Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw nog niet gezien...

Oh inky wat fijn zeg, heerlijk...en meteen een ruggeprik....wat moet dat een goed gevoel wezen.....ik ben zooooo blij voor je...echt top joh....en idd geniet van het moment dat je jullie kleine knullie ziet.....zet hem op voor morgen......

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjezus Monique wat een bak zeg....belachelijk...vergeten.....tssss.... en wat heeft Kim toen gedaan...stond het grietje daar alleen...agus zeg.....

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey ik kan die Link naar Eva's site niet meer vinden...wil een van jullie hem hier even neerzetten please...of even pm en....alvast thanx...

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inderdaad daar stond zeop het schoolplein braaf te wachten.....uiteindelijk is ze naar binnen gegaan en dejuf heeft de oppas gebeld...vriend nam op en wist van niks.....Kimis samen met de juf een krentebol gaan halen en heeft haar naar de overblijfjuf gebracht.......alleen was de juf niet zo snugger om mij even op de hoogte te brengen. Gelukkig is Kim niet naar huis geggaan alleen ( doet ze wel eens op dinsdag) anders stond ze voor een dichte deur........

Kreeg net een telefoontje van mijn vriendin.......haar dochter wilde zichzelf wat aan doen........we zijn er onderste boven van en ik ga zo richting die kant als ik mijn ouderavond gesprek heb gehad over Kim. Kind is net 13.......Marco was zo geschrokken dat hij met de meiden een stukje is gaan fietsten om het even een plaatsje te geven....de pizza ligt in de prullenbak we kregen geen hap meer door onze keel......helaas moet ik alleen naar mijn vriendin omdat de buuv even gaat babyfonen

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  6. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jeetje monique wat een toestanden allemaal..pfff..nou heel veel sterkte ermee in ieder geval..snap ik dat je geen hap meer door je keel krijgt...

geweldig nieuws Inky...en vanavond lekker relaxen met je mannetje en dan morgen kunnen jullie je beeb bewonderen en knuffelen..fijn te horen dat het dan toch eindelijk gaat gebeuren hoor

hele mooie foto's van Tim en Lisa Suus...wow....wat een schatten en inderdaad Lisa is supergroot geworden zeg...

Minnie verhuisplannen naar Utreg...nou ben benieuwd of het jullie droomhuis gaat worden meid...wel omschakelen denk ik..

semmie nog steeds aan het rommelen....hoop dat het voor jou ook snel gaat beginnen nu hoor...

hahaha sabrine heb erg gelachen om je verhaal van daffie..zie het helemaal voor me..echt geweldig...

zo hier een drukke dag achter de rug...kon niet bij de laptop dus ben maar eens flink aan de schoonmaak gegaan hier...en de was...nou ja huis is weer lekker fris en schoon...ook nog snel boodschappen gedaan en met eva de eendjes gevoerd...

om twaalf uur moest hubbie in het zh zijn..gelukkig was die gelijk aan de beurt voor zijn scan..maar ja is toch waardeloos dat we tot vrijdagochtend moeten wachten...maar goed we zien het wel..morgen gaat ie gelukkig gewoon naar kantoor...word die opgehaald en thuisgebracht...gelukkig want de hele dag zo'n vent om je heen is ook niet alles en al helemaal niet als die zit te werken...

eva had er een heerlijk zooitje van gemaakt met het eten ...alles zat onder de macaronie bwehh...gelijk maar even lekker in bad gedaan..moest ze toch wel want ze heeft de hele middag lekker in de tuin gespeeld....op zoek naar steentjes en schelpjes...nou ja ze is echt heel zoet...verder gaat het ook prima met d'r...

zo nu nog even wat surfen op het internet...en lekker achterover op de bank...

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    jeetje Monique.. wat een toestanden!

is het dat meisje wat jullie in huis hadden/hebben?
    (wil niet te nieuwsgierig zijn hoor!)

snap dat jullie er enorm van geschrokken zijn! sterkte!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjemig Monique, wat onwijs sneu voor dat kind en haar moeder. (en haar vader trouwens)
    Ik kan me voorstellen dat alles ff op zn kop staat met zo'n bericht.
    Wens je vriendin namens mij en Elmar heel veel sterkte en ik hoop dat dat meisje snel de juiste hulp krijgt, want dit is n drama zeg. Mag niet gekker worden.

Giulian had hier alle toetsen van mn laptop gesloopt. Nou, niet allemaal, maar ik ben gestopt met tellen bij de 20, toen bleek dat er nog heel veel los zat. Dan moet je die allemaal eerst helemaal loshalen en dan pas kan je alles weer in elkaar gaan priegelen. Over de eerste letter heb ik ruim een uur gedaan, daarna ging t soepeler. In de tussentijd ging Giulian al mn planten uit de bakken halen, mn muziekbox (hele dure) slopen, echt hele stoute dingetjes doen.
    Kind heeft 1 lange arm van t naar de gang gesleept worden (mogelijk met n dunner plekje van t stevig en kwaad vasthouden van die arm ;))

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo ik heb eens even de tijd genomen om alles bij te lezen.

@sabrina wat een giller van Daphne. Zoiets bedenk je toch niet? Ik vind het geweldig echt iets om op te schrijven zodat je het niet vergeet voor later.

@semmie vannacht volle maan dus we kunnen nog wel ff thuis bevallen hoor.

@suus, wat een lieve koppies! Tim lijkt echt op Lisa vind ik. Je ziet duidelijk dat het broer en zus zijn.
    Geboortekaartje van Eva is idd erg leuk.

@Monique, sjee 13 jaar en dan al zo in de knoop. Verschrikkelijk. Hopelijk vinden ze snel goede hulp, want in Nederland vast lastig zal zijn met onze lange wachtlijsten.

@nancy, lekker aan het genieten vna je meisje? Hoe gaan de andere kinderen met haar om? Vinden ze het nog steeds geweldig?

@wen hoe is het met jou? Is het nog steeds zo druk op je werk of neemt de druk al wat af? En heeft Lotte nog bulten opgelopen bij de gastouder?

@minni, geweldig die hersenspinsels van je. Zo lang ik je ken ben je bezig met verbouwen of verhuizen. Het houd je wel lekker bezig zo. En die arme Giul een lange arm hiih. Tja je moet je laptop ook niet in kindbereik zetten he mams.

Nou hier is echt een last van mijn schouders af gevallen. Ik moet zeggen dat ik ook nog niet zenuwachtig ben ofzo. Wel wil ik dadelijk alvast het bed lekker verschonen. Daar heeft steeds ons oude dekbed opgelegen ivm een thuisbevalling. En dan nog even een beetje poetsen hier en daar. Beneden wat opruimen en dan mijn ziekenhuistas nakijken.

We hebben al een zooi tijdschriften gekocht om de tijd eventueel te doden mocht het allemaal lang gaan duren.
    Ik heb er gewoon zin in en gek genoeg denk ik dat het zo gebeurd is. terwijl Remon er geen goed gevoel bij heeft.
    Die heb ik echt moeten vragen om naar mij te kijken want hij wilde voor de kleine het liefste wachten en op de natuurlijke manier laten komen. Maar hij snapt dat ik het niet langer trek zo en daarom vond hij het ook goed. Hij heeft me vanaf het ziekenhuis helemaal in de watten gelegd zodat ik mijn krachten kon sparen.
    Nu is hij snel nog dingen aan het doen die eigenlijk morgen gedaan moesten worden voor het werk dus is ie weg. Maar anders had ie me verplicht op de bank geplant.

Nou meiden morgen hebben we als het goed is ons knulletje.

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hey meiden, ben er ff om Inky een fijne bevalling toe te wensen. Zet hem op meid, en maak je geen zorgen over je BI tijdens de bevalling..extra pijn zal je er zeker niet door hebben en waarschijnlijk voel je je bekken helemal niet!

Met mij gaat het ff niet zo goed, afgelopen zaterdag na een uitbarsting een goed gesprek met Roeland gehad. Hij trekt het niet meer om me continue zo gestresst te zien en heeft me nog net niet aan mijn haren naar de HA moeten slepen. Ben vandaag vrijwillig gegaan en ben overspannen/burned out verklaard :oops: moet voorlopig thuis blijven en rust nemen en met de arboarts afspraken maken over aangepast werk of fikse vermindering van mijn aantal uren.

Dus excuus voor mijn weinige reageren, ik plaats her en der nog reacties op dit forum en lees verder veel mee..

11. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Wauw Inky spannend!
    Heel veel succes morgen en ik hoop dat jouw voorgevoel meer klopt dan dat van Remon.

Wen, dikke knuffel!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wen, denk idd aan jezelf .. wij wachten wel weer op je reakties als je de puf ervoor hebt!
    Sterkte meid!

Ow heerlijk Inky, dat je er zo rustig onder bent.. wie weet is dit ook net wat je nodig hebt en beval je straks nog spontaan thuis.. (dus laat dat dekbed er nog maar even op liggen hoor, hihi)
    Het zal me niets verbazen als vannacht je vliezen nog spontaan breken!
    Zet em op!

Mijn zusje is ongeveer over een uurtje hier... ze blijft vannacht slapen en dan gaan we morgen shoppen. Hopelijk blijft het morgen ook nog wat lekker weer, of iig droog..

Ik ga nu nog even lekker in bad.. tot morgenavond weer!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Tjee Monique wat een verhaal, sterkte ermee....sneu zeg zo jong en al zo...in de knoei...bah.

Wen meis, doe rustig aan hoor, denk even alleen aan jezelf...hele dikke knuf voor jou...!

Inky heel erg veel suc6 morgen....zet hem op...!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi ja zal je zien. Nou ik vind het prima hoor een thuisbevalling zie ik toch meer zitten.

Beneden is alles spik en span. Na Greys boven nog wat rommelen en dan lekker naar bed.

Gelukkig is alles goed bijgehouden steeds dus ik heb niet veel hoeven doen.

@wen, jeetje een burn-out. Denk goed om jezelf hoor meid want anders duurt ene burn-out erg lang.
    Lees maar gewoon mee en we zien je wel als je er aan toe bent. Denk eerst maar aan jezelf

15. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Inky, heeeeeel veel succes morgen! Spannend hoor!

En Wen, meid, veel sterkte, en pas goed op jezelf!

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Hee Wen een hele dikke knuffel!

@ Inky, zet hem op morgen en wie weet kun je morgen al genieten van jullie mannetje!

@ Sabrina, ik vergat het daarstraks te zeggen, wat een giller ! heo bedenk je zoiets..... geweldig!

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    die stond hoog en droog, maar t kind was slim genoeg om zn kinderstoel door de kamer te schuiven en langs de achterkant omhoog te klimmen. Tja, het trekt toch! Ik was zo pissig, maar nu vind ik het wel weer slim van hem.(denk niet dat ik Elmar zover krijg, maar als ze nu n droomhuis op droomlokatie te koop hebben staan, dan is er ook hoop voorde toekomst;))

Ff verder lezen...

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    dat is psies wat ik d8, toen ik net je bericht las (en gewoon je opluchting kon voelen), Inky.

Hee wennepen, denk goed om jezelf. Goed dat Roeland er zo'n goed oog voor heeft. Als je nou in de buurt zou wonen, dan kwam ik je ff verwennen. ;)

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben weer bijgelezen. Ik ga Elmar ophalen van zn klus.

20. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hehehe...ff weg en direct heb ik 10 min. nodig om bij te lezen.

Monique: sjesus....kan me jullie reactie goed voorstellen.....heftig zeg! sterkte....

Wendy: lekker rusten en probeer te ontspannen....jouw vlamtijd komt wel weer...ennne...niet SCHULDIG voelen.....zoiets gebeurt nou eenmaal als we teveel hooi op ons vorkje hebben.

Inky: hihi...ik wens je of een rusitge nacht toe of een hele mooie drukke....met spontane bevalling....zo niet: dan morgen veel succes!...natuurlijk klopt jouw voorgevoel...daar ben je een zwangere vrouw voor toch?

Hier: heb net tegels gekocht voor de badkamer. Al het hout (langs bad en hangtoilet) moet eruit. Het wordt nu al lelijk en dat kan niet de bedoeling zijn. Tegels uitzoeken viel niet mee: het zijn mozaiik tegels geworden. Beetje wit/creme...die passen bij de rest van de badkame...morgen wordt de handel weer gesloopt en daarna beton en daarna tegels.....zo krijg ik weer een andere badkamer en dat in 1 maand tijd! hihihi

Deel Deze Pagina