geboortekaartje van Eva ook zo mooi?